„ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE LIPOWA DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLipowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lipowa
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-24
  • Numer ogłoszenia566177-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566177-N-2020 z dnia 2020-07-24 r.

Gmina Lipowa: „ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE LIPOWA DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
-
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipowa, krajowy numer identyfikacyjny 07218262800000, ul. Wiejska  44 , 34-324  Lipowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 860 00 20, 33 867 06 22 , , e-mail gmina@lipowa.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.lipowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.lipowa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.lipowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE LIPOWA DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU”
Numer referencyjny: RI.271.9.2020.AM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
-
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności lub orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności z terenu gminy Lipowa do wskazanych przez Zamawiającego placówek oświatowych, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021, ogłoszonym przez Ministra Edukacji Narodowej oraz w przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, również w tym dniu, a także dowóz w miesiącu lipcu i/lub sierpniu 2021 r. Dowóz będzie się odbywał we wskazanym terminie, jeden kurs -dowóz, drugi kurs powrót, w godzinach ustalonych z rodzicami/opiekunami prawnymi osób z orzeczeniem niepełnosprawności lub orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności i przedstawicielami placówek oświatowych.W OPZ (załącznik nr 1) podana została szacunkowa ilość km na każdej trasie i szacunkową ilość dni nauki, w zakresie każdej z tras.2. Dowozem objęte będą dzieci o różnym stopniu niepełnosprawności. 3. Ilość dzieci dowożonych do poszczególnych placówek podana jest w załączniku nr 1 Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji załącznika nr 1 – listy dowożonych dzieci w zależności od zapotrzebowania, gdy w tracie roku szkolnego zostaną złożone nowe wnioski z orzeczeniem o niepełnosprawności lub orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności dla dzieci będących mieszkańcami gminy Lipowa, a które dotychczas nie były dowożone do placówki kształcącej przez przewoźnika. W przypadku zwiększenia ponad stan normatywny zajmowanych miejsc w pojeździe przez osoby należy zabezpieczyć dodatkowe miejsca poprzez dostęp do dodatkowego busa dowożącego niepełnosprawne dzieci do placówek kształcących ilości dzieci posiadających orzeczenie o niepełnosprawności lub orzeczenia o stopniu niepełnosprawności zamieszkałych na terenie gminy Lipowa.4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w częściach obejmujących poniższe trasy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne trasy: Część I - Trasa nr I (Gmina Lipowa – Bielsko-Biała)Część II - Trasa nr II (Gmina Lipowa – Żywiec), Część III – Trasa nr III dowóz dzieci i młodzieży do placówki kształcącej w lipcu 2021 r. i/lub w sierpniu 2021 r. (Gmina Lipowa – Żywiec).Zamawiający na potrzeby obliczenia ceny oferty w formularzu ofertowym wskazał szacunkową liczbę km do przejechania w ciągu dnia oraz szacunkową liczbę dni nauki w czasie trwania umowy. Natomiast rozliczenie usługi z Wykonawcą będzie następowało za ilość rzeczywiście wykonanych km w dniach nauki szkolnej – zgodnie z zawartą umową.

II.5) Główny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60100000-9
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: -
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  11   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
11

II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje terminy:Część I i II zamówienia: okres trwania roku szkolnego od 01.09.2020 r. do 30.06.2021 r. (dotyczy trasy nr: I, II) Część III zamówienia: lipiec i/lub sierpień 2021 r.(dotyczy trasy nr III).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oceniony zostanie na podstawie przedstawionej przez Wykonawcę licencji na wykonywanie transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140).Uwaga nr 2: W przypadku wykonywania usługi przez podmioty wspólnie składające ofertę Zamawiający wymaga aby wymagane uprawnienia posiadał ten z Wykonawców, który rzeczywiście będzie wykonywał przewóz osób.
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek przedłożenia opłaconej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 50 000,00 zł (bez względu na ilość części) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilne zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zostanie oceniony na podstawie oświadczenia - wykazu zrealizowanych usług (załącznik Nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca w w/w okresie wykonywał co najmniej jedną usługę regularnego dowozu dzieci niepełnosprawnych do placówek kształcących lub innych podobnych jednostek (np. placówki rehabilitacyjne) przez cały rok szkolny.Uwaga nr 3:Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.Uwaga nr 4:W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednimi zasobami do wykonania zamówienia tj.: Warunek dysponowania zostanie uznany za spełniony na podstawie:a) wykazu pojazdów samochodowych, które zostaną użyte do realizacji zamówienia wraz z informacjami na ich temat ( załącznik nr 9 do SIWZ);Ponadto:Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje:pojazdem samochodowym przystosowanym do transportu osób posiadającym ilość miejsc zapewniającą miejsce siedzące dla wszystkich osób wykazanych w specyfikacji (załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia- punkt 1.5.1, 1.5.2, 1.5.3.) tzn. wykonawca musi dysponować osobnym pojazdem odpowiednim dla każdej oferowanej części.Zamawiający przewiduje realizację zamówienia samochodami max 9 – osobowymi z kierowcą i opiekunem włącznie.- dla części 1.5.1. – co najmniej jednym pojazdem samochodowym.- dla części 1.5.2. – co najmniej trzema pojazdami samochodowymi.- dla części 1.5.3. – co najmniej jednym pojazdem samochodowym.wszystkie samochody, którymi przewożone będą dzieci muszą posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NNW (Wykonawca złoży ksero polisy wraz z potwierdzeniem opłaty przed podpisaniem umowy):b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (załącznik nr 8 do SIWZ).Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje:• osobami z uprawnieniami do kierowania pojazdami samochodowymi przewidzianymi przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zadania – osobny kierowca dla każdej oferowanej części zamówienia, tzn.:- dla części 1.5.1 – co najmniej jeden kierowca.- dla części 1.5.2. – co najmniej trzech kierowców.- dla części 1.5.3. – co najmniej jeden kierowca.W celu wykazania spełniania niniejszego warunku, należy załączyć oświadczenie, że podani w ofercie kierowcy posiadają uprawnienia do kierowania wskazanymi powyżej pojazdami.• opiekunem – osobno na każdą oferowaną część, tzn.:- dla części 1.5.1 – co najmniej jeden opiekun.- dla części 1.5.2. – co najmniej trzech opiekunów.- dla części 1.5.3. – co najmniej jeden opiekun.Osoby sprawujące opiekę nad przewożonymi dziećmi muszą być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy, pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej albo posiadać co najmniej półroczny okres doświadczenia w sprawowaniu opieki nad osobą niepełnosprawnąW celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy załączyć oświadczenie, że Wykonawca zapewni opiekunów w trakcie dowozu dzieci do i ze szkół.Jedna osoba nie może pełnić jednocześnie funkcji opiekuna i kierowcy.Uwaga dodatkowy środek transportu wraz z kierowcą i opiekunem (ponad ilość deklarowaną w ofercie) będzie konieczny do zapewnienia dla:-Trasy nr 1 gdy liczba dowożonych dzieci zwiększy się o więcej niż 4 osoby-Trasy nr 2 gdy liczba dowożonych dzieci zwiększy się o więcej niż 2 osoby-Trasy nr 3 gdy liczba dowożonych dzieci zwiększy się o więcej niż 2 osobyUwaga 5: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać dysponowanie liczbą kierowców odpowiadającą sumie dla poszczególnych części. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań).Uwaga 6: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać dysponowanie liczbą pojazdów odpowiadającą sumie dla poszczególnych części. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań).Uwaga 7: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać dysponowanie liczbą opiekunów odpowiadającą sumie dla poszczególnych części. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: -
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.- w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu należy przedstawić dowody :Posiadania licencji na wykonywanie transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawa z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140).Opłaconej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 50 000,00 zł (bez względu na ilość części) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilne zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Wykaz wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzielności jest krótszy, to w tym okresie usług (co najmniej jedna usługa), polegająca na prowadzeniu regularnego dowozu dzieci niepełnosprawnych do placówek kształcących lub innych podobnych jednostek (np. placówki rehabilitacyjne) przez cały rok szkolny- wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na których rzecz usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, określających czy ta usługa została lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) zasobami do wykonania zamówienia tj.: Warunek dysponowania zostanie uznany za spełniony na podstawie:a) wykazu pojazdów samochodowych, które zostaną użyte do realizacji zamówienia wraz z informacjami na ich temat ( załącznik nr 9 do SIWZ);- wszystkie samochody, którymi przewożone będą dzieci muszą posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NNW (Wykonawca złoży ksero polisy wraz z potwierdzeniem opłaty przed podpisaniem umowy)- wszystkie samochody muszą być sprawne technicznie (Wykonawca złoży ksero dowodu rejestracyjnego samochodu przed podpisaniem umowy); b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 8 do SIWZ);W celu wykazania spełniania niniejszego warunku, należy załączyć oświadczenie, że podani w ofercie kierowcy posiadają uprawnienia do kierowania wskazanymi powyżej pojazdami.W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy załączyć oświadczenie, że Wykonawca zapewni opiekunów w trakcie dowozu dzieci do i ze szkół.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
-
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.O ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy dołącza dokument stanowiący zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przez podmiot udostępniający zasoby (załącznik nr 7 do SIWZ).Wykonawca, składając ofertę (w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2a, 2b, 2c, do SIWZ) informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
-

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
-

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
-

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
-

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
-
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: -
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: -
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: -
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): -
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: -
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: -
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: -

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
-

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
-
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
-
Informacje dodatkowe
-

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
-
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
-
Wstępny harmonogram postępowania:
-
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
-

Informacje dodatkowe:
-
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
-
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
-
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
-
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
-
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
-
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
-
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
-

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
-

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
-

Informacje dodatkowe:
-
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:1) zmiana trasy - w zależności od liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz do placówek oświatowych, rzeczywistych warunków drogowych, faktycznej liczby dzieci danego dnia do dowozu, zgłoszenia przez Zamawiającego kolejnego dziecka uprawnionego do przewozu – zgodnie z dyspozycjami osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego,2) zmniejszenie liczby pokonywanych kilometrów – np. w związku ze zmianą liczby dzieci, zmianą miejsca zamieszkania dziecka, zmiany siedziby placówki oświatowej,3) zwiększenie liczby pokonywanych kilometrów – np. w związku ze zmianą liczby dzieci, zmianą miejsca zamieszkania dziecka, zmiany siedziby placówki oświatowej, koniecznością uruchomienia dodatkowego środka transportu wraz z całą obsługą w związku ze zwiększeniem ilości dzieci4) zmiana wykazu placówek oświatowych – liczba może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w przypadku, gdy zaistnieje konieczność dowozu dziecka do placówki – zgodnie z dyspozycjami osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego,5) zmiana liczby wykorzystywanych środków transportu wraz z kierowcą i opiekunem – stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego, w zależności od liczby dzieci, które uzyskały zgodę na dowóz do placówek oświatowych, liczba wykorzystywanych środków transportu może ulec zmianie– zgodnie z dyspozycjami osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego,Uwaga dodatkowy środek transportu wraz z kierowcą i opiekunem (ponad ilość deklarowaną w ofercie) będzie konieczny do zapewnienia dla:-Trasy nr 1 gdy liczba dowożonych dzieci zwiększy się o więcej niż 4 osoby-Trasy nr 2 gdy liczba dowożonych dzieci zwiększy się o więcej niż 2 osoby-Trasy nr 3 gdy liczba dowożonych dzieci zwiększy się o więcej niż 2 osoby6) miana liczby miejsc niezbędnych w środkach transportu – liczba może ulec zmianie w zależności od faktycznej liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz,7) zmiana przewidzianej ilości km – może ulec zmianie w zależności od trasy, liczby placówek oświatowych, liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz, ilości wykorzystywanych środków transportu,8) całkowite wynagrodzenie Wykonawcy – może ulec zmianie w zależności od faktycznej ilości przejechanych km potwierdzonych w karcie drogowej zatwierdzonej przez osobę odpowiedzialną ustanowioną przez Zamawiającego,9) wprowadzenie/zmiana Podwykonawcy,10) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową,11) zmiany stawki podatku VAT.1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy, w następujących zakresach: 1) ceny ofertowej a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku Vat w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki – zmiana nastąpić może na podstawie pisemnego zawiadomienia Zamawiającego; b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym – zmiana nastąpić może na podstawie pisemnego zawiadomienia Zamawiającego;2) sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; (np. COVID 19)3) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji – osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania to strony to potwierdzą w sposób przewidziany w SIWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym, skutecznym zawiadomieniu strony przeciwnej. Powyższa zmiana będzie wymagała pisemnego poinformowania i zgody Zamawiającego. Zmiana osób może nastąpić w przypadku śmierci, zdarzeń losowych, których przy dołożeniu należytej staranności nie dało się przewidzieć.4) Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców - podmiotów trzecich, na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że kolejny Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie wymaganym przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne. Zmiana osób może nastąpić w przypadku śmierci, zdarzeń losowych, których przy dołożeniu należytej staranności nie dało się przewidzieć. 5) zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku:a) konieczności realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy lub dokonywania zmian w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6 ustawy, o ile dodatkowe dostawy, usługi lub roboty budowlane lub dokonywane zmiany mają wpływ na termin wykonania zamówienia, b) działania siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej.2. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia, zatwierdzonego przez Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (aneks). Aneks może zostać spisany na czas nieokreślony, określony bądź, do odwołania przyczyny z której nastąpił.3. Jeśli zmiana nie wpływa na zakres trasy ustalony w zleceniu wykonawczym do umowy dopuszcza się jedynie zmianę zlecenia wykonawczego bez konieczności zawierania Aneksu do Umowy (np., zmiana liczby dowożonych dzieci, zmiana adresu dowożonych dzieci, zmiana adresu placówki oświatowej nie wpływające na przebieg trasy)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca, może nie później niż w terminie składania ofert zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2019 r. nr 1010 ze. zm.). Jednocześnie Wykonawca musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez Zamawiającego”.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-11, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
-
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
-
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE LIPOWA DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU” – Trasa nr I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu niepełnosprawnych dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Lipowa. Transport obejmuje dowóz z miejsca zamieszkania do placówki kształcącej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu. Realizacja zamówienia obejmuje okres roku szkolnego od września 2020r. do czerwca 2021rLista dzieci i młodzieży dowożonych do placówek w okresie od września 2020 r. do czerwca 2021r. w ramach trasy nr I ( Gmina Lipowa – Bielsko-Biała)- 3 osoby.Zamawiający założył szacunkowo 60 km/ dzień (liczone w obie strony dla założonego 1 busa)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1, 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE LIPOWA DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU” Trasa nr II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu niepełnosprawnych dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Lipowa. Transport obejmuje dowóz z miejsca zamieszkania do placówki kształcącej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu. Realizacja zamówienia obejmuje okres roku szkolnego od września 2020r. do czerwca 2021rLista dzieci i młodzieży dowożonych do placówek w okresie od września 2020 r. do czerwca 2021 r. w ramach trasy nr II (Gmina Lipowa – Żywiec). Łącznie 19 osób.Zamawiający założył szacunkowo 210 km/ dzień (liczone w obie strony dla założonych 3 busów)Długości tras proponowane dla poszczególnych busów: bus nr 1 – 70km, bus nr 2 - 60km bus nr 3 - 80 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1, 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:-


Część nr: 3 Nazwa: „ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH DZIECI Z MIEJSCOWOŚCI POŁOŻONYCH W GMINIE LIPOWA DO PLACÓWEK KSZTAŁCĄCYCH I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS TRANSPORTU” Trasa nr III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu niepełnosprawnych dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Lipowa. Transport obejmuje dowóz z miejsca zamieszkania do placówki kształcącej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu. Realizacja zamówienia obejmuje okres miesiąc lipiec w 2021 r. i/lub sierpień 2021 r.Lista dzieci i młodzieży dowożonych do placówki w miesiącu lipcu 2021 r.i/lub sierpniu 2021r. Łącznie 5 osób.Zamawiający założył szacunkowo 50 km/ dzień (liczone w obie strony dla założonego 1 busa).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1, 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI