Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Strzegom do/z: ZSS w Świdnicy, OREW w Świdnicy oraz SOSW w Kątach Wrocławskich w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748560599
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: STRZEGOM@STRZEGOM.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Strzegom do/z: ZSS w Świdnicy, OREW w Świdnicy oraz SOSW w Kątach Wrocławskich w roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f29d7d9-3924-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005835/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom.
2. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (Platformie zakupowej) w drugim kroku składania oferty
poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po których pojawi się komunikat, że
wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) ze względu na niskie ryzyko naruszenia
integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików
składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, b) Pliki w innych formatach niż PDF
zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem
przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
5. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi
„Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
8. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: a) .zip, b) .7Z. 10. Wśród
rozszerzeń powszechnych, a nie występujących w rozporządzeniu, o którym mowa w SWZ występują: .rar .gif .bmp.numbers.pages.
Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
11. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.
12. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacyjna RODO została zawarta w rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacyjna RODO została zawarta w rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIiZP.271.14.2024.AJk
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom niepełnosprawnym z terenu gminy Strzegom przewozu do placówek oświatowych:
1) Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczy, ul. Słobódzkiego 28 w Świdnicy – 4 uczniów niepełnosprawnych w tym 3 uczniów na wózkach inwalidzkich,
dowóz na godzinę: 8.00 z miejscowości:
- Jaroszów – 2 uczniów, w tym 1 na wózku inwalidzkim
- Strzegom – 2 uczniów, w tym 2 na wózkach inwalidzkich
odwóz o godzinie: 13.00 do miejscowości:
- Jaroszów – 2 uczniów, w tym 1 na wózku inwalidzkim
- Strzegom – 2 uczniów, w tym 2 na wózkach inwalidzkich
2) Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3 w Świdnicy – 3 uczniów niepełnosprawnych
dowóz na godzinę: 8.00 z miejscowości:
- Stanowice – 2 uczniów
- Morawa – 1 uczeń
odwóz o godzinie: 15.00 do miejscowości:
- Stanowice – 2 uczniów
- Morawa – 1 uczeń
3) Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Michała Drzymały 13, 55 – 080 Kąty Wrocławskie – 2 uczniów niepełnosprawnych
dowóz na godzinę 7.30 z miejscowości :
- Strzegom – 2 uczniów
odwóz o godzinie 14.15 od poniedziałku do czwartku do miejscowości:
- Strzegom – 2 uczniów
odwóz o godzinie 13.10 w piątki do miejscowości:
- Strzegom – 2 uczniów
2. Dowozy realizowane są w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać w ciągu dnia kursy, zgodnie z poniższym wykazem:
1) 1 kurs Strzegom – Jaroszów – Morawa – Stanowice – Świdnica (dojazd na godz.8:00)
2) 1 kurs Świdnica – Jaroszów – Strzegom (odjazd o godz. 13.00)
3) 1 kurs Świdnica – Stanowice – Morawa (odjazd o godz. 15.00)
4) 1 kurs Strzegom- Kąty Wrocławskie (dojazd na godz. 7:30)
5) 1 kurs Kąty Wrocławskie – Strzegom (odjazd o godz. 14.15 od poniedziałku do czwartku, godz. 13.10 piątek).
2.12 Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
1) wystąpienie do dyrektorów szkół/ośrodków wskazanych w punkcie 1 o otrzymanie wykazu imiennego wraz z adresami zamieszkania uczniów objętych dowozem przed rozpoczęciem realizacji zadania,
2) ustalenie szczegółowych godzin kursów z rodzicami uczniów objętych dowozem, na podstawie tygodniowego planu lekcyjnego danej szkoły/ośrodka i przekazanie ich Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonania usługi,
3) posiadanie pojazdów służących do przewozu uczniów niepełnosprawnych wyprodukowanych nie wcześniej niż w roku 2010, przez cały okres obowiązywania umowy,
4) używanie pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich tj. wyposażonych w windę lub najazd oraz specjalne umocowania na wózki inwalidzkie, posiadających aktualne przeglądy techniczne niezbędne do świadczenia niniejszej usługi oraz ich oznakowanie jako środków transportu do przewozu osób niepełnosprawnych,
5) objęcie uczniów ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków,
6) dostarczenie Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania świadczonych usług kserokopii aktualnych badań technicznych pojazdu,
7) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych
w związku ze świadczeniem usługi oraz w związku ze zdarzeniami losowymi,
8) przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zawarcia umowy, kopii polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku, gdy okres ubezpieczenia upływa wcześniej niż termin zakończenia świadczenia usługi, przedłożenia nie później niż ostatniego dnia obowiązywania ubezpieczenia kopii dowodu jego przedłużenia wraz z kopią polisy ubezpieczeniowej lub kopią przedłużenia okresu ubezpieczenia. W przypadku braku polisy Wykonawca może złożyć inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej,
9) złożenie oświadczenia o braku roszczeń osób trzecich, które mogą być zaspokojone
z wyżej wymienionej polisy ubezpieczeniowej,
10) przedłożenie Zamawiającemu kopii dowodu wpłaty składki ubezpieczeniowej lub każdej jej raty, nie później niż w terminie 7 dni od dnia w którym upłynął termin zapłaty,
11) zapewnienie przewożonym uczniom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sprawności i czystości pojazdów,
12) w przypadku awarii pojazdu w trakcie realizacji usługi zapewnienie transportu zastępczego przez innego przewoźnika lub własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie wskazanym w formularzu oferty od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu,
13) w okresie jesienno-zimowym zapewnienie sprawności wyposażenia pojazdów
w ogrzewanie wewnętrzne dla pasażerów,
14) realizacja transportu przez kierowców posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
15) posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
16) posiadanie, jako niezbędnego elementu wyposażenia, sprawnego telefonu komórkowego, umożliwiającego kontakt z opiekunem podczas przewozu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: cena, czas podstawienia pojazdu zastępczego.
Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert w oparciu o następujący
algorytm: O = C + CZ, gdzie:
O = suma punktów jaką Wykonawca uzyska za wszystkie kryteria oceny ofert
C = ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium Cena
CZ = ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium Czas podstawienia pojazdu zastępczego.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z zasadami arytmetyki. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencje na wykonywanie
krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
dysponuje co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych wyprodukowanych nie
wcześniej niż w 2010 roku przez cały okres obowiązywania Umowy.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w tym w szczególności
zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy
może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
załącznik nr 5 do SWZ,
c) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (oświadczenie składa także podmiot udostępniający zasoby, jeśli
występuje),
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - należy przesłać kopię dokumentu w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym Wykonawcy, oryginał dokumentu Wykonawca będzie
zobowiązany przedłożyć do wglądu przed podpisaniem umowy,
b) Wykaz pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2010 roku - załącznik Nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
3) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4) W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców, z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden wykonawca spełni warunek określony w punkcie 4.3.4 SWZ w pełnym zakresie.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 3 do SWZ.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 5.1 1) SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w
projekcie umowy.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-11 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy przy realizacji zamówienia zatrudnienia kierowców do przewozu uczniów na podstawie umowy o pracę.
2. Z uwagi na specyfikę zamówienia – okres realizacji w roku szkolnym – termin realizacji zamówienia określony zostaje
datą. Wymagany termin wykonania zamówienia: od 02.09.2024 r. do 30.06.2025 r. – tj. 207 dni robocze.
3. Wymagane jest, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące.
4. Wykonawca lub Podwykonawca zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów. Osoba sprawująca opiekę nad
przewożonymi dziećmi musi być pełnoletnia.
Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.
Opiekun ma obowiązek odebrać ucznia od rodziców/opiekunów prawnych lub innych upoważnionych osób, z jego miejsca
zamieszkania, a po dowiezieniu do szkoły przekazać ucznia pod opiekę osoby wyznaczonej przez dyrektora szkoły, do
której uczeń uczęszcza. Przy odwożeniu ze szkoły do miejsca zamieszkania – odebrać ucznia od osoby wyznaczonej przez
dyrektora szkoły i przekazać pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub innych upoważnionych osób. Obowiązkiem
opiekuna jest sprawdzenie, czy wszyscy uczniowie, którzy rano zostali dowiezieni na zajęcia powracają do miejsca
zamieszkania. W przypadku braku jakiegokolwiek ucznia podróż powrotna nie może się odbyć bez wyjaśnienia od
personelu szkoły/ośrodka.