„Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-06-10
  • ZamawiającyCentrum Usług Społecznych "Społeczna Warszawa"
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-31
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00347176
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych "Społeczna Warszawa"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367226100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Skaryszewska 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-802

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 222774970

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsparcie.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a4a7e80-1ce3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034394/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a4a7e80-1ce3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a4a7e80-1ce3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dalej: „Platforma”, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a4a7e80-1ce3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie:
ocds-148610-5a4a7e80-1ce3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5. Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ , o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
6.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7.Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień, zadawanie pytań i udzielania odpowiedzi. „Formularze do komunikacji” umożliwiają, również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: cus@um.warszawa.pl oraz wyznaczonych osób (komunikacja w tej formie nie dotyczy składania ofert)
9. Szczegółowy sposób komunikacji określa Rozdział XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawcę w ofercie jest Centrum Usług Społecznych „Społeczna Warszawa”, ul. Skaryszewska 3 („CUS”)
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, kontakt: iod.cus@um.warszawa.pl;
3) dane osobowe podane przez Wykonawcę przetwarzane będą w celu przeprowadzenia i udokumentowania czynności CUS, w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca podając dane osobowe osób wskazanych w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia, powinien wypełnić w stosunku do tych osób obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 -14 RODO;
4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) Odbiorcami danych osobowych podanych przez Wykonawcę mogą być:
a) Urząd m.st. Warszawy – sprawujący nadzór nad działalnością Centrum Usług Społecznych „Społeczna Warszawa”,
b) kontrahenci CUS, jeżeli udostępnienie danych jest niezbędne
do prawidłowej realizacji obowiązków umownych, w zakresie wynikającym z zawartych umów powierzenia przetwarzania danych,
c) osoby lub podmioty uprawnione do dostępu do dokumentacji postępowania, zgodnie z przepisami prawa w zakresie dostępu do informacji publicznej oraz ustawy Pzp.
6) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych podanych przez Wykonawcę do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
7) dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przechowywane przez okres wymagany przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, ze zm.); w zakresie dokumentacji określonej w art. 78 ust. 1 ustawy Pzp dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
8) każda osoba, której dane zostaną podane przez Wykonawcę ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO;
9) w stosunku do danych podanych przez Wykonawcę nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane;
10) osoby, których dane zostaną podane przez Wykonawcę, posiadają:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Wykonawcy:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUS/ZP/3/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami w Warszawie (dalej „usługa/i”, „przewozy”), zgodnie ze „Strategią rozwiązywania problemów społecznych 2030” (Uchwała LV/1735/2021 Rady m.st. Warszawy z 14.10.2021r.). Usługa świadczona będzie zgodnie z poniższymi warunkami:
1) usługi będą realizowane zgodnie z Regulaminem realizacji i korzystania ze specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami w Warszawie (dalej „Regulamin”), którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
2) osobami uprawnionymi do korzystania z przewozów (dalej „Korzystający”) są pełnoletni mieszkańcy Warszawy, którzy posiadają orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności (lub dokument równoważny) i spełniają szczegółowe warunki określone w Regulaminie;
3) usługa będzie obejmowała trzy rodzaje przewozów: jednorazowe, stałe i okolicznościowe, zgodnie z Regulaminem;
4) przedmiot zamówienia będzie realizowany bez podziału na części. Zamówienie – obejmuje realizację usług pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi:
a) planowana maksymalna liczba przewozów do realizacji w całym okresie przedmiotu zamówienia wynosi ok. 4800;
b) planowana minimalna gwarantowana liczba przewozów w trakcie całego okresu realizacji przedmiotu zmówienia wynosi 3000;
c) Zamawiający po podpisaniu umowy, przekaże Wykonawcy maksymalne liczby przewozów w podziale na przewozy stałe, jednorazowe i okolicznościowe, które Wykonawca może zrealizować w danym miesiącu obowiązywania umowy. Niewykorzystane w danym miesiącu przewozy, przechodzą do wykorzystania w kolejnym okresie rozliczeniowym;
d) Zamawiający dopuszcza możliwość w trakcie realizacji umowy zamiany liczby przewozów pomiędzy usługami (stałe/jednorazowe/okolicznościowe) w ramach wartości zawartej między stronami Umowy;
e) usługa będzie realizowana dopuszczonymi do ruchu samochodami osobowymi;
f) samochody będą posiadały znak promocyjnym.st. Warszawy oraz informację umieszczoną na szybie samochodu, że dany pojazd realizuje usługę transport osób z niepełnosprawnościami;
g) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania przez cały okres realizacji umowy:
- dwoma pojazdami elektrycznymi lub napędzanymi gazem ziemnym oraz dwoma pojazdami elektrycznymi lub napędzanymi wodorem lub hybrydowymi lub napędzanymi gazem ziemnym o maksymalnej emisji 50 g CO2/km i emisji zanieczyszczeń w rzeczywistych warunkach jazdy poniżej 80% dopuszczalnych wartości emisji;
5) zryczałtowana średnia długość każdego typu przewozu wynosi w jedną stronę 15 km;
6) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć możliwość realizacji zarówno przewozów stałych jak i jednorazowych w godzinach szczytu, tj. 6.30 – 10.00 oraz 14.00-19.00; oznacza to konieczność zapewnienia odpowiedniej liczby samochodów i osób do realizacji usługi, aby zrealizować zamówione przez Korzystających z przewozów;
7) Wykonawca oświadcza, że pojazdy wykorzystywane do wykonania przedmiotu zamówienia posiadają aktualną dokumentację potwierdzającą, że ich stan techniczny umożliwia dopuszczenie do ruchu drogowego, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;
8) Wykonawca w trakcie całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia będzie posiadał aktualną licencję:
-na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym,
-lub na wykonywanie krajowego transportu w zakresie przewozu osób taksówką,
-lub na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób
wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz.2201, ze zm.).
9) Pojazdy skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać:
a) łączność z dyspozytornią,
b) zamontowaną kasę fiskalną,
c) terminal płatniczy,
d) system GPS;
10) Wykonawca musi dysponować dyspozytornią, zapewniającą łączność z samochodami realizującymi usługę, a także udostępni adres e-mailowy i linie telefoniczne wraz z centralą umożliwiającą odbieranie telefonów jednocześnie z minimum trzech aparatów telefonicznych podłączonych do tej samej linii telefonicznej oraz zobowiąże się użyć standardowych numerów telefonów nie należących do klasy numerów o podwyższonych opłatach za połączenie;
11) Wykonawca na podstawie zgłoszeń Korzystających planuje i opracowuje trasy przejazdu
w celu skrócenia czasu oczekiwania na realizację usługi;
12) Wykonawca będzie zobowiązany do zaangażowania/zatrudniania osób, które biegle komunikują się w języku polskim, do realizowania usług:
a) kierowców,
b) pomocników do asystowania osobom z niepełnosprawnościami podczas dojścia z miejsca spotkania do samochodu, podczas podróży, podczas pomocy w wyjściu z samochodu i dojściu do miejsca wskazanego w zamówieniu,
c) dyspozytorów – osób, które m.in. będą przyjmować zgłoszenia od pasażerów
z niepełnosprawnościami, planować grafiki pracy kierowców, znajdować zastępstwa
w przypadku chorób kierowców i/lub pomocników, informować o realizacji zamówień;
13)wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia dyspozytorów na podstawie umowy o pracę - klauzula społeczna - art. 95 ust. 1 ustawy Pzp:
a) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby zakres i czynności związane z pracą dyspozytora, która obejmuje m.in. koordynowanie usług, układanie grafików jazd itp., były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy. Zamawiający stwierdza, że wykonywanie wszystkich czynności dyspozytora, polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465). Minimalne wynagrodzenie pracownika nie może być niższe niż minimalne wynagrodzenie określone w trybie przewidzianym w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2020 r. poz. 2207, ze zm.),
14)liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia musi być dostosowana do liczby zamówień na przewozy;
15) osoby uczestniczące w wykonywaniu przedmiotu zamówienia zobowiązane będą do realizacji powierzonych zadań przy zachowaniu należytej staranności;
16) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia dla nowych kierowców i innych osób realizujących ze strony Wykonawcy przedmiot zamówienia, obejmującego w szczególności: sposoby poruszania się oraz komunikacji z osobami z różnymi niepełnosprawnościami, potrzeb i oczekiwań osób z różnymi niepełnosprawnościami, a także sposoby oraz zasady właściwego zachowania wobec osób z różnymi niepełnosprawnościami;
17) przyznawanie możliwości korzystania z przewozów jednorazowych będzie odbywało się na podstawie złożonego do Zamawiającego przez mieszkańca Formularza zgłoszeniowego do korzystania z przewozów jednorazowych w ramach usług specjalistycznego przewozu osób
z niepełnosprawnościami w Warszawie - załącznik nr 1 do Regulaminu;
18) przyznawanie możliwości korzystania z przewozów stałych będzie odbywało się na podstawie złożonego do Zamawiającego przez mieszkańca Formularza zgłoszeniowego do korzystania z przewozów stałych w ramach usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami organizowanego w Warszawie - załącznik nr 2 do Regulaminu;
19) Wykonawca posiada system/oprogramowanie umożliwiające kontrolę / śledzenie przewozu oraz rejestrację przejazdów wraz z wykazem zawierającym następujące dane: imię i nazwisko Korzystającego, adres początkowy przewozu, adres końcowy przewozu, datę i godziny rozpoczęcia i zakończenia przewozu, ustaloną godzinę rozpoczęcia przewozu (tj. godzinę, na którą usługobiorca zamówił przewóz), potwierdzoną przez Wykonawcę;
20) załogę pojazdu niespecjalistycznego / osobowego na życzenie Korzystającego stanowić będzie kierowca oraz pomocnik posiadający udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy oraz w zakresie opieki nad osobami
z niepełnosprawnością.
Szczegółowy i pełny Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Rozdział IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert.
K1 – Cena oferty brutto – waga kryterium 60 % = 60 pkt
K2 – Samochody z napędem elektrycznym (EE) lub wodorowym (H) – waga 40% = 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samochody z napędem elektrycznym (EE) lub wodorowym (H)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę,
że posiada (oraz będzie posiadał w trakcie całego okresu realizacji umowy) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką lub licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym;
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej 20 pojazdami osobowymi, dopuszczonymi do ruchu, spośród których co najmniej dwa pojazdy są pojazdami elektrycznymi lub napędzanymi gazem ziemnym oraz co najmniej dwa pojazdy są pojazdami elektrycznymi lub napędzanymi wodorem lub hybrydowymi lub napędzanymi gazem ziemnym o maksymalnej emisji 50 g CO2/km i emisji zanieczyszczeń w rzeczywistych warunkach jazdy poniżej 80% dopuszczalnych wartości emisji; pojazdy będą wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku.

Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach,
o których mowa poniżej. Z treści wymaganych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 i 2, zostaną spełnione jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby, spełni warunek samodzielnie lub Wykonawcy spełnią go łącznie.
Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji;
4) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia:
1) wykazu pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami, to jest co najmniej 20 pojazdów osobowych, dopuszczonych do ruchu. Pojazdy będą wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku, a co najmniej dwa spośród tych pojazdów są pojazdami elektrycznymi lub napędzanymi gazem ziemnym oraz co najmniej dwa pojazdy są pojazdami elektrycznymi lub napędzanymi wodorem lub hybrydowymi lub napędzanymi gazem ziemnym o maksymalnej emisji 50 g CO2/km i emisji zanieczyszczeń w rzeczywistych warunkach jazdy poniżej 80% dopuszczalnych wartości emisji - Załącznik nr 6 do SWZ;
2) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką lub licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych – na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi w Rozdziale II SWZ ust. 7 SWZ, tj.:
wykazu wdrożonych środków organizacyjnych i technicznych, gwarantujących przetwarzanie powierzonych danych zgodnie z wymogami RODO oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozdziale II ust. 6 SWZ – zgodnie z treścią Załącznika Nr 10 (Lista kontrola dla potencjalnych podmiotów przetwarzających);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykaz wdrożonych środków organizacyjnych i technicznych, gwarantujących przetwarzanie powierzonych danych zgodnie z wymogami RODO oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozdziale II ust. 6 SWZ – zgodnie z treścią Załącznika Nr 10 (Lista kontrola dla potencjalnych podmiotów przetwarzających);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany wnieść wadium w wysokości
4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy sporządzić
w postaci elektronicznej i opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone przez mocodawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
2. Zamawiający zaleca, aby pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 zawierało w szczególności wskazanie:
− postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
− wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych
z nazwy z określeniem adresu siedziby;
− ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich imieniu zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.
3. Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym mowa
w ust. 1, mogą załączyć do oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej wynikać zakres umocowania wspólników.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie
to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie,
w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty „oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia”, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ, z którego wynika, który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4).
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawie Pzp oraz wskazanym we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający informuje, że obowiązuje zakaz udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a-e, ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b-f i lit. h-j dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b-e i lit. g-i, art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a-d, lit. f-h i lit. j dyrektywy 2009/81/WE - zgodnie z zapisem Rozdziału III ust. 19 SWZ.
2.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
3.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
4.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych :
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
3) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507),
6.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. szczegółowe zapisy zawiera Rozdział X SWZ.
7.Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1 SWZ, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ);
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na zasadzie art. 118 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ);
4) odpis lub informację z właściwego rejestru/ewidencji,
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy);
7) dowód wniesienia wadium;
8) kopie dowodów rejestracyjnych potwierdzających dane silnika, tj. rodzaj posiadanego napędu (źródło mocy lub rodzaj paliwa) – jeżeli dotyczy;
9) wykaz wdrożonych środków organizacyjnych i technicznych – zgodnie z treścią Załącznika Nr 10 do SWZ.
9.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022r. poz. 1233), jeżeli Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
10.Zamawiający w Rozdziale IV pkt 5 lit. g) SWZ określił aspekty środowiskowe w odniesieniu do Opisu przedmiotu zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu przyczepki do łódki - Berlicum - Noord Brabant - Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam transportu przyczepki do łódki. Trasa Berlicum - Noord Brabant do Grodziska Mazowieckiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI