Świadczenie usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością dla Warsztatów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Zbąszyniu w roku 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZbąszyń
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-30
  • ZamawiającySpołeczna Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Warsztaty Terapii Zajęciowej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00327945
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Zbąszyniu w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Społeczna Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Warsztaty Terapii Zajęciowej

1.3.) Oddział zamawiającego: Warsztaty Terapii Zajęciowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 97033922700020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Powstańców wlkp. 41

1.5.2.) Miejscowość: Zbąszyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-360

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 3869218

1.5.8.) Numer faksu: 68 3869218

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@wtzzbaszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wtzzbaszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Fundacja

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

rehabilitacja społeczna i zawodowa niepełnosprawnych podopiecznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie transportu osób z niepełnosprawnością dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Zbąszyniu w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99ad978b-4b75-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu ( Elektroniczna Skrzynka Podawcza - nazwa POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W NOWYM TOMYŚLU - /pcpr_nt/SkrytkaESP dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej fundacja@wtzzbaszyn.pl

Na potrzeby przedmiotowego postępowania o zamówienie publiczne Zamawiający - Społeczna Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym
WARSZTATY TERAPII ZAJĘCIOWEJ korzysta z Elektronicznej Skrzynki Podawczej POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W NOWYM TOMYŚLU. Adres Skrzynki e-PUAP /pcpr_nt/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający obowiązek informacyjny RODO realizuje w dokumentach zamówienia -SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający obowiązek informacyjny RODO realizuje w dokumentach zamówienia - SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.WTZZb.3401.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na dowożeniu niepełnosprawnych dorosłych (powyżej 18 roku życia) osób z miejsca ich zamieszkania do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Zbąszyniu oraz odwożenie po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania.
2. Szacunkowo:
1) Przewidywana liczba osób: ok. 27;
2) Dzienna ilość kilometrów (w obie strony) ok. 304;
3) Ilość dni dowozu: ok. 223;
4) Łączna ilość kilometrów wyniesie około 67 792 km (223 dni x 304 km).
2.1. Dowożenie będzie odbywało się przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w okresie od 17 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. z wyłączeniem miesiąca sierpnia (miesiąc urlopowy). W wyjątkowych sytuacjach (po uprzednim uzgodnieniu) usługa dowozu może się odbywać w soboty lub w niedziele.
2.2. Realizacja dowozów będzie się odbywać według określonego przez Zamawiającego harmonogramu. Harmonogram ten może ulegać doraźnym korektom, wynikającym między innymi z absencji uczestników warsztatów. Uczestnicy winni być przywożeni do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Zbąszyniu na godzinę 08:00, natomiast odwożenie ze Zbąszynia do miejsca zamieszkania obywać się będzie o godz. 15:00. Godziny przyjazdu i odjazdu uczestników WTZ w niektóre dni tygodnia mogą ulec zmianie. Zmiany godzin będą wcześniej uzgadniane.
2.3. Dowozy będą się odbywały na stałych trasach w obrębie miejscowości:
TRASA I.: Zbąszyń - Miedzichowo - Przyłęk - Bukowiec - Nowy Tomyśl - Zbąszyń;
TRASA II.: Zbąszyń – Koźminek - Zbąszynek – Zbąszyń – Przyprostynia – Perzyny – Zbąszyń.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 223 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: łączna cena ofertowa brutto (C) oraz termin płatności faktury (T).
2. Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru: L = C + T.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje środkami transportu sprawnymi technicznie i przystosowanymi do wykonywania usługi przewozu osób określonej w przedmiocie zamówienia, tj. dysponują co najmniej dwoma sprawnymi technicznie, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i estetyki pojazdami, odpowiednio (zgodnie z przepisami) oznakowanymi, posiadającymi miękkie siedzenia, w których istnieje możliwość wstawienia wózków inwalidzkich:
- jeden pojazd do przewozu min. 14 osób,
- jeden pojazd do przewozu min. 18 osób.
b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnymi za świadczenie usługi określonej w przedmiocie zamówienia: kierowcami, posiadającymi uprawnienia odpowiedniej kategorii do kierowania pojazdami, posiadającymi zaświadczenia o aktualnych badaniach lekarskich i psychologicznych, stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy (prawo jazdy z kodem „95” lub zaświadczenia o aktualnych badaniach lekarskich i psychologicznych). Od kierowców wymaga się co najmniej 3-letniego doświadczenia w zakresie przewozu osób oraz wymaga się aby osoby były niekarane, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych i korzystające z pełni praw publicznych;
c) posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, wykonał minimum dwa zamówienia polegające na świadczeniu usługi dowozu osób niepełnosprawnych o wartości min. 50 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) każde.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana:
– licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.).
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
– wykazu środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ;
– wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.
- wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 7 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym. Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym
dokumencie.
2. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 uPzp - załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia
notariusza.
5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 2A do SWZ (jeżeli dotyczy)
6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 9 do SWZ (jeżeli dotyczy).
7. Oferta oraz oświadczenie z art. 125 ust. 1 uPzp muszą być złożone w oryginale

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca, którego oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie:
– dowodów rejestracyjnych
– praw jazdy (w przypadku dokumentu bez kodu „95”, ważne zaświadczenia badań lekarskich i badań psychologicznych),
– ważnych polis OC i NNW,
- oryginały oświadczeń kierowców o zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych – załącznik nr 8 do SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę/ uszczelnienie sprężarki klimatyzacji samochodowej- Swarzędz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę/ uszczelnienie sprężarki klimatyzacji samochodowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI