ŚWIADCZENIE W OKRESIE IX-XII 2022 r. USŁUG W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE W OKRESIE IX-XII 2022 r. USŁUG W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OBEJMUJĄCEGO M.IN. DOWOZY/ODWOZY UCZNIÓW DO/Z PLACÓWEK OŚWIATOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY DOBIEGNIEW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDobiegniew
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-24
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych w Dobiegniewie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00306380
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE W OKRESIE IX-XII 2022 r. USŁUG W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OBEJMUJĄCEGO M.IN. DOWOZY/ODWOZY UCZNIÓW DO/Z PLACÓWEK OŚWIATOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY DOBIEGNIEW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Dobiegniewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383286904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska

1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeao@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobiegniew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE W OKRESIE IX-XII 2022 r. USŁUG W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OBEJMUJĄCEGO M.IN. DOWOZY/ODWOZY UCZNIÓW DO/Z PLACÓWEK OŚWIATOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY DOBIEGNIEW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-637a9479-1d45-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026646/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz dzieci do jednostek oświatowych na terenie Gminy Dobiegniew w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (esp) na ePUAP:/ CUWDobiegniew/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.1.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz.2452).
7.1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp:
- do formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz
- do formularza do komunikacji.
7.1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług ePUAP, które są dostępne na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin

7.1.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7.1.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji - przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7.1.7. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania podając ID postępowania ( Zamawiający przekazuje ID w załączniku).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Dobiegniewie, ul. Gdańska 8, 66-520 Dobiegniew. Tel. 95 76 11 190, e-mail zeao@op.pl
 Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się przez adres e-mail: zbigniew.michalak.rodo@gmail.com lub pisemnie na adres administratora;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ŚWIADCZENIE W 2022 r. USŁUG W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OBEJMUJĄCEGO M.IN. DOWOZY/ODWOZY UCZNIÓW DO/Z PLACÓWEK OŚWIATOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY DOBIEGNIEW w trybie podstawowym.
 - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 - nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW/1851/08/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi w otwartej regularnej komunikacji autobusowej, polegającej na przewozie dzieci do szkół i przedszkoli znajdujących się na terenie gminy Dobiegniew, na liniach komunikacyjnych ustalonych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga aby linie komunikacyjne zostały wyznaczone w sposób umożliwiający jak najkrótsze przebywanie uczniów w podróży (w autobusie). Linie muszą zapewniać dowóz i odwóz z przystanków w poszczególnych miejscowościach do:
- Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie,
- Przedszkola „Baśniowa Kraina” w Dobiegniewie
i z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2022/2023 (wrzesień-grudzień 2022 r.).

2.2. Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca z uprawnieniami i opiekun. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić opiekę dzieciom na wszystkich trasach będących przedmiotem niniejszego zamówienia w tym: zapewni bezpieczne wsiadanie do środka transportu, opiekę nad uczniami podczas przewozu, dojazd do właściwego przystanku, bezpieczne wysiadanie w miejscu przeznaczenia. Zamawiający wymaga, aby w każdym autobusie był co najmniej jeden opiekun. Opiekunem winna być osoba dorosła, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i powstających w związku z przewozem oraz posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2.4. Zapłata za przewóz uczniów odbywać się będzie z dołu, na podstawie imiennych biletów miesięcznych szkolnych. Liczba uczniów dowożonych oraz poszczególne trasy dowozu i odwozu podana jest w załączniku nr 1 do SWZ. Zaktualizowana liczba uczniów dowożonych w miesiącach 01.09.-31.12.2022 r. roku zostanie przekazana Wykonawcy do końca sierpnia 2022 roku. Liczba dowożonych uczniów oraz miejscowości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji usługi według potrzeb. Zamawiający przewiduje, że zmiana ilości zakupywanych biletów dla uczniów z uwzględnieniem ulg ustawowych może wynieść +/- 10% uczniów miesięcznie. Zmiana ta może być spowodowana zmianą miejsca zamieszkania ucznia lub w innych uzasadnionych przypadkach.
2.5. Zamawiający będzie aktualizował i dostarczał Wykonawcy imienne listy uczniów objętych przewozem, najpóźniej w terminie na 5 dni roboczych przed końcem miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonywania usługi. Jeżeli w tym terminie Zamawiający nie dostarczy nowej listy, przyjmuje się, że obowiązuje poprzednia lista.
2.6. Dopuszcza się możliwość, że Zamawiający dostarczy Wykonawcy uzupełniającą listę uczniów na dany miesiąc, po terminie określonym w pkt. 2.5. Wówczas Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie wydrukować dodatkowe bilety miesięczne i dołączyć je do faktury.
2.7. Dopuszcza się możliwość, że ze względu na sytuacje losowe (np. długotrwała choroba ucznia, przeprowadzka) Zamawiający zrezygnuje z biletu miesięcznego dla danego ucznia już po przekazaniu list imiennych na dany miesiąc lub po wydrukowaniu biletów na dany miesiąc. Wykonawca jest zobowiązany anulować bilet miesięczny dla tego ucznia i nie uwzględniać go
w rozliczeniu z Zamawiającym, jeżeli Zamawiający zgłosił ten fakt do Wykonawcy w co najmniej ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego miesiąc ważności danego biletu miesięcznego.
2.8. Przewozy obejmują wyjazd z przystanku, przejazd wyznaczoną trasą do wyznaczonej szkoły przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do miejscowości zamieszkania.
2.9. Przystanki autobusowe zlokalizowane na trasie przebiegu kursów powinny zostać wyposażone w aktualne rozkłady jazdy.
2.10. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, w porozumieniu z Zamawiającym, dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży i z uwzględnieniem następujących założeń: dziecko powinno być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie o czasie zajęć lekcyjnych i odwiezione po ich zakończeniu.
2.11. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy spowodowanej ograniczeniem wykonania usługi w wyniku wprowadzenia ograniczenia zajęć dydaktycznych i opiekuńczo-wychowawczych poprzez wprowadzenie nauki zdalnej i stacjonarnej w szkołach i przedszkolach, po przeprowadzonej kalkulacji przez Wykonawcę cena miesięcznej opłaty może ulec zmianie. Zmiana o której mowa wymaga zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności na zasadach określonych w § 11 umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2.12. Zamówienia, o których mowa w pkt 2.11. będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem rzeczowym usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 2.11. objęte będą przewozy dzieci i młodzieży szkolnej do szkół znajdujących się na terenie gminy Dobiegniew, na liniach komunikacyjnych ustalonych przez Wykonawcę obejmujące czynności wskazane rodzajowo w SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ oraz usługi podobne do nich. Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 2.11. nie przekroczy wartości 15% wartości niniejszego zamówienia.
2.13. Zamówienia, o których mowa w pkt 2.11. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
2.14. Zamówienia, o których mowa w pkt 2.11. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług przewozowych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa usług. Warunki udzielenia zamówienia: usługi te zostaną zlecone w przypadku, gdy zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację, wycena zostanie dokonana na podstawie cen nie wyższych niż podane w ofercie dla tych samych usług.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca będzie posiadał obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego/ lub licencję/ koncesję na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli zezwolenie/ licencję będzie posiadał wykonawca tej części zamówienia, która wymaga posiadania zezwolenia/ licencji.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca zobowiązany jest:
a) wykazać, że dysponuje do wykonania zadania minimum 5 autokarami przystosowanymi do przewozu osób (tj. właściwie oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami) o liczbie miejsc zapewniających miejsca siedzące uczniom na poszczególnych trasach. Zamawiający wymaga aby autokary nie były starsze niż 10 lat (rok produkcji nie dalszy niż 2012).
b) wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi o wartości co najmniej: 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy) netto każda, których przedmiotem był regularny przewóz osób lub przewozy szkolne.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w powyższym punkcie musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia:
- Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) Art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
b) Art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie Publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) Art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) Art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
oraz
e) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835)
-zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego/ licencji na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 2140 ze zmianami) - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6 ppkt 2 SWZ;
b) dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6 ppkt 3 SWZ;
c) wykaz autobusów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 7 do SIWZ - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6 ppkt 4 lit. a SWZ;
d) dokument według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ – doświadczenie wykonawcy. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług – referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego, usługi były lub są wykonywane - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6 ppkt 4 lit. b SWZ.

5.3. Powyższe dokumenty składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5.1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale 4 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 3 i 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 3 i 4 do SWZ.
5.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5.1.3. Pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby złożone na zasadach określonych w rozdziale 4 pkt 8-10 SWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. W związku z powyższym załącznikiem do oferty winno być zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - wzór takiego zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.1.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika który zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 6.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

16. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:
a) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie kierowana do pełnomocnika.
b) pełnomocnictwo powinno być złożone w takiej samej formie, jak składana jest oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym) i należy złożyć je wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.
c) W przypadku, gdy wykonawca nie posiada pełnomocnictwa w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do jego udzielenia lub z podpisem zaufanym lub osobistym), a posiada dla danej osoby pełnomocnictwo tylko w formie papierowej (tj. z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia) może złożyć cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Sposób poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej reguluje par. 7 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452). Tym samym dopuszcza się formę elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie scanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem przez mocodawcę. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona poprzez upełnomocnionego.
17. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) ten z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej w zakresie w jakim będzie świadczył usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane,
b) co najmniej jeden z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c) łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, lub co najmniej jeden wykonawca samodzielnie,
d) brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.
18. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 Pzp
19. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika który zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 6.
20. Sposób wykazania braku podstaw wykluczenia wskazano w rozdziale 5 SIWZ.
21. Zamawiający nie przewiduje badania podstaw wykluczenia wobec podwykonawców, którzy nie udostępniają zasobów na podstawie art. 118 ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1)zmiana zakresu usług, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie i niniejszej umowie,
2)zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu realizacji usług, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że:
a)wykonanie części zakresu usług nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub,
b)wykonanie części zakresu usług nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy.
W takim przypadku może zostać zmniejszony zakres przedmiotu umowy, a wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone w oparciu ceny wskazane w ofercie, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia.
3)zmiany wynagrodzenia lub terminu wykonania umowy, w przypadku:
a)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w wyniku których doszło do wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego lub zmniejszenia zakresu realizacji usług, nie wynikającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, a co miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy o okres odpowiadający okresowi trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy lub o okres niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w minimalnym wymiarze deklarowanym przez Wykonawcę, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające jej realizację zgodnie z warunkami opisanymi w umowie, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca ani Zamawiający.
4)zmiana podmiotów przedstawionych w ofercie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki przedstawione w SWZ, przy czym zmiana ta będzie możliwa jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowy podmiot przy czym Zamawiający również może zażądać od Wykonawcy zmiany podmiotu, jeżeli uzna, że nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy i Wykonawca obowiązany jest zmienić podmiot zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy.
5)zmiana terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do Umowy o ile nie spowodują konieczności zapłaty wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie.
6)w przypadku zmiany wykazu miejscowości odbioru i dowozu uczniów w sytuacji gdy powstanie konieczność obowiązku dowożenia z innych miejscowości niż wskazane w SWZ lub ustania obowiązku zapewnienia transportu.
7)w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
Wszelkie zmiany umowy o których mowa powyżej wymagają zawarcia aneksu pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów, w tym dokumentów finansowych wykonawcy związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia.
3.Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej
i podpisania przez obydwie strony aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wyłącznie droga elektroniczną. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego również na miniPortalu, Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (esp) na ePUAP:/ CUWDobiegniew/SkrytkaESP Nazwa zamawiającego na ePUAP: Centrum Usług Wspólnych w Dobiegniewie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę zgrania programu ze starego i wgranie nowego w sterowniku lpg - Krosno Odrzańskie
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę zgrania programu ze starego i wgranie nowego w sterowniku lpg. W aucie mam zamontowaną instalacje LPG Prins. Elektryk samochodowy zdiagnozował, że sterownik lpg rozładowuje akumulator. Trzeba go wyminie na nowy, zgrać program ze starego i wgrać do nowego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI