Transport obejmujący przeprowadzki mienia osób z lokali zamiennych wskazanych przez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Transport obejmujący przeprowadzki mienia osób z lokali zamiennych wskazanych przez Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy do lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Piaskowej 9 w W-wie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-26
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00018020
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport obejmujący przeprowadzki mienia osób z lokali zamiennych wskazanych przez Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy do lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Piaskowej 9 w W-wie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 4435683, 22 4435684

1.5.8.) Numer faksu: 224435600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport obejmujący przeprowadzki mienia osób z lokali zamiennych wskazanych przez Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy do lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Piaskowej 9 w W-wie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33b2e0d7-8269-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługa transportowa - przeprowadzki z lokali zamiennych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem zapisów pkt 2, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne. 3.Ofertę wraz z załącznikami, o których mowa w Rozdziale IX SWZ, składa się za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania, wskazanej w Rozdziale I pkt 4 SWZ, tj.: https://zamowienia.um.warszawa.pl, zwanej dalej także Systemem. 4.Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem Systemu 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań do SWZ także drogą elektroniczną. Pytania należy wówczas kierować na adres wola.zzp@um.warszawa.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczą. 6. Zamawiający zamieści treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytań w Systemie. 7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ udostępnia w Systemie. 8. Pozostałe dokumenty w postępowaniu, w szczególności oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, niewskazane w pkt 3-4, należy przekazywać za pośrednictwem Systemu lub drogą elektroniczną na adres wola.zzp@um.warszawa.pl 9. Za datę wpływu ww. dokumentów przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego, przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu ww. dokumentów do Zamawiającego przekazywanych za pośrednictwem Systemu, przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania w Systemie. 10. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy przy wykorzystywaniu Systemu do elektronicznej komunikacji z Wykonawcami udostępnianym pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl 11. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.12. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy: -Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer; -komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; -Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; -Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; 13. Kodowanie i czas odbioru danych: -Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;-Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałe wymagania i informacje zostały szczegółowo opisane w Rozdz.V SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/ZP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 105805,36 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przeprowadzkę mienia osób zamieszkałych w lokalach zamiennych wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenie m.st. Warszawy do lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Piaskowej 9 w Warszawie. Usługa przeprowadzki realizowana będzie do lokali mieszkalnych: jednopokojowych, dwupokojowych i trzypokojowych, wcześniej zajmowanych przez osoby objęte umową. Usługa nie obejmuje przewozu osób objętych przeprowadzkami. Zamawiający przewiduje, że liczba kursów do poszczególnych lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Piaskowej 9 będzie równa liczbie kursów wykonanych z tych lokali do lokali zamiennych wskazanych przez m.st. Warszawę. Przez kurs należy rozumieć: zniesienie, załadunek, przewóz samochodem o objętości ładunkowej minimum 17 m3, mebli, sprzętów i wyposażenia lokali zamiennych/innych pomieszczeń oraz rozładunek i wniesienie przewożonego mienia do lokali wskazanych przez Zamawiającego w budynku przy ul. Piaskowej 9. Zamawiający przewiduje wykonanie 125 kursów w związku z realizacją przedmiotu Umowy. Każdy kurs będzie odbywał się między lokalami oddalonymi od siebie nie dalej niż 25 km. Kurs musi być w całości zrealizowany w ciągu 1 dnia. Realizacja usługi będzie odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 19.00, ewentualnie dopuszcza się możliwość wykonywania usługi w dni wolne od pracy. Ponieważ Zamawiający przewiduje zlecanie wykonania przeprowadzki z więcej niż jednego lokalu dziennie, w związku z powyższym Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 samochodami o ładowności minimum 17 m3, przystosowanymi do przewozu mienia w trakcie przeprowadzki (mebli, sprzętów i wyposażenia lokali) oraz minimum 2 zespołami pracowników (ekipami: kierowca + minimum 2 pracowników). Usługa będzie realizowana sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, a przeprowadzki będą wykonywane po złożeniu przez Zamawiającego zlecenia dokonania przeprowadzki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia kilku zleceń dot. przeprowadzek w tym samym terminie. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni 1120 kartonów-pudeł o wymiarach minimum 58 cm x 38 cm x 30 cm do spakowania i zabezpieczenia mienia przez użytkowników lokali, których koszt należy uwzględnić w cenie oferty. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób i warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy - wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiącymi Załącznik nr 7 do SWZ.3.Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia lub wręcz uniemożliwić wykonanie zamówienia. Dodatkowo zakres prac, czas trwania zamówienia oraz wartość zamówienia wskazują, że o zamówienie mogą ubiegać się przedsiębiorcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Z uwagi na powyższe dzielenie udzielanego zamówienia na mniejsze części jest niezasadne. 4.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności: kierowcy samochodu oraz związane z usługą przeprowadzki, w szczególności wskazane w § 3 ust. 8 projektowanych postanowień umowy – wzór umowy, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ. 5.Zgodnie z treścią § 4 ust. 2 projektowanych postanowień umowy – wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności w wysokości co najmniej 200.000,00 zł ważną przez cały okres obowiązywania umowy. 6.Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 130.140,59 zł. 7.Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: środowiskowe

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował kompleksową/e usługę/i przeprowadzki na łączną kwotę minimum 20.000,00 zł brutto w ramach jednej lub wielu umów/zleceń. Wykonana/e usługa/i muszą dotyczyć wykonanych prac związanych z przeprowadzką (domu, mieszkania, biura itp.) i obejmować wyniesienie i załadunek mienia, transport w wyznaczone miejsce oraz wyładunek i wniesienie mienia we wskazane miejsce. W przypadku zamówień (usług) nadal wykonywanych uznany zostanie zakres usługi już należycie wykonany, który musi potwierdzać w/w warunek. b)dysponuje co najmniej 2 samochodami o ładowności minimum 17 m3, przystosowane do przewozu mienia w trakcie przeprowadzki (mebli, sprzętów i wyposażenia lokali).2.Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać wspólnie/łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym przesłanek wykluczenia określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1SWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. b)wykaz narzędzi (samochodów) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, którego wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postepowania w tym SWZ wraz z załącznikami można uzyskać pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl
2021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI