Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik w roku szkolnym 2024/2025 oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGromnik
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-30
  • ZamawiającyGMINA GROMNIK
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00424212
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik w roku szkolnym 2024/2025 oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2

1.5.2.) Miejscowość: Gromnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik w roku szkolnym 2024/2025 oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e10b2c0-e56a-4c72-8255-3ede2788968f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032163/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu Okres realizacji: IX.2024 r. – VI.2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e10b2c0-e56a-4c72-8255-3ede2788968f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ lub poczty
elektronicznej: ug@gromnik.pl lub przetargi@gromnik.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować się na Platformie e-zamówienia. Platforma jest
dostępna dla każdego zalogowanego użytkownika. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od posiadanego na Platformie konta.
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na platformie e-zamówienia oraz zalogowania się na platformie e-zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na platformie e-zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości
widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług platformy e-zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa regulamin platformy e-zamówienia. W przypadku problemów technicznych i
awarii związanych z funkcjonowaniem platformy e- zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego
pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania zarejestrowaną na platformie e-Zamówienia.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na liście
wszystkich postępowań na platformie e-zamówienia, klikając kafelek „Przeglądaj postępowania / konkursy”.
7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem
referencyjnym sprawy, tj. IK.271.8.2024.ZP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w Dziale XX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w Dziale XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.8.2024.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie szkolnym uczniów (dowóz i odwóz) z terenu Gminy
Gromnik w roku szkolnym 2024/2025 (10 miesięcy) oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu.
2. W ramach przewozu szkolnego Wykonawca zapewnia dowóz uczniów do ZS w Gromniku oraz Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego w Siemiechowie i odwóz uczniów z powyższych placówek oświatowych do przystanków zlokalizowanych na
następujących trasach dowozu:
— do Zespołu Szkół w Gromniku
Przywozy
TRASA
PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ
PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW
SZACUNKOWA LICZBA DZIECI
SZKOŁA
1. Polichty – Gromnik Góry – Gromnik 7 km 4 16
ZS Gromnik
2. Golanka - Gromnik 3 km 2 16
ZS Gromnik
Odwozy
TRASA
PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ
PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW
SZACUNKOWA LICZBA DZIECI
SZKOŁA
1. Gromnik – Gromnik Góry – Polichty 7 km 4 16
ZS Gromnik
2. Golanka - Gromnik 3 km 2 16
ZS Gromnik
— do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemiechowie
Przywozy
TRASA
PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ
PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW
SZACUNKOWA LICZBA DZIECI
SZKOŁA
1. Siemiechów (Igle, Dybkówka, Folwark, Remiza OSP, Ośrodek Zdrowia, droga na Wróblowice, Siemiechów Góry,
Siemiechów Góry(za wyciągiem)) 19 km 11 37 ZSP
Siemiechów
Odwozy
TRASA
PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ
PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW
SZACUNKOWA LICZBA DZIECI
SZKOŁA
1. Siemiechów (Igle, Dybkówka, Folwark, Remiza OSP, Ośrodek Zdrowia, droga na Wróblowice, Siemiechów Góry,
Siemiechów Góry (za wyciągiem)) 19 km 11 37 ZSP Siemiechów
Łączna szacunkowa liczba uczniów: 69
Łączna dzienna długość tras przewozów szkolnych ok: 58 km.
Uwaga!
W powyższym kilometrażu jest uwzględniony tylko dowóz i odwóz, a nie uwzględniono dojazdu Wykonawcy do przystanków
początkowych oraz odjazdu z przystanków końcowych tras, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca.
Dane zawarte w powyższych tabelach są szacunkowe, Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo do
zmiany dziennej ilości kilometrów oraz zmiany liczby przewożonych uczniów bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego
tytułu.
Wykonawca we własnym zakresie uzgodni z odpowiednim zarządcą zasady korzystania z w/w przystanków.
3. Przewozy uczniów dotyczą dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne, wyłączając dni wolne od nauki, przerwy
świąteczne, czas trwania ferii zimowych obowiązujących w województwie małopolskim. W przypadku odpracowywania zajęć
szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem
jazdy ustalonym przez Dyrektorów poszczególnych Szkół.
4. Przewóz uczniów odbywać się będzie według harmonogramów ustalonych pomiędzy Wykonawcą a Dyrektorami
poszczególnych Szkół i będą mogły ulegać zmianie w związku z organizacją pracy Szkół z siedmiodniowym
wyprzedzeniem.
5. Powyższe harmonogramy zawierać będą szczegółowe ustalenia dotyczące liczby uczniów, tras, przedziałów czasowych i
przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwóz po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
6. Realizując zamówienie Wykonawca musi dysponować dwoma (2) pojazdami/autobusami - o liczbie miejsc wynikającej z
zestawienia liczby przewożonych uczniów oraz trzecim rezerwowym pojazdem/autobusem, ażeby w sytuacji awaryjnej
zapewnić przewóz uczniów.
7. Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie – uczniowie muszą mieć zagwarantowane
miejsca siedzące.
8. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą spełniać wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20
czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj., Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) oraz innych przepisach związanych z przewozem
osób. Winny być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi
przepisami), utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość kontroli pojazdów.
9. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zapewnić transport
zastępczy (maksymalny dopuszczalny czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 60 minut) spełniający wszelkie
wymogi określone przez Zamawiającego przy udzieleniu zamówienia. O powyższym fakcie muszą być powiadomieni
Dyrektorzy poszczególnych Szkół.
10. W przypadku braku zabezpieczenia pojazdu zastępczego Zamawiający wynajmie pojazd we własnym zakresie a
kosztami obciąży Wykonawcę (z należnego wynagrodzenia) oraz nałoży karę w wysokości określonej w umowie.
11. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usługi wynikającej z niniejszej umowy innej osobie bez pisemnej zgody
Zamawiającego.
12. W razie zaprzestania świadczenia usług lub nieprzystąpienia przez Wykonawcę do świadczenia usług przewozowych w
umownym terminie Zamawiający będzie uprawniony do powierzenia wykonania usług przewozu uczniów innemu
Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty całości kosztów związanych z wykonaniem przewozów zastępczych.
13. Opiekę nad uczniami oraz ich bezpieczeństwo w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Opiekunem
uczniów nie może być kierowca autobusu. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:
zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozów, zapewnienia opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się
uczniów w czasie przejazdu.
14. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozów dzieci
szkolnych, zapewnienia im właściwej opieki oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny.
15. Przewóz uczniów ma się odbywać ubezpieczonymi pojazdami/autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny.
Wykonawca ubezpiecza pojazdy/autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz
pozostających w związku z przewozem.
16. Wykonawca winien posiadać wiedzę w zakresie znajomości terenu Gminy oraz odległości pomiędzy poszczególnymi
miejscowościami w Gminie Gromnik.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
17. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla
przedmiotu zamówienia.
18. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
19. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym
przedstawicielem Wykonawcy.
20. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, adresu e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i
terminowego wykonania zamówienia.
21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu
zamówienia.
22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikających z
nieprawidłowej realizacji zamówienia.
23. W trakcie wykonywania przewozu uczniów Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania następujących przepisów
prawnych:
1) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047),
2) Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728),
oraz innych, obowiązujących przepisów prawnych dotyczących przedmiotu zamówienia,
3) doraźnych zarządzeń, poleceń i uwag dotyczących organizacji przewozu uczniów, wydawanych przez Dyrektorów
poszczególnych Szkół.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze):
• cena oferty brutto znaczenie – 60 pkt
• czas podstawienia pojazdu zastępczego znaczenie – 40 pkt
1) Punkty w kryterium cena oferty brutto „(KC)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:
CN
KC = ----- x 60 (pkt.)
COB
gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu,
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej,
2) Punkty w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego „(KPZ)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:
KPZN
KPZ = ----- x 40 (pkt.)
KPZOB
gdzie:
KPZ – ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
KPZN – najkrótszy zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego,
KPZB – zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w ofercie badanej.
Uwaga:
• Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego od wezwania (telefonicznego), przez pracownika Urzędu Gminy – 60 minut
• Minimalny czas podstawienia pojazdu zastępczego od wezwania (telefonicznego), pracownika Urzędu Gminy – ¬ 30 minut,
• W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) pola określającego czas podstawienia
pojazdu zastępczego, będzie to równoznaczne z zaoferowaniem 60 minut,
• W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje czas podstawienia pojazdu zastępczego krótszy niż 30 minut,
Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego przyjmuje 30
minut.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej
wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów
uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
P = Kc + KPZ
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę, gdzie:
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,
KPZ – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego”
3. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
3. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp
dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy:
 Wykonawca będzie posiadać licencje w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. licencja na krajowy przewóz osób, o
której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2024 r. poz. 728).,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,
d) zdolności technicznej lub zawodowej – w celu wykazania spełnienia warunku, Wykonawca wykaże się:
• doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie szkolnym uczniów przez minimum jeden rok szkolny,
• dysponuje lub będzie dysponował trzema (3) pojazdami/autobusami (dwoma o liczbie miejsc wynikającej z zestawienia
liczby przewożonych uczniów oraz trzecim rezerwowym pojazdem/autobusem, ażeby w sytuacji awaryjnej zapewnić
przewóz uczniów) spełniającymi wymagania zawarte w niniejszej SWZ.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku
wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Oznacza to, że w przypadku jeżeli
upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, do oferty należy dołączyć
stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania
Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 PZP, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ stanowiący oświadczenie
dotyczące odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
c) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Dziale VI SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o
których mowa w art. 108 ust. 1 PZP (Dział VII, pkt. 1 SWZ).
4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego (jeżeli dotyczy).
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli każdego ze wspólników.
5) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy), na które wykonawca będzie się powoływał w celu
spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Dziale VI SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 PZP Wykonawca
musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania w/w podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 PZP zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do
SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli każdego ze wspólników.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy został określony w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki "oferty/wnioski" dostępnej na platformie ezamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ w szczegółach postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 129), zwaną dalej „ustawą sankcyjną”, który:
1) jest wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) jest beneficjentem rzeczywistym Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) jest jednostką dominującą Wykonawcy w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz.. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy Wykluczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 7 ust. 1 „ustawy sankcyjnej” nastąpi na okres trwania
okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 „ustawy sankcyjnej”.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, które w okresie tego wykluczenia
ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport 4ch osób i bagaży na lotnisko w Katowicach w dniu 29/30.09.24 r. -Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport 4ch osób i bagaży 20 kg. z Krakowa na lotnisko w Katowicach w dniu 29/30.09.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI