„Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu, w okresie 02.09.2024 r – 27.06.2025 r do szkół”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻyrardów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-13
  • ZamawiającyMiasto Żyrardów
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00445633
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu, w okresie 02.09.2024 r – 27.06.2025 r do szkół”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żyrardów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Limanowskiego 44

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 46 880-05-55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu, w okresie 02.09.2024 r – 27.06.2025 r do szkół”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-642a0f90-b1e5-4c62-8773-4e5d07e66a4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026350/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/961910

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Urzędu Miasta Żyrardowa pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/961910.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, były przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1261; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący;
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Prezydent Miasta Żyrardowa,
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: iod@zyrardow.pl,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) oznaczenie sprawy: ZP.271.2.34.2024.PS,
5) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
6) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
7) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
3. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
4. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.34.2024.PS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałymi na terenie Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu w okresie 02.09.2024 r. – 27.06.2025 r. do szkół, we wszystkie dni nauki zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025, umożliwiając dowożonym uczniom realizację obowiązku szkolnego/obowiązku nauki.
2. Przewóz realizowany będzie na 3 trasach: dom – szkoła i z powrotem dom, codziennie (od poniedziałku do piątku) z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć dydaktycznych, dni świątecznych oraz ferii zimowych oraz spowodowanych np.: zwolnieniami lekarskimi uczniów. W przypadku odpracowania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów, zgodnie
z ustalonym rozkładem.
Liczba uczniów na poszczególnych trasach jest następująca:
Trasa 1: Żyrardów – Skierniewice – Żyrardów, dowóz codzienny w dni nauki szkolnej - 1 uczennica, która obowiązek nauki będzie realizować w:
• Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym - Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy, ul. Nowobielańska 100, Skierniewice,
• Dom: Żyrardów, ul. Kpt. Stanisława Pałaca.
Trasa 2: Żyrardów – Piekary – Żyrardów – dowóz codzienny w dni nauki szkolnej – 1 uczeń, który obowiązek szkolny będzie realizował w:
• Szkole Podstawowej w Piekarach, 96-323 Osuchów, Piekary, ul. Piekarska 47
• Dom: Żyrardów, ul. Parkingowa.
Trasa 3: Żyrardów - Warszawa - Żyrardów - dowóz codzienny w dni nauki szkolnej - 1 uczeń, który obowiązek szkolny będzie realizował w:
• Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Słabowidzących nr 8 im. dr Zofii Galewskiej w Warszawie, 02-697 Warszawa, ul.
Rzymowskiego 36 -
• Dom: Żyrardów, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego.
3. Uczniowie z niepełnosprawnościami będą dowożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, najkrótszą trasą z miejsca zamieszkania-szkoła – miejsca zamieszkania.
4. Liczba dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 wynosi – 188 dni.
5. Zamawiający nie dopuszcza łączenia usługi dowozu uczniów z usługą wykonywaną
na rzecz innego Zleceniodawcy.
6. W trakcie trwania umowy ilość dowożonych uczniów na danej trasie może ulec zmianie. W przypadku konieczności zwiększenia liczby przewożonych uczniów, maksymalne zwiększenie może nastąpić do zapełnienia dopuszczalnej liczby miejsc w samochodzie na danej trasie.
7. W trakcie trwania umowy może nastąpić likwidacja danej trasy z uwagi na brak konieczności przewozu uczniów.
8. W trakcie przewozu, oprócz kierowcy, w pojeździe musi jechać z uczniami przygotowany do tej pracy opiekun, który sprawować będzie opiekę nad uczniami w czasie transportu, zapewni bezpieczeństwo i pomoc w przemieszczaniu się pomiędzy domem/szkołą a środkiem transportu, wykona niezbędne czynności pielęgnacyjno-opiekuńcze, a w razie potrzeby udzieli pierwszej pomocy przedmedycznej. Opiekun będzie również odpowiedzialny za przekazanie uczniów oczekującym rodzicom / prawnym opiekunom w wyznaczonych miejscach wsiadania i wysiadania uczniów.
9. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji opiekuna z funkcją kierowcy środka transportu.
10. W przypadkach nieprzewidzianych, w nagłych okolicznościach o charakterze tymczasowym (jednodniowym), funkcję opiekuna może pełnić kierowca pojazdu.
11. Na żądanie Zamawiającego, w przypadku niewłaściwego wykonywania obowiązków, Wykonawca zmieni osoby uczestniczące w realizacji zamówienia (kierowcy, opiekunowie).
12 .Do realizacji zamówienia Wykonawca winien dysponować przynajmniej 3 (trzema) pojazdami mającymi zdolność przewozową: liczba przewożonych uczniów plus kierowca i opiekun.
