Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do placówek oświatowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Lipno w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLipno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lipno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-25
  • Numer ogłoszenia554805-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554805-N-2020 z dnia 2020-06-25 r.

Gmina Lipno: Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Lipno w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipno, krajowy numer identyfikacyjny 41105076400000, ul. ul. Powstańców Wielkopolskich  9 , 64-111  Lipno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 340 127, e-mail m.wolnik@lipno.pl, faks 655 340 109.
Adres strony internetowej (URL): www.lipno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://lipno.biuletyn.net/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://lipno.biuletyn.net/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Lipno, ul. Powstańców Wlkp. 9, 64-111 lipno pokój nr 6 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Lipno w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022
Numer referencyjny: ZP.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów z terenu Gminy Lipno w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022 do następujących placówek oświatowych:a) Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Lipnie ul. Powstańców Wlkp. 68, 64-111 Lipno obwód obejmujący miejscowości Lipno, Klonówiec (cześć za przejazdem kolejowym na drodze z Lipna do Goniembic), Mórkowo, Radomicko, Smyczyna, Błotkowo, Targowisko. Do obwodu szkoły należą również Górka Duchowna, Ratowice, Sulejewo, Żakowo w odniesieniu do dzieci, które rozpoczęły naukę w klasie pierwszej w roku szkolnym 2015/2016.b) Szkoła Podstawowa im. 17 Pułku Ułanów w Goniembicach, Goniembice 30, 64-111 Lipno, obwód obejmujący miejscowości Goniembice, Górka Duchowna, Gronówko, Koronowo, Klonówiec ( bez części za przejazdem kolejowym na drodze z Lipna do Goniembic), Ratowice, Sulejewo, Wyciążkowo, Żakowo,c) Przedszkole w Lipnie ul. Powstańców Wlkp. 46, 64-111 Lipno obwód: obejmujący miejscowości Lipno, Mórkowo, Smyczyna,d) Przedszkole w Radomicku, Radomicko 2, 64-111 Lipno obwód obejmujący miejscowości Radomicko, Targowisko, Błotkowo,e) Przedszkole w Goniembicach, Goniembice 30, 64-111 Lipno obwód obejmujący miejscowości Goniembice, Gronówko, Wyciążkowo, Koronowo, Klonówiec,f) Przedszkole w Górce Duchownej, Górka Duchowna 68, 64-111 Lipno obwód obejmujący miejscowości Górka Duchowna, Ratowice, Sulejewo, Żakowo.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1. Szacunkowa ilość kilometrów przewozu uczniów w roku szkolnym:• 2020/2021 wynosi: 60 000 km• 2021/2020 wynosi: 60 000 km2. Przedmiot zamówienia ma być świadczony następującymi środkami transportu, spełniającymi warunki udziału w postępowaniu:• minimum 1 (jeden) autobus posiadający min. 48 miejsc siedzących• minimum 2 (dwa) autobusy , z których każdy posiada po min. 57 miejsc siedzących• minimum 1 ( jeden ) autobus rezerwowy, posiadający min. 40 miejsc siedzących3. Przedmiot zamówienia ma być świadczony środkami transportu przystosowanymi, zgodnie z przepisami prawa, do przewozu uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz komfortu jazdy zgodnych z przepisami prawa. Każdy z pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi musi być w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe zgodne z właściwymi przepisami prawa i bezpieczne wykonywanie zamówienia, musi posiadać aktualne badania techniczne określone właściwymi przepisami prawa oraz aktualne ubezpieczenie OC pojazdu i NNW. Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych do prowadzenia tego typu pojazdów. 4. Autobus używany do transportu dzieci musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm). 5. W okresie jesienno – zimowym autobusy muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie.6. W przypadku awarii pojazdu lub zdarzenia losowego Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportu w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany posiadać autobus rezerwowy spełniający warunki określone w pkt. 2, 3, 4 i 5.7. Pod pojęciem uczeń należy rozumieć dziecko objęte obowiązkiem szkolnym oraz dziecko objęte przygotowaniem przedszkolnym.8. Pod pojęciem przewozu uczniów należy rozumieć:9. - dowóz uczniów z ustalonych miejscowości zamieszkania do danych placówek oświatowych przed rozpoczęciem zajęć szkolnych i odwóz uczniów z placówek oświatowych do ustalonych miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. - dowóz uczniów z danych placówek oświatowych na zawody sportowe, imprezy międzyszkolne itp. w odległości do 30 km od granic gminy Lipno.10. Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami podczas świadczenia usługi przewozu. W każdym autobusie opiekę nad uczniami sprawować będzie co najmniej jeden opiekun. Szczegółowe wytyczne dotyczące opieki nad uczniami zawarte zostały w par. 3 projektu umowy [załącznik nr 7 do siwz] będące integralną częścią niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest, przez okres świadczenia usługi transportu, posiadać dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej na wszystkie pojazdy, którymi będzie świadczona usługa transportu.12. Trasę w tym ilość kursów oraz godziny przewozu uczniów ustali wykonawca z dyrektorem danej placówki oświatowej:-przed rozpoczęciem roku szkolnego 2020/2021oraz-przed rozpoczęciem roku szkolnego 2021/202013. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji tras przewozu uczniów do placówek oświatowych [w tym modyfikacji punktów przystankowych] oraz liczby autobusów w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego i liczby uczniów korzystających z przewozów. Co może wiązać się ze zmianą ilości przejechanych kilometrów. Jednakże zmiany te nie będą powodować zmiany ceny jednostkowej wartości usługi za jeden kilometr. 14. Przewóz uczniów musi:- być skorelowany z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć szkolnych wynikającymi z planów lekcji roku szkolnego 2020/2021 oraz 2021/2020 w tym egzaminów, rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego itp. Wszyscy uczniowie muszą być przywiezieni do placówek oświatowych najpóźniej na 5 min. przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. Godziny dowozu muszą:- umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć szkolnych,- uwzględniać możliwie jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży,-uczniom zapewniać miejsca siedzące w autobusie,15. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczną ilość przejechanych kilometrów tzn. za faktycznie wykonaną trasę przejazdu - od momentu, gdy wsiądzie pierwszy uczeń na danej trasie do momentu gdy wysiądzie ostatni uczeń na danej trasie, bez kosztów dojazdu do miejsca rozpoczęcia pracy i odjazdów do miejsca garażowania autobusów.16. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 7 do siwz

II.5) Główny kod CPV: 60170000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-06-24

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: rok szkolny 2020/2021 i rok szkolny 2021/2022
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie , iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego.Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym lub dokument równoważny.Termin obowiązywania zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób lub dokumentu równoważnego musi obejmować cały okres realizacji zamówienia.W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie winien spełniać każdy z Wykonawców osobno.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna, iż wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie świadczone nieprzerwanie przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy, związane z usługą przewozu min. 100 dzieci w jednym dniu [dzieci objętych obowiązkiem szkolnym], do placówek oświatowych.2. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca posiada odpowiedni do przedmiotu zamówienia tabor autobusowy nie starszy niż rok produkcji z 1995r., którym będzie wykonywał przedmiot zamówienia tj:-Wykonawca dysponuje środkami transportu sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu drogowego, posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC pojazdu i NNW, spełniającymi wszelkie wymogi wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących i posiadającymi odpowiednią ilość miejsc siedzących na danej trasie przewozu uczniów tj.:1 autobus posiadający min. 48 miejsc siedzących2 autobusy posiadające po min. 57 miejsc siedzących każdy1 autobus rezerwowy posiadający min. 40 miejsc siedzących Autobusy muszą posiadać sprawny system ogrzewania oraz sprawny system otwierania i zamykania drzwi.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie wymaga składania żadnych dodatkowych dokumentów lub oświadczeń.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym lub dokument równoważny.b) wykaz usług [wg. wzoru załącznika nr 3 do SIWZ] wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zawierający wykonanie co najmniej jednego zamówienia świadczonego nieprzerwanie przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy, związanego z usługą przewozu min. 100 dzieci w jednym dniu [dzieci objętych obowiązkiem szkolnym] do placówek oświatowych wraz z podaniem jego przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Do przedkładanych dowodów zastosowanie mają przepisy paragrafu 2 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia /Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm./ – składany na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwaniaDo przedkładanych dowodów zastosowanie mają przepisy paragrafu 2 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia /Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm./UWAGA: W przypadku usługi nadal wykonywanej dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.c) Wykaz środków transportu [wg. wzoru załącznika nr 4 do SIWZ] dotyczący posiadania środków transportu którymi świadczony będzie przedmiot zamówienia, spełniających warunki udziału w postępowaniu: nie starszych niż rok produkcji z 1995r., sprawnych technicznie, dopuszczonych do ruchu drogowego, spełniających wszelkie wymogi wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących oraz dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz niezbędnymi informacjami w zakresie roku produkcji, OC, NNW oraz ilości posiadanych miejsc siedzących.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ i pod rygorem nieważności składany [wraz z ewentualnymi załącznikami] w oryginale w formie pisemnej.Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. b) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa c) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby udzielające pełnomocnictwa były upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP składa dokument/dokumenty [pisemne zobowiązanie podmiotu wg.wzoru załącznika nr 5 do SIWZ] zawierające informacje, o których mowa w par. 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia [Dz.U. z 2016 poz. 1126] tj. informacje, które określają w szczególności :-zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu,-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, w tym informację czy podmiot ten zrealizuje roboty budowlane –w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach innego podmiotu w odniesieniu do warunków dot. kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia.e) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 - Wykonawca składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego: www.lipno.biuletyn.net informacji z otwarcia ofert [informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP] zgodne z zał. nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
termin płatności faktury 35,00
rok produkcji autobusów, którymi będzie realizowany przedmiot zamówienia 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy znajdują się we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do siwz
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-08-05 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oklejenie pięciu szyb w aucie marki Volvo kombi- Murowana Goślina
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę oklejenie pięciu szyb w aucie marki Volvo kombi. Brak małych szybek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI