Świadczenie usług transportowych autobusami w zakresie dowozu uczniów – w okresie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług transportowych autobusami w zakresie dowozu uczniów – w okresie od 18.01.2021 r. do 22.12.2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻabno
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770150-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770150-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie: Świadczenie usług transportowych autobusami w zakresie dowozu uczniów – w okresie od 18.01.2021 r. do 22.12.2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie, krajowy numer identyfikacyjny 85040080400000, ul. Rynek  29 , 33-240  Żabno, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 645 63 87, e-mail jsak@zabno.pl, faks 0-14 645 63 87.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,329080,2020.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,329080,2020.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,329080,2020.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli 33 – 240 Żabno, ul. Rynek 29

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych autobusami w zakresie dowozu uczniów – w okresie od 18.01.2021 r. do 22.12.2021 r.
Numer referencyjny: ZOSSiP.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej autobusami w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Żabno do Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim i Żabnie, Publicznego Przedszkola w Niedomicach oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Dwudniakach, Ośrodka Opiekuńczo – Rehabilitacyjnego w Jadownikach Mokrych, SOSW-Romanowicza, LO Banderowskiego NSP Tarnów – Okrężna 4a w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 23 grudnia 2021 r. z wyjątkiem dni wolnych. Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 187.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:a) Część 1 - Trasa I Łęg Tarnowski ul. Dąbrowska- przyst koło sklepu, przystanek k/kościoła Zamościa poprzez Łęg Dolny—przyst: Konieczkowski, Skrabacz,- ul. Witosa: przyst. KOS- SP, Błonie, Partyń – sklep GS Łęg Tarnowski , przyst. ul. Górna, przyst ul. Warzały, Kolejowa –przyst. koło torów, przyst. Krótka - SP Łęg Tarnowski , liczba dzieci – 35, łączna ilość przejechanych kilometrów- 25,0 b) Część 2 - Trasa II - Podlesie Dębowe (krzyżówka drogi w kierunku Niecieczy) ,ul. Warszawska – przystanek Michalczewski, ul. Kościuszki: przyst Garbarz, przyst koło cmentarza – zatoka Gimnazjum Żabno liczba dzieci - 21, ilość kilometrów- 8,8 c) Część 3 - Trasa III - Żabno (Warszawska, Sucharskiego), Niedomice (Długa), Ilkowice ( Nowa) Łęg Tarnowski ( Parkowa, Witosa) Bobrowniki Wielkie (Bobrowska), Łęg Tarnowski ( Górna, Witosa), SOSW- Romanowicza 9, LO Banderowskiego , NSP Tarnów – Okrężna 4a, liczba dzieci 13, ilość kilometrów- 71 d) Część 4 - Trasa IV – Siedliszowice, Otfinów, Podlesie Dębowe, Żabno (ks. Jarosza), Łęg Tarnowski ( Witosa), Bobrowniki Wielkie - PP Niedomice, Niedomice ( Długa ) – Ośrodek Dwudniaki, Ośrodek Jadowniki Mokre, liczba dzieci 8, ilość kilometrów- 136,4 3. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii covid-19. 4. W każdym autobusie, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. 5. Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:1) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,3) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,4) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,5) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,6) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.6. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia.7. Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację zamówienia, ustaloną zgodnie ze wzorem wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.8. Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli – nie dopuszcza się przewozów łączonych. UWAGA : dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.9. Do wykonania zamówienia Wykonawca używał będzie wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób, zaś w zakresie części III i IV zamówienia również osób z niepełnosprawnością ruchową.10. Wykonawca w celu zapewnienie sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).11. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 12. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie określonym w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 60 minut.13. Dokumenty wymienione w ust. 9 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie.14. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust 4 PZP (dla każdej części zamówienia): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, w zakresie: a) Kierowania pojazdami– w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę na każdej trasie . Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 23 ust. 3a, na każdym etapie realizacji zamówienia, poprzez wymaganie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.4) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający /pod rygorem zastosowania kar umownych/ uprawniony jest bez wcześniejszego uprzedzenia do kontroli zatrudnienia, tj. wezwanie do przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.16. Zamawiający zastrzega na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 1 pzp, obowiązek osobistej realizacji przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, jaką jest świadczenie usługi dowozu uczniów.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 18.01.2021   lub zakończenia: 22.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 poz. 58). Licencja musi być ważna przez cały okres wykonywania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, którego wzór określa Załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie kształtuje szczegółowego opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku następu na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, którego wzór określa Załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie kształtuje szczegółowego opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku następu na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, którego wzór określa Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wezwania na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wezwania na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wezwania na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Wypełniony druk „OFERTY”, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca wskaże w ofercie adresy stron internetowych pod którymi dostępne są dokumenty związane z jego formą działalności (CEiDG, KRS). Jeśli Wykonawca nie dopełni powyższego obowiązku, Zamawiający własnym staraniem zweryfikuje przedmiotowe dokumenty. 2. Do oferty Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wynikającym ze wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiącego odpowiednio wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w ust 2.6. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia /Załącznik nr 4 do SIWZ/. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia /konsorcjum/ winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. 8. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.9. Inne ponad wymienione w pkt.8, dokumenty które należy dołączyć do oferty:1) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 2) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 5Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP (Załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie winno być złożone w oryginale/formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego: Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli, 33 – 240 Żabno, ul. Rynek 29 (dziennik podawczy/sekretariat).9. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do skontaktowania się z Zamawiającym po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty w celu uzgodnienia wszystkich szczegółowych kwestii zawieranej umowy, w szczególności:  dostarczenia do akceptacji projektu umowy z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą -w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom; 10. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie dostarczenie umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 4 pzp), odpowiednio umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej, o ile nie została załączona do oferty;11. W przypadku Spółki z o.o. gdy oferowana cena zamówienia wynosi powyżej dwukrotnej wysokości kapitału zakładowego, złożenie oświadczenia zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych oraz dokumentu potwierdzającego uprawnienie rozporządzania prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia w imieniu Spółki o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (wyciąg z umowy Spółki albo uchwałę wspólników).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
termin płatności wynagrodzenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdy dotyczyć ona będzie: 1) rozszerzenia lub zawężenia trasy: a) w przypadku zmiany szkoły/ placówki, do których uczęszczają dzieci w trakcie roku szkolnego, jeżeli zmiana nie wpływa istotnie na liczbę kilometrów/zakres trasy; b) w przypadku dodania nowej szkoły/ placówki, do których uczęszczają dzieci w trakcie roku szkolnego, jeżeli zmiana nie wpływa istotnie na liczbę kilometrów/zakres trasy; c) w przypadku rezygnacji dziecka z dowozu, d) w przypadku zastąpienia jednego dziecka innym dzieckiem, e) w przypadku dodania dziecka, którego podanie wpłynęło w trakcie realizacji zamówienia, bez względu na adres zamieszkania dziecka (w obrębie gminy Żabno) i adres placówki do której dziecko będzie dowożone, jeżeli zmiana nie wpływa istotnie na liczbę kilometrów/zakres trasy oraz liczbę miejsc w samochodzie; f) w przypadku zmiany adresu zamieszkania dziecka (w obrębie gminy Żabno) w trakcie roku szkolnego; 2) zmiana częstotliwości kursów, liczby przewozów, terminów wykonywania usługi w przypadku gdy jest to podyktowane obiektywnymi czynnikami niemożliwymi do przewidzenia (np. rezygnacja dziecka z dowozu)3) zawieszenia usług na czas określony w szczególności w razie choroby dziecka, innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających uczęszczanie dziecka do szkół, 4) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych:a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,b) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.5) zmiany postanowień umowy w przypadkach:a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych,b) zmian organizacyjno-technicznych,c) zmiany adresów,d) zmiany zakresu wykonywanych usług oraz wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek wystąpienia konieczności wykonania zakresu usług, w tym tożsamych z określonymi w przedmiocie zamówienia przekraczającego wymiar pierwotnie ustalony w umowie,e) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (danychteleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego) - zmiana ta następuje poprzez pisemnezgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowyf) przekształcenia Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy.2. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego, wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom dojazdu do placówek szkolnych. 3. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. 6) Jeśli zmiana nie wpływa na zakres trasy ustalony w zleceniu wykonawczym do umowy oraz nie wpływa na wartość umowy, Usługobiorca dopuszcza jedynie zmianę zlecenia wykonawczego bez konieczności sporządzania aneksu (np. zmiana liczby dzieci, zmiana adresu zamieszkania dziecka, rezygnacja dziecka z dowozu, rozszerzenie trasy o nową placówkę/szkołę).4. Wszystkie zmiany dokonane będą w oparciu o zawarty pomiędzy stronami w formie pisemnej aneks, określający zakres zmiany oraz podstawę jej wprowadzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: a) Część 1 - Trasa I Łęg Tarnowski ul. Dąbrowska- przyst koło sklepu, przystanek k/kościoła Zamościa poprzez Łęg Dolny—przyst: Konieczkowski, Skrabacz,- ul. Witosa: przyst. KOS- SP, Błonie, Partyń – sklep GS Łęg Tarnowski , przyst. ul. Górna, przyst ul. Warzały, Kolejowa –przyst. koło torów, przyst. Krótka - SP Łęg Tarnowski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej autobusami w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Żabno do Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim i Żabnie, Publicznego Przedszkola w Niedomicach oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Dwudniakach, Ośrodka Opiekuńczo – Rehabilitacyjnego w Jadownikach Mokrych, SOSW-Romanowicza, LO Banderowskiego NSP Tarnów – Okrężna 4a w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 23 grudnia 2021 r. z wyjątkiem dni wolnych. Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 187.2. Przedmiot zamówienia : Trasa I Łęg Tarnowski ul. Dąbrowska- przyst koło sklepu, przystanek k/kościoła Zamościa poprzez Łęg Dolny—przyst: Konieczkowski, Skrabacz,- ul. Witosa: przyst. KOS- SP, Błonie, Partyń – sklep GS Łęg Tarnowski , przyst. ul. Górna, przyst ul. Warzały, Kolejowa –przyst. koło torów, przyst. Krótka - SP Łęg Tarnowski , liczba dzieci – 35, łączna ilość przejechanych kilometrów- 25,0 3. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii covid-19. 4. W każdym autobusie, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. 5. Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:1) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,3) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,4) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,5) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,6) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.6. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia.7. Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację zamówienia, ustaloną zgodnie ze wzorem wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.8. Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli – nie dopuszcza się przewozów łączonych. UWAGA : dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.9. Do wykonania zamówienia Wykonawca używał będzie wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób, zaś w zakresie części III i IV zamówienia również osób z niepełnosprawnością ruchową.10. Wykonawca w celu zapewnienie sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).11. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 12. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie określonym w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 60 minut.13. Dokumenty wymienione w ust. 9 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie.14. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust 4 PZP (dla każdej części zamówienia): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, w zakresie: a) Kierowania pojazdami– w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę na każdej trasie . Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 23 ust. 3a, na każdym etapie realizacji zamówienia, poprzez wymaganie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.4) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający /pod rygorem zastosowania kar umownych/ uprawniony jest bez wcześniejszego uprzedzenia do kontroli zatrudnienia, tj. wezwanie do przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.16. Zamawiający zastrzega na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 1 pzp, obowiązek osobistej realizacji przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, jaką jest świadczenie usługi dowozu uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
termin płatności wynagrodzenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: b) Część 2 - Trasa II - Podlesie Dębowe (krzyżówka drogi w kierunku Niecieczy) ,ul. Warszawska – przystanek Michalczewski, ul. Kościuszki: przyst Garbarz, przyst koło cmentarza – zatoka Gimnazjum Żabno liczba dzieci - 21, ilość kilometrów- 8,8 c) Część 3 - Trasa III - Żabno (Warszawska, Sucharskiego), Niedomice (Długa), Ilkowice ( Nowa) Łęg Tarnowski ( Parkowa, Witosa) Bobrowniki Wielkie (Bobrowska), Łęg Tarnowski ( Górna, Witosa), SOSW- Romanowicza 9, LO Banderowskiego , NSP Tarnów – Okrężna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej autobusami w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Żabno do Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim i Żabnie, Publicznego Przedszkola w Niedomicach oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Dwudniakach, Ośrodka Opiekuńczo – Rehabilitacyjnego w Jadownikach Mokrych, SOSW-Romanowicza, LO Banderowskiego NSP Tarnów – Okrężna 4a w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 23 grudnia 2021 r. z wyjątkiem dni wolnych. Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 187.2. Przedmiot zamówienia - Trasa II - Podlesie Dębowe (krzyżówka drogi w kierunku Niecieczy) ,ul. Warszawska – przystanek Michalczewski, ul. Kościuszki: przyst Garbarz, przyst koło cmentarza – zatoka Gimnazjum Żabno liczba dzieci - 21, ilość kilometrów- 8,8 3. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii covid-19. 4. W każdym autobusie, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. 5. Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:1) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,3) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,4) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,5) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,6) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.6. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia.7. Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację zamówienia, ustaloną zgodnie ze wzorem wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.8. Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli – nie dopuszcza się przewozów łączonych. UWAGA : dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.9. Do wykonania zamówienia Wykonawca używał będzie wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób, zaś w zakresie części III i IV zamówienia również osób z niepełnosprawnością ruchową.10. Wykonawca w celu zapewnienie sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).11. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 12. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie określonym w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 60 minut.13. Dokumenty wymienione w ust. 9 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie.14. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust 4 PZP (dla każdej części zamówienia): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, w zakresie: a) Kierowania pojazdami– w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę na każdej trasie . Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 23 ust. 3a, na każdym etapie realizacji zamówienia, poprzez wymaganie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.4) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający /pod rygorem zastosowania kar umownych/ uprawniony jest bez wcześniejszego uprzedzenia do kontroli zatrudnienia, tj. wezwanie do przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.16. Zamawiający zastrzega na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 1 pzp, obowiązek osobistej realizacji przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, jaką jest świadczenie usługi dowozu uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
termin platności wynagrodzenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Trasa III - Żabno (Warszawska, Sucharskiego), Niedomice (Długa), Ilkowice ( Nowa) Łęg Tarnowski ( Parkowa, Witosa) Bobrowniki Wielkie (Bobrowska), Łęg Tarnowski ( Górna, Witosa), SOSW- Romanowicza 9, LO Banderowskiego , NSP Tarnów – Okrężna 4a
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej autobusami w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Żabno do Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim i Żabnie, Publicznego Przedszkola w Niedomicach oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Dwudniakach, Ośrodka Opiekuńczo – Rehabilitacyjnego w Jadownikach Mokrych, SOSW-Romanowicza, LO Banderowskiego NSP Tarnów – Okrężna 4a w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 23 grudnia 2021 r. z wyjątkiem dni wolnych. Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 187.2. Przedmiot zamówienia - Trasa III - Żabno (Warszawska, Sucharskiego), Niedomice (Długa), Ilkowice ( Nowa) Łęg Tarnowski ( Parkowa, Witosa) Bobrowniki Wielkie (Bobrowska), Łęg Tarnowski ( Górna, Witosa), SOSW- Romanowicza 9, LO Banderowskiego , NSP Tarnów – Okrężna 4a, liczba dzieci 13, ilość kilometrów- 71 3. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii covid-19. 4. W każdym autobusie, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. 5. Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:1) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,3) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,4) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,5) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,6) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.6. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia.7. Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację zamówienia, ustaloną zgodnie ze wzorem wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.8. Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli – nie dopuszcza się przewozów łączonych. UWAGA : dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.9. Do wykonania zamówienia Wykonawca używał będzie wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób, zaś w zakresie części III i IV zamówienia również osób z niepełnosprawnością ruchową.10. Wykonawca w celu zapewnienie sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).11. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 12. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie określonym w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 60 minut.13. Dokumenty wymienione w ust. 9 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie.14. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust 4 PZP (dla każdej części zamówienia): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, w zakresie: a) Kierowania pojazdami– w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę na każdej trasie . Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 23 ust. 3a, na każdym etapie realizacji zamówienia, poprzez wymaganie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.4) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający /pod rygorem zastosowania kar umownych/ uprawniony jest bez wcześniejszego uprzedzenia do kontroli zatrudnienia, tj. wezwanie do przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.16. Zamawiający zastrzega na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 1 pzp, obowiązek osobistej realizacji przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, jaką jest świadczenie usługi dowozu uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
termin platności wynagrodzenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Trasa IV – Siedliszowice, Otfinów, Podlesie Dębowe, Żabno (ks. Jarosza), Łęg Tarnowski ( Witosa), Bobrowniki Wielkie - PP Niedomice, Niedomice ( Długa ) – Ośrodek Dwudniaki, Ośrodek Jadowniki Mokre
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej autobusami w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Żabno do Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim i Żabnie, Publicznego Przedszkola w Niedomicach oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Dwudniakach, Ośrodka Opiekuńczo – Rehabilitacyjnego w Jadownikach Mokrych, SOSW-Romanowicza, LO Banderowskiego NSP Tarnów – Okrężna 4a w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 23 grudnia 2021 r. z wyjątkiem dni wolnych. Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 187.2. Przedmiot zamówienia Trasa IV – Siedliszowice, Otfinów, Podlesie Dębowe, Żabno (ks. Jarosza), Łęg Tarnowski ( Witosa), Bobrowniki Wielkie - PP Niedomice, Niedomice ( Długa ) – Ośrodek Dwudniaki, Ośrodek Jadowniki Mokre, liczba dzieci 8, ilość kilometrów- 136,4 3. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii covid-19. 4. W każdym autobusie, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. 5. Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:1) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,3) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,4) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,5) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,6) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.6. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia.7. Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację zamówienia, ustaloną zgodnie ze wzorem wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.8. Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli – nie dopuszcza się przewozów łączonych. UWAGA : dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.9. Do wykonania zamówienia Wykonawca używał będzie wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób, zaś w zakresie części III i IV zamówienia również osób z niepełnosprawnością ruchową.10. Wykonawca w celu zapewnienie sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).11. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 12. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie określonym w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 60 minut.13. Dokumenty wymienione w ust. 9 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie.14. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust 4 PZP (dla każdej części zamówienia): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, w zakresie: a) Kierowania pojazdami– w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę na każdej trasie . Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 23 ust. 3a, na każdym etapie realizacji zamówienia, poprzez wymaganie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.4) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający /pod rygorem zastosowania kar umownych/ uprawniony jest bez wcześniejszego uprzedzenia do kontroli zatrudnienia, tj. wezwanie do przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.16. Zamawiający zastrzega na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 1 pzp, obowiązek osobistej realizacji przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, jaką jest świadczenie usługi dowozu uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
termin płatności wynagrodzenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.