Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na terenie działalności RDW Tuchola...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na terenie działalności RDW Tuchola w 2021r. z podziałem na 2 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • ZamawiającyWojewództwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00027446
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na terenie działalności RDW Tuchola w 2021r. z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3705717

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na terenie działalności RDW Tuchola w 2021r. z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4e6bf9b-937b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001873/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów wraz z wynajmem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/442484

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/442484

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej1. Komunikacja w postępowaniu o udzieleniezamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniulub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń międzyZamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przyużyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).2. W postępowaniu oudzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, októrym mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik nr 2 do SWZ), składa się, pod rygorem nieważności, w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3.Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl4. W przypadku awarii platformy, Zamawiający może równieżkomunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej – email: zamowienia@zdwbydgoszcz.pl5. Regulamin korzystania z Platformy Zakupowej znajduje się pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania zPlatformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składaniawniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych wniniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dlaWykonawców" na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje7. Minimalne wymaganiatechniczne umożliwiające korzystanie ze Strony https://platformazakupowa.pl to przeglądarkainternetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługąjęzyka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768pikseli.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, tel. 52 37 05 713, email:sekretariat@zdw-bydgoszcz.pl.2. Jeżeli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresuprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówieniapublicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się zInspektorem Ochrony Danych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010Bydgoszcz, tel. 52 37 05 733, e-mail: iod@zdw-bydgoszcz.pl.3. Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie niniejszego zamówienia publicznego.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawieprzepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019z późn.zm.).5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz w celu archiwizacji.6. Obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych ;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW.N4.361.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 361464,86 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Usługa w zakresie transportu drogowego:a) Ciągnik kołowy + przyczepa niskopodwoziowa wraz z kierowcą i załadunkiem - przyjęto 500 km;b) Samochód samowyładowczy z HDS-em o ład. 6÷12 Mg bez kierowcy - przyjęto 350 godzin;c) Samochód samowyładowczy o ład.6÷12 Mg wraz z kierowcą i załadunkiem materiału - przyjęto 40 godzin i 450 km;d) Samochód samowyładowczy o ład. 12÷28 Mg wraz z kierowcą i załadunkiem materiału - przyjęto 50 godzin i 1000 km;e) Koparko-ładowarka z łyżką profilową do odtwarzania rowów i ścinki pobocza wraz z operatorem - przyjęto 50 godzin;f) Koparka z łyżką profilową do odtwarzania rowów i ścinki pobocza wraz z operatorem - przyjęto 50 godzin;g) Samojezdna zamiatarka uliczna z pojemnikiem - przeznaczona do zamiatania ulic, placów, chodników - przyjęto 3000 m2.miejsce podstawienia: na plac Brygady Patrolowej RDW w Tucholi tj. baza RDW w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, lub w miejsce wskazane w zamówieniu na drogę wojewódzką wymienioną w OPZ

4.2.5.) Wartość części: 82235,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wartość maksymalna opcji to 10% zamówienia podstawowego.Warunki oraz zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone w §3Wzoru umowy.1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o których mowa w art. 441 ustawy Pzp. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na zwiększeniu ilości usług do 10 % wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części. 2. Wszystkie wymagania i zasady realizacji przedmiotu umowy podstawowej dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. Zamawiający wymaga dodatkowo zawarcia aneksu w formie pisemnej do niniejszej umowy. Odmowa podpisania aneksu przez Wykonawcę nie zwalnia go z obowiązku realizacji dostawy w ramach prawa opcji. 3. Wynagrodzenie za usługi realizowane w wyniku prawa opcji będzie ustalane na podstawie stawek z umowy podstawowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru: Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt; II. Kryterium "Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia" będzie rozpatrywany na podstawie czasu reakcji (godziny), od chwili wezwania przez Zamawiającego do konieczności wykonania usług, zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 2 FORMULARZA OFERTY. Przez czas realizacji rozumie się maksymalny czas w którym Wykonawca podstawi sprawny, wymagany w uprzednim wezwaniu Zamawiającego, środek transportu (sprzęt) z pojazdami towarzyszącymi wraz z kierowcami (operatorami) na plac siedziby baz RDW Tuchola. tj. odpowiednio , CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 na placu Brygady Patrolowej RDW w Tucholi tj. baza RDW w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, lub w miejsce wskazane w zamówieniu na drogę wojewódzką wymienioną w OPZCZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 na placu Brygady Patrolowej RDW w Tucholi tj. baza RDW w Szubinie, ul. Dworcowa 5, lub w miejsce wskazane w zamówieniu na drogę wojewódzką wymienioną w OPZPUNKTACJA:1 godzina – 20 pkt2 godziny – 17 pkt3 godziny – 14 pkt4 godziny – 12 pkt5 godzin – 10 pkt6 godzin – 8 pkt7 godzin – 6 pkt8 godzin – 4 pkt9 godzin – 3 pkt10 godzin – 2 pkt11 godzin – 1 pkt12 godzin – 0 pktUWAGA: Najdłuższy możliwy czas reakcji od chwili zawiadomienia o poszczególnych usługach wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 godzin, natomiast najkrótszy wynosi 1 godzina.Zamawiający wymaga określenia czasu reakcji od chwili wezwania w jednostkach godzinowych z dokładnością do pełnej godziny.Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty czas realizacji zgłoszenia inny niż wyżej wymienione lub nie zostanie podany czas realizacji zgłoszenia i z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp; III. Kryterium „Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 6 – 12 Mg” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie zdolności podstawienia drugiego środka transportu o ładowności 6-12 Mg wraz z kierowcą w miejsce wskazane przez Zamawiającego w SWZ.Liczba punktów w kryterium Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 6 - 12 Mg została określona w poniższy sposób:Deklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu - TAK – 20 pktDeklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu – NIE – 0 pktJeśli Wykonawca nie określi w formularzu oferty zdolności podstawienia drugiego środka transportu, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 6-12 Mg

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

I. Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru: Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt; II. Kryterium "Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia" będzie rozpatrywany na podstawie czasu reakcji (godziny), od chwili wezwania przez Zamawiającego do konieczności wykonania usług, zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 2 FORMULARZA OFERTY. Przez czas realizacji rozumie się maksymalny czas w którym Wykonawca podstawi sprawny, wymagany w uprzednim wezwaniu Zamawiającego, środek transportu (sprzęt) z pojazdami towarzyszącymi wraz z kierowcami (operatorami) na plac siedziby baz RDW Tuchola. tj. odpowiednio , CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 na placu Brygady Patrolowej RDW w Tucholi tj. baza RDW w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, lub w miejsce wskazane w zamówieniu na drogę wojewódzką wymienioną w OPZCZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 na placu Brygady Patrolowej RDW w Tucholi tj. baza RDW w Szubinie, ul. Dworcowa 5, lub w miejsce wskazane w zamówieniu na drogę wojewódzką wymienioną w OPZPUNKTACJA:1 godzina – 20 pkt2 godziny – 17 pkt3 godziny – 14 pkt4 godziny – 12 pkt5 godzin – 10 pkt6 godzin – 8 pkt7 godzin – 6 pkt8 godzin – 4 pkt9 godzin – 3 pkt10 godzin – 2 pkt11 godzin – 1 pkt12 godzin – 0 pktUWAGA: Najdłuższy możliwy czas reakcji od chwili zawiadomienia o poszczególnych usługach wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 godzin, natomiast najkrótszy wynosi 1 godzina.Zamawiający wymaga określenia czasu reakcji od chwili wezwania w jednostkach godzinowych z dokładnością do pełnej godziny.Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty czas realizacji zgłoszenia inny niż wyżej wymienione lub nie zostanie podany czas realizacji zgłoszenia i z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp; III. Kryterium „Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 6 – 12 Mg” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie zdolności podstawienia drugiego środka transportu o ładowności 6-12 Mg wraz z kierowcą w miejsce wskazane przez Zamawiającego w SWZ.Liczba punktów w kryterium Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 6 - 12 Mg została określona w poniższy sposób:Deklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu - TAK – 20 pktDeklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu – NIE – 0 pktJeśli Wykonawca nie określi w formularzu oferty zdolności podstawienia drugiego środka transportu, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Usługa w zakresie transportu drogowego:a) Ciągnik kołowy + przyczepa niskopodwoziowa wraz z kierowcą i załadunkiem - przyjęto 6000 km;b) Samochód samowyładowczy z HDS-em o ład. 6÷12 Mg bez kierowcy - przyjęto 508 godzin;c) Samochód samowyładowczy o ład.6÷12 Mg wraz z kierowcą i załadunkiem materiału - przyjęto 100 godzin i 2000 km;d) Samochód samowyładowczy o ład. 12÷28 Mg wraz z kierowcą i załadunkiem materiału - przyjęto 200 godzin i 4000 km;e) Koparko-ładowarka z łyżką profilową do odtwarzania rowów i ścinki pobocza wraz z operatorem - przyjęto 180 godzin;f) Koparka z łyżką profilową do odtwarzania rowów i ścinki pobocza wraz z operatorem - przyjęto 250 godzin;g) Samojezdna zamiatarka uliczna z pojemnikiem - przeznaczona do zamiatania ulic, placów, chodników - przyjęto 5000 m2.miejsce podstawienia: na plac Brygady Patrolowej RDW w Tucholi tj. baza RDW w Szubinie, ul. Dworcowa 5, lub w miejsce wskazane w zamówieniu na drogę wojewódzką wymienioną w OPZ.

4.2.5.) Wartość części: 246368,62 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wartość maksymalna opcji to 10% zamówienia podstawowego.Warunki oraz zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone w §3Wzoru umowy.1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o których mowa w art. 441 ustawy Pzp. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na zwiększeniu ilości usług do 10 % wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części. 2. Wszystkie wymagania i zasady realizacji przedmiotu umowy podstawowej dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. Zamawiający wymaga dodatkowo zawarcia aneksu w formie pisemnej do niniejszej umowy. Odmowa podpisania aneksu przez Wykonawcę nie zwalnia go z obowiązku realizacji dostawy w ramach prawa opcji. 3. Wynagrodzenie za usługi realizowane w wyniku prawa opcji będzie ustalane na podstawie stawek z umowy podstawowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru: Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt; II. Kryterium "Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia" będzie rozpatrywany na podstawie czasu reakcji (godziny), od chwili wezwania przez Zamawiającego do konieczności wykonania usług, zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 2 FORMULARZA OFERTY. Przez czas realizacji rozumie się maksymalny czas w którym Wykonawca podstawi sprawny, wymagany w uprzednim wezwaniu Zamawiającego, środek transportu (sprzęt) z pojazdami towarzyszącymi wraz z kierowcami (operatorami) na plac siedziby baz RDW Tuchola. tj. odpowiednio , CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 na placu Brygady Patrolowej RDW w Tucholi tj. baza RDW w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, lub w miejsce wskazane w zamówieniu na drogę wojewódzką wymienioną w OPZCZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 na placu Brygady Patrolowej RDW w Tucholi tj. baza RDW w Szubinie, ul. Dworcowa 5, lub w miejsce wskazane w zamówieniu na drogę wojewódzką wymienioną w OPZPUNKTACJA:1 godzina – 20 pkt2 godziny – 17 pkt3 godziny – 14 pkt4 godziny – 12 pkt5 godzin – 10 pkt6 godzin – 8 pkt7 godzin – 6 pkt8 godzin – 4 pkt9 godzin – 3 pkt10 godzin – 2 pkt11 godzin – 1 pkt12 godzin – 0 pktUWAGA: Najdłuższy możliwy czas reakcji od chwili zawiadomienia o poszczególnych usługach wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 godzin, natomiast najkrótszy wynosi 1 godzina.Zamawiający wymaga określenia czasu reakcji od chwili wezwania w jednostkach godzinowych z dokładnością do pełnej godziny.Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty czas realizacji zgłoszenia inny niż wyżej wymienione lub nie zostanie podany czas realizacji zgłoszenia i z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp; III. Kryterium „Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 6 – 12 Mg” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie zdolności podstawienia drugiego środka transportu o ładowności 6-12 Mg wraz z kierowcą w miejsce wskazane przez Zamawiającego w SWZ.Liczba punktów w kryterium Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 6 - 12 Mg została określona w poniższy sposób:Deklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu - TAK – 20 pktDeklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu – NIE – 0 pktJeśli Wykonawca nie określi w formularzu oferty zdolności podstawienia drugiego środka transportu, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 6-12 Mg

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

I. Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru: Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt; II. Kryterium "Gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia" będzie rozpatrywany na podstawie czasu reakcji (godziny), od chwili wezwania przez Zamawiającego do konieczności wykonania usług, zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 2 FORMULARZA OFERTY. Przez czas realizacji rozumie się maksymalny czas w którym Wykonawca podstawi sprawny, wymagany w uprzednim wezwaniu Zamawiającego, środek transportu (sprzęt) z pojazdami towarzyszącymi wraz z kierowcami (operatorami) na plac siedziby baz RDW Tuchola. tj. odpowiednio , CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 na placu Brygady Patrolowej RDW w Tucholi tj. baza RDW w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, lub w miejsce wskazane w zamówieniu na drogę wojewódzką wymienioną w OPZCZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 na placu Brygady Patrolowej RDW w Tucholi tj. baza RDW w Szubinie, ul. Dworcowa 5, lub w miejsce wskazane w zamówieniu na drogę wojewódzką wymienioną w OPZPUNKTACJA:1 godzina – 20 pkt2 godziny – 17 pkt3 godziny – 14 pkt4 godziny – 12 pkt5 godzin – 10 pkt6 godzin – 8 pkt7 godzin – 6 pkt8 godzin – 4 pkt9 godzin – 3 pkt10 godzin – 2 pkt11 godzin – 1 pkt12 godzin – 0 pktUWAGA: Najdłuższy możliwy czas reakcji od chwili zawiadomienia o poszczególnych usługach wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 godzin, natomiast najkrótszy wynosi 1 godzina.Zamawiający wymaga określenia czasu reakcji od chwili wezwania w jednostkach godzinowych z dokładnością do pełnej godziny.Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty czas realizacji zgłoszenia inny niż wyżej wymienione lub nie zostanie podany czas realizacji zgłoszenia i z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp; III. Kryterium „Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 6 – 12 Mg” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie zdolności podstawienia drugiego środka transportu o ładowności 6-12 Mg wraz z kierowcą w miejsce wskazane przez Zamawiającego w SWZ.Liczba punktów w kryterium Podstawienie drugiego środka transportu o ładowności 6 - 12 Mg została określona w poniższy sposób:Deklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu - TAK – 20 pktDeklaracja Wykonawca podstawienie drugiego środka transportu – NIE – 0 pktJeśli Wykonawca nie określi w formularzu oferty zdolności podstawienia drugiego środka transportu, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy na podstawie art.11 ustawy o transporcie drogowym z dnia 14 października2019r. (t.j. Dz.U. 2019. poz. 2140 z późn. zm.) lub równoważne uprawnienia wydane w kraju siedziby/zamieszkania.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.4) zdolności technicznej lub zawodowej:4.1) warunki dotyczące zdolności technicznej:o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania) następującym potencjałem technicznym:wymagania takie same dla każdej części – podany sprzęt jest wymagany w podanej ilości oddzielnie dla części nr 1 i 2:a) ciągnik kołowy + przyczepa niskopodwoziowa lub sprzęt równoważny - 1 szt. wraz z kierowcą posiadającym prawo jazdy wymagane przepisami,b) samochód samowyładowczy z HDS-em o ładowności 6÷12 Mg lub sprzęt równoważny - 1 szt. bez kierowcy,c) samochód samowyładowczy o ładowności 6÷12 Mg lub sprzęt równoważny- 1 szt. wraz z kierowcą posiadającym prawo jazdy wymagane przepisami,d) samochód samowyładowczy o ład. 12÷28 Mg lub sprzęt równoważny - 1 szt. wraz z kierowcą posiadającym prawo jazdy wymagane przepisami,e) koparko-ładowarka z łyżką profilową do odtwarzania rowów i ścinki pobocza lub sprzęt równoważny - 1 szt. wraz z operatorem posiadającym uprawnienia do obsługi sprzętu wymagane przepisami,f) koparka z łyżką profilową do odtwarzania rowów i ścinki pobocza lub sprzęt równoważny - 1 szt. wraz z operatorem posiadającym uprawnienia do obsługi sprzętu wymagane przepisami,g) samojezdna zamiatarka uliczna z pojemnikiem przeznaczona do zamiatania ulic, placów, chodników lub sprzęt równoważny - 1 szt.4.2) warunki dotyczące zdolności zawodowej:a) Doświadczenie zawodowe:o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usługi w zakresie transportu drogowego nie mniejszej niż: 50 000 zł brutto dla części 1 i nie mniejszej niż 60 000 zł brutto dla części 2.b) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: wymagania takie same dla każdej części 1 i 2 (oddzielnie):• Kierowca – co najmniej 1 osoba (2 kierowców w przypadku deklaracji podstawienia drugiego środka transportu) posiadająca prawa jazdy wymagane przepisami do kierowania samochodem dostawczym, samowyładowczym o ładowności 6÷12 Mg lub sprzęt równoważny,• Kierowca - co najmniej 1 kierowca posiadający prawa jazdy wymagane przepisami do kierowania ciągnikiem kołowym z przyczepą • Operator koparko - ładowarki – 1 osoba posiadająca uprawnienia operatora koparko - ładowarki wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U z 2018, poz. 583 z późn. zm.) i posiadająca wpis do książki operatora,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu,zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych, żąda oświadczenia wykonawcy oaktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp –oświadczenie o którym mowa w § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r. poz. 2415).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy na podstawieart.11 ustawy o transporcie drogowym z dnia 14 października 2019r. 11(t.j. Dz.U. 2019. poz. 2140 z późn. zm.) lub równoważne uprawnienia wydane w kraju siedziby/zamieszkania.2) Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie wymagane

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII cz. 1 pkt 1;2) Formularz ofertowy – właściwy dla danej części: załącznik nr 1 do SWZ;3) Kosztorys ofertowy - – właściwy dla danej części: załącznik nr 2.1 lub 2.2 do SWZ;4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;5) Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa;6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeśli dotyczy;7) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII cz. I pkt 5 dotyczące robót/usług/dostaw, które wykonają poszczególni Wykonawcy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którymmowa w ust. 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.3. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia Zamawiający może określić wymagania związane z realizacjązamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, jeżeli jest touzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.4. Jeżeli zostaławybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiającymoże żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowyregulującej współpracę tych Wykonawców.Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja)5. W przypadku wspólnego ubiegania sięo zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przezZamawiającego - załącznik nr 2 do SWZ - składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia tepotwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lubkryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.6. W odniesieniu do warunków dot. wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają robotybudowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którymmowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególniwykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 09:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/442484

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę nowego bądź używanego pojazdu SUV o napędzie hybrydowym - Brodnica
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę nowego bądź używanego pojazdu SUV o napędzie hybrydowym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI