Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Żórawina do placówki oświatowej w Wierzbicach oraz miejsc zamieszkania w roku 2024” - postępowanie II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻórawina
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-12
  • ZamawiającyUrząd Gminy w Żórawinie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-04
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00008524
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych
z terenu Gminy Żórawina do placówki oświatowej w Wierzbicach oraz miejsc zamieszkania w roku 2024” - postępowanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy w Żórawinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935141

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Żórawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-020

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zorawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zorawina.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych
z terenu Gminy Żórawina do placówki oświatowej w Wierzbicach oraz miejsc zamieszkania w roku 2024” - postępowanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d276b6e6-aad7-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
użyciu Platformy:
a) dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google
Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18;
b) pozostałe wymagania techniczne:
− dostęp do sieci Internet,
− obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
− włączona obsługa JavaScript,
− zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
− zainstalowany Acrobat Reader,
− zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;
c) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
− Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
− Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,
− Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. (dawniej: Unizeto Technologies SA.),
− Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;
d) dopuszczalny format przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip,
multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint,
application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel,
application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zipcompressed,
application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/acad
application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, , application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg,
application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
e) kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych – czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy
Żórawina, ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina, tel. 71 38 14 111, e-mail: urzad@zorawina.pl
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z P. Mariuszem Opalińskim, Inspektorem
Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@zorawina.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie
usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Żórawina do placówki oświatowej w Wierzbicach oraz
miejsc zamieszkania w roku 2024 - postępowanie II.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawa Pzp) oraz
wyrażenie zgody w momencie złożenia oferty, gdy wykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą.
5. Dane osobowe będą ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na
podstawie zawartych umów, zgodnie z art. 74 ustawy Pzp.
6. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w trakcie postępowania przetargowego, a następnie:
6.1. przechowywane przez okres kolejnych 5 lat w przypadku gdy Wykonawcy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy) lub
6.2. będą przetwarzane przez okres trwania umowy, a następnie przez okres 5 lat począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego
następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy w przypadku wyboru oferty
i podpisania z Wykonawcą umowy na usługę.
7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach
Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie danych osobowych bezpośrednio osoby, której dane dotyczą jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Brak ich podania
uniemożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do
należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
9. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO.
10. Osoba, której dane dotyczą ma prawo:
1) na podstawie art. 15 RODO dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO do sprostowania danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych,
które jej dotyczą narusza przepisy RODO.
11. Dane nie będą udostępniane poza obszar EOG.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WG.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu
Gminy Żórawina do placówki oświatowej, Zespołu Szkół Specjalnych w Wierzbicach (ul. Lipowa 44, Kobierzyce) oraz miejsc
zamieszkania (tj. z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z powrotem) w roku 2024 zgodnie z ustawą
z 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 900, 1672, 1718 i 2005). Opieka nad uczniami podczas
przewozu będzie realizowana przez Wykonawcę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 40 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zakres usług objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć usług związanych z przedmiotowym zamówieniem w zakresie świadczenia usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Żórawina do placówki oświatowej
w Wierzbicach oraz miejsc zamieszkania w roku 2024 – postępowanie II (np. kolejne trasy). Zamówienia te zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach: cena oraz czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie uszkodzenia lub awarii

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie uszkodzenia i awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz
1.2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące:
1.2.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.: posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić każdy z tych Wykonawców;
1.2.2. sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 80.000 zł;
1.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na przewozie dzieci/uczniów niepełnosprawnych do szkół lub placówek oświatowych - realizowane nieprzerwanie przez okres co najmniej 9 miesięcy każda - w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto każda, oraz
1.2.4. dysponuje, lub będzie dysponował, osobami, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę zgodnie
z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 poz. 1465) które skieruje do realizacji zamówienia tj.:
a) kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, po jednym na każdy pojazd, posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania pojazdami, których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo o ruchu drogowym oraz
b) pełnoletnimi opiekunami dla przewożonych uczniów, po jednej osobie na każdy pojazd realizujący zamówienie, posiadającymi przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (są to dodatkowe osoby, nie kierujące pojazdem, sprawujące opiekę nad uczniami podczas przewozu)
oraz
1.2.5. dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonywania zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym przeznaczonym do realizacji przedmiotu zamówienia tj., co najmniej jednym posiadającym co najmniej 12 miejsc siedzących nie starszym niż 10 lat na dzień podpisywania umowy, posiadającym klimatyzację, ogrzewanie w okresie jesienno-zimowym, opony sezonowe.
Pojazdy służące do przewozu uczniów powinny:
- być w pełni sprawne, spełniające warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia
31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 z późn.zm.),
- przystosowane do przewozu osób zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca
2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.),
- posiadać ubezpieczenie w zakresie OC i NNW przez cały okres wykonywania zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
2. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z zapisem rozdziału VII pkt.
1.2.3.), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są
wykonywane (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
3. Wykazu urządzeń technicznych (pojazdów) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Załącznik nr 4 do SWZ).
4. Wykazu imiennego osób realizujących zamówienie wraz ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywać (Załącznik nr 5 SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w
warunków dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wypożyczę mały kemping - Środa Śląska
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wypożyczę mały kemping do 500zl miesięcznie. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI