Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2024 roku do dnia 31.12.2024”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Warsztat Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 29116843200023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mnichów 135
1.5.2.) Miejscowość: Mnichów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 387-30-09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsmnichow.wtz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsmnichow.jedrzejow.pl/warsztat-terapii-zajeciowej/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Warsztat Terapii Zajęciowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2024 roku do dnia 31.12.2024”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0aeff73-824f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00447677/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2024 roku do dnia 31.12.2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0aeff73-824f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0aeff73-824f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Działania jakie należy wykonywać przy składaniu oferty zawarte są w interaktywnym podręczniku na stronie - https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Warsztat Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Mariusz kontakt: tel. 665586173 e-mail: iod@iqsecurity.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74, 75, 76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) – dalej „Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, protokół postępowania wraz z załącznikami przechowuje się przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego lub przez okres zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji dofinansowania ze środków UE.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe i decyzje w tym zakresie nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
▪ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
▪ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
▪ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
▪ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
▪ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
▪ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
▪ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2024 roku do dnia 31.12.2024”
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
1) Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów (zgodnie z art. 240 i 242 p.z.p.):
Oznaczenie Kryterium Waga Uwagi
C Cena (C) 60 art. 246 ust. 2 p.z.p
CP Czas podstawienia pojazdu zastępczego (CP) 40 na podstawie załącznika nr 1 do SWZ, tj. OPZ.
a) Kryteria oceny ofert są związane z przedmiotem zamówienia i nie dotyczą właściwości wykonawcy, w szczególności jego wiarygodności ekonomicznej, technicznej lub finansowej, zgodnie z art. 241 p.z.p
b) Zamawiający ustanowił kryteria oceny ofert zgodnie z przepisami ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Ocena oferty
Kryterium Cena
C=C_(min.)/C_o ×60
gdzie:
C - ilość punktów oferty ocenianej;
Cmin. - cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Co – cena oferty ocenianej
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 60,00 punktów.
Kryteria dotyczące „czas podstawienia pojazdu zastępczego” (CP):Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium w następujący sposób:
podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 30 minut – 40 pkt;
podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 40 minut – 30 pkt;
podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 41 minut do 50 minut – 20 pkt;
podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 51 minut do 60 minut – 10 pkt;
podstawienie pojazdu zastępczego w czasie powyżej 61 minut – 0 pkt.
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 40 punktów.
Łączna ocena oferty
Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie na daną część zostanie wyliczona jako suma punktów uzyskanych przez badaną ofertę w podanych wyżej kryteriach oceny ofert, tj.:
P=C+CP
gdzie:
P - łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie na dane Zadanie
C - liczba punktów przyznana badanej ofercie na daną część w kryterium „cena”
CP - liczba punktów przyznana badanej ofercie na daną część w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego”
Zamawiający w trakcie dokonywania obliczeń zaokrągli każdą liczbę do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli w jakimkolwiek z obliczeń dokonywanych przez zamawiającego będzie należało wstawić liczbę o wartości bezwzględnej mniejszej niż 0,01 (a w tym liczbę 0) – zamawiający zaokrągli tę liczbę do wartości bezwzględnej 0,01.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienie pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności na podstawie art. 112 ustawy p.z.p. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej.
3. Warunki Zamawiającego:
1) Zamawiający nie wymaga na podstawie art. 113 p.z.p, aby wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania i dotyczą świadczenia usług transportu przewozu osób.
2) Zamawiający wymaga na podstawie art. 114 p.z.p, aby wykonawca udowodnił posiadanie: zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą, z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.).
3) Zamawiający stawia specjalne wymaganie w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej na podstawie art. 115 p.z.p, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do SWZ, stanowiący również załącznik do Formularza ofertowego (oferty) następujące wymagania:
a) zaświadczenie z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
4) Zmawiający zastrzega, że może żądać również w dalszym toku postępowaniu innych zaświadczeń związanych z potwierdzeniem zdolności odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy.
5) Wymóg posiadania niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zgodnie z art. 116 ust. 1 p.z.p. Do kwalifikacji zawodowych Zamawiający stawia następujące warunki:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 kierowcami posiadającym wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację zamówienia, określone w art. 39a Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.).
b) Zamawiający potwierdzi zasoby kadrowe, posiadające odpowiednie uprawnienia tj.: wykaz kierowców, którzy będą realizować przedmiot zamówienia publicznego - załącznik nr 6 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty).
6) Doświadczenia:
a) wykazu wykonanych usług/usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane - co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie osób niepełnosprawnych lub osób w podeszłym wieku do placówek opiekuńczych, trwającą minimum 6 miesięcy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - dla każdej części zamówienia – załącznik nr 8 SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty).
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt. 3 ust. 6, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
7) Wykonawca nie wspiera agresji na Ukrainę na podstawie przepisów prawa tj.: ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga dołączenia przez wykonawcę do oferty przed upływem terminu złożenia oferty oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 p.z.p – załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Należy złożyć następujące dokumenty wraz z ofertą:
1) Formularz ofertowy (wzór określa załącznik Nr 2 do SWZ). Formularz musi być złożony w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania należy dołączyć odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2) Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy – załącznik nr 10 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga dołączenia przez wykonawcę do oferty przed upływem terminu złożenia oferty oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 p.z.p – załącznik nr 5 do SWZ.
2. W ramach podmiotowych środków dowodowych zamawiający żąda złożenia przez wykonawców na wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 p.z.p:
1) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie wymaga;
2) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie wymaga;
3) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 125, poz. 1371) tj. z dnia 7 maja 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 919) – oświadczenie wykonawcy i dostarczenie kopii zezwolenia na wezwanie Zamawiającego potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
4) znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający wymaga zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne – kopia dokumentu, potwierdzona za zgodność z oryginałem.
3. Zmawiający zastrzega, że może żądać również w dalszym postępowaniu innych zaświadczeń związanych z potwierdzeniem zdolności odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy.
4. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty.
5. Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej
Zgodnie z zapisami SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe składane są w celu potwierdzenia zgodności oferowanej usługi z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
1. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z formularzem ofertowym (ofertą) przez Wykonawcę.
2. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w terminie 5 dni.
3. Zamawiający nie wzywa Wykonawcy do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający wymaga następujących przedmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia możliwości wykonania przedmiotu zamówienia:
a) wykaz pojazdów służących do świadczenia przedmiotu zamówienia – według załączonego formularza – załącznik nr 7 do SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty);
b) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przedmiotowych środków dowodowych w zakresie przedmiotu zamówienia tj.: kopii dowodów rejestracyjnych oraz w przypadku, gdy pojazd nie jest własnością wykonawcy stosowną umowę najmu lub leasingu potwierdzającą uprawnienia do korzystania z pojazdu w terminie świadczenia przedmiotu zamówienia przez pojazdy wykazane w załączniku nr 7 do SWZ umożliwiających świadczenie usługi.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) wykaz pojazdów służących do świadczenia przedmiotu zamówienia – według załączonego formularza – załącznik nr 7 do SWZ, stanowiący również załącznik do formularza ofertowego (oferty);
b) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przedmiotowych środków dowodowych w zakresie przedmiotu zamówienia tj.: kopii dowodów rejestracyjnych oraz w przypadku, gdy pojazd nie jest własnością wykonawcy stosowną umowę najmu lub leasingu potwierdzającą uprawnienia do korzystania z pojazdu w terminie świadczenia przedmiotu zamówienia przez pojazdy wykazane w załączniku nr 7 do SWZ umożliwiających świadczenie usługi.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: WTZ Mnichów - Portal e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-20