Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sejneńskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SEJNEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Sejny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 5173922
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.sejny.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sejneńskiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c31967df-9f31-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiat-sejny.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę przez: https://powiat-sejny.ezamawiajacy.pl. Zamawiający dopuszcza również możliwość
składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, za wyjątkiem ofert, zmian lub wycofania oferty na adres e-mail: zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: *.doc, *.docx, *.pdf Maksymalny rozmiar plików wynosi 150 MB.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na MarketPlanet.
Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie dostępnym pod adresem: ttps://oneplace.marketplanet.pl/Regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest danych osobowych jest Starosta Sejneński, ul. 1 Maja 1, kod pocztowy 16-500, e-mail: starosta@powiat.sejny.pl, tel. (87)-5173910;
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: kontrola@powiat.sejny.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OR.272.44.2023 pn. „Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sejneńskiego”, prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez czas z zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.273.44.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 261821,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa: Sejny- Sejny przez Giby - Zelwę – Berżniki – Żegary.
Trasa szczegółowa obejmuje następujące przystanki: Sejny p.dw. - Giby – Zelwa - Dubowo - Wigrańce – Berżniki – Hołny Wolmera – Rachelany 1 – Rachelany 2 - Hołny Mejera – Ogrodniki – Żegary - Sztabinki – Sejny (ul. Łąkowa) – Sejny dworzec
Długość linii komunikacyjnej – 98 km dziennie obsługiwanej przez jeden pojazd (49 km w godzinach rannych oraz 49 km w godzinach popołudniowych).
Przewozy będą realizowanie w dni robocze oraz dni nauki szkolnej w roku 2024 tj.:
W miesiącu styczniu 14 dni
W miesiącu lutym 19 dni
W miesiącu marcu 19 dni
W miesiącu kwietniu 20 dni
W miesiącu maju – 20 dni
W miesiącu czerwcu 15 dni
W miesiącu wrześniu 21 dni
W miesiącu październiku 23 dni
W miesiącu listopadzie 19 dni
W miesiącu grudniu 15 dni
Razem lina będzie funkcjonowała przez 185 dni i planowane jest wykonanie 18 130 wozokilometrów.
Usługi będą świadczone zgodnie z art. 19 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1371), zwanej dalej „u.p.t.z.”
4.2.5.) Wartość części: 90650,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty stanowić będzie wartość wpisana na formularzu oferty na daną część przedmiotu zamówienia i jest to cena ryczałtowa. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w
niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa powinna obejmować pełne wykonanie przedmiotu zamówienia, na podstawie: opisu przedmiotu zamówienia w SWZ, w tym postanowień umowy. Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Cenę oferty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa: Sejny- Sejny Karolin, Pogorzelec, Giby, Posejanka
Trasa szczegółowa obejmuje następujące przystanki: Sejny p. dw. - Marynowo – Sumowo - Da-niłowce - Białogóry – Białogóry – Karolin – Karolin – Pogorzelec - Pogorzelec – Białorzeczka – Białowierśnie - Giby – Pomorze – Posejanka – Sejny p. dw. Sejny Parkowa Sejny - Łąkowa - Sej-ny p. dw.
Długość linii komunikacyjnej – 63 km dziennie obsługiwanej przez jeden pojazd (31,5 km w go-dzinach rannych oraz 31,5 km w godzinach popołudniowych).
Przewozy będą realizowanie w dni robocze oraz dni nauki szkolnej w roku 2024 tj.:
W miesiącu styczniu 14 dni
W miesiącu lutym 19 dni
W miesiącu marcu 19 dni
W miesiącu kwietniu 20 dni
W miesiącu maju – 20 dni
W miesiącu czerwcu 15 dni
W miesiącu wrześniu 21 dni
W miesiącu październiku 23 dni
W miesiącu listopadzie 19 dni
W miesiącu grudniu 15 dni
Razem lina będzie funkcjonowała przez 185 dni i planowane jest wykonanie 11 655 wozokilometrów.
Usługi będą świadczone zgodnie z art. 19 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicz-nym transporcie zbiorowym (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1371), zwanej dalej „u.p.t.z.”
4.2.5.) Wartość części: 58275,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty stanowić będzie wartość wpisana na formularzu oferty na daną część przedmiotu zamówienia i jest to cena ryczałtowa. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w
niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa powinna obejmować pełne wykonanie przedmiotu zamówienia, na podstawie: opisu przedmiotu zamówienia w SWZ, w tym postanowień umowy. Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Cenę oferty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trasa: Sejny - Augustów przez Pomorze – Giby – Frącki – Macharce – Serski Las
Trasa szczegółowa obejmuje następujące przystanki: Sejny p. dw. ul. Parkowa – Posejanka – Pomorze – Giby – Głęboki Bród/Wierśnie - Macharce – Serski Las – Augustów/Przewięź – Au-gustów/Studzieniczna – Augustów ul. Turystyczna – Augustów ul. Dworcowa – Augustów ul. 29 Listopada/ul. Armi Krojowej – Augustów ul. 29 Listopada/Kasztanowa - Augustów ul. 29 Listopa-da/Przemysłowa – Augustów ul. Brzostowskiego – Augustów dworzec autobusowy.
Długość linii komunikacyjnej – 89,6 km dziennie obsługiwanej przez jeden pojazd (44,8 km w godzinach rannych oraz 44,8 km w godzinach popołudniowych).
Przewozy będą realizowanie w dni robocze w roku 2024 tj.:
W miesiącu styczniu 22 dni
W miesiącu lutym 21 dni
W miesiącu marcu 21 dni
W miesiącu kwietniu 21 dni
W miesiącu maju 20 dni
W miesiącu czerwcu 20 dni
W miesiącu lipcu 23 dni
W miesiącu sierpniu 21 dni
W miesiącu wrześniu 21 dni
W miesiącu październiku 23 dni
W miesiącu listopadzie 19 dni
W miesiącu grudniu 20 dni
Razem lina będzie funkcjonowała przez 252 dni i planowane jest wykonanie 22 579,2 wozokilometrów.
Usługi będą świadczone zgodnie z art. 19 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1371), zwanej dalej „u.p.t.z.”
4.2.5.) Wartość części: 112896,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty stanowić będzie wartość wpisana na formularzu oferty na daną część przedmiotu zamówienia i jest to cena ryczałtowa. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w
niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa powinna obejmować pełne wykonanie przedmiotu zamówienia, na podstawie: opisu przedmiotu zamówienia w SWZ, w tym postanowień umowy. Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Cenę oferty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zatrudnionego
- kierowcę ze stosownymi uprawnieniami i kategorią prawa jazdy,
- odpowiednie środki transportu – minimum 1 pojazd autobus z min. 16 miejscami siedzącymi dla osób na zadanie nr 1 lub około 45 miejscami siedzącymi dla osób z zadania nr 2 i 3, sprawnego technicznie i posiadającego dopuszczenie do przewozu osób dla każdej części zamówienia.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
a) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 4).
c) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 4).
c) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencji.
d) kierowca ze stosownymi uprawnieniami i kategorią prawa jazdy,
e) odpowiedni środek transportu – minimum 1 pojazd autobus z min. 16 miejscami siedzącymi dla osób na zadanie nr 1 lub około 45 miejscami siedzącymi dla osób z zadania nr 2 i 3, sprawnego technicznie i posiadającego dopuszczenie do przewozu osób dla każdej części zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
a) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany treści zawieranej umowy określa załącznik nr 3 do SWZ (projekt umowy).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem https://powiat-sejny.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-26