Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportu sanitarnego typu „S”, transportu międzyszpitalnego typu „P”, krwi i jej składników oraz transportu POZ na rzecz SPZOZ w Bychawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bychawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.M.J.Piłsudskiego 26/28/30
1.5.2.) Miejscowość: Bychawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 56 694 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.surma@spzoz.bychawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.bychawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu sanitarnego typu „S”, transportu międzyszpitalnego typu „P”, krwi i jej składników oraz transportu POZ na rzecz SPZOZ w Bychawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df0d03f1-cdec-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012385/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług transportu sanitarnego typu S, transportu międzyszpitalnego typu P, krwi i jej składników oraz transportu POZ.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spzozbychawa.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozbychawa.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na Platformie Zakupowej (zwanej dalej „Platformą lub „ Systemem”) pod adresem: https://spzozbychawa.ezamawiajacy.pl i numerem
postępowania:ZPZ.251.5.2021 2. Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bychawie https://spzozbychawa.ezamawiajacy.pl
lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.b)Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. c) Rejestracja
Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu znajdują się w na stronie internetowej pod adresem: https://spzozbychawa.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje procesu zakupowego. 5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych określa Rozdział XVIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych określa Rozdział XVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPZ.251.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego typu „S”, transportu międzyszpitalnego typu „P”, krwi i jej składników oraz transportu POZ na rzecz SPZOZ w Bychawie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Rozdział III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy sposób oceny ofert został wskazany w rozdziale XIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość pojazdów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) co najmniej 1 ambulansem (tj. specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161 ba o ustawie o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonymi do przewozu pacjentów) który:
- posiada cechy techniczne i jakościowe określone w normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej dla ambulansu typu C oraz jest pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ustawy Prawo o ruchu drogowym, spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
b) co najmniej 1 ambulansem (tj. specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161 ba o ustawie o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonymi do przewozu pacjentów) który:
- posiada cechy techniczne i jakościowe określone w normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej dla ambulansu typu B oraz jest pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ustawy Prawo o ruchu drogowym, spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
c) co najmniej 1 ambulansem (tj. specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161 ba o ustawie o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonymi do przewozu pacjentów) który:
- posiada cechy techniczne i jakościowe określone w normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej dla ambulansu typu A1 lub A2 oraz jest wyposażony w lodówkę do przewozu krwi jest pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ustawy Prawo o ruchu drogowym, spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
d) co najmniej 1 ambulansem (tj. specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161 ba o ustawie o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonymi do przewozu pacjentów) który:
- posiada cechy techniczne i jakościowe określone w normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej dla ambulansu typu A1 lub A2, jest pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ustawy Prawo o ruchu drogowym, spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.),
2) Wykaz środków transportu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. VI cz. A ust. 5, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Na ofertę składają się: 1) Uzupełniony Formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ (oryginał);2. Wraz z ofertą, Wykonawca ma obowiązek złożyć:
1) Dokumenty oraz oświadczenia wskazane w rozdz. VI cz. A w zakresie, w jakim zostały tam określone jako składane wraz z ofertą;
2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
3) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym: pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile dotyczy.