Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361148600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Sikorskiego 134
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-103
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322700765
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@sds.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sds.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/10694
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2de7f9fd-5086-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00287322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00277259/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz uczestników
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sds.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oswiadczen oraz informacji przekazywanych przy ich uzyciu opisane zostały
w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach
k o r z y s t a n i a z e l e k t r o n i c z n e j p l a t f o r m y u s ł u g a d m i n i s t r a c j i p u b l i c z n e j ( e P U A P )
https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,
4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za posrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złozenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodny z opisem w SWZ 27. Informacja dotycząca ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SDS.26.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie usług w zakresie dowóz 30 mieszkańców Gliwic z miejsca zamieszkania do ośrodka wsparcia przy ul. Sikorskiego 134 w Gliwicach i odwiezienie ich do domu samochodem Wykonawcy.
W zależności od faktycznych potrzeb liczba osób może ulegać zmianie o +/-7 osób. Podana liczba osób nie obejmuje opiekuna.
2. Przewóz osób realizowany będzie dwa razy dziennie, w dni powszednie( z wyłączeniem dni ustawowo wolnych) od poniedziałku do piątku w godzinach: przyjazd do ŚDS o godzinie 9:15, wyjazd o godzinie 15:15,
Liczba dni w których ma być wykonywana usługa to max. 252
Liczba ta może ulec zmniejszeniu z powodów nie zależnych od Zamawiającego,
co nie spowoduje konsekwencji finansowych dla Zamawiającego i odszkodowawczych dla Wykonawcy.
UWAGA: zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin realizacji przewozów w przypadku organizowania imprez okolicznościowych przez ośrodek wsparcia.
3. Obecnie osoby do transportu należy zabrać z następujących ulic:
Juliana Ordona, Gwiazdy Polarnej, Zygmuntowska, Kosmonautów, Róży Luksemburg, Kwiatowa, 22 Lipca, Poezji, Wałbrzyska, Kochanowskiego, Fiołkowa, J. Czernego, Kormoranów, Wilgi, Czajki, Wolskiego, św. Bronisławy, Zachodnia, Żeromskiego, Jasińskiego, Barlickiego.
UWAGA: w trakcie realizowania zamówienia ulice mogą ulec zmianie.
4. Trasy przewozu wykonawca ustala sam, przewożone osoby powinny przebywać w podróży jak najkrócej, nie dłużej jednak niż 1 godzinę.
5. Każdorazowo przewożonej grupie osób niepełnosprawnych musi towarzyszyć opiekun zapewniony przez Wykonawcę.
6. Opiekun:
a. ma zapewnić bezpieczne wsiadanie do pojazdu oraz wysiadanie z pojazdu;
b. ma zaprowadzić podopiecznych do Ośrodka i przekazać terapeucie, w drodze powrotnej przekazać osobę niepełnosprawną rodzicowi/opiekunowi
c. ma czuwać nad bezpieczeństwem w trakcie przewozu osób;
d. musi mieć ukończony kurs pierwszej pomocy;
e. powinien charakteryzować się: komunikatywnością, empatią, kulturą osobistą.
7. Osoby realizujące zamówienie (kierowca i opiekun) zobowiązane są do przestrzegania zasad kultury, w szczególności kulturalnego odnoszenia się do osób korzystających z przewozów.
8. W ramach realizacji przedmiotu umowy kierowcy wykonawcy zobowiązani są do:
a. udzielania pomocy w przemieszczaniu się pasażera z budynku do pojazdu i odwrotnie,
b. dbania o bezpieczny wjazd do samochodu, przewóz i wyjazd z samochodu osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim.
9. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone przez kierowców posiadających prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz badaniami lekarskimi, w liczbie zaproponowanych busów/autobusów.
10. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich (należy przedłożyć homologację, a w przypadku jej braku opinię rzeczoznawcy, stwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych), spełniających wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia. Pojazdy samochodowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana, a w przypadku pojazdów przewożących osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich dodatkowo w pasy biodrowo-barkowe, przednie i tylne uchwyty mocujące wózek inwalidzki do podłoża, windę lub najazd/rampa.
11. Środek transportu powinien być przystosowany do poruszania się po osiedlowych, wąskich uliczkach w celu zapewnienia transportu osoby niepełnosprawnej bezpośrednio z miejsca zamieszkania.
12. Wózek inwalidzki, z którego osoba niepełnosprawna zmuszona jest korzystać w trakcie podróży, musi być pewnie zamocowany do konstrukcji pojazdu i skierowany tyłem do kierunku jazdy.
13. Wykonawca winien dysponować minimum 2 pojazdami, w tym przynajmniej jednym pojazdem umożliwiającym przewóz co najmniej 1 osoby na wózku inwalidzkim nieskładanym.
14. Zapewnienie w przypadku awarii pojazdu, transportu zastępczego spełniającego wymagania określone w SIWZ, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych osób.
15. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych osób (pasażerów), a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością wykonawcy.
16. Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, przedstawi zamawiającemu celem zaakceptowania szczegółowy rozkład jazdy.
17. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).
18. Zamawiający zabrania przewozu osób trzecich.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-02 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe opiekuna
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolnosc do wystepowania w obrocie gospodarczym
Okreslenie warunku:
Zamawiajacy nie okresla szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okreslonej działalnosci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrebnych przepisów
Okreslenie warunku:
Wykonawca musi posiadac licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie
na wykonywanie zawodu przewoznika drogowego osób, zgodnie z ustawa z dnia 6 wrzesnia 2001 r.
o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 2140).
Warunek dotyczacy uprawnien do prowadzenia okreslonej działalnosci gospodarczej lub zawodowej, jest
spełniony, jezeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia posiada
uprawnienia do prowadzenia okreslonej działalnosci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty
budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia sa wymagane. W takim przypadku
wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia dołaczaja odpowiednio do wniosku
o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo do oferty oswiadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonaja poszczególni wykonawcy.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okreslenie warunku:
Wykonawca ma obowiazek zapewnic ubezpieczenie NW dla wszystkich przewozonych osób (pasazerów),
a zamawiajacy nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku,
których nastapi uszkodzenie ciała lub smierc czy szkoda materialna spowodowana działalnoscia wykonawcy.
4. Zdolnosc techniczna lub zawodowa
Okreslenie warunku:
o zamówienie moga ubiegac sie wykonawcy, których wiedza i doswiadczenie pozwoli na prawidłowe
wykonanie zamówienia, to znaczy o zamówienie moga ubiegac sie wykonawcy, którzy w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym
okresie, wykonali co najmniej dwie usługi polegajace na przewozie osób (usługa przewozu dla osób
niepełnosprawnych), o wartosci nie mniejszej niz 50 000 zł brutto kazda;
w przypadku podmiotów działajacych wspólnie wiedza i doswiadczenie podlegaja sumowaniu
Wykonawca musi wykazac, ze dysponuje pełnosprawnymi pojazdami,( ilosc oraz rodzaj opisanyw szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) które umozliwia przewóz z miejscami siedzacymi dla
podopiecznych oraz opiekunów. Zamawiajacy nie dopuszcza miejsc stojacych w pojazdach.
Srodki transportu musza byc dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z waznym badaniem technicznym),
przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich (nalezy przedłozyc
homologacje, a w przypadku jej braku opinie rzeczoznawcy, stwierdzajaca przystosowanie pojazdu
do przewozu osób niepełnosprawnych)
Liczba pojazdów musi gwarantowac dotarcie do Srodowiskowego Domu Samopomocy i z powrotem
do miejsca zamieszkania podopiecznych.
Wykonawca musi dysponowac:
kierowcami posiadającymi prawo jazdy odpowiedniej kategorii zgodnych z wytycznymi ustawowymi , ważnymi badaniami lekarskimi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 2140), w liczbie odpowiadającej ilości pojazdów przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zadania
Opiekunami realizujacymi zadania opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla
podopiecznych, odpowiadajacej ilosci pojazdów przeznaczonych przez Wykonawce do realizacji zadania który
posiada ukonczony kurs pierwszej pomocy.
5. W odniesieniu do warunków dotyczacych wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doswiadczenia,
wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia moga polegac na zdolnosciach tych
z wykonawców, którzy wykonaja roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolnosci sa wymagane.
W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia dołaczaja odpowiednio
do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo do oferty oswiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane lub usługi wykonaja poszczególni wykonawcy.
6. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiajacy dokona przeliczenia tej wartosci na wartosc
w złotych według sredniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie
Zamówien Publicznych. Jezeli w dniu ukazania sie ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji
o srednim kursie walut, Zamawiajacy dokona odpowiednich przeliczen wg sredniego kursu z pierwszego,
kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz oświadczeń, które wykonawca składa wraz z ofertą
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2.zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
na wezwanie
1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej
2. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej
3.oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń, które wykonawca składa wraz z ofertą
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2.zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Na wezwanie
1.icencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 2140).2.
2.wykaz usług
3. wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
4.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
homologację, a w przypadku jej braku opinię rzeczoznawcy, stwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
homologację, a w przypadku jej braku opinię rzeczoznawcy, stwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Warunek dotyczacy uprawnien do prowadzenia okreslonej działalnosci gospodarczej lub zawodowej, jest
spełniony, jezeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia posiada
uprawnienia do prowadzenia okreslonej działalnosci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty
budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia sa wymagane. W takim przypadku
wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia dołaczaja odpowiednio do wniosku
o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo do oferty oswiadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonaja poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiajacy dopuszcza:
- zmiany osób, które korzystaja z dowozu, tzn. ilosci osób dowozonych oraz miejsc dowozu tych osób,
- zmiane ilosci dni swiadczenia usługi
Zamawiajacy przewiduje, w celu nalezytego wykonania przedmiotu umowy, mozliwosc zmiany jej postanowien
w stosunku do tresci oferty Wykonawcy jezeli po zawarciu umowy dojdzie do zmian przepisów prawa lub
wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzglednie obowiazujacej
normy powodujacej koniecznosc zmiany, modyfikacji lub odstepstwa w odniesieniu do przedmiotu
zamówienia.
2. Wystapienie wymienionej w ust. 1 okolicznosci nie stanowi zobowiazania Zamawiajacego
do dokonania zmiany, ani nie moze stanowic podstawy roszczen Wykonawcy do ich dokonania.W przypadku
obnizenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie ulegnie stosownemu obnizeniu, z tym, ze kwota
netto obliczona z uwzglednieniem obowiazujacej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku
od towarów i usług nie ulegnie zmianie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 14:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-05