Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do szkół podstawowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Przemęt w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzemęt
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-20
  • ZamawiającyGMINA PRZEMĘT
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00109552
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Przemęt w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8

1.5.2.) Miejscowość: Przemęt

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 656156966

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Przemęt w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64a59d0b-de2a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002844/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Przemęt w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Zamawiający określił w punkcie 13. SWZ "13. KOMUNIKACJA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI" oraz 14. SWZ"14. KWESTIE FORMALNE ZWIĄZANE Z PRZYGOTOWANIEM OFERTY".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych

Administrator Pani/Pana danych: Wójt Gminy Przemęt, z siedzibą przy ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt
Inspektor Ochrony Danych We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych można się kontaktować poprzez adres e-mail: iod@przemet.pl
Cele przetwarzania Podstawa prawna Czas przechowywania Odbiorcy
Przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana lub postępowanie o udzielenie zamówienia zostało zakończone bez zawarcia umowy Osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danym, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (tzw. Danych wrażliwych/szczególnej kategorii danych)
Podmioty, z którymi administrator zawarł umowy powierzenia

Realizacja umowy z wybranym wykonawcą
Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy 10 lat od zakończenia umowy Podmioty, z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
Archiwizacja danych Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach 25 lat Podmioty, z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny 6 lat Kancelaria adwokacka
Przysługujące Pani/Panu prawa 1. Prawo żądania dostępu do danych (w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu zgodnie z art. 19 i art. 75 ustawy PZP)
2. Prawo żądania sprostowania danych (zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników zgodnie z art. 76 ustawy PZP)
3. Prawo żądania usunięcia danych
4. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
5. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu uczniów odbywa się do następujących szkół podstawowych:
• Szkoła Podstawowa im. Edwarda Tomińskiego w Buczu oraz Przedszkole Samorządowe z Oddziałem Integracyjnym w Buczu obwód: Barchlin, Biskupice, Bucz, Bucz Nowy, Bucz Dębina, Popowo Stare, Poświętno, Sączkowo, Sokołowice;
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kluczewie obwód: Borek, Siekowo, Kluczewo;
• Zespół Szkół w Przemęcie oraz Przedszkole Samorządowe w Przemęcie obwód: Błotnica, Olejnica, Perkowo, Przemęt, Radomierz, Siekówko, Starkowo;
• Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole Samorządowe z Oddziałem Integracyjnym w Kaszczorze obwód: Górsko, Kaszczor, Osłonin, Wieleń;
• Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mochach oraz Przedszkole Samorządowe z Oddziałem Integracyjnym w Mochach, Przedszkole Samorządowe w Nowej Wsi obwód: Nowa Wieś, Mochy, Solec, Solec Nowy.
3.2. Usługa przewozu uczniów ma być świadczona minimum 7 środkami transportu spełniającymi warunki udziału w postępowaniu:
• minimum 2 autobusy posiadające po min. 54 miejsca siedzące każdy, świadczące usługi przewozu uczniów z obwodu Szkoły Podstawowej
im. Edwarda Tomińskiego w Buczu oraz Przedszkola Samorządowego
z Oddziałem Integracyjnym w Buczu;
• minimum 1 autobus posiadający min. 52 miejsca siedzące, świadczący usługi przewozu uczniów z obwodu Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Kluczewie;
• minimum 2 autobusy, z których jeden posiada min. 54 miejsca siedzące,
a drugi min. 59 miejsc siedzących, świadczące usługi przewozu uczniów
z obwodu Zespołu Szkół w Przemęcie, Przedszkola Samorządowego
w Przemęcie oraz Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego z Oddziałem Integracyjnym w Kaszczorze;
• minimum 1 autobus posiadający min. 60 miejsc siedzących, świadczący usługi przewozu uczniów z obwodu Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II
w Mochach oraz Przedszkola Samorządowego z Oddziałem Integracyjnym w Mochach; Przedszkola Samorządowego w Nowej Wsi
• minimum 1 autobus rezerwowy posiadający min. 40 miejsc siedzących.
3.3. Szacunkowa ilość kilometrów przewozu uczniów w roku szkolnym 2021/2022 wynosi do 144 522 km.
3.4. UWAGA: Część tras przebiega po drogach gruntowych.
3.5. Pod pojęciem przewozu uczniów do szkół podstawowych należy rozumieć dowóz uczniów z ustalonych miejscowości zamieszkania do danych szkół podstawowych przed rozpoczęciem zajęć szkolnych i odwóz uczniów z szkół podstawowych
do ustalonych miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych.
3.6. Pod pojęciem uczeń należy rozumieć dziecko objęte obowiązkiem szkolnym oraz dziecko objęte przygotowaniem przedszkolnym.
3.7. Do danej szkoły podstawowej uczniowie będą dowożeni z miejscowości znajdujących się w obwodzie danej szkoły podstawowej. Trasę, w tym ilość kursów oraz godziny przewozu uczniów ustali Wykonawca z dyrektorem danej szkoły podstawowej przed dniem 01.09.2021 r.
3.8. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji tras przewozu uczniów
do szkół podstawowych w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego i liczby uczniów korzystających z przewozów, co może wiązać się ze zmianą ilości przejechanych kilometrów. Jednakże zmiany te nie będą powodować zmiany ceny jednostkowej wartości usługi za jeden kilometr.
3.9. Przewóz uczniów musi:
 być skorelowany z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć szkolnych wynikającymi z planów lekcji roku szkolnego 2021/2022 w tym egzaminów, rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, itp. Wszyscy uczniowie muszą być przywiezieni do szkół podstawowych najpóźniej na 5 min. przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. Godziny dowozu muszą:
 umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć szkolnych,
 uwzględniać możliwie jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży,
 zapewniać uczniom miejsca siedzące w autobusie.
3.10. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczną ilość przejechanych kilometrów, tzn. za faktycznie wykonaną trasę przejazdu - od momentu, gdy wsiądzie pierwszy uczeń na danej trasie do momentu, gdy wysiądzie ostatni uczeń na danej trasie.
3.11. Usługa przewozu uczniów ma być świadczona środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci objętych obowiązkiem szkolnym oraz przygotowaniem przedszkolnym. Każdy z pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi musi być w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe, zgodne z właściwymi przepisami prawa i bezpieczne wykonywanie zamówienia, posiadać aktualne badania techniczne określone właściwymi przepisami prawa oraz aktualne ubezpieczenie OC pojazdu i NNW. Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych do prowadzenia tego typu pojazdów.
3.12. Wykonawca musi świadczyć usługę przewozu uczniów pojazdami (autobusami)
z odpowiednią ilością miejsc siedzących, zapewniającą prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Ilość przewożonych osób nie może być większa niż określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.
3.13. W przypadku awarii pojazdu lub zdarzenia losowego Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportu w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany posiadać autobus rezerwowy spełniający warunki określone w pkt. 3.11. i 3.12.
3.14. Opieka nad uczniami w czasie przewozu w środkach transportu będzie zapewniona przez Zamawiającego. W każdym autobusie opiekę nad uczniami sprawować będzie opiekun, któremu Wykonawca, w trakcie pełnienia jego obowiązków służbowych, zapewnia bezpłatny przewóz. Dane osobowe opiekunów zostaną zgłoszone Wykonawcy przez dyrektorów szkół podstawowych przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
3.15. Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy posiadać polisę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 11.2.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego
z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
11.2.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a) cena – waga kryterium 60%,
b) termin płatności faktury – waga kryterium 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego.
Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę aktualne zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, o których mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub dokument równoważny.
W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie winien spełniać każdy z Wykonawców osobno.
7.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
7.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie świadczone nieprzerwanie przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy, związane
z usługą przewozu min. 100 dzieci w jednym dniu (dzieci objętych obowiązkiem szkolnym) do placówek oświatowych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ).
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiedni do przedmiotu zamówienia tabor autobusowy nie starszy niż rok produkcji z 1994 r., którym będzie wykonywał przedmiot zamówienia, tj:
 Wykonawca dysponuje środkami transportu sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu drogowego, posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC pojazdu i NNW, spełniającymi wszelkie wymogi wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących i posiadającymi odpowiednią ilość miejsc siedzących na danej trasie przewozu uczniów, tj.:
• 1 autobus posiadający min. 52 miejsca siedzące,
• 3 autobusy posiadające min. 54 miejsca siedzące każdy,
• 1 autobus posiadający min. 59 miejsc siedzących,
• 1 autobus posiadający min. 60 miejsc siedzących,
• Wykonawca dysponuje min. 1 autobusem rezerwowym sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu i posiadającym min. 40 miejsc siedzących.
Autobusy muszą posiadać sprawny system ogrzewania oraz sprawny system otwierania i zamykania drzwi.
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców
o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.6.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej „postępowaniem”, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
8.10. Informacje dotyczących Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP
8.10.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 8.6.1. ppkt b) SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
8.10.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.6.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym
lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
8.10.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.6.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych
w pkt 7.1. SWZ:
a) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub dokument równoważny,
b) wykaz usług - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie świadczone nieprzerwanie przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy, związane
z usługą przewozu min. 100 dzieci w jednym dniu (dzieci objętych obowiązkiem szkolnym) do placówek oświatowych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ).
c) wykaz środków transportu - niezbędnych do wykonania zamówienia i dostępnego Wykonawcy, tj. dotyczący posiadania środków transportu, którymi świadczony będzie przedmiot zamówienia, spełniających warunki udziału w postępowaniu: nie starszych niż rok produkcji z 1994 r., sprawnych technicznie, dopuszczonych do ruchu drogowego, spełniających wszelkie wymogi wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących oraz dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz niezbędnymi informacjami w zakresie marki autobusu, roku produkcji, OC, NNW oraz ilości posiadanych miejsc siedzących (tj.: 1 autobus posiadający min. 52 miejsca siedzące, 3 autobusy posiadające min. 54 miejsca siedzące każdy, 1 autobus posiadający min. 59 miejsc siedzących, 1 autobus posiadający min. 60 miejsc siedzących, Wykonawca dysponuje min. 1 autobusem rezerwowym sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu i posiadającym min. 40 miejsc siedzących) - wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

14.1.15. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
b) oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ;
c) oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium;
d) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa dla osoby/ osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty);
e) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy;
f) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 8.4. SWZ – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
g) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 7.2.3. – załącznik nr 7 do SWZ, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów;
h) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 7a do SWZ;
i) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 8.6.1. i 8.6.2. SWZ.
9.2. Wykonawcy, o których mowa w 9.1. SWZ ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
9.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 16 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ:
"1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w granicach unormowania art. 454 i 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
a także przewiduje zmiany w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej:
1.1. termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji:
 wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, pandemia, epidemia, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej.
1.2. wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
 ustawowej zmiany podatku VAT w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom.
1.3. zmiana podwykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegał na zasobach podwykonawcy, nowy podwykonawca musi co najmniej potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż pierwotny podwykonawca.
1.4. W przypadku braku możliwości wykonania umowy przez Strony
z przyczyn bezpośrednio związanych z epidemią wirusa SARS-CoV-2 lub ze skutkami ogłoszenia stanu epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, w szczególności gdy na podstawie przepisów prawa nie będą realizowane zajęcia szkolne lub będą realizowane hybrydowo. Strony zobowiązują się niezwłocznie poinformować się o przeszkodach.
Strony dokonują zmiany umowy przez:
a) zmianę terminu rozpoczęcia wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
b) zmianę sposobu wykonywania usług, w tym zmianę Harmonogramu przewozu,
c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy
- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości umowy.
2. Wykonawca wystąpi pisemnie do Zamawiającego z wnioskiem o aneksowanie zapisów umowy. W przypadku pozytywnego zaopiniowania wniosku zostanie przygotowany aneks
do umowy, natomiast w przypadku braku zgody na zmianę Zamawiający przekaże Wykonawcy odpowiedź w formie pisemnej.
3. Warunki wprowadzenia zmian:
1) inicjowanie zmian – na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2) pisemne uzasadnienie zmian,
3) forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności."

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem dedykowanej platformy zakupowej, na profilu nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-18

2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca - Jastrowie
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI