Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 – 4 zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnobrzeg
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-01
  • ZamawiającyMiasto Tarnobrzeg
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-24
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 – 4 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158181568

1.5.8.) Numer faksu: 158221304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tarnobrzeg.eobip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 – 4 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b5edd37-04c3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006679/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 – 4 zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.tarnobrzeg.eobip.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.tarnobrzeg.eobip.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca
posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej
(ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150
MB (dotyczy MiniPortalu oraz ePUAP). 5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz
innych informacji przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub
e-mail (nie dotyczy składania ofert).6. Dane postępowanie można wyszukać na liście wszystkich
postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (inna niż oferta Wykonawcy i
załączniki do oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się:• 7.1. za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz
do komunikacji),• 7.2.drogą elektroniczną na adres: zampub@um.tarnobrzeg.pl, przy czym sposób
komunikacji wskazany w pkt 7.2 SWZ nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z
ofertą (wymagających szyfrowania), które należy składać wyłącznie w sposób wskazany w pkt 7.1 SWZ. 8. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do
komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 7.2 SWZ adres email (za
wyjątkiem oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą, które powinny być złożone w sposób
określony w pkt 7.1 SWZ). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, musi być zgody z
wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z
2020 poz. 2415).9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny
sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.tarnobrzeg.eobip.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula została określona w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula została określona w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-I.271.20.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Nagnajów (kapliczka), Nagnajów (wiadukt), Szkoła Podstawowa Nr 6, - ul. Mickiewicza 86, Ocice I, II, III, IV,V, Szkoła Podstawowa nr 6 - ul. Mickiewicza 86, Zespół Szkół Specjalnych – ul. Kopernika 18
• Przyjazd pod Zespół Szkół Specjalnych na godz. 7:50
Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Zespół Szkół Specjalnych – ul. Kopernika 18, Szkoła Podstawowa nr 6 - ul. Mickiewicza 86, Ocice I, II, III, IV, V, Szkoła Podstawowa nr 6 - ul. Mickiewicza 86, Nagnajów (wiadukt), Nagnajów (kapliczka),
Wyjazd z Zespołu Szkół Specjalnych o godz. 14:35
28osób + 1 lub 2 opiekunów; min. 29 miejsc siedzących tj.
Szkoła Podstawowa nr 6 – 27 osób + opiekun
Zespół Szkół Specjalnych – 1 osoba + opiekun
Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2021 poz. 450, ze zm.).
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2021/2022 w liczbie 187 kursów.
Wykonawca przez określenie „kurs” rozumie - przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami - z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Zamawiający zastrzega sobie zmianę trasy, zmianę godziny odwozu i przywozu oraz zwiększenie liczby uczniów o 6.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie
podlegaodrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów
ustalonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Ul. Warszawska (KOGA), ul. Warszawska 227 (Magdalena), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Przemysłowa (Przedszkole - Zakrzów), ul. Warszawska, Szkoła Podstawowa nr 9 – ul. Wiejska 4
Przyjazd pod szkołę na godz.7:30
Odwóz I- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Szkoła Podstawowa nr 9 – ul. Wiejska 4, ul. Warszawska, ul. Przemysłowa (Przedszkole- Zakrzów), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Warszawska 227 (Magdalena), Ul. Warszawska (KOGA),
Wyjazd ze szkoły o godz. 14:45
Odwóz II- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Szkoła Podstawowa nr 9 – ul. Wiejska 4, ul. Warszawska, ul. Przemysłowa (Przedszkole- Zakrzów), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Warszawska 227 (Magdalena), Ul. Warszawska (KOGA),
Wyjazd ze szkoły o godz. 16:30
53 osób + 1 opiekun; min. 54 miejsca siedzące
Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 poz. 450, ze zm.).
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2021/2022 w liczbie 187 kursów.
Wykonawca przez określenie „kurs” rozumie - przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami - z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby przewożonych: uczniów o 7 oraz o 1 opiekuna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie
podlegaodrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów
ustalonych wSWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3
Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• ul. Skalna Góra 6, ul. Kopernika 16A, Zespół Szkół nr 1 - ul. Kopernika 49 – w zależności od potrzeb zgłoszonych przez dyrektora Zespołu Szkół nr 1 związanych z planem zajęć dowożonych uczniów zespołu szkół;
• ul. Skalna Góra 6, ul. 1 Maja (Tapima), ul. Moniuszki (Stokrotka), ul. Wyspiańskiego (US), ul. Kopernika I, Kopernika 16A, Zespół Szkół Specjalnych – ul. Kopernika 18, Zespół Szkół nr 1 -ul. Kopernika 49, ul. Marii Dąbrowskiej 10, ul. Sienkiewicza, ul. Sikorskiego, ul. Zwierzyniecka (przy Żabce), ul. Nadole, ul. Dzikowska, Szkoła Podstawowa nr 9/Przedszkole nr 9 – ul. Wiejska 4;
Przyjazd do ZS nr 1 - 7:05
Przyjazd do Sp9, P9- 7:30
Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Szkoła Podstawowa nr 9/Przedszkole nr 9 – ul. Wiejska 4, ul. Dzikowska, ul. Nadole, ul. Zwierzyniecka (przy Żabce), ul. Sikorskiego, ul. Sienkiewicza, ul. Marii Dąbrowskiej 10, Zespół Szkół nr 1 -ul. Kopernika 49, Zespół Szkół Specjalnych – ul. Kopernika 18, ul. Kopernika 16A, ul. Kopernika I, ul. Wyspiańskiego (US), ul. Moniuszki (Stokrotka), ul. 1 Maja (Tapima), ul. Skalna Góra 6,
• Zespół Szkół nr 1 -ul. Kopernika 49, ul. Kopernika 16A, ul. Skalna Góra 6 – w zależności od potrzeb zgłoszonych przez dyrektora Zespołu Szkół nr 1 związanych z planem zajęć dowożonych uczniów zespołu szkół;
Wyjazd z Sp9, P9 o godz. 14:30
Wyjazd z ZS nr 1 o godz. 15:45 – w zależności od potrzeb zgłoszonych przez dyrektora Zespołu Szkół nr 1 związanych z planem zajęć dowożonych uczniów zespołu szkół;
13 osób, w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich + 1 do 3 opiekunów; tj.
Szkoła Podstawowa nr 9 – 9 osób,
Zespół Szkół Specjalnych - 2 osoby, w tym 1 osoba na wózku,
Zespół Szkół nr 1 – 2 osoby na wózku.

Okres ferii zimowych, wakacji, przerw świątecznych – do 40 kursów
Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Na terenie Miasta - Przedszkole nr 9 – ul. Wiejska 4;
Przyjazd do P9- 8:00
Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Przedszkole nr 9 - ul Wiejska 4- na terenie Miasta
Wyjazd z P9 godz. 15:00
4 osoby + 1 opiekun;
Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 poz. 450, ze zm.).
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2021/2022 w liczbie 187 kursów.
Wykonawca przez określenie „kurs” rozumie - przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami - z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w cenie do 40 dodatkowych kursów podczas ferii zimowych, wakacji - placówka nieferyjna Przedszkole nr 9 według potrzeb placówki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby uczniów o 5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie
podlegaodrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów
ustalonych wSWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4
Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• ul. Zamkowa, ul. Sienkiewicza (DPS), ul. Sienkiewicza, al. Warszawska (przystanki oś Wielowieś), ul. Jana Słomki, ul. Wiejska 4 (przy Szkole Podstawowej nr 9), ul. Sikorskiego (oś Dzików), ul. Zwierzyniecka (przy Biedronce), ul Dąbrowskiej (przy cmentarzu), Zespół Szkół Specjalnych - ul. Kopernika 18
Przyjazd pod szkołę- Zespół Szkół Specjalnych na godz. 7:40
Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Zespół Szkół Specjalnych – ul. Kopernika 18, ul, Dąbrowskiej (przy cmentarzu), ul. Zwierzyniecka (przy Żabce), ul. Wiejska 4 (przy Szkole Podstawowej nr 9), ul. Jana Słomki, al. Warszawska (przystanki oś Wielowieś),ul. Sienkiewicza, ul. Sienkiewicza (DPS), ul. Zamkowa,
Wyjazd z Zespołu Szkół Specjalnych o godz. 14:30;
16 osób, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim + 1 opiekun; tj.
Zespół Szkół Specjalnych – 16 osób, w tym 1 osoba na wózku

Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 poz. 450, ze zm.).
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2021/2022 w liczbie 187 kursów.
Wykonawca przez określenie „kurs” rozumie - przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami - z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby przewożonych uczniów o 7.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie
podlegaodrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów
ustalonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na krajowy transport drogowy wydaną na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.) stan prawny do dnia 15 sierpnia 2013r. lub posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego uzyskane po dniu 15 sierpnia 2013r. na podstawie i zasadach określonych w art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.) i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 ustanawiającego wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
4).1. potencjał techniczny
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w chwili podpisania umowy w celu realizacji zamówienia pojazdem do przewozu dzieci spełniającym poniższe warunki:
- niskopodłogowy (w przypadku zaoferowania usługi autobusem),
- przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.),
- nie starszy niż 2001 rok,
- posiadającym sprawne ogrzewanie,
- posiadającym oznakowanie pojazdu (przewóz dzieci),
- norma spalania EURO 3.
4).2. potencjał zawodowy
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt.4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art.109 ust.1 pkt.1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust.1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 6 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie 1 – 1 300,00 zł /słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100/, Zadanie 2 – 1 350,00 zł /słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100/ Zadanie 3 – 1 480,00 zł /słownie: jeden tysiąc czterysta osiemdziesiąt złotych 00/100/, Zadanie 4 – 1 340,00 zł /słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści złotych 00/100/
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz.310, 836 i1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg
nr rachunku:71 1240 2744 1111 0000 3990 9563
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: BZP-I.271.20.2021”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust.2.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie określa
szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia warunków udziału w postępowaniu.2. Warunek dotyczący uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.112 ust.
2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których
realizacji te uprawnienia są wymagane.3. W odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. W przypadku, o
którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie za-mówienia
dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.5. W przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie
wyłącznie z pełnomocnikiem. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to ma potwierdzać brak
podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.7. Jeżeli została wybrana
oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej
współpracę tych wykonawców.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą
solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną
w art. 366 Kodeksu cywilnego. 9. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej
Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:• Oferta wspólna powinna być
sporządzona zgodnie z SWZ,• Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:- dokumenty,
dotyczące własnej firmy, takie jak np. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa
każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;- dokumenty wspólne
takie jak np. formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe
składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę
wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne postanowienia umowy zostały określone w załączniku nr 2a-d do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożeniaoferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi transportowej - Kulno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi transportowej w zakresie przewozu osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI