Świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z terenu gminy Pszczółki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z terenu gminy Pszczółki do szkół oraz ich odwożenia do miejsca zamieszkania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPszczółki
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Pszczółki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-24
  • Numer ogłoszenia565839-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 565839-N-2020 z dnia 2020-07-24 r.

Gmina Pszczółki: Świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z terenu gminy Pszczółki do szkół oraz ich odwożenia do miejsca zamieszkania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki, krajowy numer identyfikacyjny 54505300000000, ul. ul. Pomorska  18 , 83-032  Pszczółki, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 839 128, e-mail urzad@pszczolki.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.pszczolki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.pszczolki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście lub pocztą
Adres:
83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z terenu gminy Pszczółki do szkół oraz ich odwożenia do miejsca zamieszkania
Numer referencyjny: ZPZ.271.1.9.2020.EK/KD
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Nie dotyczy.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z terenu Gminy Pszczółki do szkół oraz ich odwożenia do miejsca zamieszkania, w roku szkolnym 2020/2021, w następujących częściach:CZĘŚĆ IDowożenie uczniów zamieszkałych w miejscowościach: Kleszczewko, Różyny, Skowarcz, Ulkowy, Żelisławki, Rębielcz, Ostrowite i Kolnik do Szkoły Podstawowej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 w Pszczółkach oraz w drugim budynku przy ul. Pomorskiej 25 w Pszczółkach jak również ich odwożenie do miejsca zamieszkania.CZĘŚĆ IIDowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do:- Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno - Wychowawczego w Pruszczu Gdańskim, ul. Grunwaldzka 71:- Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Pruszczu Gdańskim - ŚDS, ul. Gerberowa 18, Rotmanka.- Niepublicznego Punktu Terapeutycznego „Akademia Rozwoju” w Pruszczu Gdańskim, ul. Korzeniowskiego 66.- Integracyjny Punkt Przedszkolny „TUPTUSIE”, Grunwaldzka 73/1, 83-000 Pruszcz Gdańskioraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.CZĘŚĆ IIIDowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno-Wychowawczego w Trąbkach Wielkich, przy ulicy Pasteura 1 oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Warczu, Warcz 6, oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.CZĘŚĆ IVDowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do:- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 przy ul. Hallera 16/18 w Gdańsku, które wchodzi w skład Centrum Kształcenia Praktycznego;- Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Zgody II 6 w Gdańsku;oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.CZĘŚĆ VDowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do Zespołu Placówek Specjalnych w Tczewie, przy ul. Grunwaldzkiej 1 oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.CZĘŚĆ VIDowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego „Żuławski słonecznik” w Giemlicach, Giemlice 1, oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60140000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadanie ważnego zezwolenia lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 300.000,00 zł dla części I, 70.000,00 zł dla części II, 60.000,00 zł dla części III, 70.000,00 zł dla części IV, 52.000,00 zł dla części V oraz 43.000,00 zł dla części VI w okresie ubezpieczenia.W przypadku złożenia oferty na większą ilość części należy posiadać ubezpieczenie na wartość wynikającą z sumowania wartości ubezpieczenia dla poszczególnych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni z dnia składania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 2 usług odpowiadających rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (dla części I – 2 usługi polegające na dowozie uczniów do placówek oświatowych, dla części II, III, IV, V i VI – 2 usługi polegające na dowozie uczniów z niepełnosprawnością).-Posiadanie potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, tj.:- dla części I – trzy autobusy o zarejestrowanej ilości miejsc co najmniej po 80 każdy, - dla części II – pojazd bus do przewozu osób z niepełnosprawnością, w tym wózków inwalidzkich, wymagana ilość miejsc na co najmniej 8 osób,- dla części III – pojazd bus do przewozu osób z niepełnosprawnością, w tym wózków inwalidzkich, wymagana ilość miejsc na co najmniej 8 osób,- dla części IV – pojazd bus do przewozu osób z niepełnosprawnością, w tym wózków inwalidzkich, wymagana ilość miejsc na co najmniej 8 osób,- dla części V – pojazd bus do przewozu osób z niepełnosprawnością, w tym wózków inwalidzkich, wymagana ilość miejsc na co najmniej 8 osób,- dla części VI - pojazd bus do przewozu osób z niepełnosprawnością, w tym wózków inwalidzkich, wymagana ilość miejsc na co najmniej 8 osób.-Dysponowanie osobami, które posiadają uprawnienia do prowadzenia autobusów - cz. I i busów - cz. II, III, IV, V i VI oraz dysponowanie uprawnioną osobą do opieki podczas przewozu uczniów - cz. I i dzieci z niepełnosprawnością – część II, III, IV, V i VI.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o której mowa w pkt 5.1.2.1. SIWZ, zezwolenie lub licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej, o której mowa w pkt 5.1.2.2. SIWZ:- wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 do SIWZ.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności zawodowej, o której mowa w pkt 5.1.2.2. SIWZ:- wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 do SIWZ;- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do SIWZ.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o której mowa w pkt 5.1.2.3. SIWZ dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający ustala dla części I wadium w wysokości 6.000,00 zł, dla części II w wysokości 1.000,00 zł, dla części III w wysokości 1.000,00 zł, dla części IV w wysokości 1.000,00 zł, dla części V w wysokości 1.000,00 zł, dla części VI w wysokości 800,00 zł; w przypadku złożenia oferty na większą ilość części ustala się wadium w wysokości wynikającej z sumowania wartości wadium dla poszczególnych części zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:1) zwiększenia lub zmniejszenia ilości przejechanych kilometrów wynikających:- ze zmiany liczby dowożonych dzieci,- ze zmiany miejsca zamieszkania dowożonych dzieci,- ze zmiany placówki oświatowej przez ucznia,- ze zmiany godzin zajęć lekcyjnych,- ze zmiany miejsca prowadzonych zajęć,- lub zaistnienia sytuacji określonej w §1 ust. 5,a tym samym zmiany wynagrodzenia, przy zastosowaniu zaoferowanej stawki za 1 km dowożenia oraz godzin;2) zmiany godzin kursowania autobusów, wynikających:- ze zmiany liczby dowożonych dzieci,- ze zmiany miejsca zamieszkania dowożonych dzieci,- ze zmiany placówki oświatowej przez ucznia,- ze zmiany godzin zajęć lekcyjnych,- ze zmiany miejsca prowadzonych zajęć,- lub zaistnienia sytuacji określonej w §1 ust. 53) zmiany osób, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę;Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog, na który Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.4) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:a) zmiana danych teleadresowych Zamawiającego lub Wykonawcy,b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-04, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowożenie uczniów zamieszkałych w miejscowościach: Kleszczewko, Różyny, Skowarcz, Ulkowy, Żelisławki, Rębielcz, Ostrowite i Kolnik do Szkoły Podstawowej w Pszczółkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ IDowożenie uczniów zamieszkałych w miejscowościach: Kleszczewko, Różyny, Skowarcz, Ulkowy, Żelisławki, Rębielcz, Ostrowite i Kolnik do Szkoły Podstawowej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 w Pszczółkach oraz w drugim budynku przy ul. Pomorskiej 25 w Pszczółkach jak również ich odwożenie do miejsca zamieszkania.Informacje dodatkowe:1. Zamawiający wymaga opracowania rozkładu jazdy autobusów szkolnych (mapa sytuacyjna gminy Pszczółki stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z podaniem liczby kilometrów, przy uwzględnieniu następujących warunków:a) liczba dziennie przebytych kilometrów na terenie gminy Pszczółki nie może przekroczyć dla autobusów - łącznie max. 189 km,b) przywożenie uczniów do szkół w Pszczółkach odbywać się będzie w godz. 6:30 - 7:55, natomiast odwożenie do miejsca zamieszkania w godz. 13:00 – 15:30 (zajęcia lekcyjne w Szkole Podstawowej kończą się o godz. 12:35, 13:30 i 14:25),c) miejscem wysiadania i wsiadania uczniów oddziałów przedszkolnych oraz oddziałów I-V Szkoły Podstawowej w Pszczółkach jest zatoczka przy ul. Szkolnej,d) miejscem wysiadania i wsiadania uczniów klas VI - VIII Szkoły Podstawowej w Pszczółkach jest ul. Kościelna (przy boisku szkolnym),e) Wykonawca zapewni opiekę nad uczniami we wszystkich autobusach w czasie przewozu,f) liczba miejsc w autobusach musi (poza obowiązkowym spełnieniem warunków określonych w SIWZ) uwzględniać przewidywaną ilość uczniów dojeżdżających z poszczególnych miejscowości.2. Zatwierdzenie rozkładu jazdy należy do Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do placówek edukacyjnych w Pruszczu Gdańskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ IIDowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do:- Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno - Wychowawczego w Pruszczu Gdańskim, ul. Grunwaldzka 71:- Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Pruszczu Gdańskim - ŚDS ul. Gerberowa 18, Rotmanka;- Niepublicznego Punktu Terapeutycznego „Akademia Rozwoju” w Pruszczu Gdańskim, ul. Korzeniowskiego 66;- Integracyjny Punkt Przedszkolny „TUPTUSIE”, Grunwaldzka 73/1, 83-000 Pruszcz Gdańskioraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.Informacje dodatkowe:1. Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego przewiduje się dowożenie 6 uczniów z niepełnosprawnością, z tego:a) 2 uczniów zamieszkałych w miejscowości Różyny do Integracyjnego Punktu Przedszkolnego „TUPTUSIE” przy ulicy Grunwaldzkiej 73/1 w Pruszczu Gdańskim,b) 1 uczennicy zamieszkałej w miejscowości Ulkowy do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego (OREW) w Pruszczu Gd., przy ul. Grunwaldzkiej 71,c) 1 ucznia zamieszkałego w miejscowości Kleszczewko do Środowiskowego Domu Samopomocy, ul. Gerberowa 18, Rotmanka, przy Ośrodku Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczym (OREW) w Pruszczu Gdańskim,d) 1 ucznia zamieszkałego w miejscowości Pszczółki do Środowiskowego Domu Samopomocy, ul. Gerberowa 18, Rotmanka, przy Ośrodku Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczym (OREW) w Pruszczu Gdańskim,e) 1 ucznia zamieszkałego w Skowarczu do Niepublicznego Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego „Akademia Rozwoju”, Pruszcz Gdański, ul. Korzeniowskiego 66 (odwóz do miejsca zamieszkania zapewnią rodzice).2. Dowożenie uczniów z niepełnosprawnością na zajęcia rozpocznie się o godz. 6.45 (odbiór pierwszego ucznia).3. Zajęcia w OREW w Pruszczu Gdańskim odbywają się: od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 - 13.00, w piątek - w godzinach 10:00 – 14:00, w Niepublicznym Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym „Akademia Rozwoju” w Pruszczu Gdańskim zajęcia rozpoczynają się codziennie o godzinie 8:00, w Integracyjnym Punkcie Przedszkolnym „TUPTUSIE” w Pruszczu Gdańskim dzieci odbywają zajęcia w godzinach 7:00 - 17:004. Odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania należy realizować zgodnie z godzinami zakończenia zajęć.5. Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi z niepełnosprawnością w czasie ich przewozu.6. Łączna liczba dziennie przejechanych kilometrów w piątki nie może przekroczyć 48,4 km (I tura 16,6 km, II tura 10,7 km, powrót 21,1 km), natomiast w pozostałe dni 48,6 km.Dowozy- poniedziałek-czwartek: Pszczółki – Skowarcz - Ulkowy – Różyny - Kleszczewko - Pruszcz Gdański – Rotmanka – 27,5 km.Dowozy- piątek: I tura na godz. 8:00: Pszczółki- Różyny- Kleszczewko - Pruszcz Gdański – Rotmanka – 16,6 km; II tura na godz. 10:00: Ulkowy - Pruszcz Gdański – 10,7 km.Powrót- poniedziałek-piątek: Rotmanka - Pruszcz Gdański - Kleszczewko- Różyny – Ulkowy – Pszczółki - 21,1 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do placówek edukacyjnych w Trąbkach Wielkich i Warczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno-Wychowawczego w Trąbkach Wielkich, przy ulicy Pasteura 1 oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Warczu, Warcz 6, oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.Informacje dodatkowe:1. Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego przewiduje się dowożenie 6 uczniów z niepełnosprawnością, w tym:a) 1 ucznia zamieszkałego w miejscowości Rębielcz do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego (OREW) w Trąbkach Wielkich, przy ulicy Pasteura 1, b) 5 uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Warczu nr 6, w tym:- 1 ucznia zamieszkałego w Rębielczu, - 2 uczniów zamieszkałych w Żelisławkach,- 2 uczniów zamieszkałych w Pszczółkach;oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania,2. Dowożenie uczniów z niepełnosprawnością na zajęcia rozpocznie się o godz. 7:20 (odbiór pierwszego ucznia).3. Zajęcia w Zespole Szkół Specjalnych w Warczu (dla klas VIII – uczniowie z Żelisławek) odbywają się w godz. od 8.00 do 15:30, dla pozostałych oddziałów w godzinach 8:00 – 13:00. Natomiast zajęcia w OREW w Trąbkach Wielkich rozpoczynają się o godzinie 8:00 i kończą o godz. 13:00.4. Odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania ma odbywać się w dwóch turach:I tura: ok. godz. 13:00 z OREW w Trąbkach Wielkich – 1 ucznia oraz ok. godz. 13:30 - 3 uczniów z Zespołu Szkół w Warczu, II tura ok. godz. 15:30 - 2 uczniów z Zespołu Szkół Specjalnych w Warczu.5. Wykonawca zapewni pojazd dostosowany do ucznia poruszającego się na wózku inwalidzkim, dziecka 4 letniego wymagającego przewozu w foteliku, jak również opiekę podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością.6. Liczba dziennie przejechanych kilometrów nie może przekroczyć 74,70 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do placówek edukacyjnych w Gdańsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do:- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 przy ul. Hallera 16/18 w Gdańsku, które wchodzi w skład Centrum Kształcenia Praktycznego;- Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Zgody II 6 w Gdańsku;oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.Informacje dodatkowe:1. Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego przewiduje się dowożenie 2 uczniów:- 1 ucznia zamieszkałego w Pszczółkach do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy Al. Gen J. Hallera 16/18 w Gdańsku, - 1 ucznia zamieszkałego w Różynach do Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Wita Stwosza 23, Gdańskoraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.2. Dowożenie uczniów z niepełnosprawnością na zajęcia rozpocznie się o godz. 6.30 (odbiór pierwszego ucznia).3. Zajęcia w poszczególnych placówkach odbywają się w godzinach:a) w Zespole Szkół Specjalnych w Gdańsku, ul. Wita Stwosza 23 – zajęcia będą obywały się w budynku przy ulicy Zgody II 6 od poniedziałku do piątku w godz. 7.45 – 16:00.b) w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy Al. Gen J. Hallera 16/18 w Gdańsku – od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.15.4. Odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania ma odbywać się zgodnie z godzinami zakończenia zajęć.5. Wykonawca zapewni opiekę podczas przewozu dzieci z niepełnosprawnością.6. Łączna liczba dziennie przejechanych kilometrów nie może przekroczyć 67,1 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do placówki edukacyjnej w Tczewie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do Zespołu Placówek Specjalnych w Tczewie, przy ul. Grunwaldzkiej 1 oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.Informacje dodatkowe:1. Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego przewiduje się dowożenie 6 uczniów do Zespołu Placówek Specjalnych w Tczewie, przy ul. Grunwaldzkiej 1, w tym:a) 3 uczniów zamieszkałych w Pszczółkach, w tym jeden poruszający się na wózku inwalidzkim,b) 2 uczniów zamieszkałych w Skowarczu,c) 1 ucznia zamieszkałego w Kleszczewku,oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.2. Dowożenie uczniów z niepełnosprawnością na zajęcia rozpocznie się o godz. 6.30 (odbiór pierwszego ucznia), trasa – Kleszczewko, Skowarcz, Pszczółki, Tczew.3. Zajęcia w placówce odbywają się w godz. 8:00 - 15:00.4. Odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania ma odbywać się zgodnie z godzinami zakończenia zajęć.5. Wykonawca zapewni pojazd dostosowany do przewozu ucznia poruszającego się na wózku inwalidzkim oraz opiekę podczas przewozu dzieci z niepełnosprawnością.6. Łączna liczba dziennie przejechanych kilometrów nie może przekroczyć 50 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego „Żuławski słonecznik” w Giemlicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów z niepełnosprawnością do Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego „Żuławski słonecznik” w Giemlicach, Giemlice 1, oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.Informacje dodatkowe:1. Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego przewiduje się dowożenie 3 uczniów do Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego „Żuławski Słonecznik” w Giemlicach, w tym:a) 2 uczniów zamieszkałych w Skowarczu,b) 1 ucznia zamieszkałego w Kolniku,oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania.2. Dowożenie uczniów z niepełnosprawnością na zajęcia rozpocznie się ok godz. 7:00.3. Zajęcia w placówce odbywają się w godz. 8:00 - 15:00.4. Odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania ma odbywać się zgodnie z godzinami zakończenia zajęć.5. Wykonawca zapewni opiekę podczas przewozu dziecka z niepełnosprawnością.6. Łączna liczba dziennie przejechanych kilometrów nie może przekroczyć 41 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT-SE - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT-SE. Ciągniki typu MEGA. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.