Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomaszów Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 9
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846658920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@tomaszowlubelski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47ed8613-de3a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy
MarketPlanet który dostępny jest pod adresem: https://tomaszowlubelski.ezamawiajacy.pl, ePUAPu,
dostępnego pod
adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: gzeas@tomaszowlubelski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku
polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem Platformy
Zakupowej dostępnej pod adresem: https://tomaszowlubelski.ezamawiajacy.pl.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w
szczególności w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, zaleca się, aby stosować podpisy tego samego
rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić
do problemów w weryfikacji plików.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem
polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi
jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowych
środków, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,
przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformie zakupowej.
Postępowanie prowadzone jest na Platformie Zakupowej Zamawiającego - znak sprawy:
OŚ.ZP.261.1.2021
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://tomaszowlubelski.ezamawiajacy.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022”
prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź.zm.), dalej „ustawa PZP”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OŚ.ZP.261.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 177127,44 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022”
Pod pojęciem przewóz do szkół należy rozumieć dowóz uczniów wraz z opieką z ustalonych miejsc zamieszkania do szkół przed rozpoczęciem zajęć i odwóz wraz z opieką uczniów ze szkół do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. Trasy winne być realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej z pierwszeństwem przejazdu wskazanych w niniejszym postępowaniu.
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Żołnierzy Września 1939 r. w Majdanie Górnym – 35 uczniów, w tym 2 uczniów – 6 latki
4.2.5.) Wartość części: 34346,54 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający wznowi postępowanie w przypadku braku złożonych ofert, lub złożone oferty w postępowaniu będą odrzucone.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) cena „C” – 60%
2) termin płatności „TP” – 20%
3) czas podstawienia autobusu zastępczego „CP” – 20%
21. 2. Opis kryterium „cena” – „C”
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA”
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Faktyczna ilość punktów za kryterium „cena zostanie obliczona według poniższego wzoru:
cena brutto najniższa, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
----------------------------------
„C” = cena brutto badanej oferty x 60% x 100pkt
21.3. Opis kryterium termin płatności - „TP”
Zamawiający w kryterium „Termin płatności” przyzna Wykonawcy odpowiednią ilość
punktów (max. 20), zgodnie z punktacją znajdującą się poniżej:
a. za zaoferowanie do 14 dni terminu płatności –0,00 pkt
b. za zaoferowanie minimum 15 do 28 dni terminu płatności –10,00 pkt
c. za zaoferowanie terminu płatności 29-30 dni–20,00 pkt
Termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia dostarczenia poprawnej faktury Zamawiającemu.
W przypadku, gdy liczba dni nie zostanie przez Wykonawcę wpisana, Zamawiający uzna, że termin płatności Wykonawca deklaruje nie dłuższy niż14 dni, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt, w tym kryterium, zaś gdy liczba dni wpisana przez Wykonawcę będzie powyżej 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
21.4. Opis kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego - „CP”
Jest to czas fizycznego podstawienia autobusu zastępczego na miejsce wystąpienia awarii.
Przy dokonaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym
wzorem:
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 minut włącznie – 20,00 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 30 minut i do 45 minut włącznie –10,00 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 45minut i do 60 minut włącznie –0,00 pkt
W przypadku braku podania czasu podstawienia autobusu zastępczego w formularzu
ofertowym załącznik nr 2 do SWZ Zamawiający uzna, że czas ten wynosi 60 minut
a Wykonawca otrzyma 0 pkt.
W przypadku podania w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SWZ
czasu podstawienia autobusu zastępczego powyżej 60 minut oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
21.5. Obliczenia w danym kryterium oceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022”
Pod pojęciem przewóz do szkół należy rozumieć dowóz uczniów wraz z opieką z ustalonych miejsc zamieszkania do szkół przed rozpoczęciem zajęć i odwóz wraz z opieką uczniów ze szkół do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. Trasy winne być realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej z pierwszeństwem przejazdu wskazanych w niniejszym postępowaniu.
Cześć nr 2 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Łaszczówce – 23 uczniów, w tym 3 uczniów- 6 latki
4.2.5.) Wartość części: 26791,24 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający wznowi postępowanie w przypadku braku złożonych ofert, lub złożone oferty w postępowaniu będą odrzucone.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) cena „C” – 60%
2) termin płatności „TP” – 20%
3) czas podstawienia autobusu zastępczego „CP” – 20%
21. 2. Opis kryterium „cena” – „C”
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA”
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Faktyczna ilość punktów za kryterium „cena zostanie obliczona według poniższego wzoru:
cena brutto najniższa, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
----------------------------------
„C” = cena brutto badanej oferty x 60% x 100pkt
21.3. Opis kryterium termin płatności - „TP”
Zamawiający w kryterium „Termin płatności” przyzna Wykonawcy odpowiednią ilość
punktów (max. 20), zgodnie z punktacją znajdującą się poniżej:
a. za zaoferowanie do 14 dni terminu płatności –0,00 pkt
b. za zaoferowanie minimum 15 do 28 dni terminu płatności –10,00 pkt
c. za zaoferowanie terminu płatności 29-30 dni–20,00 pkt
Termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia dostarczenia poprawnej faktury Zamawiającemu.
W przypadku, gdy liczba dni nie zostanie przez Wykonawcę wpisana, Zamawiający uzna, że termin płatności Wykonawca deklaruje nie dłuższy niż14 dni, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt, w tym kryterium, zaś gdy liczba dni wpisana przez Wykonawcę będzie powyżej 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
21.4. Opis kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego - „CP”
Jest to czas fizycznego podstawienia autobusu zastępczego na miejsce wystąpienia awarii.
Przy dokonaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym
wzorem:
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 minut włącznie – 20,00 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 30 minut i do 45 minut włącznie –10,00 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 45minut i do 60 minut włącznie –0,00 pkt
W przypadku braku podania czasu podstawienia autobusu zastępczego w formularzu
ofertowym załącznik nr 2 do SWZ Zamawiający uzna, że czas ten wynosi 60 minut
a Wykonawca otrzyma 0 pkt.
W przypadku podania w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SWZ
czasu podstawienia autobusu zastępczego powyżej 60 minut oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
21.5. Obliczenia w danym kryterium oceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022”
Pod pojęciem przewóz do szkół należy rozumieć dowóz uczniów wraz z opieką z ustalonych miejsc zamieszkania do szkół przed rozpoczęciem zajęć i odwóz wraz z opieką uczniów ze szkół do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. Trasy winne być realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej z pierwszeństwem przejazdu wskazanych w niniejszym postępowaniu.
Część nr 3 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach, oraz do Szkoły Podstawowej w Typinie –94 uczniów, w tym 7 uczniów- 6 latki
4.2.5.) Wartość części: 64615,12 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający wznowi postępowanie w przypadku braku złożonych ofert, lub złożone oferty w postępowaniu będą odrzucone.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) cena „C” – 60%
2) termin płatności „TP” – 20%
3) czas podstawienia autobusu zastępczego „CP” – 20%
21. 2. Opis kryterium „cena” – „C”
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA”
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Faktyczna ilość punktów za kryterium „cena zostanie obliczona według poniższego wzoru:
cena brutto najniższa, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
----------------------------------
„C” = cena brutto badanej oferty x 60% x 100pkt
21.3. Opis kryterium termin płatności - „TP”
Zamawiający w kryterium „Termin płatności” przyzna Wykonawcy odpowiednią ilość
punktów (max. 20), zgodnie z punktacją znajdującą się poniżej:
a. za zaoferowanie do 14 dni terminu płatności –0,00 pkt
b. za zaoferowanie minimum 15 do 28 dni terminu płatności –10,00 pkt
c. za zaoferowanie terminu płatności 29-30 dni–20,00 pkt
Termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia dostarczenia poprawnej faktury Zamawiającemu.
W przypadku, gdy liczba dni nie zostanie przez Wykonawcę wpisana, Zamawiający uzna, że termin płatności Wykonawca deklaruje nie dłuższy niż14 dni, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt, w tym kryterium, zaś gdy liczba dni wpisana przez Wykonawcę będzie powyżej 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
21.4. Opis kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego - „CP”
Jest to czas fizycznego podstawienia autobusu zastępczego na miejsce wystąpienia awarii.
Przy dokonaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym
wzorem:
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 minut włącznie – 20,00 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 30 minut i do 45 minut włącznie –10,00 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 45minut i do 60 minut włącznie –0,00 pkt
W przypadku braku podania czasu podstawienia autobusu zastępczego w formularzu
ofertowym załącznik nr 2 do SWZ Zamawiający uzna, że czas ten wynosi 60 minut
a Wykonawca otrzyma 0 pkt.
W przypadku podania w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SWZ
czasu podstawienia autobusu zastępczego powyżej 60 minut oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
21.5. Obliczenia w danym kryterium oceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022”
Pod pojęciem przewóz do szkół należy rozumieć dowóz uczniów wraz z opieką z ustalonych miejsc zamieszkania do szkół przed rozpoczęciem zajęć i odwóz wraz z opieką uczniów ze szkół do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. Trasy winne być realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej z pierwszeństwem przejazdu wskazanych w niniejszym postępowaniu
Cześć nr 4 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Ordynacji Zamoyskiej w Sabaudii – 53 uczniów, w tym 4 uczniów – 6 latki
4.2.5.) Wartość części: 40107,66 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający wznowi postępowanie w przypadku braku złożonych ofert, lub złożone oferty w postępowaniu będą odrzucone.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) cena „C” – 60%
2) termin płatności „TP” – 20%
3) czas podstawienia autobusu zastępczego „CP” – 20%
21. 2. Opis kryterium „cena” – „C”
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA”
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Faktyczna ilość punktów za kryterium „cena zostanie obliczona według poniższego wzoru:
cena brutto najniższa, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
----------------------------------
„C” = cena brutto badanej oferty x 60% x 100pkt
21.3. Opis kryterium termin płatności - „TP”
Zamawiający w kryterium „Termin płatności” przyzna Wykonawcy odpowiednią ilość
punktów (max. 20), zgodnie z punktacją znajdującą się poniżej:
a. za zaoferowanie do 14 dni terminu płatności –0,00 pkt
b. za zaoferowanie minimum 15 do 28 dni terminu płatności –10,00 pkt
c. za zaoferowanie terminu płatności 29-30 dni–20,00 pkt
Termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia dostarczenia poprawnej faktury Zamawiającemu.
W przypadku, gdy liczba dni nie zostanie przez Wykonawcę wpisana, Zamawiający uzna, że termin płatności Wykonawca deklaruje nie dłuższy niż14 dni, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt, w tym kryterium, zaś gdy liczba dni wpisana przez Wykonawcę będzie powyżej 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
21.4. Opis kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego - „CP”
Jest to czas fizycznego podstawienia autobusu zastępczego na miejsce wystąpienia awarii.
Przy dokonaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym
wzorem:
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 minut włącznie – 20,00 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 30 minut i do 45 minut włącznie –10,00 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 45minut i do 60 minut włącznie –0,00 pkt
W przypadku braku podania czasu podstawienia autobusu zastępczego w formularzu
ofertowym załącznik nr 2 do SWZ Zamawiający uzna, że czas ten wynosi 60 minut
a Wykonawca otrzyma 0 pkt.
W przypadku podania w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SWZ
czasu podstawienia autobusu zastępczego powyżej 60 minut oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
21.5. Obliczenia w danym kryterium oceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022”
Pod pojęciem przewóz do szkół należy rozumieć dowóz uczniów wraz z opieką z ustalonych miejsc zamieszkania do szkół przed rozpoczęciem zajęć i odwóz wraz z opieką uczniów ze szkół do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. Trasy winne być realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej z pierwszeństwem przejazdu wskazanych w niniejszym postępowaniu.
Cześć nr 5 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Pasiekach – 4 uczniów.
4.2.5.) Wartość części: 11266,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający wznowi postępowanie w przypadku braku złożonych ofert, lub złożone oferty w postępowaniu będą odrzucone.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) cena „C” – 60%
2) termin płatności „TP” – 20%
3) czas podstawienia autobusu zastępczego „CP” – 20%
21. 2. Opis kryterium „cena” – „C”
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA”
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Faktyczna ilość punktów za kryterium „cena zostanie obliczona według poniższego wzoru:
cena brutto najniższa, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
----------------------------------
„C” = cena brutto badanej oferty x 60% x 100pkt
21.3. Opis kryterium termin płatności - „TP”
Zamawiający w kryterium „Termin płatności” przyzna Wykonawcy odpowiednią ilość
punktów (max. 20), zgodnie z punktacją znajdującą się poniżej:
a. za zaoferowanie do 14 dni terminu płatności –0,00 pkt
b. za zaoferowanie minimum 15 do 28 dni terminu płatności –10,00 pkt
c. za zaoferowanie terminu płatności 29-30 dni–20,00 pkt
Termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia dostarczenia poprawnej faktury Zamawiającemu.
W przypadku, gdy liczba dni nie zostanie przez Wykonawcę wpisana, Zamawiający uzna, że termin płatności Wykonawca deklaruje nie dłuższy niż14 dni, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt, w tym kryterium, zaś gdy liczba dni wpisana przez Wykonawcę będzie powyżej 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
21.4. Opis kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego - „CP”
Jest to czas fizycznego podstawienia autobusu zastępczego na miejsce wystąpienia awarii.
Przy dokonaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym
wzorem:
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 minut włącznie – 20,00 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 30 minut i do 45 minut włącznie –10,00 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 45minut i do 60 minut włącznie –0,00 pkt
W przypadku braku podania czasu podstawienia autobusu zastępczego w formularzu
ofertowym załącznik nr 2 do SWZ Zamawiający uzna, że czas ten wynosi 60 minut
a Wykonawca otrzyma 0 pkt.
W przypadku podania w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SWZ
czasu podstawienia autobusu zastępczego powyżej 60 minut oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
21.5. Obliczenia w danym kryterium oceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że;
1) posiada odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że;
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia 200 000,00 zł brutto ( słownie: dwieście tysięcy złotych.)
zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że;
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonywane lub są wykonane bądź w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje należycie co najmniej:
- 1 usługę (w ramach 1 umowy) odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia (tj. polegającą na transporcie osób) w sposób ciągły przez okres wykonanej usługi nie mniejszy niż 9 miesięcy i wartości brutto wykonanej usługi nie mniejszej niż:
- dla części nr 1 min. 36 167,96 zł brutto
- dla części nr 2 min. 28 008,22 zł brutto
- dla części nr 3 min. 68 549,27 zł brutto
- dla części nr 4 min. 42 698,77 zł brutto
- dla części nr 5 min. 11 859,48 zł brutto
– jedna usługa oraz załącza dowody określające czy usługa ta została lub jest wykonywana należycie. Wykaz usług należy wykazać w załączniku nr 6 do SWZ.
Informacje dodatkowe:
- dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy;
- w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
2) posiada bądź dysponuje wyposażeniem zakładu tj. środkami transportowymi przystosowany do przewozu osób o łącznej liczbie miejsc siedzących – 209, w tym:
- dla części nr 1 – 35 osób
- dla części nr 2 - 23 osób
- dla części nr 3 – 94 osób
- dla części nr 4 – 53 osób
- dla części nr 5 – 4 osoby
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (dz. U. z 2021 r. poz. 275 z póź.zm), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 8 do SWZ
b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, , w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) licencja na wykonywanie transportu drogowego osób, udzielona przez starostę właściwego dla siedziby Wykonawcy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2021 r. poz. 919 z póź.zm)
b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (tj. transport osobowy) na sumę gwarancyjną minimum 200 000, 00 zł brutto.
c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy załącznik nr 6 do SWZ,
d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami załącznik nr 12 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla każdej części w wysokości:- dla części nr 1
515,00 (słownie: pięćset piętnaście złotych 00/100)
- dla części nr 2
401,00 (słownie: czterysta jeden złotych 00/100)
- dla części nr 3
969,00 (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt dziewięć złotych 00/100)
- dla części nr 4
600,00 (słownie: sześćset złotych 00/100)
- dla części nr 5
169,00 (słownie: sto sześćdziesiąt dziewięć złotych 00/100)
Razem: 2 654,00 (słownie: dwa tysiące sześćset pięćdziesiąt cztery złote 00/100)
16.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt.2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP
16.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
16.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z póź.zm).
16.5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto :
PKOBP nr rachunku 21 1020 3147 0000 8802 0103 3885 z dopiskiem: „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022” znak sprawy :OŚ.ZP.261.1.2021 ( jeśli wadium odnosi się do jednej z części zamówienia, w tytule należy zaznaczyć której z części dotyczy)
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
16.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Tomaszów Lubelski
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenia o których mowa w rozdz. 14 pkt 14.1 składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 10 do SWZ.
3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. 14 pkt. 14.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
- w pkt 14.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku,
- w pkt 14.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z art. 455 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
1) zmianę ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy w przypadku: zmiany przebiegu trasy, długości trasy, liczby przewożonych uczniów, godzin dowozu i odwozu uczniów, zmiany lokalizacji przystanków o ile zajdą takie okoliczności np. po zatwierdzeniu planu zajęć przez dyrektorów szkół Powyższa zmiana nie spowodują zmiany wartości jednostkowej biletu miesięcznego dla danej długości trasy dowozu ucznia wymienionej w formularzu cenowym .
2) jednostronnej zmiany ilości kupowanych biletów miesięcznych w okresie realizacji przedmiotu Umowy. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana, zatem zmiana wchodzi w życie od następnego miesiąca. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie tj. wg wartości biletu miesięcznego dla danej długości trasy dowozu. podanej w Formularzu cenowym oferty wykonawcy Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
3) zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku:
a) zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy o którym mowa w ppkt1
b) zmiany ilości kupowanych biletów miesięcznych o której mowa w ppkt 2
c) zmiany stawki podatku VAT
4) wprowadzenia zmian w stosunku do Szczegółowego opisu Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 1 SWZ w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu Umowy, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia
5) wprowadzenia zmian w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia dowożenia uczniów w przypadku zmiany przepisów prawa
6) zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w zakresie zmiany osobowej podwykonawstwa tylko w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę udziału podwykonawcy w złożonej ofercie, w zakresie wynikającym ze złożonej oferty
7) oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę.
8) powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony
9) konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego
10) wprowadzenie zmian wynika z okoliczności przewidzianych art. 455 ust.1 pkt 2 -4 , oraz art. 455 ust.2 ustawy PZP
3. Niezależnie od powyższych zmian, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu Umowy.
Pozostały rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały ujęte w projekcie umowy