Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki do specjalistycznych ośrodków szkolno-wychowawczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łagiewniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jedności Narodowej 21
1.5.2.) Miejscowość: Łagiewniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-210
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 66 33 400
1.5.8.) Numer faksu: 74 8940130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lagiewniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki do specjalistycznych ośrodków szkolno-wychowawczych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e64df6e-0da6-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038362/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki do Specjalnych Ośrodków Szkolno-Wychowawczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lagiewniki
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lagiewniki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452),
określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 ustawy Pzp.
12. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące
w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
13. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
14. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
15. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania
ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem
terminu składania ofert.
16. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 15 SWZ, przedłuża termin składania ofert o czas
niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego
przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 15
SWZ, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
17. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 16 SWZ, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o
wyjaśnienie treści SWZ.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej
prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/lagiewniki w zakładce „Komunikaty publiczne”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”)
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Łagiewniki reprezentowana na przez Wójta Gminy Łagiewniki, adres:
ul. Jedności Narodowej 21, 58-210 Łagiewniki, tel. 74-8939455.
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00277265/01 z dnia 2022-07-26
2022-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi email: biuro@msvs.com.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i rozliczenia umowy na dofinansowanie.
4) W związku z realizacją czynności zmierzających do zawarcia umowy oraz jej realizacji i rozliczenia (art. 6 ust. 1 lit. b) co jest zadaniem realizowanym w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e), a także w związku prawnym obowiązkiem ciążącym na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającym z przepisów Ustawy o finansach publicznych i Ordynacji Podatkowej.
5) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym została rozliczona umowa.
6) Dane osobowe mogą być przekazywane odbiorcom –osoby będące stroną postępowania zgodnie z art. 73 K.p.a. w zakresie wglądu w akta sprawy, a także podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora (Zakład Informatyki „INFO-SPÓŁKA” s.c., doradztwo prawne, MADKOM S.A., Doskomp Sp. z o.o.) oraz osobą otrzymującym dostęp do informacji publicznej.
7) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych.
b) możliwości poprawiania danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem, iż wystąpienie z żądaniem
ograniczenia przetwarzania danych nie wpływa na tok i wynik postępowania) oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
d) Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
UWAGA: wszelkie żądane dokumenty, które wynikają z treści SWZ w zakresie ochrony danych osobowych pracowników wskazanych do wykonywania czynności określonych w dziale XXIII SWZ przed ich przedłożeniem Zamawiającemu podlegają obowiązkowej anonimizacji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 174097,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki do Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dzierżoniowie przy ul. Nowowiejskiej 74, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Dzierżoniowie ul. Świdnicka 26 oraz Specjalistycznego Ośrodka szkolno-wychowawczego im. Ks. Jana Twardowskiego w Piławie Górnej ul. Szkolna 6.
Transport na trasie: Sokolniki - Łagiewniki- Oleszna – Słupice – Stoszów - Dzierżoniów - Piława Górna- Dzierżoniów – Stoszów – Słupice – Oleszna – Łagiewniki - Sokolniki ok. 82,8 km
Szacowana liczba dzieci 9 osób (1 osoba na wózku inwalidzkim).
Kurs odbywa się codziennie, od poniedziałku do piątku, ok. 204 dni w okresie trwania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena brutto za 1 km usługi przewozowej 60
2 Wiek pojazdu 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki do Stowarzyszenia Świętego Celestyna w Mikoszowie
Transport na trasie: Oleszna – Łagiewniki – Radzików – Mikoszów – Radzików – Łagiewniki - ok. 50,2 km/dziennie
Szacowana liczba dzieci 5 dzieci.
Kurs odbywa się codziennie, od poniedziałku do piątku, ok. 204 dni w okresie trwania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena brutto za 1 km usługi przewozowej 60
2 Wiek pojazdu 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
VI. Warunki udziału w postępowaniu
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
1.1. Złożą ofertę - należy wypełnić załącznik nr 1 do SWZ,
1.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:
1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
1.2.2 uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z wymogami ustawowymi.
1.2.3 sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
1.2.4 zdolność techniczna lub zawodowa:
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz usług wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej 2 usługi w zakresie transportu drogowego (przewóz osób niepełnosprawnych) o wartości minimum 50.000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotów, na rzecz usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z nich wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie następujących usług: przynajmniej 2 usługi w zakresie transportu drogowego (przewóz osób niepełnosprawnych) o wartości minimum 50.000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
3) Wykonawca musi zapewnić do realizacji zamówienia środki transportu:
pojazd dopuszczony do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowany do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich (z odpowiednią homologacją, a w przypadku jej braku opinią rzeczoznawcy, stwierdzającą przystosowanie pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z informacją o podstawie dysponowania tym zasobem), wyposażony w pasy bezpieczeństwa, a w przypadku przewozu dzieci niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dodatkowo pasy bezpieczeństwa biodrowo–barkowe, przednie i tylne uchwyty mocujące wózek inwalidzki do podłoża, windę lub najazd/rampa;
4) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do obsługi pojazdu samochodowego oraz osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji opiekuna wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności).
b) przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna przewożonym dzieciom, z zastrzeżeniem, że z uwagi na schorzenie dziecka opiekę może pełnić rodzic/opiekun prawny. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna winna spełniać jedno z niżej podanych kryteriów:
a) posiadać wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego lub pracownika socjalnego,
b) posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych,
c) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
1.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunków dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
1.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; (Składane na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent składa następujące dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu – aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez zamawiającego
w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji warunków zamówienia – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, który stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego
z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 2 do SWZ (składane wraz z ofertą)
2. W przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców
3. Uwierzytelnioną kserokopię zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych, przewozów regularnych specjalnych lub przewozów wahadłowych w krajowym transporcie drogowym (Składane na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp)
5. Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów
Ponadto z ofertą należy złożyć:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dokument musi potwierdzać zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia objętego postępowaniem przetargowym. (składane wraz z ofertą)
3. Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że środki transportu przewidziane do realizacji usługi przewozowej są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w ruchu drogowym (lub ich uwierzytelnione kserokopie). (składane wraz z ofertą)
4. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie pojazdów do ruchu (uwierzytelnione kserokopie dowodów rejestracyjnych lub zaświadczeń z przeglądu technicznego).
5. Wykaz osób i podmiotów (załącznik nr 3 do SWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, (składane wraz z ofertą)
6. Pełnomocnictwo jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa – (załącznik nr 4 do SWZ), (składane wraz z ofertą)
7. Wykaz pojazdów, którymi realizowane będzie zamówienie – (załącznik nr 5 do SWZ). (składane wraz z ofertą)
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. (składane wraz z ofertą)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
VI. Warunki udziału w postępowaniu
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z nich wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie następujących usług: przynajmniej 2 usługi w zakresie transportu drogowego (przewóz osób niepełnosprawnych) o wartości minimum 50.000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
1.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców
XVIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przez Wykonawcę po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą zobowiązani są do przedłożenia zamawiającemu nie później niż w dniu zawarcia umowy, umowę regulującą ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określa to § 14 Zmiana umowy w załączniku nr 6 wzór umowy do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-04 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lagiewniki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-04 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-02