Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu do szkół i ośrodków w okresie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻyrardów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Żyrardów
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-23
  • Numer ogłoszenia576211-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576211-N-2019 z dnia 2019-07-23 r.

Miasto Żyrardów: Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu do szkół i ośrodków w okresie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów, krajowy numer identyfikacyjny 75014865000000, ul. Plac Jana Pawła II  1 , 96-300  Żyrardów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 46 858 15 67, e-mail zamowieniapubliczne@zyrardow.pl, faks 46 858 15 11.
Adres strony internetowej (URL): www.zyrardow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zyrardow.pl; www.bip.zyrardow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie papierowej za pośrednictwem kuriera lub operatora pocztowego
Adres:
Urząd Miasta Żyrardowa Plac Jana Pawła II nr 1 Biuro Obsługi Klienta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu do szkół i ośrodków w okresie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r.
Numer referencyjny: ZP.271.2.52.2019.AD
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu do szkół i ośrodków w okresie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. Dowóz będzie realizowany we wszystkie dni nauki, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020, umożliwiając dowożonym uczniom realizację obowiązku szkolnego. Przewóz realizowany będzie na 2 trasach dom – szkoła/placówka oświatowa i z powrotem dom w dni nauki szkolnej. Liczba dowożonych uczniów na poszczególnych trasach jest następująca: Trasa 1. Żyrardów – Warszawa – Żyrardów dowóz codzienny, w roku szkolnym 2019/2020 – 2 uczniów, którzy obowiązek szkolny będą realizować w: 1) Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz, Warszawa ul. Białobrzeska 44 -1 uczeń : Żyrardów, ul. Parkingowa, 2) Szkole Podstawowej Specjalnej Nr 196 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Słabosłyszących Nr 15 im. Ottona Lipkowskiego, Warszawa, ul. Zakroczymska 6 -1 uczeń :Żyrardów, ul. Andrzeja Struga, Trasa 2. Żyrardów – Skierniewice – Żyrardów - dowóz codzienny 2 uczniów, którzy obowiązek szkolny będą realizować w: Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, Szkoła Podstawowa Specjalna, Skierniewice, ul. Nowobielańska 100 - 2 uczniów: Żyrardów, ul. Parkingowa, Żyrardów, ul. Kpt. Stanisława Pałaca. Uczniowie niepełnosprawni będą dowożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, wybierając trasę możliwie najkrótszą z uwzględnieniem jak najkrótszego czasu pobytu dzieci w podróży.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień, polegających na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości do 30% wartości zamówienia. Zamówienie to może zostać udzielone na podstawie negocjacji przeprowadzonych z wykonawcą zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-26
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia (załącznik nr 2). Zamawiający wymaga również, aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełniania warunku posiadał aktualne uprawnienia do przewozu osób, potwierdzone posiadaniem aktualnego zezwolenia lub aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019 poz. 58 z późn. zm.) obejmującej swoją ważnością min. okres obowiązywania umowy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia (załącznik nr 2). Zamawiający wymaga również aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełniania warunku wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia (załącznik nr 2). Zamawiający wymaga również, aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełniania warunku wykazał, że posiada następujące doświadczenie: • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach wykonanych usług zrealizował należycie co najmniej 2 usługi, odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia i objęte dwiema odrębnymi umowami. Zamawiający uzna realizację usług transportowych w zakresie codziennego (tzn. w dni nauki szkolnej) przewozu uczniów niepełnosprawnych, realizowanych (każda z usług) w sposób ciągły przez okres minimum 10 miesięcy o wartości 200 000 zł brutto każda usługa realizowana w ramach jednej umowy. • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia. Wykonawca musi dysponować odpowiednimi dla zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia osobami, w tym: a) Minimum 2 kierowców, z których: ­ Każdy posiada uprawnienia do przewozu osób, potwierdzone posiadaniem aktualnego zezwolenia lub aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019 poz. 58 z późn.zm.) obejmującej swoją ważnością min. okres obowiązywania umowy; b) Minimum 2 opiekunów, z których: ­ każdy w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert świadczył usługę w zakresie opieki osób niepełnosprawnych; ­ każdy posiada przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. 6.5 ust 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane należycie– według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 3) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jaki posiada lub jakim dysponuje wykonawca, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne dokumenty, które mają zostać złożone przez Wykonawcę: 1) Referencje bądź inne dowody potwierdzające wykonanie usług. 2) Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie przez osoby, skierowane do realizacji zamówienia. 3) Dokumenty potwierdzające ukończenie wymaganych kursów, szkoleń przez osoby skierowane do realizacji zamówienia. 4) Dowody rejestracyjne pojazdów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Żyrardów, Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów, nr rachunku 57 1020 1026 0000 1502 0274 1171, z dopiskiem: „Wadium na Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Żyrardowa wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu do szkół i ośrodków w okresie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. Do wnoszenia, zwracania i zatrzymywania wadium Zamawiający będzie stosował art. 45-46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
wiek pojazdu 30,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2. Zamawiający zobowiązany jest do rozważenia zmian postanowień zawartej umowy w powyższym przypadku, jeżeli Wykonawca wykaże wpływ tych zmian na koszty wykonania zamówienia. 3. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji usługi możliwe będą zmiany, nieistotne dla postanowień zawartej umowy o zamówienie publiczne, a w szczególności: 1) osoby pełniącej funkcję opiekuna lub kierowcy w przypadkach określonych w 3.13, 3.14, 3.17c SIWZ w trakcie przewozu uczniów. Zmiany w wykazie w zakresie kierowców i opiekunów nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia przez Wykonawcę i akceptacji Zamawiającego z zastrzeżeniem, że nowi pracownicy spełniają warunki określone w SIWZ dla danego stanowiska. 2) pojazdu na równoważny z wymogami określonymi w 3.15 SIWZ. Zmiany w wykazie samochodów nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia przez Wykonawcę i akceptacji Zamawiającego. 3) przebiegu drogi w przypadku zmiany szkoły i liczby dowożonych na danej trasie i związanej z tym zmiany harmonogramu dowozu będącego Załącznikiem Nr 1 do umowy. Zmiana ta nie skutkuje zmianą ustalonego w umowie dla danej trasy wynagrodzenia i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, a jedynie przedstawienia przez Wykonawcę w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany nowego Załącznika Nr 1 do umowy. Zaprzestanie w trakcie trwania umowy dowozu na danej trasie nie wymaga aneksu do umowy, gdyż zgodnie z § 3 ust. 2 umowy skutkuje to mniejszą lub zerową liczbą dni dowozu w danym miesiącu i proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia za dany miesiąc. 4) przebiegu drogi (np. wystąpienie objazdów, zmiany ruchu, innych okoliczności). Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy, jedynie przedstawienia przez Wykonawcę w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany nowego Załącznika Nr 1 do umowy. 5) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację usługi. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy, gdyż zgodnie z § 3 ust. 2 umowy skutkuje mniejszą lub zerową liczbą dni dowozu w danym miesiącu i proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia za dany miesiąc. 6) zmiany danych adresowych stron umowy (ale bez zmian stron umowy),zmiany rachunku bankowego Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-31, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z własnym zestawem firanka 13, 6 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy przewoźników do stałej współpracy z własnym zestawem firanka 13, 6. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Żyrardów: Dostawa (leasing operacyjny) samochodu osobowego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI