„Świadczenie usług przewozowych poprzez zakup biletów miesięcznych na dowóz dla

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług przewozowych poprzez zakup biletów miesięcznych na dowóz dla dzieci z terenu Gminy Sulęczyno do Przedszkoli, Szkół Podstawowych oraz Zespołu Szkół”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulęczyno
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-15
  • ZamawiającyGmina Sulęczyno
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-07
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00539114
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług przewozowych poprzez zakup biletów miesięcznych na dowóz dla dzieci z terenu Gminy Sulęczyno do Przedszkoli, Szkół Podstawowych oraz Zespołu Szkół”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęczyno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska 26

1.5.2.) Miejscowość: Sulęczyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-320

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suleczyno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług przewozowych poprzez zakup biletów miesięcznych na dowóz dla dzieci z terenu Gminy Sulęczyno do Przedszkoli, Szkół Podstawowych oraz Zespołu Szkół”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eec3458a-94ff-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047438/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług przewozowych poprzez zakup biletów miesięcznych na dowóz dla dzieci z terenu gminy Sulęczyno do przedszkoli i szkół w okresie od 1.12.2024 r. do 31.12.2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/860503

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/suleczyno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXIV SWZ "Ochrona danych osobowych"

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXIV SWZ "Ochrona danych osobowych"

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Dowóz, odwóz i zakup biletów w dla uczniów z Zespołu Szkół w Mściszewicach.
Część nr 1 65 osób x 10 miesięcy
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
TRASA DOWOZÓW
1) Mściszewice, Bębny - pętla – zajazd do Skoczkowa – Mściszewice, Szkoła
- łączna ilość km – 12,2 (przewidywana łączna ilość dzieci na trasie: 65)

TRASY ODWOZÓW
1) Mściszewice, Szkoła – Skoczkowo – Mściszewice, Bębny - pętla
- łączna ilość km – 12,2(ok. godz. 13.10);
2) Mściszewice, Szkoła – Skoczkowo - Mściszewice, Bębny - pętla(ok. godz. 15),
- łączna ilość km: 12,2

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Dowóz, odwóz i zakup biletów dla uczniów z Przedszkoli i Szkół Podstawowych w m. Węsiory, Borek Kamienny, Podjazy, Sulęczyno.
Część nr 2 150 osób x 10 miesięcy
TRASY DOWOZÓW
1) Węsiory, Borowiec II (11 dzieci wsiada) – Węsiory, Szkoła (11dzieci wysiada) - Węsiory (7dzieci wsiada) – Borek Sulecki (3 dzieci wsiada) - Bukowa Góra (15 dzieci wsiada)- Sulęczyno, Szkolna - Szkoła - Sulęczyno, Żeromskiego,
- łączna ilość km – 12,5 (przewidywana łączna ilość dzieci na trasie: 36)
2) Kistowo – Kistowo, Kistówko – Borek, Granica – Borek - Borek Kamienny (45 dzieci wysiada + 14wsiada na trasie) – Sulęczyno, Żeromskiego – Sulęczyno, Szkolna – Szkoła (14 wysiada),
- łączna ilość km – 19,4 km (przewidywana łączna ilość dzieci na trasie: 14 do Szkół Podstawowych w Sulęczynie + 47 do Szkoły Podstawowej w Borku Kamiennym = 61 uczniów)
3) Kołodzieje – Sulęczyno, Żeromskiego– Sulęczyno, Szkolna – Szkoła - łączna ilość km – 5,4 (przewidywana łączna ilość dzieci na trasie: 21)
4) Nowy Dwór – Kłodno – Zdunowice, Leśniczówka - Sulęczyno, Gimnazjum – Sulęczyno, Szkolna – Szkoła (14 dzieci wysiada) – Podjazy, Widna Góra (12 dzieci wsiada) – Podjazy (12 dzieci wysiada, 6 dzieci wsiada na trasie) – zajazd do Żakowa – Sulęczyno, Żeromskiego– Sulęczyno, Szkolna – Szkoła (6 dzieci wysiada),
łączna ilość kilometrów – ok. 40 (przewidywana łączna ilość dzieci na trasie: 32, czego 20 dzieci otrzymuje bilet jednostronny)

TRASY ODWOZÓW:
1)Sulęczyno, Żeromskiego– Sulęczyno, Szkolna – Szkoła – Bukowa Góra – Węsiory, Szkoła – Węsiory, Przedszkole – Węsiory, Borowiec II (ok. godz. 13.05),
- łączna ilość km – 12,5;
2)Sulęczyno, Żeromskiego– Sulęczyno, Szkolna – Szkoła - Bukowa Góra – Węsiory – Węsiory, Szkoła - Borowiec II (ok. godz. 14.55),
- łączna ilość km – 12,5;
3) Sulęczyno, Szkolna - Szkoła, - Sulęczyno, Żeromskiego– Kołodzieje - Borek Kamienny – Borek - Borek, Granica – Kistowo – Kistowo, Kistówko (ok. godz. 13.03)
- łączna ilość km – 26,6;
4) Sulęczyno, Szkolna, Szkoła – Sulęczyno, Żeromskiego- Kołodzieje – Kistowo – Borek Kamienny – Borek - Borek, Granica – Kistowo, Kistówko (ok. godz. 15.00),
- łączna ilość km – 26,6;
5)Sulęczyno, Szkolna - Szkoła– Sulęczyno, Żeromskiego– Zdunowice, Leśniczówka – Kłodno – Nowy Dwór (godz. 14.00)
- łączna ilość km – 17,6.
6)Sulęczyno, Szkolna - Szkoła– Sulęczyno, Żeromskiego– Żakowo, Wybudowanie - Sulęczyno, Szkolna – Szkoła– Sulęczyno, Gimnazjum – Zdunowice, Leśniczówka – Kłodno – Nowy Dwór (ok. godz. 14.50)
- łączna ilość km – 25,6.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w załączniku nr 11 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: (dla części nr 1 i części nr 2)
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
 posiada właściwe co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 roku, poz. 2201 z późn. zm.) lub licencją wspólnotową zezwalającą na świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej:
Dla części nr 1 w wysokości: 40.000,00 zł.
Dla części nr 2 w wysokości: 90.000,00 zł.
W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część wartość polisy nie może być mniejsza niż suma kwot dla części, na które Wykonawca składa ofertę.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż:
Dla części nr 1 w wysokości: 40.000,00 zł.
Dla części nr 2 w wysokości: 90.000,00 zł.
UWAGA!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać się jedną usługą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tej usługi odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku.
 skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za oświadczenie usług dowozu dzieci do szkół:
Dla Części nr 1: jednym kierowcą posiadającym wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi.
Dla Części nr 2: czteroma kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi.
UWAGA!
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego kierowcy do więcej niż jednego zadania.
 dysponuje następującymi środkami transportu w celu realizacji zamówienia, w tym:
Dla Części nr 1: pojazdy przystosowane do przewozu osób
- minimum jednym z liczbą miejsc siedzących co najmniej 60,
Dla Części nr 2: pojazdy przystosowane do przewozu osób
- minimum jednym z liczbą miejsc siedzących co najmniej 55,
- minimum jednym z liczą miejsc siedzących co najmniej 50,
- minimum jednym z liczbą miejsc co najmniej 41,
- minimum jednym autobusem z liczbą miejsc ponad 9.
UWAGA!
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednego zadania.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, m.in. gdy zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe (dotyczy części nr 1 i części nr 2):
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych (dot. wszystkich części zamówienia):
a) w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zawodowej Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienie do wykonywania krajowego transportu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 roku, poz. 2201 z późn. zm.) lub licencją wspólnotową zezwalającą na świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem;
b) w zakresie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postepowaniu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga złożenia przedłożenia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem jego opłacenia;
c) w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający wymaga przedłożenia:
 wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych, były wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiot, dat wykonania oraz podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Nr 8 do SWZ);
 wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o sposobie dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 9 do SWZ).
 wykaz narzędzi, wyposażenia lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi zasobami (załącznik Nr 10 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy - załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/suleczyno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników z ciągnikami typu mega na trasy SE-IT (najlepiej z podstawowym ADR). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI