ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU PUBLICZNEGO NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU PUBLICZNEGO NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLutomiersk
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lutomiersk
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-08
  • Numer ogłoszenia512135-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 512135-N-2019 z dnia 2019-02-08 r.

Gmina Lutomiersk: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU PUBLICZNEGO NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lutomiersk, krajowy numer identyfikacyjny 73093466000000, ul. Pl. Jana Pawła II  11 , 95083   Lutomiersk, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 043 6775011 w. 118, e-mail zp@lutomiersk.pl, faks 436 775 094.
Adres strony internetowej (URL): www.lutomiersk.info
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.lutomiersk.info

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.lutomiersk.info

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera
Adres:
Urząd Gminy Lutomiersk, Plac Jana Pawła II Nr 11, 95-083 Lutomiersk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU PUBLICZNEGO NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK
Numer referencyjny: RRGiZP.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU PUBLICZNEGO NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem świadczenie usług przewozu pasażerów na trasach komunikacyjnych wskazanych poniżej i szczegółowo opisanych w załączniku nr 7 do siwz. Zamówienie zostało podzielone na części. Każda trasa stanowi odrębną część zamówienia. I część zamówienia – trasa Nr 1 (Pabianice, ul. Zamkowa – Lutomiersk, ul. 3-go Maja/Moniuszki) II część zamówienia – trasa Nr 2 (Babice, Sklep – Konstantynów Łódzki, Pl. Wolności) III część zamówienia - trasa Nr 3 (Szydłów – Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Kazimierz – Łódź, ul. Zachodnia/Legionów) a) Szydłów – Jerwonice – Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Kazimierz – Łódź, ul. Zachodnia/Legionów) b) Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Kazimierz – Łódź, ul. Zachodnia/Legionów IV część zamówienia - trasa Nr 4 (Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Puczniew – Mianów) a) Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Puczniew – Mianów b) Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Puczniew Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące taboru, długości tras, wozokilometrów oraz przystanków, opis tras objętych dofinansowaniem zawierają załączniki: nr 7 do siwz – opis ogólny dotyczący wszystkich części zamówienia, nr 7.1– 7.4 do siwz - szczegółowe opisy dotyczące tras.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-03-01   lub zakończenia: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, ze posiada: licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie obowiązującymi przepisami to jest z ustawą z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: c1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli: Wykonawca posiada doświadczenie wyrażające się tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usług publicznego transportu zbiorowego trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy. Usługi nadal wykonywane będą zaliczane tylko w części już wykonanej c2) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli: Wykonawca dysponuje i przeznaczy do realizacji zamówienia: - w I części zamówienia - co najmniej jeden pojazd przeznaczony do przewozu osób, tj. bus lub autobus posiadający co najmniej 30 miejsc siedzących, którym będzie świadczona usługa; - w II części zamówienia - co najmniej jeden pojazd przeznaczony do przewozu osób, tj. bus lub autobus posiadający co najmniej 20 miejsc siedzących, którym będzie świadczona usługa; - w III części zamówienia - co najmniej dwa pojazdy przeznaczone do przewozu osób, tj. busy lub autobusy posiadające (każdy z nich) co najmniej 20 miejsc siedzących, którymi będzie świadczona usługa; - w IV części zamówienia - co najmniej jeden pojazd przeznaczony do przewozu osób, tj. bus lub autobus posiadający co najmniej 20 miejsc siedzących, którym będzie świadczona usługa. Dotyczy wszystkich części zamówienia: Pojazdy, którymi będzie realizowana usługa, muszą być przeszklone, posiadać sprawną klimatyzację (w okresie letnim) oraz ogrzewanie (w okresie zimowym), spełniać normy emisji spalin w skazane w ofercie przetargowej Wykonawcy, posiadać ważne badanie techniczne pojazdu, ubezpieczenie OC i NNW. Informacje należy podać w załączniku nr 4b do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
9.7. Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
9.7. Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – to jest licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie obowiązującymi przepisami to jest z ustawą z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym; b) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Informacje należy podać w załączniku nr 4a do SIWZ, c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – tzn. wykazu pojazdów niezbędnych do realizacji zamówienia. Informacje należy podać w załączniku nr 4b do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
9.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
normy emisji spalin EURO pojazdu 30,00
czas podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii pojazdu realizującego zamówienie 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie zmian rozkładu jazdy - tj. zmiany godzin odjazdów lub przyjazdów, zwiększenie albo zmniejszenie ilości kursów a także zmianę długości trasy (wydłużenie albo skrócenie). 2. W okolicznościach wskazanych w ust. 1 wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio proporcjonalnie zwiększone albo zmniejszone w oparciu o stawkę za wozokilometr wskazaną w ofercie. 3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 2) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 5; 3) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 4. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, d. polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 3 pkt 1. 5. Zamawiający dopuszcza zaistnienie innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. 6. Dopuszcza się zmiany treści umowy w ramach poprawek oczywistych omyłek pisarskich i błędów redakcyjnych. 7. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zaakceptowane przez obie strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: I część zamówienia – trasa Nr 1 (Pabianice, ul. Zamkowa – Lutomiersk, ul. 3-go Maja/Moniuszki)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Całkowita długość trasy: 18,0 km (w jednym kierunku) Trasa objęta dofinansowaniem: gr. gm. Pabianice – Wygoda Mikołajewska – Zalew – Lutomiersk (w granicach administracyjnych Gminy Lutomiersk) - długość trasy: 5,0 km (w jednym kierunku) - dzienna ilość kursów: 7 (tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku) - ilość przystanków: 6 przystanków na całym odcinku trasy (łącznie w 2 kierunkach) Zakres usług obejmuje publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, busem lub autobusem, posiadającym co najmniej 30 miejsc siedzących. Szacunkowa liczba wozokilometrów na trasie objętej dofinansowaniem wynosi 1470,0 km miesięcznie, tj. 23520,0 km w okresie marzec 2019 – czerwiec 2020 (średnio przy 21 dniach roboczych w miesiącu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
normy emisji spalin EURO pojazdu 30,00
czas podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii pojazdu realizującego zamówienie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: II część zamówienia – trasa Nr 2 (Babice, Sklep – Konstantynów Łódzki, Pl. Wolności)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Całkowita długość trasy: 11,5 km (w jednym kierunku) Trasa objęta dofinansowaniem: Babice – Babiczki – Krzywiec/gr. m. Konstantynów Łódzki (w granicach administracyjnych gminy Lutomiersk) - długość trasy: 3,4 km (w jednym kierunku) - dzienna ilość kursów: 4 (tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku) - ilość przystanków: 6 na całym odcinku trasy (łącznie w 2 kierunkach) Zakres usług obejmuje bezpłatny publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, busem lub autobusem, posiadającym co najmniej 20 miejsc siedzących. Szacunkowa liczba wozokilometrów na trasie objętej dofinansowaniem wynosi 571,2 km miesięcznie, tj. 9139,2 km w okresie marzec 2019 – czerwiec 2020 (średnio przy 21 dniach roboczych w miesiącu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
normy emisji spalin EURO pojazdu 30,00
czas podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii pojazdu realizującego zamówienie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: III część zamówienia - trasa Nr 3 (Szydłów – Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Kazimierz – Łódź, ul. Zachodnia/Legionów)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Szydłów – Jerwonice – Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Kazimierz – Łódź, ul. Zachodnia/Legionów) Całkowita długość trasy: 28,8 km (w jednym kierunku) Trasa objęta dofinansowaniem: Szydłów – Jerwonice – Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Kazimierz – Mirosławice – gr. m. Konstantynów Łódzki (w granicach administracyjnych gminy Lutomiersk) - długość trasy: 15,6 km (w jednym kierunku) - dzienna ilość kursów: 4 (w dni robocze od poniedziałku do piątku), 2 (w soboty) - ilość przystanków: 20 przystanków na całym odcinku trasy (łącznie w 2 kierunkach) Zakres usług obejmuje publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, busem lub autobusem, posiadającym co najmniej 20 miejsc siedzących. Szacunkowa liczba wozokilometrów na trasie objętej dofinansowaniem wynosi 2870,40 km miesięcznie, tj. 45926,4 km w okresie marzec 2019 – czerwiec 2020 (średnio przy 21 dniach roboczych i 4 sobotach w miesiącu). b) Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Kazimierz – Łódź, ul. Zachodnia/Legionów Całkowita długość trasy: 20,0 km (w jednym kierunku) Trasa objęta dofinansowaniem: Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Kazimierz – Mirosławice – gr. m. Konstantynów Łódzki (w granicach administracyjnych gminy Lutomiersk) - długość trasy 7,8 km (w jednym kierunku) - dzienna ilość kursów: 11 (w dni robocze od poniedziałku do piątku), 7 (w soboty) - ilość przystanków: 12 przystanków na całym odcinku trasy (łącznie w 2 kierunkach) Zakres usług obejmuje publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, busem lub autobusem, posiadającym co najmniej 20 miejsc siedzących. Szacunkowa liczba wozokilometrów na trasie objętej dofinansowaniem wynosi 4040,4 km miesięcznie, tj. 64646,4 km w okresie marzec 2019 – czerwiec 2020 (średnio przy 21 dniach roboczych i 4 sobotach w miesiącu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
normy emisji spalin EURO pojazdu 30,00
czas podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii pojazdu realizującego zamówienie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: IV część zamówienia - trasa Nr 4 (Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Puczniew – Mianów)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Puczniew – Mianów Całkowita długość trasy: 15,0 km (w jednym kierunku) Trasa objęta dofinansowaniem: Lutomiersk – Kazimierz – Zdziechów – Charbice Dolne – Szydłów – Puczniew – Mianów (w granicach administracyjnych gminy Lutomiersk) - długość trasy: 15,0 km (w jednym kierunku) - dzienna ilość kursów: 6 (w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w soboty) - ilość przystanków: 28 przystanków na całym odcinku trasy (łącznie w 2 kierunkach) Zakres usług obejmuje publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, busem lub autobusem, posiadającym co najmniej 20 miejsc siedzących. Szacunkowa liczba wozokilometrów na trasie objętej dofinansowaniem wynosi 4500,0 km miesięcznie, tj. 72000,0 km w okresie marzec 2019 – czerwiec 2020 (średnio przy 21 dniach roboczych i 4 sobotach w miesiącu). b) Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II – Puczniew Całkowita długość trasy: 12,0 km (w jednym kierunku) Trasa objęta dofinansowaniem: Lutomiersk – Kazimierz – Zdziechów – Charbice Dolne – Szydłów – Puczniew – Mianów (w granicach administracyjnych gminy Lutomiersk) - długość trasy: 12,0 km (w jednym kierunku) - dzienna ilość kursów: 1 (w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w soboty) - ilość przystanków: 22 przystanki na całym odcinku trasy (łącznie w 2 kierunkach) Zakres usług obejmuje publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, busem lub autobusem, posiadającym co najmniej 20 miejsc siedzących. Szacunkowa liczba wozokilometrów na trasie objętej dofinansowaniem wynosi 600,0 km miesięcznie, tj. 9600,0 km w okresie marzec 2019 – czerwiec 2020 (średnio przy 21 dniach roboczych i 4 sobotach w miesiącu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
normy emisji spalin EURO pojazdu 30,00
czas podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku awarii pojazdu realizującego zamówienie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z małymi solówkami DMC 7, 2t z windą - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Do stałej współpracy poszukujemy przewoźników z małymi solówkami DMC 7, 2t z windą. Prace mamy również na większe solówki DMC 18t z windą. DE-GB-IT. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lutomiersk: SUKCESYWNA DOSTAWA KRUSZYWA DOLOMITOWEGO DLA GMINY LUTOMIERSK
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na terenie działalności RDW Tuchola w 2019 r.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: USŁUGA TRANSPORTU DROGOWEGO W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI