IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin płatności wynagrodzenia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdy dotyczyć ona będzie: 1) rozszerzenia lub zawężenia trasy: a) w przypadku zmiany szkoły/ placówki, do których uczęszczają dzieci w trakcie roku szkolnego, jeżeli zmiana nie wpływa istotnie na liczbę kilometrów/zakres trasy; b) w przypadku dodania nowej szkoły/ placówki, do których uczęszczają dzieci w trakcie roku szkolnego, jeżeli zmiana nie wpływa istotnie na liczbę kilometrów/zakres trasy; c) w przypadku rezygnacji dziecka z dowozu, d) w przypadku zastąpienia jednego dziecka innym dzieckiem, e) w przypadku dodania dziecka, którego podanie wpłynęło w trakcie realizacji zamówienia, bez względu na adres zamieszkania dziecka (w obrębie gminy Żabno) i adres placówki do której dziecko będzie dowożone, jeżeli zmiana nie wpływa istotnie na liczbę kilometrów/zakres trasy oraz liczbę miejsc w samochodzie; f) w przypadku zmiany adresu zamieszkania dziecka (w obrębie gminy Żabno) w trakcie roku szkolnego; 2) zmiana częstotliwości kursów, liczby przewozów, terminów wykonywania usługi w przypadku gdy jest to podyktowane obiektywnymi czynnikami niemożliwymi do przewidzenia (np. rezygnacja dziecka z dowozu)3) zawieszenia usług na czas określony w szczególności w razie choroby dziecka, innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających uczęszczanie dziecka do szkół, 4) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych:a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,b) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.5) zmiany postanowień umowy w przypadkach:a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych,b) zmian organizacyjno-technicznych,c) zmiany adresów,d) zmiany zakresu wykonywanych usług oraz wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek wystąpienia konieczności wykonania zakresu usług, w tym tożsamych z określonymi w przedmiocie zamówienia przekraczającego wymiar pierwotnie ustalony w umowie,e) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (danychteleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego) - zmiana ta następuje poprzez pisemnezgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowyf) przekształcenia Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy.2. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego, wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom dojazdu do placówek szkolnych. 3. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. 6) Jeśli zmiana nie wpływa na zakres trasy ustalony w zleceniu wykonawczym do umowy oraz nie wpływa na wartość umowy, Usługobiorca dopuszcza jedynie zmianę zlecenia wykonawczego bez konieczności sporządzania aneksu (np. zmiana liczby dzieci, zmiana adresu zamieszkania dziecka, rezygnacja dziecka z dowozu, rozszerzenie trasy o nową placówkę/szkołę).4. Wszystkie zmiany dokonane będą w oparciu o zawarty pomiędzy stronami w formie pisemnej aneks, określający zakres zmiany oraz podstawę jej wprowadzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
30.12.2020, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
a) Część 1 - Trasa I Łęg Tarnowski ul. Dąbrowska- przyst koło sklepu, przystanek k/kościoła Zamościa poprzez Łęg Dolny—przyst: Konieczkowski, Skrabacz,- ul. Witosa: przyst. KOS- SP, Błonie, Partyń – sklep GS Łęg Tarnowski , przyst. ul. Górna, przyst ul. Warzały, Kolejowa –przyst. koło torów, przyst. Krótka - SP Łęg Tarnowski |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej autobusami w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Żabno do Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim i Żabnie, Publicznego Przedszkola w Niedomicach oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Dwudniakach, Ośrodka Opiekuńczo – Rehabilitacyjnego w Jadownikach Mokrych, SOSW-Romanowicza, LO Banderowskiego NSP Tarnów – Okrężna 4a w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 23 grudnia 2021 r. z wyjątkiem dni wolnych. Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 187.2. Przedmiot zamówienia : Trasa I Łęg Tarnowski ul. Dąbrowska- przyst koło sklepu, przystanek k/kościoła Zamościa poprzez Łęg Dolny—przyst: Konieczkowski, Skrabacz,- ul. Witosa: przyst. KOS- SP, Błonie, Partyń – sklep GS Łęg Tarnowski , przyst. ul. Górna, przyst ul. Warzały, Kolejowa –przyst. koło torów, przyst. Krótka - SP Łęg Tarnowski , liczba dzieci – 35, łączna ilość przejechanych kilometrów- 25,0 3. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii covid-19. 4. W każdym autobusie, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. 5. Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:1) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,3) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,4) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,5) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,6) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.6. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia.7. Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację zamówienia, ustaloną zgodnie ze wzorem wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.8. Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli – nie dopuszcza się przewozów łączonych. UWAGA : dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.9. Do wykonania zamówienia Wykonawca używał będzie wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób, zaś w zakresie części III i IV zamówienia również osób z niepełnosprawnością ruchową.10. Wykonawca w celu zapewnienie sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).11. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 12. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie określonym w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 60 minut.13. Dokumenty wymienione w ust. 9 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie.14. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust 4 PZP (dla każdej części zamówienia): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, w zakresie: a) Kierowania pojazdami– w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę na każdej trasie . Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 23 ust. 3a, na każdym etapie realizacji zamówienia, poprzez wymaganie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.4) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający /pod rygorem zastosowania kar umownych/ uprawniony jest bez wcześniejszego uprzedzenia do kontroli zatrudnienia, tj. wezwanie do przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.16. Zamawiający zastrzega na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 1 pzp, obowiązek osobistej realizacji przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, jaką jest świadczenie usługi dowozu uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin płatności wynagrodzenia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
b) Część 2 - Trasa II - Podlesie Dębowe (krzyżówka drogi w kierunku Niecieczy) ,ul. Warszawska – przystanek Michalczewski, ul. Kościuszki: przyst Garbarz, przyst koło cmentarza – zatoka Gimnazjum Żabno liczba dzieci - 21, ilość kilometrów- 8,8 c) Część 3 - Trasa III - Żabno (Warszawska, Sucharskiego), Niedomice (Długa), Ilkowice ( Nowa) Łęg Tarnowski ( Parkowa, Witosa) Bobrowniki Wielkie (Bobrowska), Łęg Tarnowski ( Górna, Witosa), SOSW- Romanowicza 9, LO Banderowskiego , NSP Tarnów – Okrężna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej autobusami w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Żabno do Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim i Żabnie, Publicznego Przedszkola w Niedomicach oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Dwudniakach, Ośrodka Opiekuńczo – Rehabilitacyjnego w Jadownikach Mokrych, SOSW-Romanowicza, LO Banderowskiego NSP Tarnów – Okrężna 4a w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 23 grudnia 2021 r. z wyjątkiem dni wolnych. Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 187.2. Przedmiot zamówienia - Trasa II - Podlesie Dębowe (krzyżówka drogi w kierunku Niecieczy) ,ul. Warszawska – przystanek Michalczewski, ul. Kościuszki: przyst Garbarz, przyst koło cmentarza – zatoka Gimnazjum Żabno liczba dzieci - 21, ilość kilometrów- 8,8 3. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii covid-19. 4. W każdym autobusie, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. 5. Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:1) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,3) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,4) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,5) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,6) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.6. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia.7. Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację zamówienia, ustaloną zgodnie ze wzorem wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.8. Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli – nie dopuszcza się przewozów łączonych. UWAGA : dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.9. Do wykonania zamówienia Wykonawca używał będzie wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób, zaś w zakresie części III i IV zamówienia również osób z niepełnosprawnością ruchową.10. Wykonawca w celu zapewnienie sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).11. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 12. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie określonym w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 60 minut.13. Dokumenty wymienione w ust. 9 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie.14. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust 4 PZP (dla każdej części zamówienia): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, w zakresie: a) Kierowania pojazdami– w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę na każdej trasie . Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 23 ust. 3a, na każdym etapie realizacji zamówienia, poprzez wymaganie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.4) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający /pod rygorem zastosowania kar umownych/ uprawniony jest bez wcześniejszego uprzedzenia do kontroli zatrudnienia, tj. wezwanie do przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.16. Zamawiający zastrzega na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 1 pzp, obowiązek osobistej realizacji przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, jaką jest świadczenie usługi dowozu uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin platności wynagrodzenia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Trasa III - Żabno (Warszawska, Sucharskiego), Niedomice (Długa), Ilkowice ( Nowa) Łęg Tarnowski ( Parkowa, Witosa) Bobrowniki Wielkie (Bobrowska), Łęg Tarnowski ( Górna, Witosa), SOSW- Romanowicza 9, LO Banderowskiego , NSP Tarnów – Okrężna 4a |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej autobusami w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Żabno do Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim i Żabnie, Publicznego Przedszkola w Niedomicach oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Dwudniakach, Ośrodka Opiekuńczo – Rehabilitacyjnego w Jadownikach Mokrych, SOSW-Romanowicza, LO Banderowskiego NSP Tarnów – Okrężna 4a w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 23 grudnia 2021 r. z wyjątkiem dni wolnych. Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 187.2. Przedmiot zamówienia - Trasa III - Żabno (Warszawska, Sucharskiego), Niedomice (Długa), Ilkowice ( Nowa) Łęg Tarnowski ( Parkowa, Witosa) Bobrowniki Wielkie (Bobrowska), Łęg Tarnowski ( Górna, Witosa), SOSW- Romanowicza 9, LO Banderowskiego , NSP Tarnów – Okrężna 4a, liczba dzieci 13, ilość kilometrów- 71 3. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii covid-19. 4. W każdym autobusie, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. 5. Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:1) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,3) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,4) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,5) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,6) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.6. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia.7. Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację zamówienia, ustaloną zgodnie ze wzorem wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.8. Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli – nie dopuszcza się przewozów łączonych. UWAGA : dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.9. Do wykonania zamówienia Wykonawca używał będzie wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób, zaś w zakresie części III i IV zamówienia również osób z niepełnosprawnością ruchową.10. Wykonawca w celu zapewnienie sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).11. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 12. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie określonym w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 60 minut.13. Dokumenty wymienione w ust. 9 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie.14. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust 4 PZP (dla każdej części zamówienia): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, w zakresie: a) Kierowania pojazdami– w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę na każdej trasie . Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 23 ust. 3a, na każdym etapie realizacji zamówienia, poprzez wymaganie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.4) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający /pod rygorem zastosowania kar umownych/ uprawniony jest bez wcześniejszego uprzedzenia do kontroli zatrudnienia, tj. wezwanie do przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.16. Zamawiający zastrzega na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 1 pzp, obowiązek osobistej realizacji przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, jaką jest świadczenie usługi dowozu uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin platności wynagrodzenia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Trasa IV – Siedliszowice, Otfinów, Podlesie Dębowe, Żabno (ks. Jarosza), Łęg Tarnowski ( Witosa), Bobrowniki Wielkie - PP Niedomice, Niedomice ( Długa ) – Ośrodek Dwudniaki, Ośrodek Jadowniki Mokre |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej autobusami w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Żabno do Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim i Żabnie, Publicznego Przedszkola w Niedomicach oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Dwudniakach, Ośrodka Opiekuńczo – Rehabilitacyjnego w Jadownikach Mokrych, SOSW-Romanowicza, LO Banderowskiego NSP Tarnów – Okrężna 4a w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 23 grudnia 2021 r. z wyjątkiem dni wolnych. Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 187.2. Przedmiot zamówienia Trasa IV – Siedliszowice, Otfinów, Podlesie Dębowe, Żabno (ks. Jarosza), Łęg Tarnowski ( Witosa), Bobrowniki Wielkie - PP Niedomice, Niedomice ( Długa ) – Ośrodek Dwudniaki, Ośrodek Jadowniki Mokre, liczba dzieci 8, ilość kilometrów- 136,4 3. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w szczególności zgodnie z obowiązującymi wytycznymi służb sanitarnych, w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się pandemii covid-19. 4. W każdym autobusie, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. 5. Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:1) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie,3) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,4) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,5) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,6) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.6. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia.7. Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację zamówienia, ustaloną zgodnie ze wzorem wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia.8. Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli – nie dopuszcza się przewozów łączonych. UWAGA : dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów kiedy przewożone są dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.9. Do wykonania zamówienia Wykonawca używał będzie wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW, jak również przystosowane są do przewozu osób, zaś w zakresie części III i IV zamówienia również osób z niepełnosprawnością ruchową.10. Wykonawca w celu zapewnienie sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).11. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 12. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie określonym w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 60 minut.13. Dokumenty wymienione w ust. 9 Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie.14. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust 4 PZP (dla każdej części zamówienia): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, w zakresie: a) Kierowania pojazdami– w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę na każdej trasie . Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 23 ust. 3a, na każdym etapie realizacji zamówienia, poprzez wymaganie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.4) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający /pod rygorem zastosowania kar umownych/ uprawniony jest bez wcześniejszego uprzedzenia do kontroli zatrudnienia, tj. wezwanie do przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.16. Zamawiający zastrzega na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 1 pzp, obowiązek osobistej realizacji przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, jaką jest świadczenie usługi dowozu uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
termin płatności wynagrodzenia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: