Świadczenie usługi dowozu uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi dowozu uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2021/2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoronin
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-10
  • ZamawiającyGMINA PORONIN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00129585
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi dowozu uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2021/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PORONIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Poronin

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-520

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: usc@poronin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poronin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi dowozu uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2021/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9796f862-ef8e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002889/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz dzieci do szkół

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://poronin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy eZamawiający pod adresem https://poronin.ezamawiajacy.pl Korespondencja inna niż oferta wraz z załącznikami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy eZamawiający pod adresem https://poronin.ezamawiajacy.pl Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: usc@poronin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie e-Zamawiający (Marketplanet) i wówczas ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej rzekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania z Platformy eZamawiający dostępnym na stronie internetowej pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy. 3. Dokumenty
elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy eZamawiający udostępnionej pod adresem: https://poronin.ezamawiajacy.pl. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: usc@poronin.pl. 4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej w zalecanym formacie danych np.: .pdf, .doc, docx
lubw jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 roku, poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Poronin, ul. J. Piłsudskiego 5, 34-520 Poronin;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Poronin jest pan Michał Rokicki, ochronadanych@poronin.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usługi dowozu uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2021/2022.”, nr ZP.271.8.2021 prowadzonym w trybie podstawowym z art. 275 pkt 1 Pzp.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021.1129), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na regularnym dowozie (odwozie) uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2021/2022 oraz pełnienie opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie realizacji przewozów, z podziałem na 3 części obejmujące przewóz uczniów na 3 trasach. Przewidywana liczba dni roboczych w roku szkolnym wynosi: 181 dni. Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekunów we własnym zakresie i na własny koszt. Kierowcami pojazdów i opiekunami mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, niewystępujące w Krajowym Rejestrze Karnym oraz w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym. Przy wszystkich trasach, godziny dowozu i odwozu, jak również inne szczegóły należy uzgodnić z Dyrektorami poszczególnych szkół, przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Oferty należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia. Szczegółowe warunki dowozu uczniów wspólne dla trzech części zamówienia opisane są w załączniku nr 8 do SWZ.
Nazwa trasy: Nowe Bystre Dudkówka – NOWE BYSTRE 61 SZKOŁA PODSTAWOWA
Długość trasy : DOWÓZ 6,5 km, ODWÓZ 6,5 km.
Maksymalna ilość osób przewidywanych do jednoczesnego przewozu (pasażerów) - 25.
Łącznie do przewozu 25 osób. Ze względu na trudne warunki terenowe zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez dwa pojazdy lub przy zastosowaniu dwóch kursów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryterów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: standard emisji spalin

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na regularnym dowozie (odwozie) uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2021/2022 oraz pełnienie opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie realizacji przewozów, z podziałem na 3 części obejmujące przewóz uczniów na 3 trasach. Przewidywana liczba dni roboczych w roku szkolnym wynosi: 181 dni. Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekunów we własnym zakresie i na własny koszt. Kierowcami pojazdów i opiekunami mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, niewystępujące w Krajowym Rejestrze Karnym oraz w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym. Przy wszystkich trasach, godziny dowozu i odwozu, jak również inne szczegóły należy uzgodnić z Dyrektorami poszczególnych szkół, przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Oferty należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia. Szczegółowe warunki dowozu uczniów wspólne dla trzech części zamówienia opisane są w załączniku nr 8 do SWZ.
Nazwa trasy: Poronin – Ząb - Nowe Bystre – CZERWIENNE 245 SSP, SPSK, KSP.
Długość trasy: DOWÓZ 15 km, ODWÓZ 15 km.
Punkty odbioru/dowozu dzieci (przystanki): Poronin Kośle, Poronin Jesionówka, Poronin Dom Kultury, Poronin Parking naprzeciw Urzędu Gminy, Suche Lachy, Ząb Remiza, Nowe Bystre Górne, Nowe Bystre Szkoła.
Maksymalna ilość osób przewidywanych do jednoczesnego przewozu (pasażerów): 11.
Łącznie do przewozu 11 osób. Dowóz uczniów niepełnosprawnych. Jeden pojazd posiadający min. 10 miejsc siedzących dla pasażerów oraz dodatkowo umożliwiający jednoczesny przewóz 1 osoby na wózku inwalidzkim (rozłożonym), wyposażony dodatkowo w urządzenie umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu oraz mocowania dla wózka na czas trwania przewozów - wymiary wózka: szer. 70 cm, dł. 120 cm.
W jednym przypadku dojazd do posesji, z której należy odebrać, a następnie dowieźć ucznia,
w Nowem Bystrem jest utrudniony, szerokość drogi dojazdowej od 2,5m do 3m, w związku
z powyższym Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez dwa pojazdy.
Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością uzależniony jest od stanu ich zdrowia, w związku
z tym konieczne jest aby przewoźnik wykazywał potrzebną w tym celu dyspozycyjność.
Ze względu na konieczność dyspozycyjności lub trudne warunki terenowe zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez więcej niż 1 pojazd lub przy zastosowaniu większej niż 1 liczby kursów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryterów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: standard emisji spalin

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na regularnym dowozie (odwozie) uczniów z terenu Gminy Poronin do szkół w roku szkolnym 2021/2022 oraz pełnienie opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie realizacji przewozów, z podziałem na 3 części obejmujące przewóz uczniów na 3 trasach. Przewidywana liczba dni roboczych w roku szkolnym wynosi: 181 dni. Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekunów we własnym zakresie i na własny koszt. Kierowcami pojazdów i opiekunami mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, niewystępujące w Krajowym Rejestrze Karnym oraz w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym. Przy wszystkich trasach, godziny dowozu i odwozu, jak również inne szczegóły należy uzgodnić z Dyrektorami poszczególnych szkół, przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Oferty należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia. Szczegółowe warunki dowozu uczniów wspólne dla trzech części zamówienia opisane są w załączniku nr 8 do SWZ.
Nazwa trasy – Poronin (ul. Tatrzańska, ul. Kasprowicza, ul. Kościuszki) – Suche - NOWY TARG ul. Podtatrzańska 47a OŚRODEK REHABILITACYJNO-EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZY „CHATKA” , Al. Tysiąclecia 100 NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA SPECJALNA „NIEBIESKA KOKARDKA”, ul. Jana Pawła II 85 ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZO-OPIEKUŃCZYCH).
Długość trasy: DOWÓZ 26,5 km, ODWÓZ 26,5 km.
Maksymalna ilość osób przewidywanych do jednoczesnego przewozu (pasażerów): 5.
Łącznie do przewozu 5 osób. Dowóz uczniów niepełnosprawnych. Odbiór uczniów z miejsca zamieszkania. Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością uzależniony jest od stanu ich zdrowia, w związku z tym, konieczne jest aby przewoźnik wykazywał potrzebną w tym celu dyspozycyjność. Wymagane będzie podpisanie umowy powierzenia danych osobowych. Ze względu na konieczność dyspozycyjności lub trudne warunki terenowe zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez więcej niż 1 pojazd lub przy zastosowaniu większej niż 1 liczby kursów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: standard emisji spalin

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których nie zachodzi podstawa wykluczenia z postępowania z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu (art. 112 Pzp), dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie – wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. dowóz dzieci do placówki oświatowej o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), która zostanie potwierdzona dowodami określającymi, że usługa została wykonana w sposób należyty i prawidłowo ukończona.
Warunek ten musi być spełniony:
- samodzielnie przez Wykonawcę lub
- przez minimum jeden inny podmiot udostępniający Wykonawcy doświadczenie lub
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia od Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U.z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda złożenia kopii licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.).
2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia wykazu wykonanych usług (wzór zał. Nr 6). W wykazie należy podać rodzaj usług, ich wartość, daty i miejsca wykonania oraz podmioty, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli ze złożonego wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie będzie wynikało, że Wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usługi tj. dowóz dzieci do placówki oświatowej o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. 10.A SWZ. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane z ofertą zgodnie z rozdz. 10A SWZ: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ. 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 3. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ). 4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (art. 118 ust.3 Pzp) w przypadku, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu – zał. nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. 2) W odniesieniu
do warunków dotyczących doświadczenia, o którym mowa w punkcie 8.1.4) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) W przypadku, o którym mowa w punkcie 8.3.2) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą w formularzu ofertowym oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 4) Przepisy dotyczące
Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu lub umowy podpisanej przez obie strony. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego niniejszą umowę.
2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje takie wydarzenia, jak zamieszki, wojny, pożary powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni.
b) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT,
c) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp.,
d) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy,
e) zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy
o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
f) Wystąpienia zamówienia dodatkowego lub zamiennego niezbędnego do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (np. zmiany ilości uczniów przewożonych na danej trasie, zmiana przebiegu trasy, rozszerzenie bądź skrócenie trasy itp.)
g) sytuacji nadzwyczajnych związanych z koniecznością zmian przebiegu tras przewozowych na skutek remontów, awarii lub uszkodzeń dróg, mostów bądź innych obiektów, związanych bezpośrednio z realizacją zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://poronin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-08

2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę rozrządu w Opel Astra J- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę rozrządu w Opel Astra J. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI