„Świadczenie usługi w zakresie dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usługi w zakresie dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Piekutach i Szkoły Podstawowej w Jabłoni Kościelnej oraz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowe Piekuty
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-19
  • ZamawiającyGmina Nowe Piekuty
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00109817
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usługi w zakresie dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Piekutach i Szkoły Podstawowej w Jabłoni Kościelnej oraz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Piekuty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 8

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Piekuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-212

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 476 95 20

1.5.8.) Numer faksu: 86 476 95 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiekuty@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugpiekuty.bip.podlaskie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi w zakresie dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Piekutach i Szkoły Podstawowej w Jabłoni Kościelnej oraz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44cd1931-e08b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013413/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi w zakresie dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Piekutach oraz Jabłoni Kościelnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz - z wyjątkiem złożenia, zmiany lub wycofania oferty – przy pomocy
poczty elektronicznej: ugpiekuty@pro.onet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu
formularzy opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): - Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych
osobowych jest Urząd Gminy Nowe Piekuty, ul. Główna 8, 18-212 Nowe Piekuty, reprezentowany przez Wójta Gminy Nowe Piekuty. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod numerem 86 4769 520
- Zbierane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych, wynikających z Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne do prawidłowego i sprawnego przebiegu zadań publicznych realizowanych przez Urząd Gminy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie trzema autobusami Wykonawcy usługi w zakresie przewozu uczniów do niżej wymienionych szkól w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022;
a) Szkoła Podstawowa w Nowych Piekutach:
- dzienna trasa przebiegu pierwszego autobusu wyniesie 116 km. Dowóz w godzinach porannych: 6.40 - 8.10 (3 kursy), po południu odwóz w godzinach: 13.00 - 15.50 (3 kursy) - 84 uczniów.
b) Szkoła Podstawowa w Nowych Piekutach:
- dzienna trasa przebiegu drugiego autobusu wyniesie 118 km. Dowóz w godzinach porannych: 6.40 - 8.10
(3 kursy), po południu odwóz w godzinach: 13.00 - 15.50 (3 kursy) - 80 uczniów.
c) Szkoła Podstawowa w Jabłoni Kościelnej:
- dzienna trasa przebiegu trzeciego autobusu wyniesie 112 km. Dowóz w godzinach porannych: 6.50 - 8.10
(3 kursy), po południu odwóz w godzinach 13.00 - 15.45 (5 kursów ) – 88 uczniów

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką może
osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączny wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie dwoma pojazdami (bus) Wykonawcy przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych usługi w zakresie przewozu uczniów do niżej wymienionych szkól w roku szkolnym 2021/2022;
a) Szkoła Podstawowa w Nowych Piekutach:
- trasa: Nowe Piekuty – Liza Nowa (5 km). Dowóz w godzinach porannych: 7.10 – 8.10 (1 kurs), po południu odwóz w godzinach: 13.00 - 15.50 (2 kursy) - 9 uczniów z miejscowości Liza Nowa, w tym 1 osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim
b) Szkoła Podstawowa nr 1 w Łapach:
- trasa: Krasowo Częstki - Krasowo Wielkie - Łapy (25 km) Dowóz w godzinach porannych: 7.10 – 8.00 (1 kurs), po południu odwóz w godzinach: 14.00 - 15.00 (1 kurs) - 2 uczniów niepełnosprawnych (1 osoba z miejscowości Krasowo Częstki i 1 osoba z miejscowości Krasowo Wielkie).
c) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Kostrach Noskach (OREW)
- trasa: Koboski – Jabłoń Śliwowo – Jabłoń Dąbrowa – Jabłoń Kościelna – Krasowo Wielkie – Krasowo Siódmaki - Krasowo Częstki – Kostry Noski (28 km). Dowóz w godzinach porannych: 7.30 – 8.30 (1 kurs), po południu odwóz w godzinach: 13.00 - 14.00 (1 kurs) – 7 uczniów niepełnosprawnych (1 osoba z każdej miejscowości), w tym 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim z miejscowości Jabłoń Śliwowo

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką może
osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączny wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności wskazanych w Rozdziale VII SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w poniższym pkt 2.
2. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
- posiadanie licencji na transport drogowy oraz zezwolenia na przewóz osób.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
- wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem min. trzema autobusami do przewozu uczniów (min. 50 miejsc siedzących każdy) oraz trzema kierowcami z uprawnieniami oraz trzema opiekunami do uczniów - I część zamówienia;
- wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem dwoma pojazdami do przewozu uczniów niepełnosprawnych oraz dwoma kierowcami z uprawnieniami oraz dwoma opiekunami do uczniów - II część zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE
stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
1) nie podlega wykluczeniu z postępowania (na podstawie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w
art. 108 i art. 109 ustawy PZP) (załącznik nr 2)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI pkt 2 SWZ, Wykonawca (którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) zobowiązany będzie złożyć:
1) Koncesja, zezwolenie lub licencja - posiadanie koncesji na transport drogowy oraz zezwolenia na przewóz osób.
2) Wykaz pojazdów, dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia: - min. trzy autobusy po 50 miejsc siedzących (załącznik Nr 4) - I część zamówienia
- min. dwa pojazdy do przewozu uczniów niepełnosprawnych – II część zamówienia
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- trzy osoby, wykonujące funkcję kierowcy autobusu oraz trzy osoby do opieki podczas przewożenia uczniów (załącznik Nr 3) - I część zamówienia
- dwie osoby, wykonujące funkcję kierowcy oraz dwie osoby do opieki podczas przewożenia uczniów (załącznik Nr 3) - II część zamówienia

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ).
Wraz z ofertą powinny zostać złożone:
1) OŚWIADCZENIE (wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 1 i 2 SIWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców (zgodnie z Rozdziałem X pkt 4 SWZ).
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także ww. oświadczenie dot. tych podmiotów (zgodnie z Rozdziałem IX pkt 9 SWZ).
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Dokumenty gwarancji lub poręczenia (oryginał), jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla I części zamówienia w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
3. Ustala się wadium dla II części zamówienia w wysokości:1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100).
4. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Gminy Nowe Piekuty 38 8769 0002 0260 0013 2000 0060 z adnotacją: ”wadium na świadczenie usług dowozu uczniów do szkół - część I/II ”

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności wskazanych w Rozdziale VII SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują spełnianie określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OŚWIADCZENIE,
o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 3 SWZ składa (wraz z ofertą) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) zmiana terminu realizacji umowy – w przypadku wystąpienia zmian w kalendarzu szkolnym tj. wydłużenie lub skrócenie roku szkolnego;
3) zmiany w zakresie płatności: zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa podpisaną i zaszyfrowaną Ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-17

2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport HDS-em 2 szkielety kontenerów - Warszawa - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport HDS-em 2 szkielety kontenerów 6 mb długości każdy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI