Transport i opieka w czasie przewozu dzieci do szkół i przedszkola, w tym również...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Transport i opieka w czasie przewozu dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2024/2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLądek-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-02
  • ZamawiającyGMINA LĄDEK-ZDRÓJ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00421942
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport i opieka w czasie przewozu dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748117884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport i opieka w czasie przewozu dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0eb8edc-c307-435c-862d-f7a6ef2ffcf7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055848/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci do szkół i przedszkola, w tym niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2024/25

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/954957

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ladek

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera ROZDZ. VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule związane z ochroną danych osobowych zawiera Rozdz. XXV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzule związane z ochroną danych osobowych zawiera Rozdz. XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.13.2024.206

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie i odwozie dzieci z Gminy Lądek-Zdrój w roku szkolnym 2024/2025 do następujących szkół i przedszkola:
a. Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi w Lądku-Zdroju, ul. Powstańców Wielkopolskich 26A,
b. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. J. Korczaka w Lądku-Zdroju, ul. Kościelna 31
c. Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Trzebieszowicach, Trzebieszowice 150
d. Zespół Szkół Specjalnych w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 2
e. Zespół Szkół Integracyjnych w Kłodzku, ul. Zamiejska 24, 57-300 Kłodzko
f. Branżowa Szkoła I Stopnia Specjalna nr 3 w Kłodzku, ul. Warty 70
g. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Pławnicy, Pławnica 2, 57-500 Bystrzyca Kłodzka
h. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Kościelna 2, 57-320 Polanica-Zdrój
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wykaz tras stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
- Cena (C) – 60 %
- Czas podstawienia pojazdu zastępczego (T) – 40%

1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:

C= Cmin / Cb x 60 = …….. pkt

C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty

1.2. Kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego (T) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów za zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii w pojeździe dotychczas wykorzystywanym. W tym kryterium, Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty (max. 40 pkt), wg następującego wzoru:

T = (Tmax - Tb) / (Tmax - Tmin) x 40 =……..pkt

T- ilość przyznanych pkt w ramach kryterium
Tb- czas podstawienia pojazdu w badanej ofercie w minutach
Tmin.- minimalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Tmax. – maksymalny czas podstawienia pojazdu określony w minutach
Minimalny czas podstawienia pojazdu określony wynosi 25 minut, a maksymalny 60 minut.
Oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie (wzór - Załącznik nr 1 do SWZ).

UWAGA: Oferta zawierająca czas podstawienia pojazdu zastępczego dłuższy niż maksymalny tj. 60 minut– oferta będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku braku podania oferowanego czasu podstawienia pojazdu zastępczego, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas wynoszący 60 minut i otrzyma 0 punktów. W przypadku zaoferowanie czasu podstawienia pojazdu krótszego niż minimalny 25 min Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany czas zaoferowany przez Wykonawcę.

2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert (C+T).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że:
1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 usługę polegającą na przewozie dzieci, w tym dzieci niepełnosprawnych trwająca nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy, która została wykonana lub jest wykonywana należycie.
2. dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami oraz wyposażeniem zakładu:
a) jeden autobus o liczbie miejsc siedzących min. 39 osób + kierowca,
b) jeden autobus o liczbie miejsc siedzących min 22 + kierowca,
c) jeden mikrobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych o liczbie miejsc siedzących min. 8+ kierowca,
d) jeden autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych o liczbie miejsc siedzących min. 17 osób + kierowca,
3. posiada uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2024 r., poz. 728 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2024 r., poz. 728);
2. wykaz usług, o których mowa w ROZDZ. XVII pkt 1.4.1, wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy- załącznik nr 4 do SWZ,
3. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego o których mowa w ROZDZ. XVII pkt 1.4.2 wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ;
b) Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby z art. 118 ust 4 Pzp oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, wg zał. nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy);
c) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, wg zał. nr 6 (jeśli dotyczy);
d) Odpowiedni dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym do podpisania oferty (lub do podpisania pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy), tj. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. spółka cywilna, konsorcjum) - art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. Szczegółowe informacje dot. składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zawiera ROZDZ. XVIII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy - zał. nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/954957

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu - Rotterdam - Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam transportu na jutro (piatek) z Rotterdamu do Walbrzycha. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI