Transport materiałów medycznych i worków do żywienia poza-jelitowego z Apteki Szpitalnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Transport materiałów medycznych i worków do żywienia poza-jelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-10-11
  • ZamawiającyUNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-01
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport materiałów medycznych i worków do żywienia poza-jelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351375886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielicka 265

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 6583979

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@usdk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzdrowia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport materiałów medycznych i worków do żywienia poza-jelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28b6907d-210c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalzdrowia.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usdk.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu
dostępnego
pod adresem https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
•komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka aktualnie wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google
Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i
wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z portalu Marketplanet OnePlace, określone w aktualnej Instrukcji dla
wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z portalu Marketplanet OnePlace przestrzegać
postanowień tej instrukcji

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://usdk.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarto w Rozdziale XXXVII. INFORMACJA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH - RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarto w Rozdziale XXXVII. INFORMACJA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH - RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP-271-2-93/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 320000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
1.1. Zamówienie nie zostało podzielone na części:
1.2. Zamówienie jednorodne nie wymaga podziału na części.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SWZ:

Projektowane Postanowienia Umowy (Projekt Umowy)
wraz z załącznikami do Umowy :
Umowa Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych
Lista zaakceptowanych PODPRZETWARZAJĄCYCH

Formularz Oferty – wzór

KALKULACJA CENOWA – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –
TABELA NR 1, TABELA NR 2
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy pzp (formularz do wykorzystania)

Wykaz osób
Wykaz pojazdów
Wykaz usług

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ - LICZBA SAMOCHODÓW

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą że spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z od-rębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku,
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa warunek
1.1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać że posiada doświadczenie tj. że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie usługi transportu leków ratujących życie, mieszanin do żywienia pozajelitowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy zł) ;
oraz
4.2. zobowiązany jest wykazać że dysponuje co najmniej 3 kierowcami z pełną dyspozycyjnością (w niektóre dni realizowane są transporty dwoma lub trzema samochodami),
oraz
4.3. dysponuje minimum 4 samochodami chłodniami przystosowanymi do transportu leków ratują-cych życie z systemem monitorowania temperatury w komorze transportowej z zapisem i wydrukiem parametrów do zrealizowania zamawianej usługi
oraz
4.4. dysponuje minimum 1 samochodem transportowym do transportu materiałów medycznych

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z podmiotów musi wykazać się spełnieniem warunku samodzielnie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania:
a) ODPIS LUB INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli od rębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewi-dencji;
II.
warunek dotyczący doświadczenia
a) WYKAZ USŁUG (może być przygotowany wg odpowiedniego wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalno-ści jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu, że Wykonawca wykonał usługi transportu leków ratujących życie, mieszanin do żywienia pozajelitowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto (sto tysięcy zł) - wykaz może być sporządzony z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SWZ
b) DOWODY określające, czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
c) WYKAZ OSÓB, SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wykonawca posiada minimum trzech kierowców z pełną dyspozycyjnością ( z uwagi na wymóg realizowania w niektóre dni usług transportowych dwoma lub trzema samochodami) których może dedykować do realizacji zamó-wienia na rzecz Zamawiającego – wykaz może być sporządzony z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SWZ
warunek dotyczący zdolności technicznej
d) WYKAZU URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH DOSTĘPNYCH WYKONAWCY W CELU WYKONANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO WRAZ Z INFORMACJĄ O PODSTAWIE DO DYSPONOWANIA TYMI ZASOBAMI:
WYKAZ POJAZDÓW dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia - świadczenia usług transportu na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie - Wykaz pojazdów może być przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Wykaz ma potwierdzać, , że:
Wykonawca dysponuje minimum 4 samochodami chłodniami przystosowanymi do transportu leków ratujących życie z systemem monitorowania temperatury – jak w opisie usługi
oraz
Wykonawca dysponuje minimum 1 samochodem transportowym do transportu materiałów medycznych

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać że posiada doświadczenie tj. że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie usługi transportu leków ratujących życie, mieszanin do żywienia pozajelitowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy zł) ;
oraz
4.2. zobowiązany jest wykazać że dysponuje co najmniej 3 kierowcami z pełną dyspozycyjnością (w niektóre dni realizowane są transporty dwoma lub trzema samochodami),
oraz
4.3. dysponuje minimum 4 samochodami chłodniami przystosowanymi do transportu leków ratują-cych życie z systemem monitorowania temperatury w komorze transportowej z zapisem i wydrukiem parametrów do zrealizowania zamawianej usługi
oraz
4.4. dysponuje minimum 1 samochodem transportowym do transportu materiałów medycznych

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z podmiotów musi wykazać się spełnieniem warunku samodzielnie;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

KOMPLETNA OFERTA składane w terminie złożenia oferty ma zawierać:
a) FORMULARZ OFERTY – sporządzony według wzoru – załącznik nr 2 do SWZ
b) KALKULACJA CENOWA – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - sporządzony według wzoru – za-łącznik nr 3 do SWZ
c) PLAN TRANSPORTU do pacjentów – sporządzony według wymagań opisanych w załączniku nr 3 do SWZ oraz w oparciu o listę adresów (podana w załączniku nr 5 do projektu umowy )
d) FORMULARZ OFERTY wygenerowany przez Platformę e-Zamawiający i za jej pośrednictwem wy-pełniony – formularz składany pomocniczo,
e) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, którego wzór określa załącznik 4 do swz; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wyko-nawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy w wykonawców.
f) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeśli dotyczy - o ile ofertę składa pełnomocnik),
g) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia ws środków komunikacji elektronicznej: W przypadku gdy dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp. lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępnia-jącym zasoby na takich zasadach, zwane dalej dokumentami potwierdzającymi umocowanie do re-prezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej upoważnionymi podmiotami, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określa załącznik nr 1 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-11 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformę Zakupową dostępną pod adresem: https://usdk.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-11 10:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI