Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich na terenie Gminy Bircza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bircza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Bircza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-740
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 6726090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bircza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bircza.pl/asp/start,0
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich na terenie Gminy Bircza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-225cd72e-8ac6-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 03
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018108/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich na terenie Gminy Bircza
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bircza
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bircza
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
18.2. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 14 i 15 SWZ – zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/bircza Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zgodnie z § 11 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików
.pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
19.9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w ROZPORZĄDZENIU PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415) .Ze strony Zamawiającego osoby uprawnione do kontaktu: Paweł Rogal e-mail: zp@bircza.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 28.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1/ administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawcę lub inne podmioty w ramach niniejszego postępowania jest Wójt Gminy Bircza, 37-740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2,
2/ inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Bircza jest Adam Ziemiński, email adam.zieminski@cbi24.pl
3/ dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskichna terenie Gminy Bircza” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
4/ odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
5/ dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6/ obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
7/ konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
8/ w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
9/ podmioty, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w ramach niniejszego postępowania posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ich danych osobowych,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących, z tym, ze skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy którykolwiek z podmiotów uznać, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO,
10/ podmiotom, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.*
Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej
w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich
na terenie Gminy Bircza
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
23.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
L.p. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Rekompensata całkowita 60
2. Norma emisji spalin/Rodzaj napędu 40
Razem 100
23.2. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
1) Ocena ofert w kryterium „Rekompensata całkowita” zostanie dokonana według wzoru:
Najniższa Rekompensata całkowita netto
Cena = ____________________________________________ x 60 pkt
Rekompensata całkowita netto oferty ocenianej
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie Rekompensata całkowita
23.3. Ocena ofert w kryterium „Norma emisji spalin/Rodzaj napędu” zostanie dokonana
w następujący sposób: Oferta może otrzymać maksymalnie – 40 pkt (1% = 1 pkt)
(dla każdej części zamówienia).
Każdy autobus skierowany do realizacji zamówienia będzie musiał spełniać określone przez
Wykonawcę warunki, w zakresie normy emisji spalin/rodzaju napędu.
Norma emisji spalin/Rodzaj napędu Liczba punktów Norma emisji spalin/Rodzaj napędu Liczba punktów
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 3 0 pkt
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 4 10 pkt
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 5 20 pkt
każdy autobus:
- spełnia normę Euro 6
lub
- jest autobusem zeroemisyjnym ,
albo
jest pojazdem (autobusem) hybrydowym ,
albo
jest pojazdem (autobusem) napędzanym gazem ziemnym
40 pkt
W przypadku braku wskazania w formularzu oferty jakiejkolwiek propozycji dotyczącej rodzaju normy emisji spalin/rodzaju napędu, lub wskazania więcej niż jednej propozycji, oferta
zostanie odrzucona.
c) Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostaną dokonane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
d) Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska
najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
23.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za Rekompensata całkowita brutto (maks. 60) + liczba punktów za Norma emisji spalin/Rodzaj napędu (maks. 40)
(dla każdej części zamówienia).
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin/Rodzaj napędu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej
w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich
na terenie Gminy Bircza
Część: 2
linia komunikacyjna nr 2: Kotów-Korzeniec przez Bircza
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
23.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
L.p. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Rekompensata całkowita 60
2. Norma emisji spalin/Rodzaj napędu 40
Razem 100
23.2. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
1) Ocena ofert w kryterium „Rekompensata całkowita” zostanie dokonana według wzoru:
Najniższa Rekompensata całkowita netto
Cena = ____________________________________________ x 60 pkt
Rekompensata całkowita netto oferty ocenianej
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie Rekompensata całkowita
23.3. Ocena ofert w kryterium „Norma emisji spalin/Rodzaj napędu” zostanie dokonana
w następujący sposób: Oferta może otrzymać maksymalnie – 40 pkt (1% = 1 pkt)
(dla każdej części zamówienia).
Każdy autobus skierowany do realizacji zamówienia będzie musiał spełniać określone przez
Wykonawcę warunki, w zakresie normy emisji spalin/rodzaju napędu.
Norma emisji spalin/Rodzaj napędu Liczba punktów Norma emisji spalin/Rodzaj napędu Liczba punktów
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 3 0 pkt
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 4 10 pkt
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 5 20 pkt
każdy autobus:
- spełnia normę Euro 6
lub
- jest autobusem zeroemisyjnym ,
albo
jest pojazdem (autobusem) hybrydowym ,
albo
jest pojazdem (autobusem) napędzanym gazem ziemnym
40 pkt
W przypadku braku wskazania w formularzu oferty jakiejkolwiek propozycji dotyczącej rodzaju normy emisji spalin/rodzaju napędu, lub wskazania więcej niż jednej propozycji, oferta
zostanie odrzucona.
c) Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostaną dokonane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
d) Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska
najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
23.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za Rekompensata całkowita brutto (maks. 60) + liczba punktów za Norma emisji spalin/Rodzaj napędu (maks. 40)
(dla każdej części zamówienia).
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin/Rodzaj napędu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich na terenie Gminy Bircza.
Część: 3
linia komunikacyjna nr 3: Leszczawka-Korzeniec przez Bircza
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
23.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
L.p. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Rekompensata całkowita 60
2. Norma emisji spalin/Rodzaj napędu 40
Razem 100
23.2. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
1) Ocena ofert w kryterium „Rekompensata całkowita” zostanie dokonana według wzoru:
Najniższa Rekompensata całkowita netto
Cena = ____________________________________________ x 60 pkt
Rekompensata całkowita netto oferty ocenianej
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie Rekompensata całkowita
23.3. Ocena ofert w kryterium „Norma emisji spalin/Rodzaj napędu” zostanie dokonana
w następujący sposób: Oferta może otrzymać maksymalnie – 40 pkt (1% = 1 pkt)
(dla każdej części zamówienia).
Każdy autobus skierowany do realizacji zamówienia będzie musiał spełniać określone przez
Wykonawcę warunki, w zakresie normy emisji spalin/rodzaju napędu.
Norma emisji spalin/Rodzaj napędu Liczba punktów Norma emisji spalin/Rodzaj napędu Liczba punktów
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 3 0 pkt
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 4 10 pkt
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 5 20 pkt
każdy autobus:
- spełnia normę Euro 6
lub
- jest autobusem zeroemisyjnym ,
albo
jest pojazdem (autobusem) hybrydowym ,
albo
jest pojazdem (autobusem) napędzanym gazem ziemnym
40 pkt
W przypadku braku wskazania w formularzu oferty jakiejkolwiek propozycji dotyczącej rodzaju normy emisji spalin/rodzaju napędu, lub wskazania więcej niż jednej propozycji, oferta
zostanie odrzucona.
c) Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostaną dokonane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
d) Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska
najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
23.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za Rekompensata całkowita brutto (maks. 60) + liczba punktów za Norma emisji spalin/Rodzaj napędu (maks. 40)
(dla każdej części zamówienia).
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin/Rodzaj napędu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich na terenie Gminy Bircza.
Część: 4
linia komunikacyjna nr 4: Huta Brzuska-Korzeniec przez Brzuska, Jasienica, Bircza
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
23.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
L.p. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Rekompensata całkowita 60
2. Norma emisji spalin/Rodzaj napędu 40
Razem 100
23.2. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
1) Ocena ofert w kryterium „Rekompensata całkowita” zostanie dokonana według wzoru:
Najniższa Rekompensata całkowita netto
Cena = ____________________________________________ x 60 pkt
Rekompensata całkowita netto oferty ocenianej
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie Rekompensata całkowita
23.3. Ocena ofert w kryterium „Norma emisji spalin/Rodzaj napędu” zostanie dokonana
w następujący sposób: Oferta może otrzymać maksymalnie – 40 pkt (1% = 1 pkt)
(dla każdej części zamówienia).
Każdy autobus skierowany do realizacji zamówienia będzie musiał spełniać określone przez
Wykonawcę warunki, w zakresie normy emisji spalin/rodzaju napędu.
Norma emisji spalin/Rodzaj napędu Liczba punktów Norma emisji spalin/Rodzaj napędu Liczba punktów
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 3 0 pkt
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 4 10 pkt
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 5 20 pkt
każdy autobus:
- spełnia normę Euro 6
lub
- jest autobusem zeroemisyjnym ,
albo
jest pojazdem (autobusem) hybrydowym ,
albo
jest pojazdem (autobusem) napędzanym gazem ziemnym
40 pkt
W przypadku braku wskazania w formularzu oferty jakiejkolwiek propozycji dotyczącej rodzaju normy emisji spalin/rodzaju napędu, lub wskazania więcej niż jednej propozycji, oferta
zostanie odrzucona.
c) Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostaną dokonane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
d) Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska
najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
23.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za Rekompensata całkowita brutto (maks. 60) + liczba punktów za Norma emisji spalin/Rodzaj napędu (maks. 40)
(dla każdej części zamówienia).
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin/Rodzaj napędu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich na terenie Gminy Bircza.
Część: 5
linia komunikacyjna nr 5: Roztoka-Korzeniec przez Kuźmina, Bircza
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XXIII Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
23.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
L.p. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Rekompensata całkowita 60
2. Norma emisji spalin/Rodzaj napędu 40
Razem 100
23.2. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
1) Ocena ofert w kryterium „Rekompensata całkowita” zostanie dokonana według wzoru:
Najniższa Rekompensata całkowita netto
Cena = ____________________________________________ x 60 pkt
Rekompensata całkowita netto oferty ocenianej
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie Rekompensata całkowita
23.3. Ocena ofert w kryterium „Norma emisji spalin/Rodzaj napędu” zostanie dokonana
w następujący sposób: Oferta może otrzymać maksymalnie – 40 pkt (1% = 1 pkt)
(dla każdej części zamówienia).
Każdy autobus skierowany do realizacji zamówienia będzie musiał spełniać określone przez
Wykonawcę warunki, w zakresie normy emisji spalin/rodzaju napędu.
Norma emisji spalin/Rodzaj napędu Liczba punktów Norma emisji spalin/Rodzaj napędu Liczba punktów
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 3 0 pkt
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 4 10 pkt
każdy autobus spełnia co najmniej normę Euro 5 20 pkt
każdy autobus:
- spełnia normę Euro 6
lub
- jest autobusem zeroemisyjnym ,
albo
jest pojazdem (autobusem) hybrydowym ,
albo
jest pojazdem (autobusem) napędzanym gazem ziemnym
40 pkt
W przypadku braku wskazania w formularzu oferty jakiejkolwiek propozycji dotyczącej rodzaju normy emisji spalin/rodzaju napędu, lub wskazania więcej niż jednej propozycji, oferta
zostanie odrzucona.
c) Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostaną dokonane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
d) Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska
najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
23.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za Rekompensata całkowita brutto (maks. 60) + liczba punktów za Norma emisji spalin/Rodzaj napędu (maks. 40)
(dla każdej części zamówienia).
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin/Rodzaj napędu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
XIV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie
na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób,
o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U.
z 2022 r. poz. 880) – warunek dotyczy każdej części zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę transportu zbiorowego w ramach przewozów regularnych na min. 1 linii komunikacyjnej w ilości nie mniejszej niż 10.000 wzkm o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda w okresie co najmniej 9-ciu postępujących po sobie miesięcy – warunek dotyczy każdej części zamówienia.
Podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 (obligatoryjne) oraz podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 (fakultatywne)
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.;
2) Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na postawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej należy przedłożyć:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Załącznik nr 4 do SWZ;
b) Aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
18.5. Kompletna oferta zawiera:
18.5.1. Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
18.5.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w postępowaniu
w zakresie wskazanym w pkt 18.2 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
18.5.3. OŚWIADCZENIE podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy)
18.5.4. OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy; wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy)
18.5.5. ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy)
18.5.6. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 18.7.2 Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.
18.5.7. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa; (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)
3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz możliwości jej zmiany
24.1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 7 do SWZ.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
24.2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie,
w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy. stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bircza/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Tajemnica przedsiębiorstwa:
Protokół, oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający udostępni na wniosek zainteresowanego jawną część dokumentacji.
18.13.1 Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem.
Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz.1320).
a) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia, na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, przez Wykonawcę oraz Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia polegających m.in. na: - czynności polegające na autobusowych przewozach pasażerskich na terenie Gminy Bircza