Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A -1 i A-2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146378640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 44
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 778 26 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pcz-otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz-otwock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A -1 i A-2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2933d773-acc5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Portal SmartPZP. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych osobowych (RODO) Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji, ul. Batorego 44, 05-400 Otwock;2. dane Inspektora ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji, ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, e-mail: iod@pcz-otwock.pl;3. administrator będzieprzetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;5. dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;6. administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;7. mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:1. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;2. Przysługuje Państwu prawa dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2021/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A -1 i A-2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku: I. Usługa transportu karetkami sanitarnymi typu A-1 i A-2 na okres 12 miesięcy od dnia 01.06.2021 roku do dnia 31.05.2022 roku: a) Karetki do przewozu pacjentów typu A-2 zgodnych z PN EN 1789 sztuk 2 – karetki wraz z kierowcą z uprawnieniami noszowego do dyspozycji Zamawiającego całodobowo przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. b) Karetka typ A-1 zgodna z PN EN 1789 sztuk 2 – karetka wraz z kierowcą z uprawnieniami noszowego do dyspozycji Zamawiającego 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30 – 15.30 (lub w innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym maksymalnie 8 godzin). II. Wykorzystanie pojazdów: 1. Karetki typu A-2, o których mowa w pkt I ust. a) wykorzystywane będą do: - przewozu pacjentów z POZ-ów i oddziałów szpitalnych; - przewozu lekarza i pielęgniarki Nocnej i Świątecznej Wyjazdowej Pomocy Lekarskiej i Pielęgniarskiej, - przewozu pacjentów na zlecone badania lekarskie poza teren powiatu otwockiego oraz świadczenie przewozów komercyjnych na podstawie umów zawartych między PCZ Sp. z o.o. w restrukturyzacji, a innymi podmiotami. 2. Karetka typu A-1, o której mowa w pkt I ust. b) wykorzystywana będzie do przewozów zleconych badań lekarskich do innych placówek diagnostycznych na terenie Otwocka i innych miast, doraźne wyjazdy z pracownikami Zamawiającego w celach służbowych, wyjazdy po krew, leki oraz preparaty krwiopochodne oraz do przewozu pacjentów. 3. Karetka typu A1, o której mowa w pkt I ust. b) wykorzystywana będzie do obsługi Przychodni Rejonowej: przewozy lekarza lub pielęgniarki na wizyty domowe, materiału pobranego od pacjentów do badań laboratoryjnych, pacjentów oraz świadczenie przewozów komercyjnych na podstawie umów zawartych między PCZ Sp. z o.o. w restrukturyzacji, a innymi podmiotami. III. Przewidywany miesięczny przebieg w km: 1. dla 2 karetek sanitarnych typu A-2, o których mowa w pkt I lit. a) około 7900 km/miesiąc tj. około 94800 km/rok; 2. dla 1 karetki sanitarnej typu A-1, o której mowa w pkt I lit. b) około 600 km/miesiąc tj. około 7200 km/rok; 3. dla 1 karetki sanitarnej typu A-1, o której mowa w pkt I lit. b) około 1400 km/miesiąc tj. około 16800 km/rok. IV. Wymagania szczególne wobec karetek typu A-1 i A-2Oferowane przez Wykonawcę pojazdy do realizacji zamówienia muszą posiadać: 1. homologację ministra transportu lub dokument zaświadczający, że pojazd jest zarejestrowany na terenie Polski, jako samochód specjalny sanitarny spełniający normę PN EN 1789; 2. zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym (wyposażenie w sygnały świetlne i dźwiękowe oraz możliwość użycia ich podczas jazdy); 3. aktualne ubezpieczenie OC i NW pojazdów i pasażerów; 4. atesty PZH i Sanepidu; 5. pojazdy o przebiegu – maksymalnie do 300 000 km; 6. oświadczenie/zaświadczenie, że Wykonawca posiada tabor zapasowy karetek typu A-1 i A-2, który zostanie użyty w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługę u Zamawiającego. Z treści oświadczenia/zaświaczenia musi wynikać, że czas podstawienia innej karetki w miejsce pojazdu, który uległ awarii nie będzie dłuższy niż 30 minut od czasu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego; 7. Deklaracje zgodności CE dla noszy i innych urządzeń do transportu pacjenta w ambulansach do ruchu na drogach oraz pojazdów medycznych i ich wyposażenia; 8. dopisanie pojazdów do systemu SZOI Narodowego Funduszu Zdrowia po uzgodnieniu z Zamawiającym. V. Wymagania ogólne i techniczne dla oferowanych pojazdów typu A-1 i A-2: a) Nadwozie: - typu furgon zamknięty, częściowo przeszkolony, klimatyzowany; - możliwość przewozu 3 osób – w pozycji siedzącej lub/i na noszach; - wyposażone w bezprzewodowe środki łączności. b) Przedział medyczny: - kabina kierowcy oddzielona od przedziału medycznego z oknem przesuwnym umożliwiającym komunikację głosową z kierowcą; - sprawna i dopuszczona do użytku instalacja tlenowa, wyposażenie w duże i małe butle tlenowe; - fotel kardiologiczny dla osoby niepełnosprawnej skierowany przodem do kierunku jazdy, wyposażony w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa z możliwością regulacji kąta oparcia – „pozycjonowania” z systemem mocującym do podłogi ambulansu; - pasy bezpieczeństwa dla przewożonych dzieci; - sprawne nosze samojezdne główne wielozadaniowe; - deska ortopedyczna z osprzętem; - krzesło kardiologiczne (przenośne); - nosze brezentowe (płachta); - torba medyczna z pełnym wyposażeniem, w tym z lekami, łączność radiowa z karetkami oraz z dyspozytorem. VI. Inne wymagania dot. pojazdu i kierowców oraz Wykonawcy: - wykonywanie czynności dezynfekcji pojazdu przez Wykonawcę zgodnie z wymogami sanitarnymi; - doświadczenie kierowców minimum 3 lata; - posiadanie zapasowego taboru karetek typu A-2 i A-1 w przypadku awarii wykonującego usługę pojazdu u Zamawiającego; - kierowcy karetek posiadają aktualne badan ia psychologiczne uprawniające do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym; - certyfikaty/dyplomy ukończenia kursu pierwszej pomocy medycznej/przedmedycznej (min. dla kierowców karetek typu A-2); - czas podstawienia karetki w miejsce pojazdu, który uległ awarii nie może trwać dłużej niż 30 min od czasu zgłoszenia faktu przez Zamawiającego; - kierowcy muszą spełniać wymogi noszowego; - kierowcy ubrani w jednolite ubrania z oznakowaniem jakie obowiązują w ratownictwie medycznym; - zlecenie usługi innemu podmiotowi tylko po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia samochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4