Świadczenie usług transportowych w czasie wycieczek i imprez organizowanych przez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług transportowych w czasie wycieczek i imprez organizowanych przez Miejskie Centrum Informacji i Turystyki w Piekarach Śląskich sp. z o. o., w kraju i za granicą w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiekary Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-12-14
  • ZamawiającyMiejskie Centrum Informacji i Turystyki w Piekarach Śląskuch spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00301698
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych w czasie wycieczek i imprez organizowanych przez Miejskie Centrum Informacji i Turystyki w Piekarach Śląskich sp. z o. o., w kraju i za granicą w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Informacji i Turystyki w Piekarach Śląskuch spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240431990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska, 157

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.info.piekary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w czasie wycieczek i imprez organizowanych przez Miejskie Centrum Informacji i Turystyki w Piekarach Śląskich sp. z o. o., w kraju i za granicą w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd111c0f-5426-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://info-piekary.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://info-piekary.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://info-piekary.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://info-piekary.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html

2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.

3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://info-piekary.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D lok. B/J, 53-680 Wrocław; numer telefonu 71/787 35 34; adres e-mail: helpdesk@logintrade.net
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale XXXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1.12/2021/PT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług transportowych w czasie wycieczek i imprez organizowanych w 2022 r., przez Miejskie Centrum Informacji i Turystyki w Piekarach Śląskich sp. z o.o., w kraju i za granicą jednopoziomowymi autokarami turystycznymi (ok. 130.000 km). Podana ilość kilometrów jest szacunkowa i służy do skalkulowania ceny ofertowej. 2. Warunki realizacji usługi dotyczące każdego zadania:
• Usługi transportowe świadczone będą na podstawie grafiku przekazanego Wykonawcy przez Zleceniodawcę.
• o usługach nie ujętych w grafiku Zamawiający zobowiązany jest poinformować Wykonawcę nie później niż 7 dni przed datą realizacji usługi.
• Poszczególne kursy będą się rozpoczynać i kończyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z podstawieniem autokaru ponosi Wykonawca.
Do realizacji wymagane jest dysponowanie przynajmniej 15 autokarami turystycznymi (ilość miejsc pasażerskich min. 49), wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2004 r. (i młodsze), wyposażonymi w sprawną klimatyzację, video, barek oraz czynną toaletę, w tym co najmniej 4 autokary muszą spełniać następujące warunki:
 wyprodukowane po 2017 r.,
 norma emisji spalin minimum Euro 6.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-15 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zakres przewidywanych usług do udzielenia: zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. objętego niniejszym postępowaniem.
Zamawiający przewiduje, iż wartość zamówienia przewidzianego do udzielenia może wynieść maksymalnie do 5 % wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług transportowych w czasie wycieczek i imprez organizowanych w 2022 r., przez Miejskie Centrum Informacji i Turystyki w Piekarach Śląskich sp. z o. o., w kraju i za granicą autokarami piętrowymi (ok. 30.000 km). Podana ilość kilometrów jest szacunkowa i służy do skalkulowania ceny ofertowej. • Usługi transportowe świadczone będą na podstawie grafiku przekazanego Wykonawcy przez Zleceniodawcę.
• o usługach nie ujętych w grafiku Zamawiający zobowiązany jest poinformować Wykonawcę nie później niż 7 dni przed datą realizacji usługi.
• Poszczególne kursy będą się rozpoczynać i kończyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z podstawieniem autokaru ponosi Wykonawca.
Do realizacji wymagane jest dysponowanie przynajmniej 3 autokarami piętrowymi (ilość miejsc pasażerskich min. 75), wyprodukowanymi po 2005 r., wyposażonymi w klimatyzację, barek, video oraz czynną toaletę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-15 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zakres przewidywanych usług do udzielenia: zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. objętego niniejszym postępowaniem.
Zamawiający przewiduje, iż wartość zamówienia przewidzianego do udzielenia może wynieść maksymalnie do 5 % wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług transportowych w czasie wycieczek i imprez organizowanych w 2022 r., przez Miejskie Centrum Informacji i Turystyki w Piekarach Śląskich sp. z o.o., w kraju i za granicą mikrobusami (ok. 25.000 km). Do realizacji wymagane jest dysponowanie przynajmniej 2 mikrobusami (ilość miejsc pasażerskich min. 28), wyprodukowanymi po 2016 r., wyposażonymi w klimatyzację i posiadającymi normę emisji spali minimum Euro 5.

Podana ilość kilometrów jest szacunkowa i służy do skalkulowania ceny ofertowej. Faktyczna ilość kilometrów zależna będzie od potrzeb zamawiającego i zostanie podana do wiadomości wybranemu wykonawcy w formie zleceń cząstkowych. Warunki realizacji usługi:
• Usługi transportowe świadczone będą na podstawie grafiku przekazanego Wykonawcy przez Zleceniodawcę.
• O usługach nieujętych w grafiku Zamawiający zobowiązany jest poinformować Wykonawcę nie później niż 7 dni przed datą realizacji usługi.
• Poszczególne kursy będą się rozpoczynać i kończyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z podstawieniem autokaru ponosi Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-15 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zakres przewidywanych usług do udzielenia: zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. objętego niniejszym postępowaniem.
Zamawiający przewiduje, iż wartość zamówienia przewidzianego do udzielenia może wynieść maksymalnie do 5 % wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Od obowiązków wynikających z umowy Strony mogą być zwolnione tylko w przypadkach zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przy udzielaniu zamówienia - siły wyższej. Za przypadki siły wyższej rozumie się wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części (w szczególności klęski żywiołowe, katastrofalne warunki pogodowe uniemożliwiające realizację umowy, działania wojenne, akty terroryzmu, rewolucję, powstanie, bunt, zamieszki, strajki, wszelkie ograniczenia w funkcjonowaniu instytucji publicznych, w tym szkół, a także ograniczenia w przemieszczaniu się lub prowadzeniu działalności gospodarczej wywołane epidemią lub stanem zagrożenia epidemicznego).
Strony dopuszczają również możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) Zmiana wartości umowy w przypadku:
a) wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie z obowiązującą stawką,
b) zaistnienia okoliczności mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.

2) W przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
3) Zmiany podwykonawcy lub powierzenia podwykonawcy części zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania oferty z zachowaniem wymagań określonych w SWZ.
4) Zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SWZ, a które nie wykraczają poza zakres ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-14 16:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://info-piekary.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 16:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam Przewoźników do transportów na trasach międzynarodowych - Sosnowiec, Warszawa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam Przewoźników do współpracy w realizacji transportów na trasach międzynarodowych. Projekty transportowe na STANDARDY / MEGI: 1. Wrocław - Niemcy - Wrocław 2. Poznań - Niemcy - Poznań Projekty transportowe na MEGI: 1. Legnica/Polkowice - Niemcy 2. Polska - Anglia - Polska 3. Polska - UE - Polska Trasy: Hiszpania/Francja/Belgia/Holandia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI