TRANSPORT I OPIEKA NAD UCZNIAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI W CZASIE PRZEWOZU Z DOMU DO SZKOŁY...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
TRANSPORT I OPIEKA NAD UCZNIAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI W CZASIE PRZEWOZU Z DOMU DO SZKOŁY I Z POWROTEM W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-18
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00245146
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
TRANSPORT I OPIEKA NAD UCZNIAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI W CZASIE PRZEWOZU Z DOMU DO SZKOŁY
I Z POWROTEM W ROKU SZKOLNYM 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Praskiego Pułku Nr 33

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-075

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wesola.poczta@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TRANSPORT I OPIEKA NAD UCZNIAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI W CZASIE PRZEWOZU Z DOMU DO SZKOŁY
I Z POWROTEM W ROKU SZKOLNYM 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f55e6a66-fe8a-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014044/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Transport i opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 29/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 866666,66 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest transport i opieka nad uczniami niepełnosprawnymi w czasie przewozu z domu do szkoły i z powrotem w roku szkolnym 2022/2023. Dowozem objęte są dzieci niepełnosprawne uczęszczające do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych, innych form wychowania przedszkolnego szkół podstawowych ponadpodstawowych, oraz innych placówek wymienionych w art. 2 pkt 7 ustawy
z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021.1082, ze zm.),
Dowożeniem objęte jest 29 dzieci.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający może w okresie obowiązywania umowy dokonać zwiększenia liczby dowożonych dzieci z 29 do maksymalnej liczby dzieci: 34. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę dowozu tych dzieci po cenach jednostkowych wskazanych w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia samochodu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek posiadania licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, obejmującej obszar prowadzenia przewozu, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919, ze zm.), uprawniającą do wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu osób.

2. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech usług (wykonywanych w sposób ciągły przez co najmniej 6 miesięcy) w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,- zł (brutto) każda. Poprzez jedną usługę zamawiający rozumie usługę wykonywaną w ramach jednej umowy.
2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca oświadczył, że dysponuje pracownikami, którzy przy realizacji zamówienia sprawować będą opiekę nad dzieckiem. Osoby te muszą posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewożenia ich na trasie dom- szkoła– dom oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy i co najmniej 3 miesięczne doświadczenia w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (dotyczy opiekunów).

3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych:
- Pojazd, którym przewożone będzie dziecko, dostosowany będzie do stopnia niepełnosprawności dowożonego dziecka.
- Pojazd musi posiadać widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej - zgodne z art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.).
- Pojazd realizujący usługę dowozu dziecka niepełnosprawnego nie może być samochodem sanitarnym, karetką, przewożącą pacjentów szpitalnych, dializowanych oraz materiał biologiczny.

Pojazdy muszą być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014 roku.

- W okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. w odniesieniu do floty pojazdów używanych do wykonywania umowy Wykonawca jest zobowiązany spełnić wymagania określone w ustawie z dnia 11 stycznia
2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 poz. 110 ze zm.).

- Pojazdy, którym przewożone będzie dziecko posiada obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC
i NNW.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
2) oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje – stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
3) kopię licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, obejmującej obszar prowadzenia przewozu, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2021 r. poz. 919, ze zm.),
4) wykaz pojazdów wpisanych do licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób niezbędnych do realizacji zamówienia – stanowiący załącznik nr 10 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Kwota i termin wniesienia wadium
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 300,- zł (słownie: jedenaście tysięcy trzysta zł)
2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 18 lipca 2022 roku o godz. 10:00
3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 16 sierpnia 2022 roku.

2. Forma i miejsce wniesienia wadium
1) Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Numer rachunku zamawiającego: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129
O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.
3) Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tj. w zakresie zmiany:
a) samochodów stanowiących załącznik nr 5 do umowy, z zastrzeżeniem, że każdy samochód nie będzie starszy od samochodu, który ma zastąpić,
b) opiekuna wpisanego do wykazu osób stanowiącego załącznik nr 7 do umowy z zastrzeżeniem,
że nowi opiekunowie będą spełniać warunki określone w zamówieniu,
c) kierowcy wpisanego do wykazu osób stanowiącego załącznik nr 7 do umowy,
d) zmiany umowy w zakresie sposobu i zakresu jej wykonania, w tym nałożenia dodatkowych obowiązków na Wykonawcę, jeśli będzie to wynikało z przepisów prawa obowiązujących w związku
z epidemią, obowiązujących w trakcie wykonywania umowy. Jeżeli przyjęcie ww. dodatkowych obowiązków przez Wykonawcę będzie skutkowało wzrostem kosztów wykonania przedmiotowej usługi, zmiana wynagrodzenia zostanie ustalona w trybie negocjacji pomiędzy Stronami umowy,
e) skrócenie/wydłużenie terminu zakończenia wykonywania zamówienia, w związku ze zmianami
w przepisach prawa lub przedłużającym się okresem zamknięcia szkół spowodowanym epidemią;
2. Nie stanowią zmian w rozumieniu ust. 1:
a) zmiana adresu i siedziby szkoły lub placówki, do której uczęszcza dziecko niepełnosprawne,
b) zmiana adresu zamieszkania dziecka niepełnosprawnego,
c) zmiana szkoły lub placówki dokonana przez rodzica/ opiekuna dziecka niepełnosprawnego,
d) zawieszenie usług na czas określony, w szczególności w razie choroby dziecka, innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających uczęszczanie dziecka do szkoły;
3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony,
pod rygorem nieważności, z wyłączeniem zmian z ust. 1 pkt. a do c, które nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego - Pawliczka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI