I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Zakopane, krajowy numer identyfikacyjny
65494800000000, ul.
ul. T. Kościuszki
13
,
34-500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 20 20 448, , e-mail
przetargi@um.zakopane.pl, , faks
182 020 448.
Adres strony internetowej (URL):
www.zakopane.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zakopane.pl w linku Zamówienia publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zakopane.pl w linku Zamówienia publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy skladac w formnie pisemnej-za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.-Prawo pocztowe,osobiście lub za posrednictwem posłańca
Adres:
Biuro zamówien publicznych pok 8 i 7 Urzad Miasta Zakopane ul. Kosciuszki 13, 34-500 Zakopane
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto za całość ( 187 dni ) świadczenia usług danego zadania |
60,00 |
Skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego |
20,00 |
Termin płatności |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Zleceniobiorcy , chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp. W związku z powyższym na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach i warunkach w przypadkach, gdy: -nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w razie zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT z zastrzeżeniem ze zmianie ulegnie cena brutto oferty, cena netto pozostanie bez zmian -nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego świadczenia usług - siła wyższa - rozumiana jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego,niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Zleceniobiorcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego naskutek działania siły wyższej,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-30, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dowóz i opieka uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 im. B. Czecha w Zakopanem, ul. Skibówki 2d i z powrotem, tj. ze Szkoły Podstawowej nr 2 na Gubałówkę |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów do szkół w roku szkolnym 2019/2020 3.1. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1: dowóz i opieka uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 im. B. Czecha w Zakopanem, ul. Skibówki 2d i z powrotem, tj. ze Szkoły Podstawowej nr 2 na Gubałówkę, przewidywana ilość 28 uczniów. Zamawiający informuje, że podane liczby uczniów mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli przewóz będzie się odbywał przez Kościelisko, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał do Furmanowej I Zamawiający zastrzega, że przy w/w/ zadaniach przystanki początkowe i końcowe będą ustalane w miarę potrzeb uczniów. Zamawiający informuje, że liczba uczniów danego zdania może w trakcie świadczenia usług ulec zmianie. 3.2. Opiekę podczas przewozu uczniów zapewnia wykonawca , w każdym pojeździe wykonawca zobowiązany zapewnić opiekuna podczas przewozu uczniów --wymagana jest osoba pełnoletnia opiekuna : - przeciwko, której nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie - nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, - zna podstawy udzielania pierwszej pomocy Zamawiający zastrzega ,że kierowca nie może pełnić jednocześnie roli kierowcy i opiekuna . Wykonawca w trakcie świadczenia usług objętych postępowaniem zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 21 grudnia 2012 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz.2022 z pózn. zm) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.) oraz przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca ma zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących ( jako miejsca siedzące należy uwzględnić ilość uczniów podaną przez zamawiającego dla danej trasy plus miejsce siedzące dla opiekuna i dla kierowcy) . Sprawdzenie tożsamości uczniów uprawnionych do przejazdu na poszczególnych trasach odbywać się będzie na podstawie legitymacji szkolnej lub imiennego dokumentu wystawionego przez Wykonawcę dla każdego ucznia na trasę przewozu. W trakcie świadczenia usługi w przypadku awarii samochodu Wykonawca zapewni na własny koszt w terminie nie dłuższym niż do 45 minut , zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów i opiekunów. Wykonawca będzie odpowiedzialny za pracowników którymi będzie dysponować przy realizacji usług objętych zamówieniem w szczególności będzie kontrolował stan trzeźwości kierowców oraz opiekunów. W pojeździe w czasie przewozu nie może być większa liczba osób niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a/ utrzymywać w czystości i porządku pojazdy b/ przestrzegać przepisy P.Poż. i BHP c/ ubezpieczyć pojazdy i uczniów oraz kierowcę i opiekunów na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia d/ oznaczyć pojazd na czas przewozu -że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych. Usługi przewozowe - dowozy uczniów do przedmiotowej placówki oświatowej będą realizowane w godzinach ustalonych przez dyrektora szkoły lub placówki wyłącznie w dni nauki szkolnej tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz.1603) W przypadku odrabiania zajęć szkolnych w szkole lub placówce w dniu, kiedy wykonawca nie będzie świadczył usługi i odwołania zajęć w dniu objętym niniejszym zamówieniem , dyrektor szkoły lub placówki pisemnie powiadomi o odwołaniu i odrabianiu zajęć na 2 dni wcześniej. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym dniu do wykonania usługi. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa ,ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania młodzieży szkolnej w podróży, z uwzględnieniem ,że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych .Rozkład jazdy musi być dostosowany do obowiązującego harmonogramu -planu zajęć szkolnych. Dane osób sprawujących opiekę (imię i nazwisko opiekuna oraz numer jego telefonu komórkowego) oraz ich pisemne oświadczenia iż: 1) przeciwko nim nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie, 2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, 3) zna podstawy udzielania pierwszej pomocy. wykonawca przekaże zamawiającemu -Naczelnikowi Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Zakopane nie później niż do 06 września 2019 roku, Szczegółowy harmonogram przewozu młodzieży wykonawca przekaże zamawiającemu -Naczelnikowi Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Zakopane w nieprzekraczalnym terminie do 30 po dokonaniu uzgodnień z dyrektorem szkoły, do której uczęszcza młodzież objęta dowozem. Harmonogram dowozu dzieci musi zawierać: 1) opis trasy dojazdu do szkoły i z powrotem 2) szczegółowe godziny kursów W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości),wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Dyrektora szkoły o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów. Do obowiązków osoby sprawującej opiekę nad uczniami będzie należało: 1)sprawdzenie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu, 2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe. 3)zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu, 4)zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu 5) przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły i odbiór uczniów ze szkoły do autobusu W celu realizacji umowy w zakresie danego Zadania Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od właściwego organu, odpowiedniego zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych. Pojazdy ,którymi wykonawca będzie świadczyć usługi objęte postepowaniem musza być technicznie sprawne ,posiadać pozytywne i aktualne badania techniczne oraz odpowiadać odpowiednim przepisom. Zamawiający wymaga aby wykonawca wskazał w swojej ofercie konkretny pojazd/-y, którym będzie regularnie świadczył usługę. W przypadku użycia pojazdu zastępczego obowiązuje pisemne zgłaszanie (lub np. telefonicznie i następnie przesłanie pisma faxem, mailem ) konkretnych okresów (dni lub kursów) wykonywanych pojazdem zastępczym, W razie wystąpienia przejściowych okoliczności uniemożliwiających świadczenie usług Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o parametrach nie gorszych niż wykazane w ofercie samochody oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi, Wykonawca zobowiązany jest przy doborze pojazdów do świadczenia usług Zadania 1 uwzględnić trudne warunki drogowe związane z górzystą rzeźbą terenu i silnymi opadami atmosferycznymi. Zamawiający informuje, że w okresie świadczenia przez wykonawcę usług zastrzega sobie prawo do kontroli świadczenia usług , włącznie ze stanem i wyposażeniem pojazdu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją samochodu, zobowiązany jest do uiszczenia wszelkich opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto za całość ( 187 dni ) świadczenia usług danego zadania |
60,00 |
Skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego |
20,00 |
Termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dowóz i opieka uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem, ul. Chramcówki 27 oraz ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z w/w ulic na Gubałówkę |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów do szkół w roku szkolnym 2019/2020 3.1. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 2 : dowóz i opieka uczniów zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem, ul. Chramcówki 27 oraz ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z w/w ulic na Gubałówkę – przewidywana ilość 26 uczniów. Zamawiający informuje, że podane liczby uczniów mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli przewóz będzie się odbywał od strony Zębu, koniecznym jest aby pojazd dojeżdżał Gubałówka (Kaplica) Zamawiający zastrzega, że przy w/w/ zadaniach przystanki początkowe i końcowe będą ustalane w miarę potrzeb uczniów. Zamawiający informuje, że liczba uczniów danego zdania może w trakcie świadczenia usług ulec zmianie. 3.2. Opiekę podczas przewozu uczniów zapewnia wykonawca , w każdym pojeździe wykonawca zobowiązany zapewnić opiekuna podczas przewozu uczniów --wymagana jest osoba pełnoletnia opiekuna : - przeciwko, której nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie - nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, - zna podstawy udzielania pierwszej pomocy Zamawiający zastrzega ,że kierowca nie może pełnić jednocześnie roli kierowcy i opiekuna . Wykonawca w trakcie świadczenia usług objętych postępowaniem zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 21 grudnia 2012 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz.2022 z pózn. zm) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.) oraz przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca ma zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących ( jako miejsca siedzące należy uwzględnić ilość uczniów podaną przez zamawiającego dla danej trasy plus miejsce siedzące dla opiekuna i dla kierowcy) . Sprawdzenie tożsamości uczniów uprawnionych do przejazdu na poszczególnych trasach odbywać się będzie na podstawie legitymacji szkolnej lub imiennego dokumentu wystawionego przez Wykonawcę dla każdego ucznia na trasę przewozu. W trakcie świadczenia usługi w przypadku awarii samochodu Wykonawca zapewni na własny koszt w terminie nie dłuższym niż do 45 minut , zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów i opiekunów. Wykonawca będzie odpowiedzialny za pracowników którymi będzie dysponować przy realizacji usług objętych zamówieniem w szczególności będzie kontrolował stan trzeźwości kierowców oraz opiekunów. W pojeździe w czasie przewozu nie może być większa liczba osób niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a/ utrzymywać w czystości i porządku pojazdy b/ przestrzegać przepisy P.Poż. i BHP c/ ubezpieczyć pojazdy i uczniów oraz kierowcę i opiekunów na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia d/ oznaczyć pojazd na czas przewozu -że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych. Usługi przewozowe - dowozy uczniów do przedmiotowej placówki oświatowej będą realizowane w godzinach ustalonych przez dyrektora szkoły lub placówki wyłącznie w dni nauki szkolnej tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz.1603) W przypadku odrabiania zajęć szkolnych w szkole lub placówce w dniu, kiedy wykonawca nie będzie świadczył usługi i odwołania zajęć w dniu objętym niniejszym zamówieniem , dyrektor szkoły lub placówki pisemnie powiadomi o odwołaniu i odrabianiu zajęć na 2 dni wcześniej. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym dniu do wykonania usługi. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa ,ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania młodzieży szkolnej w podróży, z uwzględnieniem ,że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych .Rozkład jazdy musi być dostosowany do obowiązującego harmonogramu -planu zajęć szkolnych. Dane osób sprawujących opiekę (imię i nazwisko opiekuna oraz numer jego telefonu komórkowego) oraz ich pisemne oświadczenia iż: 1) przeciwko nim nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie, 2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, 3) zna podstawy udzielania pierwszej pomocy. wykonawca przekaże zamawiającemu -Naczelnikowi Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Zakopane nie później niż do 06 września 2019 roku, Szczegółowy harmonogram przewozu młodzieży wykonawca przekaże zamawiającemu -Naczelnikowi Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Zakopane w nieprzekraczalnym terminie do 30 po dokonaniu uzgodnień z dyrektorem szkoły, do której uczęszcza młodzież objęta dowozem. Harmonogram dowozu dzieci musi zawierać: 1) opis trasy dojazdu do szkoły i z powrotem 2) szczegółowe godziny kursów W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości),wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Dyrektora szkoły o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów. Do obowiązków osoby sprawującej opiekę nad uczniami będzie należało: 1)sprawdzenie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu, 2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe. 3)zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu, 4)zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu 5) przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły i odbiór uczniów ze szkoły do autobusu W celu realizacji umowy w zakresie danego Zadania Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od właściwego organu, odpowiedniego zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych. Pojazdy ,którymi wykonawca będzie świadczyć usługi objęte postępowaniem musza być technicznie sprawne ,posiadać pozytywne i aktualne badania techniczne oraz odpowiadać odpowiednim przepisom. Zamawiający wymaga aby wykonawca wskazał w swojej ofercie konkretny pojazd/-y, którym będzie regularnie świadczył usługę. W przypadku użycia pojazdu zastępczego obowiązuje pisemne zgłaszanie (lub np. telefonicznie i następnie przesłanie pisma faxem, mailem ) konkretnych okresów (dni lub kursów) wykonywanych pojazdem zastępczym, W razie wystąpienia przejściowych okoliczności uniemożliwiających świadczenie usług Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o parametrach nie gorszych niż wykazane w ofercie samochody oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi, Wykonawca zobowiązany jest przy doborze pojazdów do świadczenia usług Zadania 2 uwzględnić trudne warunki drogowe związane z górzystą rzeźbą terenu i silnymi opadami atmosferycznymi. Zamawiający informuje, że w okresie świadczenia przez wykonawcę usług zastrzega sobie prawo do kontroli świadczenia usług , włącznie ze stanem i wyposażeniem pojazdu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją samochodu, zobowiązany jest do uiszczenia wszelkich opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto za całość ( 187 dni ) świadczenia usług danego zadania |
60,00 |
Skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego |
20,00 |
Termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dowóz i opieka uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Zakopane do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Opiekuńczych w Nowym Targu, ul. Jana Pawła II 85 i z powrotem, tj. z w/w placówki do miejsc zamieszkania poszczególnych uczniów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie i opiece uczniów do szkół w roku szkolnym 2019/2020 3.1. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 3: dowóz i opieka uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Zakopane do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Opiekuńczych w Nowym Targu, ul. Jana Pawła II 85 i z powrotem, tj. z w/w placówki do miejsc zamieszkania poszczególnych uczniów, przewidywana ilość 12 uczniów -Zamawiający informuje, że podane liczby uczniów mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Ze względu na niepełnosprawności uczniów, w tym zadaniu przewoźnik dowoził ich będzie z miejsca zamieszkania, zgodnie z n/w wykazem ulic: Polna, Słoneczna, Kamieniec, Bachledzki Wierch, Nowotarska, Jagiellońska, Żeromskiego, Podhalańska, Cyrhla, Galicówka Zamawiający zastrzega, że przy w/w/ zadaniach przystanki początkowe i końcowe będą ustalane w miarę potrzeb uczniów. Zamawiający informuje, że liczba uczniów danego zdania może w trakcie świadczenia usług ulec zmianie. 3.2. Opiekę podczas przewozu uczniów zapewnia wykonawca , w każdym pojeździe wykonawca zobowiązany zapewnić opiekuna podczas przewozu uczniów --wymagana jest osoba pełnoletnia opiekuna : - przeciwko, której nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie - nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, - zna podstawy udzielania pierwszej pomocy Zamawiający zastrzega ,że kierowca nie może pełnić jednocześnie roli kierowcy i opiekuna . Wykonawca w trakcie świadczenia usług objętych postępowaniem zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 21 grudnia 2012 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz.2022 z pózn. zm) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.) oraz przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca ma zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących ( jako miejsca siedzące należy uwzględnić ilość uczniów podaną przez zamawiającego dla danej trasy plus miejsce siedzące dla opiekuna i dla kierowcy) . Sprawdzenie tożsamości uczniów uprawnionych do przejazdu na poszczególnych trasach odbywać się będzie na podstawie legitymacji szkolnej lub imiennego dokumentu wystawionego przez Wykonawcę dla każdego ucznia na trasę przewozu. W trakcie świadczenia usługi w przypadku awarii samochodu Wykonawca zapewni na własny koszt w terminie nie dłuższym niż do 45 minut , zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów i opiekunów. Wykonawca będzie odpowiedzialny za pracowników którymi będzie dysponować przy realizacji usług objętych zamówieniem w szczególności będzie kontrolował stan trzeźwości kierowców oraz opiekunów. W pojeździe w czasie przewozu nie może być większa liczba osób niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a/ utrzymywać w czystości i porządku pojazdy b/ przestrzegać przepisy P.Poż. i BHP c/ ubezpieczyć pojazdy i uczniów oraz kierowcę i opiekunów na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia d/ oznaczyć pojazd na czas przewozu -że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych. Usługi przewozowe - dowozy uczniów do przedmiotowej placówki oświatowej będą realizowane w godzinach ustalonych przez dyrektora szkoły lub placówki wyłącznie w dni nauki szkolnej tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz.1603) W przypadku odrabiania zajęć szkolnych w szkole lub placówce w dniu, kiedy wykonawca nie będzie świadczył usługi i odwołania zajęć w dniu objętym niniejszym zamówieniem , dyrektor szkoły lub placówki pisemnie powiadomi o odwołaniu i odrabianiu zajęć na 2 dni wcześniej. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym dniu do wykonania usługi. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa ,ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania młodzieży szkolnej w podróży, z uwzględnieniem ,że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych .Rozkład jazdy musi być dostosowany do obowiązującego harmonogramu -planu zajęć szkolnych. Dane osób sprawujących opiekę (imię i nazwisko opiekuna oraz numer jego telefonu komórkowego) oraz ich pisemne oświadczenia iż: 1) przeciwko nim nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie, 2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, 3) zna podstawy udzielania pierwszej pomocy. wykonawca przekaże zamawiającemu -Naczelnikowi Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Zakopane nie później niż do 06 września 2019 roku, Szczegółowy harmonogram przewozu młodzieży wykonawca przekaże zamawiającemu -Naczelnikowi Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Zakopane w nieprzekraczalnym terminie do 30 po dokonaniu uzgodnień z dyrektorem szkoły, do której uczęszcza młodzież objęta dowozem. Harmonogram dowozu dzieci musi zawierać: 1) opis trasy dojazdu do szkoły i z powrotem 2) szczegółowe godziny kursów W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości),wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Dyrektora szkoły o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów. Do obowiązków osoby sprawującej opiekę nad uczniami będzie należało: 1)sprawdzenie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu, 2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe. 3)zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu, 4)zapewnienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu 5) przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły i odbiór uczniów ze szkoły do autobusu W celu realizacji umowy w zakresie danego Zadania Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od właściwego organu, odpowiedniego zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych. Pojazdy ,którymi wykonawca będzie świadczyć usługi objęte postepowaniem musza być technicznie sprawne ,posiadać pozytywne i aktualne badania techniczne oraz odpowiadać odpowiednim przepisom. Zamawiający wymaga aby wykonawca wskazał w swojej ofercie konkretny pojazd/-y, którym będzie regularnie świadczył usługę. W przypadku użycia pojazdu zastępczego obowiązuje pisemne zgłaszanie (lub np. telefonicznie i następnie przesłanie pisma faxem, mailem ) konkretnych okresów (dni lub kursów) wykonywanych pojazdem zastępczym, W razie wystąpienia przejściowych okoliczności uniemożliwiających świadczenie usług Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o parametrach nie gorszych niż wykazane w ofercie samochody oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi, Zamawiający informuje, że w okresie świadczenia przez wykonawcę usług zastrzega sobie prawo do kontroli świadczenia usług , włącznie ze stanem i wyposażeniem pojazdu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją samochodu, zobowiązany jest do uiszczenia wszelkich opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto za całość ( 187 dni ) świadczenia usług danego zadania |
60,00 |
Skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego |
20,00 |
Termin płatności |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: