Świadczenie usług transportu sanitarnego T

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług transportu sanitarnego T
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-10-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-30
  • Numer ogłoszenia603095-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603095-N-2019 z dnia 2019-09-30 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego: świadczenie usług transportu sanitarnego T
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 29046900000000, ul. ul. Koszarowa  5 , 51-149  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3261325 w. 128, e-mail elzbietajanicka@interia.pl, faks 71 3260622.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.wroc.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpital.wroc.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.szpital.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.szpital.wroc.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szpital.wroc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług transportu sanitarnego T
Numer referencyjny: PN 73/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego w zakresie przewozu pacjentów hospitalizowanych do innych placówek leczniczych lub ośrodków diagnostycznych, miejsca zamieszkania. Usługa będzie realizowana poprzez: transport zwykły (T) w składzie kierowca mający uprawnienia sanitariusza lub kierowca i sanitariusz – Zadanie 1 Transport zwykły T. 3. Liczba zleceń na przewóz wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa ilość przewozów w okresie wykonywania usługi: a) Transport sanitarny T: - na terenie miasta Wrocławia – 1437 - poza miasto Wrocław – 500. 4. Usługa obejmuje całodobowe – 24 godzinne, 7 dni w tygodniu zabezpieczenie świadczenia usług transportu sanitarnego zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Ilość zrealizowanych transportów i ilość przejechanych kilometrów wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę całego wynagrodzenia wynikającego z szacowania powyższych wartości – w sytuacji gdy faktyczne zużycie w okresie obowiązywania umowy będzie niższe niż szacunkowe wartości wskazane powyżej. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia całodobowej 7 dni w tygodniu obsługi, przez co rozumieć należy przyjmowanie zgłoszeń oraz wykonywanie zleconej usługi 24 godziny na dobę, w tym również w dni wolne od pracy i święta. 5. Liczba usług transportu sanitarnego wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Informacja dotycząca kryterium oceny: Odległość od miejsca stacjonowania. Proszę podać faktyczny adres miejsca stacjonowania w odległości - promieniu nie większym niż 28 km od siedziby Zamawiającego.  Zamawiający zmierzy odległości między dwoma punktami na MapsGoogle - odległość w linii prostej między adresem Zamawiającego a adresem miejsca stacjonowania podanym przez Wykonawcę

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 193700,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagania dotyczące personelu karetek - jeżeli dotyczy 1. Kwalifikacje osób - przez kierowcę rozumie się osobę, o której mowa w art. 106 w rozdz. 16 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami - Dz. U. z 2016r. poz. 627 j.t. - przez ratownika medycznego i ratownika rozumie się osoby, o których mowa odpowiednio w art. 10 oraz art. 13 ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym – Dz. U. z 2016r. Poz. 1868 j.t. - przez pielęgniarkę systemu rozumie się osobę, o której mowa w art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 8 września o Państwowym Ratownictwie Medycznym – Dz. U. z 2016r. poz. 1868 j.t. - przez lekarza systemu rozumie się osobę, o której mowa w art. 3 pkt 3 ustawy z z dnia 8 września o Państwowym Ratownictwie Medycznym – Dz. U. z 2016r. poz. 1868 j.t. Wymagania dodatkowe: 1. Środki transportu sanitarnego przeznaczone do realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi: a) ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym – Dz. U. z 2016r. poz. 1868 j.t, b) specjalistycznego środka transportu sanitarnego, spełniające cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane dotyczące wyposażenia medycznego: - PN – EN 1789 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – Ambulanse drogowe; - PN – EN – 1865 - wymogi dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego służącego do przemieszczania pacjenta, stosowane w ambulansach drogowych. 2 Każdy samochód, którym będą świadczone usługi musi: a) spełniać wymogi sanitarne w zakresie pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi objętej niniejszym zamówieniem, b) posiadać opinię sanitarną o pojeździe dla pojazdów przeznaczonych do realizacji zadań oraz włączanych do użytkowania w trakcie trwania umowy (przed ich włączeniem do użytkowania). Zamawiający wymaga przedstawienia oświadczenia o posiadaniu opinii sanitarnej dla pojazdów przeznaczonych do realizacji w poszczególnych zadaniach oraz przedłożenia opinii sanitarnej dla pojazdów włączanych do użytkowania w trakcie trwania umowy, przed ich włączaniem do użytkowania. c) posiadać aktualne, dopuszczające do ruchu badania techniczne pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi objętej niniejszym zamówieniem, d) posiadać aktualne i ważne ubezpieczenie OC, NW, których kopia stanowić będzie załącznik do umowy, e) posiadać aktualne, dopuszczające do ruchu badania techniczne, f) być zaopatrzony w środek łączności, np.: telefon komórkowy, g) posiadać Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o których mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz.U. z 2017 poz. 1260) – dotyczy wszystkich pojazdów wykazanych w ofercie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania środka transportu w należytym stanie higieniczno-sanitarnym i przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych, i w tym zakresie ponosił będzie pełną odpowiedzialność przed służbami sanitarno-epidemiologicznymi. 4.Wykonawca zobowiązany jest posiadać przeszkolony i wykwalifikowany personel zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa gwarantujący wykonanie usługi z należytą starannością. 5. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać codzienną dezynfekcję środków transportu sanitarnego, a także zobowiązany jest do bieżącej dezynfekcji pojazdów zgodnie z bieżącymi potrzebami i koniecznościami związanymi z zanieczyszczeniem pojazdów w trakcie transportu. Koszt takiej dezynfekcji wliczony jest w ceną transportu oferowana przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania odpowiednią liczbą specjalistycznych środków transportu sanitarnego. Zamawiający wymaga w tym zakresie dyspozycją: a) Dla transportu T– co najmniej 4 samochody do przewozu pacjentów nie wymagających specjalistycznego typu S i P. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość usług, zapewnić bezpieczeństwo przewożonych osób i ewentualnej dokumentacji. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był dyspozycyjny, świadczył swoje usługi rzetelnie przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, także w niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy, w ciągu całego okresu trwania umowy. 9. Przez świadczenie usług należy rozumieć realizację faktycznego przewozu, jak i pozostawanie w gotowości do świadczenia przewozów w czasie określonym w 8. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej dyspozycyjności transportowej w przypadku okoliczności uniemożliwiających realizację zlecenia na przewóz, zleci wykonanie usługi osobie trzeciej, która zapewni transport zastępczy, spełniający wymagania SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami,  bez dodatkowych obciążeń dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia odpowiedzialności za czynności podjęte przez zastępcę w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia sprawnymi technicznie pojazdami i wykonania ich z należytą starannością. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić sprawny pojazd zastępczy do zachowania ciągłości świadczenia usługi. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za udzielenie lub zaniechanie udzielenia świadczeń przez osobę przez siebie zatrudnioną lub udzielającą świadczeń w jego imieniu na innej podstawie niż umowa o pracę i odpowiada za szkody powstałe w związku z udzieleniem świadczenia lub zaniechaniem będącej przedmiotem zamówienia, spełniający wymagania opisane w SIWZ. 13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważną i aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 14. Wykonawca musi posiadać wdrożoną politykę bezpieczeństwa informacji i zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i ochrony danych medycznych. 15. Wykonawca gwarantuje, że usługa będzie wykonywana zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności odpowiadać będzie warunkom określonym w: - ustawie z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych – Dział VIa (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1793 z późniejszymi zmianami). - ustawie z dnia 8 września o Państwowym Ratownictwie Medycznym – Dz. U. z 2016r. poz. 1868 j.t. 16. Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę numeru wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez właściwego Wojewodę. Świadczenie usługi: 1. Usługa transportu sanitarnego realizowana będzie na podstawie pisemnego zlecenia lekarskiego określającego informacje o stanie zdrowia pacjenta, miejsce rozpoczęcia transportu, miejsce przeznaczenia transportu, określenie rodzaju transportu, datę i godzinę rozpoczęcia transportu, pozycję pacjenta podczas transportu, informacje stanie zdrowia pacjenta i podpis lekarza kierującego. 2. Zlecenie transportu zgłaszane będzie telefonicznie bądź faksem, 3. Zlecenie potwierdzane będzie pisemnie i wręczane pracownikowi Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji usługi, 4. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego o czasie realizacji przyjętego zlecenia, przy czym czas dojazdu karetki do Zamawiającego nie może być dłuższy: - niż 60 minut dla transportu T, 5. Przy pilnych przewozach „cito” transport zostanie zapewniony niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu - 30 minut dla transportu T 6. W przypadku przewozów, powyżej 100 km, Zamawiający zobowiązany będzie do powiadomienia Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem, 7.    Wykonawca odbiera pacjenta z oddziału, Izby Przyjęć,  z którego zlecono transport oraz dostarcza z powrotem na w/w Oddział, 8.     Czas  wykonywania Usługi  będzie liczony od momentu pobrania pacjenta, przewozu w wyznaczone miejsce, do momentu powrotu zespołu do miejsca stacjonowania. 9. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić odpowiednią liczbę wykwalifikowanych uprawnionych osób oraz pojazdów aby zapewnić Zamawiającemu ciągłość wykonywania usługi, 2) pracownicy Wykonawcy muszą spełniać warunki zdrowotne, potwierdzone aktualną pracowniczą książeczką zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych, posiadać aktualne szczepienia ochronne w kierunku wirusowych zapaleń wątroby, stosować zasady profilaktyki zakażeń WZW, HIV oraz przestrzegać reżimów sanitarnych, 3) pracownicy Wykonawcy muszą posiadać ubiór umożliwiający identyfikację, 4) do dysponowania odpowiednimi rezerwami w zakresie pojazdów i osób lub zapewnienia innego środka transportu (o standardzie nie gorszym niż zamówiony przez Zamawiającego pojazd realizujący usługę) w czasie awarii samochodu, w przypadku braku takiej możliwości Wykonawca poniesie koszty i ryzyko transportu zleconego przez Zamawiającego innemu dowolnie przez siebie wybranemu usługodawcy. W przypadku sytuacji uniemożliwiającej osobiste wykonanie usługi, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz przez osobę trzecią spełniającą warunki wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku wszelka odpowiedzialność za niewłaściwe wykonanie usługi ponosi Wykonawca zobowiązany umową zawartą z Zamawiającym, 5) do zapewnienia bezpośredniej łączności/kontaktu umożliwiającej natychmiastowy kontakt z Izbą Przyjęć/Oddziałem i kierowca pojazdu oraz dyspozytorem Wykonawcy, 6) poddać się kontroli sprawowanej przez Narodowy Fundusz Zdrowia na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1793 z późniejszymi zmianami), w zakresie wynikającym z warunków ustalonych w zawartej umowie, a także do prowadzenia i udostępniania/przekazywania Zamawiającemu sprawozdawczości statystycznej na obowiązujących zasadach. 7) Za przejazd rozliczany stawką ryczałtową uważa się przejazd („tam i z powrotem”) wykonany od zabrania pacjenta/pobrania materiału biologicznego, ich dowiezienia do miejsca przeznaczenia i powrotu zespołu do miejsca stacjonowania (przywiezienia pacjenta do szpitala lub powrót do bazy).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Ustawy. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykazując: - posiadanie pozwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym - jeżeli dotyczy - posiadanie wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą - jeżeli dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną dla zadania nr 1 na kwotę nie mniejszą niż - 250 000,00 zł, oraz - wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch usług transportu sanitarnego (odpowiednio z zakresem składanej oferty, tj.: w zakresie zadania 1 - dwie usługi transportu T, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności technicznej lub zawodowej – wykazując, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w celu realizacji zamówienia dysponuje: - potencjał techniczny: dla zadania nr 1 – min. 4 samochody do przewozu pacjentów niewymagających transportu specjalistycznego typu P i S. wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch usług transportu sanitarnego (odpowiednio z zakresem składanej oferty, tj.: w zakresie zadania 1 - dwie usługi transportu T, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt 8 Ustawy. 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) oświadczenia Wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. Poz. 716).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów: - Ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj.: Dz.U. z 2016r. poz. 1868), - aktualnych Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane dotyczące wyposażenia medycznego: * PN – EN 1789 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – Ambulanse drogowe. *PN – EN – 1865 - wymogi dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego służącego do przemieszczania pacjenta, stosowane w ambulansach drogowych. 2) oświadczenie o posiadaniu opinii sanitarnej dla pojazdów przeznaczonych do realizacji w poszczególnych zadaniach oraz deklaracja przedłożenie opinii sanitarnej dla pojazdów nowo włączonych do użytkowania w trakcie realizacji umowy. ) 3) wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez właściwego Wojewodę - o ile wynika to z odrębnych przepisów.” 4) Wykaz - wykonanych usług- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie, tj: a. Referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, lub b. Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej, 5) kserokopie zezwoleń Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym. 6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną dla zadania nr 1 na kwotę nie mniejszą niż - 250 000,00 zł, 7) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 8) kserokopia wpisu do rejestru podmiotów prowadzących działalność leczniczą – jeżeli dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ – Wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji usługi w zakresie w jakim składana jest oferta.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas    dojazdu    karetki     do Zamawiającego 30,00
Odległość od miejsca stacjonowania 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
 W przypadku   niezrealizowania  całości   umowy w terminie   określonym  w ust. 1, Strony  mogą   przedłużyć  termin  obowiązywania umowy, jednak nie  dłużej niż   o  dwa miesiące   lub   do  zrealizowania   całości  umowy,  w zależności  co  nastąpi pierwsze.                         
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wypożyczę mały kemping - Środa Śląska
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wypożyczę mały kemping do 500zl miesięcznie. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI