Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportu drogowego osób w pozycji siedzącej lub leżącej samochodami, które nie wymagają specjalnego wyposażenia typu ambulans dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hallera 21
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 587 754 499
1.5.8.) Numer faksu: 587 754 498
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz-przychodnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-przychodnia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot leczniczy - spzoz
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu drogowego osób w pozycji siedzącej lub leżącej samochodami, które nie wymagają specjalnego wyposażenia typu ambulans dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4573e11-8bc2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021666/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług transportu drogowego osób w pozycji siedzącej lub leżącej samochodami które nie wymagają specjalnego wyposażenia typu ambulans dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.spzoz-przychodnia.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl, www.epuap.gov.pl/wps/portal, sekretariat@spzoz-przychodnia.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania według numeru ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia, o których mowa w części XI pkt 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452). Sposób złożenia oferty/wniosku, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim ul. Hallera 21, 83-200 Starogard Gdański. 2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować elektronicznie: ewelinahinz@gmail.com. 3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: 1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.); 2) ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.). 4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat. 5. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.). Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator danych zawarł umowy lub porozumienie na korzystaniez udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. 6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w pkt 5. 7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa;5. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/21/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu drogowego osób w pozycji siedzącej lub leżącej samochodami, które nie wymagają specjalnego wyposażenia typu ambulans dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim oraz podległych mu filii (SPZOZ Przychodnia Lekarska Filia Starogard Gdański Al. Wojska Polskiego 27A, SPZOZ Przychodnia Lekarska Filia Starogard Gdański os. 60-lecia ONP 14, SPZOZ Przychodnia Lekarska Filia Starogard Gdański ul. Bpa Dominika 8, SPZOZ Przychodnia Lekarska Filia Smętowo Graniczne, ul. Kociewska 5). 2. Usługi w zakresie transportu obejmują: a) przewozy personelu medycznego od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 - 18.00 zgodnie z harmonogramem pracy. b) przewozy niemedyczne od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 - 18.00 w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, c) transport pacjentów zadeklarowanych do SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim oraz podległych mu filii od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 - 18.00, na podstawie zlecenia lekarza SPZOZ Przychodnia Lekarska (bez opieki medycznej lub z personelem medycznym (minimum sanitariusz)). Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie transportu pojazdem przystosowanym do transportu pacjentów w pozycji siedzącej lub leżącej w zależności od wskazań lekarza. 3. Wykonawca przyjmuje obowiązek dyspozycyjności dla potrzeb Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 – 18.00, z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. 4. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi transportowe osobowe własnymi pojazdami. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego pojazdu o takim samym standardzie technicznym i rozliczanego według takich samych stawek zgodnie z umową. Maksymalny czas oczekiwania na samochód zastępczy nie powinien przekroczyć 15 min. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania min. 2 środkami transportu będącymi w gotowości do udzielania świadczenia na zlecenie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00-18.00. 6. Przewozy, o których mowa w zamówieniu realizowane będą na każdorazowe zamówienie telefoniczne Zamawiającego. 7. Maksymalny czas oczekiwania na przewóz od momentu zgłoszenia do momentu przyjazdu do siedziby Zamawiającego nie powinien przekroczyć 15 min. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia kart drogowych dziennych, w których rejestrowane będą wszystkie wyjazdy zlecane przez Zamawiającego (zlecenia lekarzy na transport pacjentów, zlecenia na transport drogowy z personelem medycznym, pozostałe zlecenia na transport drogowy) wraz z ewidencją ilości przejechanych kilometrów oraz godzin wyjazdu i przyjazdu (wzór karty drogowej dziennej stanowi załącznik nr 6 do SWZ). W przypadku realizacji transportu drogowego pacjentów Wykonawca podpina zlecenia do karty drogowej dziennej, co stanowi dowód realizacji zlecenia. Karty drogowe dzienne prowadzone przez Wykonawcę stanowią podstawę wystawienia faktury i są dołączane do faktury za dany miesiąc, celem rozliczenia usług z Zamawiającym. 9. Wykonawca zobowiązuje się do poddania kontroli Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie spełniania wymagań dotyczących świadczeń objętych niniejszą umową na zasadach określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. 10. Wykonawca przez cały okres trwania umowy będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i przy wykonywaniu transportu drogowego posługiwał się pojazdami ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków (NW) oraz sprawnymi technicznie tzn. z aktualnymi badaniami technicznymi pojazdu, dopuszczającymi pojazd do ruchu. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania pojazdów w czystości i sprawności oraz do przestrzegania zasad higieny i dezynfekcji. 12. Zamawiający wymaga, by przewozy pacjentów, skierowanych przez lekarzy na przewozy z miejsca pobytu pacjenta lub siedziby Zamawiającego do miejsca realizacji świadczenia medycznego w godzinach 07.00-18.00 w dni powszednie, realizowane były przez co najmniej jedną osobę z uprawnieniami sanitariusza. 13. W przypadku zlecenia przez Zamawiającego przewozu pacjenta w pozycji leżącej Wykonawca odpowiada za przeniesienie pacjenta we własnym zakresie. 14. Zamawiający przewiduje łącznie średniomiesięczną liczbę kilometrów w transporcie drogowym – ok. 8 000 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu do ziedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zamochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4