Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z kierowcą uprawnionym do wykonywania podstawowych medycznych czynności ratunkowych, na rzecz pacjentów MSCZ
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPruszków
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-11
ZamawiającyMazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
Data publikacji ogłoszenia2021-02-25
Numer ogłoszenia2021/BZP 00010819
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010819 z dnia 2021-02-25
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z kierowcą uprawnionym do wykonywania podstawowych medycznych czynności ratunkowych, na rzecz pacjentów MSCZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
1.3.) Oddział zamawiającego: MSCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687617
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z kierowcą uprawnionym do wykonywania podstawowych medycznych czynności ratunkowych, na rzecz pacjentów MSCZ
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/mscz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/mscz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej SmartPZP pod adresem https://portal.smartpzp.pl/mscz, zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w Rozdz. III ust. 1 SWZ. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszczona również bezpośrednio na ww. Platformie. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Rozdz. II ust. 8 oraz Rozdz. III ust. 1 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta została w Rozdz. I ust. 15 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta została w Rozdz. I ust. 15 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/MŁ/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 202554 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z kierowcą uprawnionym do wykonywania podstawowych medycznych czynności ratunkowych, na rzecz pacjentów MSCZ. 2. Przedmiotowa usługa świadczona będzie przez 12 m-cy, w następujący sposób:- 24 godz./dobę w soboty, niedziele oraz święta i dni wolne u Zamawiającego (w tym 21.05.2021 oraz 24.12.2021); - od godz. 15:00 do godz. 7:00 w dni powszednie. Całkowita liczba godzin do zrealizowania usługi: 6.138. Do obliczenia ceny Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć wzór: stawka za 1 godzinę x liczba godzin.3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był zgodnie z wymaganiami dotyczącymi środka transportu drogowego, zawartymi w Załączniku nr 3 do Zarządzenia Nr 179/2020/DSM Prezesa NFZ z dn. 12.11.2020 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne. Wymagania techniczne dla środka transportu drogowego: a) spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym;b) cechy techniczne i jakościowe określone w obowiązującej Polskiej Normie PN-EN 1789 dla środka transportu drogowego typu B lub typu C.4. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie medycznego środka transportu spełniało wymagania minimalne dla podstawowego zespołu ratownictwa medycznego i było zgodne z aktualnie obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia, zawartymi w Załączniku nr 3 do Zarządzenia Nr 179/2020/DSM Prezesa NFZ z dn. 12.11.2020 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne.5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był przez personel Wykonawcy (tj. kierowców), posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia: - uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi; - ukończony rozszerzony kurs BLS.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, przypisując im odpowiednie wagi procentowe: cena - 60%; czas podstawienia środka transportu - 10%; termin płatności - 30%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia środka transportu
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie art. 112 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, jeżeli jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie art. 112 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jeżeli posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.3) Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie art. 112 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli posiada doświadczenie i potencjał techniczny, umożliwiający realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej złożeniem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed jego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu uprzednim, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed jego złożeniem;2) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 m-ce przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed jego złożeniem; 2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: - art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, - art. 108 ust. 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia umowy z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, - art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp; 3) Odpis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzony przez wojewodę – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed jego złożeniem; 4) Dokumenty potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.: - ważne obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą – warunki ubezpieczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 29.04.2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, z sumą gwarancyjną w wysokości 75.000 euro na jedno zdarzenie i 350.000 euro na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, - ważne dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzeniem działalności i posiadaniem mienia, z sumą gwarancyjną w wysokości 250.000 zł. 5) Wykaz co najmniej 2 usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 m-cy; 6) Oświadczenie o dysponowaniu środkiem transportu drogowego spełniającym cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz w obowiązującej Polskiej Normie PN-EN 1789 dla środka transportu drogowego typu B lub C, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zał. nr 3 do Zarządzenia Nr 179/2020/DSM Prezesa NFZ z dn. 12.11.2020 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne oraz wyposażonym zgodnie z wymaganiami minimalnymi dla podstawowego zespołu ratownictwa medycznego, zgodnie z obowiązującą Polską normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia, zawartymi w Zał. 3 do Zarządzenia Nr 179/2020/DSM Prezesa NFZ z dn. 12.11.2020 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne; 7) Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, tj. kierowcami uprawnionymi do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi oraz posiadającymi ukończony rozszerzony kurs BLS.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wymagana forma: Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy, jeżeli nie są to zmiany istotne w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp oraz jeśli nie wymaga to przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do art. 455 ustawy Pzp. 2. Strony są uprawnione do wprowadzenia zmiany Umowy, gdy konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a jednocześnie wartość zmiany nie przekracza 20% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie. 3. Zamawiający jest uprawniony do wprowadzenia zmian w Umowie, w przypadku gdy dotychczasowego Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy. 4. Strony są uprawnione do wprowadzenia zmiany Umowy, niezależnie od ich wartości, jeżeli zmiany nie są istotne w rozumieniu przepisu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp. 5. Strony są uprawnione do wprowadzenia zmiany Umowy jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej Umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/mscz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z własnym zestawem firanka 13, 6 - Warszawa
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania26-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy przewoźników do stałej współpracy z własnym zestawem firanka 13, 6.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.