Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych w okresie od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej z wyłączeniem miesięcy przerwy wakacyjnej (lipiec, sierpień)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzeziny
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Brzeziny
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia761818-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761818-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Gmina Brzeziny: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych w okresie od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej z wyłączeniem miesięcy przerwy wakacyjnej (lipiec, sierpień)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, krajowy numer identyfikacyjny 25085556400000, ul. ul. 1000-lecia  8 , 62-874  Brzeziny, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 698 004, e-mail referat.gospodarki@brzeziny-gmina.pl, faks 627 698 062.
Adres strony internetowej (URL): www.brzeziny-gmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.brzeziny-gmina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U z 2020 r., poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, pokój nr 9

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych w okresie od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej z wyłączeniem miesięcy przerwy wakacyjnej (lipiec, sierpień)
Numer referencyjny: RGiRL.271.1.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych oraz z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu, w okresie od dnia 01.01.2021 do dnia 31.12.2021 r. w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerwy wakacyjnej (lipiec, sierpień). 2. Usługa będzie realizowana 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych.3. W przypadku przerwy lub ograniczeń w organizacji zajęć szkolnych, spowodowanych przede wszystkim działaniem siły wyższej, epidemii lub zagrożenia epidemicznego, Wykonawca obowiązany jest zapewnić uczniom możliwość dojazdu i powrotu ze szkoły w celu uczestnictwa w innych formach edukacji lub opieki, a nadto zachować gotowość do wykonywania niniejszej umowy.4. Usługa obejmować będzie dowożenie dzieci niepełnosprawnych do następujących placówek oświatowych, przewozowi na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlega 7 dzieci:1) Ośrodek Rewalidacyjno – Wychowawczy „Centrum Edukacyjno – Rehabilitacyjne „TĘCZA” Wolica, ul. Radosna 1, 62-872 Godziesze Małe • 1 dziecko z miejscowości Aleksandria• 1 dziecko z miejscowości Sobiesęki• 1 dziecko z miejscowości Zagórna • 1 dziecko z miejscowości Ostrów KaliskiDowóz wszystkich ww. dzieci do placówki oświatowej od 8:00 do 8:30 – 5 dni w tygodniuOdbiór wszystkich ww. dzieci z placówki oświatowej od 14:00 do 14:30 – 5 dni w tygodniu2) Zespół Szkół Nr 11 w Kaliszu, ul. Budowlanych 2, 62-800 Kalisz• 1 dziecko z miejscowości BrzezinyDowóz do placówki oświatowej na 9:00 (godzina rozpoczęcia zajęć) – 5 dni w tygodniuOdbiór z placówki oświatowej godz. 13.15 – 5 dni w tygodniu 3) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 im. Janusza Korczaka, ul. Kordeckiego 170, 62-800 Kalisz• 1 dziecko z miejscowości Jamniceod pon. do pt. 8:00 – 14:004) Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna „Olanka”, ul. Fabryczna 1, 62-800 Kalisz• 1 dziecko z miejscowości WrzącaDowóz do placówki oświatowej na 8:00 (godzina rozpoczęcia zajęć) – 5 dni w tygodniuOdbiór z placówki oświatowej 15:00 – 5 dni w tygodniu.5. Plan Gminy Brzeziny stanowi załącznik nr 5.6. Ze względu na niepełnosprawność przewożonych dzieci transport z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania nie powinien trwać dłużej niż 1 godzinę i 15 minut łącznie w jedną stronę. 7. Dowóz dzieci do określonej palcówki oświatowej musi nastąpić w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez uczniów zajęć lekcyjnych lub rewalidacyjno – wychowawczych zgodnie z planem zajęć. Wszelkie zmiany godzin przyjazdów i odjazdów będą uzgadniane z dyrekcją placówek oświatowych. 8. W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci może ulec zmianie ze względu na ruch uczniów. Imienny wykaz przewożonych uczniów i ich adresy zamieszkania będą udostępnione przy podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.9. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej m.in. na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości), odpracowywaniu w sobotę zajęć z dnia wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym, ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Dyrektora danej placówki o zmianie terminu godziny dowozu i odwozu.10. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:1) zapewnienie pojazdów niezbędnych do prawidłowej realizacji określonych w umowie zadań,2) Zamawiający wymaga, aby dowóz dzieci odbywał się pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 osób lub więcej (np. bus).3) Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w czasie transportu. Zamawiający zastrzega sobie, iż w czasie transportu dzieci poza kierowcą wymagana jest dodatkowa osoba – opiekun, który będzie sprawował opiekę nad przewożonymi dziećmi,4) Wykonawca zapewnia właściwą jakość usługi (należyty stan techniczny pojazdów z aktualnymi badaniami technicznymi, czystość pojazdów, regularność, punktualność, dyspozycyjność),5) Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (np. telefon komórkowy),6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zdrowie i życie uczniów podczas przewozów na zasadach określonych przez Kodeks cywilny,7) Wykonawca pokrywa wszelkie koszty ubezpieczenia pojazdów i przewożonych osób od ewentualnych następstw nieszczęśliwych wypadków mogących nastąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy,8) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,9) w przypadku awarii pojazdu - środka transportu - z jakichkolwiek przyczyn na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia na swój koszt zastępczego środka transportu w celu realizacji umowy,10) wyposażenie pojazdu musi spełniać obowiązujące przepisy z zakresu bhp i p.poż,11) w przypadku zastrzeżeń dotyczących stanu technicznego pojazdów Zamawiający ma prawo do zlecenia przeprowadzenia badań technicznych przez wskazaną przez siebie stację kontroli pojazdów. W razie potwierdzenia nienależytego stanu technicznego pojazdów koszty przeprowadzonych badań diagnostycznych ponosi Wykonawca oraz zobowiązany jest niezwłocznie podstawić pojazd zastępczy,11. Zakres obowiązków Opiekuna:1) Opiekun odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do pojazdu;2) Opiekun pomaga dzieciom wsiąść i wysiąść z pojazdu;3) Opiekun przebywa z dziećmi podczas jazdy i odpowiada za to, aby w czasie przewozu dzieci były zabezpieczone pasami;4) w przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo - do czasu zapewnienia im pojazdu zastępczego;5) Opiekun obowiązkowo posiada kontakt telefoniczny z rodzicami/opiekunami prawnymi i placówką na wypadek ewentualnych opóźnień dowozu i odwozu wynikających z sytuacji niezależnych, np. korki,6) Opiekun zachowuje w tajemnicy dane adresowe dowożonych uczniów i nie przekazuje ich osobom postronnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).7) Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych.12. Wspólny słownik zamówień CPV:60100000-9 – usługi w zakresie transportu drogowego2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to kierowanie pojazdami przewożącymi osoby. Wymagana liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę – min. 1 kierowca. Warunek ten nie dotyczy sytuacji, jeżeli ze wskazanych czynności będzie pełnił osobiście Wykonawca lub Podwykonawca (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą). 2) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób:Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązany jest, w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy, przekazać Zamawiającemu dokument/-y w formie oryginału (np. wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia podpisana przez Wykonawcę) lub kserokopie innych dokumentów kadrowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności o których mowa w ust. 1).3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych Wymagań:a) Zamawiający uprawniony jest do kontroli czy czynności o których mowa w ust. 1) wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy zobowiązani są do podania swoich danych (tj. imienia i nazwiska) dla przeprowadzenia kontroli.b) O każdym wykrytym przypadku, w którym czynności, o których mowa w ust. 1) wykonuje osoba niezatrudniona na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zawiadomi odpowiednie służby.4) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PzpArt. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320)stanowi: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli przedstawi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.):• aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, lub• aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką, lub• aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, lub• aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.): • aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, lub• aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką, lub• aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, lub• aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów:1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1, 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) – załącznik nr 2a i 2b.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 3 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 30,00
Termin płatności 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) w przypadku zmiany ilości dzieci korzystających z usług przewozu, jeżeli ta zmiana wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,3) w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby przewożonych dzieci miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe ulega zmianie proporcjonalnie do liczby przewożonych dzieci w następujący sposób: (miesięczna stawka określona w § 4 ust. 2 Umowy/7 (liczba dzieci na dzień wszczęcia postępowania) * liczba dzieci faktycznie podlegających przewozowi w danym miesiącu).4) działania siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu i zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.5) w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID -19, wpływają na należyte wykonanie umowy,6) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych. 7) w przypadku czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innej epidemii, zagrożenia epidemicznego lub działania siły wyższej, o której mowa w punkt 4), należne Wykonawcy miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe ulega zmianie proporcjonalnie do liczby dni wykonania usługi w danym miesiącu w następujący sposób: (miesięczna stawka określona w § 4 ust. 2 Umowy/(liczba dni szkolnych w danym miesiącu) * liczba dni faktycznego wykonania usługi w danym miesiącu), jednakże nie mniej niż 30% miesięcznego umownego wynagrodzenia ryczałtowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ogara 205 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę ogara 205. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI