Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Włoszczowa do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Włoszczowa do i z placówek oświatowych w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych w roku szkolnym 2020/2021, wraz z zapewnieniem opieki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłoszczowa
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-07-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamorządowe Centrum Oświaty we Włoszczowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-10
  • Numer ogłoszenia560975-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560975-N-2020 z dnia 2020-07-10 r.

Samorządowe Centrum Oświaty we Włoszczowie: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Włoszczowa do i z placówek oświatowych w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych w roku szkolnym 2020/2021, wraz z zapewnieniem opieki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Centrum Oświaty we Włoszczowie, krajowy numer identyfikacyjny 36604464300000, ul. Partyzanów  14 , 29-100  Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413944189, e-mail a.milewski@gmina-wloszczowa.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.wloszczowa.eobip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wloszczowa.eobip.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wloszczowa.eobip.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
Samorządowe Centrum Oświaty we Włoszczowie, 29-100 Włoszczowa, ul. Partyzantów 14, pok. nr 26

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Włoszczowa do i z placówek oświatowych w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych w roku szkolnym 2020/2021, wraz z zapewnieniem opieki
Numer referencyjny: SCO.2611.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa dowożenia i odwożenia w roku szkolnym 2020/2021, w dni nauki szkolnej 490 uczniów, wraz z zapewnieniem opieki do i z placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Włoszczowa.1) Zadanie zostało podzielone na 5 części:Część 1Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 we Włoszczowie, Przedszkola Samorządowego Nr 2 we Włoszczowie i Przedszkola Samorządowego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie (z miejscowości znajdujących się w obwodzie Szkoły Podstawowej Nr 1 we Włoszczowie), wraz z zapewnieniem opiekiLiczba dowożonych uczniów: 112 , w tym:Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 we Włoszczowie – 109,Przedszkole Samorządowe nr 2 we Włoszczowie – 1,Przedszkole Samorządowe Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie – 2.Dzienny przebieg – 142 kmCzęść 2Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Partyzantów Ziemi Włoszczowskiej we Włoszczowie i Przedszkola Samorządowego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie (z miejscowości znajdujących się w obwodzie Szkoły Podstawowej Nr 2 we Włoszczowie), wraz z zapewnieniem opiekiLiczba dowożonych uczniów – 153, w tym:Szkoła Podstawowa Nr 2 we Włoszczowie – 147,Przedszkole Samorządowe Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie – 6,Dzienny przebieg – 164 kmCzęść 3Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Koniecznie, wraz z zapewnieniem opiekiLiczba dowożonych uczniów – 108Dzienny przebieg – 430 kmCzęść 4 Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Kurzelowie, wraz z zapewnieniem opiekiLiczba dowożonych uczniów - 101Dzienny przebieg – 356 kmCzęść 5Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. S. Czarnieckiego w Czarncy, wraz z zapewnieniem opiekiLiczba dowożonych uczniów - 16Dzienny przebieg – 10 km2) Liczba przewożonych uczniów na trasach przewozów, godziny dowozu i odwozu, trasy i ich długości dla każdej z części zadania zawarte są w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Usługa przewozowa świadczona będzie przez cały rok szkolny 2020/2021 (również w dni odpracowywania przez uczniów zajęć lekcyjnych) z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych, zgodnie z organizacją roku szkolnego.4) Dowożenie uczniów odbywać się będzie w oparciu o linie regularne, na podstawie zakupionych przez Zamawiającego biletów miesięcznych. Przewozy w oparciu o linie regularne muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla uczniów dowożonych do wyżej podanych szkół oraz pod warunkiem nieprzekraczania limitu maksymalnej liczby osób przewożonych w danym autobusie, określonej w stosownych dokumentach. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił uczniom wygodę i bezpieczeństwo w czasie przewozu oraz takie warunki, jakie uważa się za niezbędne przy tego rodzaju usługach, a zwłaszcza zapewnienie szczególnej ostrożności przy wsiadaniu i wysiadaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabezpieczył odpowiednią liczbę pojazdów na trasach określonych w Harmonogramie przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tak aby przewożeni uczniowie (objęci przedmiotem zamówienia, posiadający bilety miesięczne zakupione przez Zamawiającego) mieli zapewnione miejsca siedzące.5) Usługi dowozu i odwozu świadczone będą wraz zapewnieniem przez Wykonawcę opiekunów. Wykonawca zapewni taką liczbę opiekunów, która zagwarantuje pełne bezpieczeństwo przewożonych uczniów, przynajmniej jednego opiekuna na każdy pojazd oddzielnie. Opiekunowie muszą posiadać przeszkolenie z zakresu BHP. Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 405 z późn. zm.), ma obowiązek sprawdzić czy dane osoby zatrudnionej w charakterze opiekuna dzieci dowożonych są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Do obowiązków opiekuna będzie należeć w szczególności: a) opiekun pomaga uczniom wsiąść i wysiąść z pojazdu,b) opiekun odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie przewozu, a także w czasie wsiadania i wysiadania uczniów z pojazdu,c) opiekun każdorazowo sprawdza liczbę uczniów przed wsiadaniem do autobusu oraz wewnątrz pojazdu.6) Przypuszczalna liczba objętych usługą uczniów 490 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów plus, minus 20% w zależności od liczby uczniów zgłaszanych przez szkoły.7) Wykonawca zobowiązuje się do:a) zapewnienia bezpiecznego, niezbędnego i sprawnego technicznie taboru do przewozu wszystkich dowożonych uczniów, w tym podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii autobusu,b) oznakowania autobusów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi.c) podjeżdżania autobusami na przystanek w taki sposób, aby ograniczać konieczność przechodzenia dzieci przez jezdnię,d) zapewnienia miejsc siedzących wszystkim przewożonym uczniom i opiekunom,e) ogrzewania pojazdów dowożących uczniów w okresie jesienno-zimowym. Przez ogrzewanie pojazdów rozumie się ogrzewanie typu webasto,f) honorowania wykupionych biletów miesięcznych wykorzystywanych do przejazdu na określonych w SIWZ relacjach, również w innych kursach regularnych ogólnodostępnych w dni nauki szkolnej i w dniach, w których odpracowywane są zajęcia szkolne. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy od obowiązku wykonania usługi dowozu i odwozu na trasach i w godzinach określonych w SIWZ lub po zmianach determinowanych organizacją pracy określonej szkoły,g) dostosowywania rozkładu jazdy do zmian w organizacji pracy szkoły, wynikających w szczególności ze zmian w planie lekcyjnym i rozkładzie zajęć uczniów dowożonych – w uzgodnieniu z dyrektorami poszczególnych szkół.8) Liczba przewożonych uczniów na trasie przewozów, godziny dowozu i odwozu (z zachowaniem zasady, że uczniowie przywożeni są do szkół nie później niż 10 min., i nie wcześniej niż 20 min. przed rozpoczęciem zajęć – Wykonawca zobowiązany jest dostosować rozkład jazdy do tej zasady również w przypadku zmian w organizacji pracy placówek oświatowych), trasy i ich długości zawarte są w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.9) Przed złożeniem oferty wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym tras i kilometrów przewozu.10) W okresie zawieszenia lub ograniczenia działalności placówek oświatowych na terenie Gminy Włoszczowa, uniemożliwiających lub ograniczających realizowanie w pełnym zakresie usług przewozu uczniów szkół z terenu Gminy Włoszczowa w związku z obowiązywaniem stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii na skutek występowania wirusa SARS-CoV-2 (COVID-19), Zamawiający może dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, poprzez:a) czasowe zwieszenie wykonywania umowy lub jej części, b) zmianę sposobu wykonywania usług objętych umową,c) zmianę, w tym zmniejszenie zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadająca jej zmianę, w tym zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy lub zmianę sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-01 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 2140 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie uczniów do szkół autokarami trwające nieprzerwanie minimum 10 miesięcy każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie2. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum sprzętowym do realizacji określonej części zamówienia, do której przystępuje, tj.:a) dla Części 1, liczbą co najmniej 7 autobusów z liczbą miejsc dostosowaną do liczby przewożonych uczniów na trasach określonych w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; posiadającymi aktualne badania techniczne oraz ogrzewanie typu webasto;b) dla Części 2, liczbą co najmniej 6 autobusów z liczbą miejsc dostosowaną do liczby przewożonych uczniów na trasach określonych w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; posiadającymi aktualne badania techniczne oraz ogrzewanie typu webasto;c) dla Części 3, liczbą co najmniej 7 autobusów z liczbą miejsc dostosowaną do liczby przewożonych uczniów na trasach określonych w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; posiadającymi aktualne badania techniczne oraz ogrzewanie typu webasto;d) dla Części 4, liczbą co najmniej 7 autobusów, z liczbą miejsc dostosowaną do liczby przewożonych uczniów na trasach określonych w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; posiadającymi aktualne badania techniczne oraz ogrzewanie typu webasto;e) dla części 5, co najmniej 1 autobusem z liczbą miejsc dostosowaną do liczby przewożonych uczniów na trasie określonej w Harmonogramie Przewozów stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; posiadającym aktualne badania techniczne oraz ogrzewanie typu webasto.3. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami (posiadającymi uprawnienia do prowadzenia autobusów) w liczbie odpowiedniej do realizacji określonej części zamówienia, do której przystępuje, tj.:a) dla Części 1, co najmniej 7 kierowców oraz załączy kserokopie ich praw jazdy;b) dla Części 2, co najmniej 6 kierowców oraz załączy kserokopie ich praw jazdy;c) dla Części 3, co najmniej 7 kierowców oraz załączy kserokopie ich praw jazdy;d) dla Części 4, co najmniej 7 kierowców oraz załączy kserokopie ich praw jazdy;e) dla Części 5, co najmniej 1 kierowcą oraz załączy kserokopie ich praw jazdy.W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, kierowcy – wskazani w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ – nie mogą się powtarzać. W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednią liczbą opiekunów, Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnieniu opiekunów na czas realizacji zadania, wg wzoru określonego w załączniku Nr 12 do SIWZ. Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, przedłoży listę osób zatrudnianych w charakterze opiekuna.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;c) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;d) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,b) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje) - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ,c) wykaz sprzętu dostępnego wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodny z wykazem wskazanym w ofercie) - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ – dla każdej z części oddzielnie (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część autobusy nie mogą się powtarzać). Do każdego wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów (potwierdzone za zgodność z oryginałem) wraz z oświadczeniem wykonawcy o wyposażeniu pojazdów wykazanych w ofercie (dla danej części zamówienia) w ogrzewanie typu webasto. Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie wizji w celu sprawdzenia prawdziwości złożenia oświadczenia przed podpisaniem umowy i w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zmiany pojazdu wskazanego w wykazie w trakcie realizacji zamówienia pojazd ten musi być również wyposażony w ogrzewanie typu webasto oraz być równoważny (z tą samą lub większą liczbą miejsc i nie starszy) do wskazanego w ofercie.d) wykaz osób (kierowców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ – dla każdej z części oddzielnie (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część osoby nie mogą się powtarzać), oświadczenie o zatrudnieniu wystarczającej liczby opiekunów (co najmniej jednego na autobus) na czas realizacji zadania.e) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty; Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy; Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; Oświadczenie wykonawcy dot. Pracowników zatrudnionych na umowę o pracę (na podst. Art. 29 ust. 3a ustawy pzp)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium:w wysokości po 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100) dla części 1-4 zamówienia oraz po 150,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100) dla części 5 zamówienia, przed upływem terminu składania ofert, w terminie do dnia 22 lipca 2020 r. do godz. 10.00;

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Średni wiek taboru wykonującego zamówienie 0,00
Ogrzewanie typu webasto 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany zostały określone we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 we Włoszczowie, Przedszkola Samorządowego Nr 2 we Włoszczowie i Przedszkola Samorządowego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie (z miejscowości znajdujących się w obwodzie Szkoły Podstawowej Nr 1 we Włoszczowie), wraz z zapewnieniem opieki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba dowożonych uczniów: 112 , w tym:Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 we Włoszczowie – 109,Przedszkole Samorządowe nr 2 we Włoszczowie – 1,Przedszkole Samorządowe Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie – 2.Dzienny przebieg – 142 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Średni wiek taboru wykonującego zamówienie 20,00
Ogrzewanie typu webasto 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Partyzantów Ziemi Włoszczowskiej we Włoszczowie i Przedszkola Samorządowego Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie (z miejscowości znajdujących się w obwodzie Szkoły Podstawowej Nr 2 we Włoszczowie), wraz z zapewnieniem opieki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba dowożonych uczniów – 153, w tym:Szkoła Podstawowa Nr 2 we Włoszczowie – 147,Przedszkole Samorządowe Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi we Włoszczowie – 6,Dzienny przebieg – 164 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Średni wiek taboru wykonującego zamówienie 20,00
Ogrzewanie typu webasto 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Koniecznie, wraz z zapewnieniem opieki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba dowożonych uczniów – 108Dzienny przebieg – 430 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Średni wiek taboru wykonującego zamówienie 20,00
Ogrzewanie typu webasto 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Kurzelowie, wraz z zapewnieniem opieki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba dowożonych uczniów - 101Dzienny przebieg – 356 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Średni wiek taboru wykonującego zamówienie 20,00
Ogrzewanie typu webasto 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. S. Czarnieckiego w Czarncy, wraz z zapewnieniem opieki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba dowożonych uczniów - 16Dzienny przebieg – 10 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Średni wiek taboru wykonującego zamówienie 20,00
Ogrzewanie typu webasto 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługi w zakresie transportu uczestników projektu - Masłów Pierwszy
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługi w zakresie transportu uczestników projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz dzieci z terenu Gminy Stary Dzierzgoń do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej na terenie gmin Morawica i Chmielnik