13. Środki transportu, którymi świadczona będzie usługa muszą posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu.
14. Każdy z pojazdów, wytypowanych do realizacji zamówienia musi być wyposażony w klimatyzację oraz w przypadku samochodów więcej niż 7-osobowych, niezależne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej.
15. Ze względu na specyfikę zamówienia wymagane jest, aby przewóz uczniów na danej trasie w trakcie realizacji umowy świadczyli ten sam kierowca i opiekun, wskazani w wykazie przez Wykonawcę.
16. Wykonawca na każdą trasę musi dysponować zespołem osób (kierowca + opiekun), z którego co najmniej opiekun jest przeszkolony w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej lub posiada ukończony kurs ratownictwa medycznego.
17. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu dowozu uczniów - realizowanego w okresie 02.09.2024 r. do zakończenia roku szkolnego 2024/2025 - w terminie do 13 września 2024 r. Harmonogram ma być sporządzony dla każdej z tras dowozu i będzie zawierał informację nt. osób bezpośrednio realizujących dowóz, wraz ze wskazaniem numerów telefonów komórkowych, godzin odjazdów i przyjazdów poszczególnych uczniów z domu i szkoły (zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do umowy).
18. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych, otrzymanych od Zamawiającego celem wykonania przedmiotowych usług w zakresie transportu uczniów niepełnosprawnych, wyłącznie w zakresie i celu przewidzianym w umowie oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE.L.2016.119.1)
19. Wykaz uczniów niepełnosprawnych objętych dowożeniem z domu do szkoły i z powrotem zawierający dokładne dane adresowe i kontaktowe zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy.
20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena - 90%
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii - 10%
Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach, 1% odpowiada 1 punktowi.
Liczba punktów za kryterium cena zostanie obliczona wg następujących zasad:
1) Kryterium „ceny” w zł - C - 90 %
liczona według wzoru: C=(Cn/Cb) x 90 %
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto (max 90 pkt)
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert
Cb – cena brutto badanej oferty
2) Kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii” - Cz - 10 %
Zamawiający przyzna punkty za wskazany w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego”
a) czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii do 1 godziny od momentu zgłoszenia o wystąpieniu awarii - 10 pkt,
b) czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii powyżej 1 godziny od momentu zgłoszenia o wystąpieniu awarii: 0 pkt.
2. Łączna suma uzyskanych punktów z wszystkich kryteriów stanowić będzie końcową ocenę oferty, obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
P = C+Cz
gdzie:
P - całkowita liczba punktów uzyskana przez ofertę;
C - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „cena”;
Cz - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii”.
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów ze wszystkich kryteriów, maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis warunku:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne uprawnienia do przewozu osób, potwierdzone posiadaniem aktualnej licencji w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728).

Warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis warunku:
a. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na realizacji usług transportowych w zakresie codziennego (tzn. w dni nauki szkolnej) przewozu uczniów niepełnosprawnych o łącznej wartości 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - „Wykaz usług”.
b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował minimalnym zespołem do realizacji przedmiotu zamówienia
w składzie:
­-3 kierowców, z których każdy posiada uprawnienia do kierowania pojazdami, tzw. prawo jazdy kat. B.
­-3 opiekunów, z których każdy posiada przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, z załącznikiem nr 8 do SWZ - „Wykaz osób”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda podmiotowego środka dowodowego - oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualna licencja w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728);
2) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7
do SWZ;
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony Formularz ofertowy wg wzoru Załącznika nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;
5) W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, przedstawia także dla takiego podmiotu oświadczenia, o których mowa w pkt 2;
6) Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;
Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo;
Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,korespondencję, itp.;
Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-13 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/961910

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-13 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 r., poz.507).
Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję przewoźników do stałej współpracy PL-DE-PL - Mszczonów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Poszukuję przewoźników do stałej współpracy przez cały rok. Kółka PL-DE-PL. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI