Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoParczew
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-04-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-28
  • Numer ogłoszenia530668-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 530668-N-2019 z dnia 2019-03-28 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00030648900000, ul. Kościelna  136 , 21-200  Parczew, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833552113, e-mail zamowienia@spzozparczew.pl, faks 833552113.
Adres strony internetowej (URL): www.spzozparczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.spzozparczew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spzozparczew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie, ul. Kościelna 136, 21 - 200 Parczew, Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
Numer referencyjny: SPZOZ.V.ZP-3521/6/20109
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. 2. Usługi będą świadczone zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w siwz w podziale na zadania: Zadanie nr 1 Usługa w zakresie transportu sanitarnego pacjentów wykonywana przy pomocy zespołu transportu sanitarnego typu „S”.1) Zespół transportu sanitarnego typu „S” musi spełniać poniższe wymagania: a)zespół musi dysponować ambulansem - specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161ba ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonym do przewozu pacjentów: a) posiadającym cechy techniczne i jakościowe określone w obowiązującej Polskiej Normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej dla środka transportu drogowego typu C (ruchoma jednostka intensywnej opieki ambulans ratunkowy - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu, zaawansowanego leczenia i monitorowania pacjentów); spełniającym wymagania dotyczące wyposażenia medycznego środka transportu zgodnie z aktualnie obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia; oraz spełniającym wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia; oraz będącym pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz skład osobowy zespołu musi spełniać wymagania wynikające z przepisów Ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt 1 tej ustawy, tj. w skład których wchodzą co najmniej trzy osoby, z których: co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje wymagane dla lekarza systemu, zgodnie z art. 3 pkt 3 i art. 57 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz co najmniej dwie osoby posiadają kwalifikacje wymagane dla ratownika medycznego, zgodnie z art. 10 i art. 58 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lub pielęgniarki systemu, zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym; oraz co najmniej jedna osoba z wyżej wymienionych musi także posiadać uprawnienia do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego określone w art. 106 ust. 1 ustawy o kierujących pojazdami. Jeżeli żadna z tych osób nie posiada takich uprawnień, w skład zespołu dodatkowo musi wchodzić osoba posiadająca te uprawnienia (jako kierowca). Zadanie nr 2 Usługa w zakresie transportu sanitarnego pacjentów wykonywana przy pomocy zespołu transportu sanitarnego typu „P”. 1) Zespół transportu sanitarnego typu „P” musi spełniać poniższe wymagania: a) zespół musi dysponować specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161ba ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonym do przewozu pacjentów: posiadającym cechy techniczne i jakościowe określone w obowiązującej Polskiej Normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej dla środka transportu drogowego typu B (ambulans ratunkowy - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu, podstawowego leczenia i monitorowania pacjentów); spełniającym wymagania dotyczące wyposażenia medycznego środka transportu zgodnie z aktualnie obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia; spełniającym wymagania wynikające z przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz będącym pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ustawy prawo o ruchu drogowym oraz b) w skład zespołu muszą wchodzić co najmniej dwie osoby, z których: dwie osoby posiadają kwalifikacje wymagane dla ratownika medycznego, zgodnie z art. 10 i art. 58 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym lub pielęgniarki systemu, zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym; co najmniej jedna osoba z wyżej wymienionych musi także posiadać uprawnienia do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego określone w art. 106 ust. 1 ustawy o kierujących pojazdami. Jeżeli żadna z tych osób nie posiada takich uprawnień, w skład zespołu dodatkowo musi wchodzić osoba posiadająca te uprawnienia (jako kierowca).

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2190 z późń. zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) W zakresie doświadczenia, warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na usłudze podobnej do przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnego zadania, na jakie składana jest oferta oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. Za usługę podobną Zamawiający uzna usługę: a) w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 – usługę polegającą na: wykonywaniu transportu sanitarnego pacjentów ambulansem (specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego), przy pomocy specjalistycznego zespołu spełniającego wymogi w zakresie załogi wynikające z przepisów Ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt 1 tej ustawy, o wartości brutto usługi w okresie 12 m-cy co najmniej 80.000,00 zł; b) w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 – usługę polegającą na: wykonywaniu transportu sanitarnego pacjentów ambulansem (specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego) przy pomocy podstawowego zespołu spełniającego wymogi w zakresie załogi wynikające z przepisów Ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla podstawowego zespołu ratownictwa medycznego, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt 2 tej ustawy), o wartości brutto usługi w okresie 12 m-cy co najmniej 50.000,00 zł; 2) w zakresie potencjału technicznego, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) dla Zadania nr 1 - minimum 2 ambulansami (tj. specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161ba ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonymi do przewozu pacjentów), z których każdy: posiada cechy techniczne i jakościowe określone w normie PN EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej dla ambulansu typu: C oraz spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz jest pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ustawy Prawo o ruchu drogowym. b) dla Zadania nr 2 - minimum 2 ambulansami (tj. specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161ba ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych przeznaczonymi do przewozu pacjentów), z których każdy: posiada cechy techniczne i jakościowe określone w normie PN EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej dla ambulansu typu: B oraz spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz jest pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ustawy Prawo o ruchu drogowym. 3) dysponują uprawnionymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) dla zadania nr 1 – minimum dwoma zespołami, które muszą spełniać wymogi w zakresie załogi wynikające z przepisów Ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt 1 tej ustawy, tj. w skład których wchodzą co najmniej trzy osoby, z których: co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje wymagane dla lekarza systemu, zgodnie z art. 3 pkt 3 i art. 57 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym; co najmniej dwie osoby posiadają kwalifikacje wymagane dla ratownika medycznego, zgodnie z art. 10 i art. 58 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lub pielęgniarki systemu, zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym; Co najmniej jedna osoba z wyżej wymienionych musi także posiadać uprawnienia do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego określone w art. 106 ust. 1 ustawy o kierujących pojazdami. Jeżeli żadna z tych osób nie posiada takich uprawnień, w skład zespołu dodatkowo musi wchodzić osoba posiadająca te uprawnienia (jako kierowca). b) dla zadania nr 2 – minimum dwoma zespołami, w skład których wchodzą co najmniej dwie osoby, z których: dwie osoby posiadają kwalifikacje wymagane dla ratownika medycznego, zgodnie z art. 10 i art. 58 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym lub pielęgniarki systemu, zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym; Co najmniej jedna osoba z wyżej wymienionych musi także posiadać uprawnienia do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego określone w art. 106 ust. 1 ustawy o kierujących pojazdami. Jeżeli żadna z wyżej wymienionych osób nie posiada uprawnień do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego określonych w art. 106 ust. 1 ustawy o kierujących pojazdami, w skład zespołu dodatkowo musi wchodzić osoba posiadająca te uprawnienia (jako kierowca).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa powyżej w pkt. 2. 4) Dokumenty, o których mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) odpis z Rejestru podmiotów wykonujących działalność lecznicza, o którym mowa w art. 100 ustawy o działalności leczniczej; 2) wykaz środków transportu, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz; 3) wykaz osób, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz 4) wykaz wykonanych usług, oraz dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oryginał); 2) prawidłowo wypełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (oryginał); 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile dotyczy; 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wskazane w ust. 1 pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
skrócenie czasu przyjazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - tryb pilny 10,00
skrócenie czasu przyjazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiajacego - tryb zwykły 15,00
termin płatności faktury 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-05, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transport pacjentów zespołem transportu sanitarnego typu S
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
skrócenie czasu przyjazdu do miejsca wskazanego przez zamawiajacego - tryb pilny 10,00
skrócenie czasu przyjazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - tryb zwykły 15,00
termin płatności faktury 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transport pacjentów zespołem transportu sanitarnego typu P
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
skrócenie czasu przyjazdu do miejsca wskazanego przez zamawiajacego - tryb pilny 10,00
skrócenie czasu przyjazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - tryb zwykły 15,00
termin płatności faktury 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników i zestawy 13. 60 / 24 T - Leszno, Olsztyn, Lublin, Łodz
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Nawiążemy współpracę z przewoźnikami do pracy na terenie kraju. Poszukujemy przewoźników, posiadających zestawy 13. 60 / 24 T (firanka). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Parczew: Remont mostu drogowego w m. Ostrów Lubelski droga wojewódzka Nr 813 km 71+940
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Parczew: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz pojazdów Zamawiającego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i sprawowanie opieki nad nimi z terenu Gminy Barczewo
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: świdczenie usług kurierskich
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI