Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI
NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU SZKOLNYM 2022/2023 W KOMUNIKACJI ZAMKNIĘTEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Buk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Buk
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-320
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 618 884 410
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: buk@buk.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI
NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU SZKOLNYM 2022/2023 W KOMUNIKACJI ZAMKNIĘTEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebc61cf9-1a23-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033853/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług przewozowych, polegających na dowozach (przywóz i odwóz) dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Buk do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2022/2023 w komunikacji zamkniętej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina
2. Szczegóły zostały określone w rozdziale VIII SWZ. 3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ - rozdział XXXIX. INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH
OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w SWZ - rozdział XXXIX. INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH
OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.21.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych, polegających na dowozach (przywóz i odwóz) dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Buk oraz Gminy Opalenica do szkół i ośrodków w Poznaniu i Owińskach w roku szkolnym 2022/2023 w komunikacji zamkniętej.
2. Termin realizacji zamówienia:
rok szkolny 2022/2023 tj. od dnia 01 września 2022 r. do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Trasy przewozów i kursów: dowóz dzieci do szkół w Poznaniu i Owińskach
Trasa nr 1.
Opalenica – Buk – Wielka Wieś – Dakowy Suche – Dobieżyn – Otusz – Niepruszewo – Kalwy – Poznań
Trasa nr 2. Buk- Poznań - Owińska
W roku szkolnym 2022/2023 Zamawiający przewiduje dowóz dzieci w liczbie 25 w wieku od 8 lat do 22 lat w tym 1 dziecko niepełnosprawne ruchowo z miejscowości Niepruszewo gmina Buk, w związku z czym Zamawiający wymaga aby środek transportu umożliwiał wjazd wózków inwalidzkich.
Do dowiezienia do szkół i ośrodków w Poznaniu są dzieci i młodzież z następujących miejscowości: Buk, Wielka Wieś, Dobieżyn, Dakowy Suche, Otusz, Kalwy Niepruszewo, Opalenica.
Dzieci należy dowieźć codziennie do placówek oświatowych w Poznaniu oraz dwa razy w tygodniu dowieźć (poniedziałki i czwartki) z Niepruszewa i Buku do Owińsk i dwa razy w tygodniu odebrać (środy i piątki) z tego Ośrodka.
Dowozy odbywać się będą łącznie przez 186 dni.
Szacuje się liczbę kilometrów do przejechania w celu wykonania zamówienia w roku szkolnym
2022/2023 na ok. 120 600 km.
Dzieci należy dowieźć codziennie:
1) do Zespołu Szkół Specjalnych nr 101 w Poznaniu, ul. Swoboda 41 ( 14 dzieci) w tym z:
Buk – 6
Niepruszewo – 1
Dakowy Suche - 1
Dobieżyn – 2
Otusz – 3
Wielka Wieś – 1,
2) do Zespołu Szkół Specjalnych nr 103, ul. Kanclerska 31 w Poznaniu (4 dzieci) – 1 dziecko z Opalenicy, 2 dzieci z Buku, 1 dziecko z Wielkiej Wsi,
3) do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Reggio Emilia w Poznaniu, ul. Drużbickiego 9 – 1 dziecko z Opalenicy
4) do Warsztatu Terapii Zajęciowej „Koniczynka” w Poznaniu, ul. Swoboda 22/24 – 1 dziecko z Niepruszewa,
5) do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach przy pl. Przemysława 9 – 1 dziecko z Buku i 1 dziecko z Niepruszewa,
6) do Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Zawsze Razem” w Poznaniu, os. Jana III Sobieskiego nr 109 – 1 dziecko z Kalw.
4. Sposób realizacji zamówienia:
Przy tak zróżnicowanym wieku dowożonych dzieci należy założyć: dowóz codziennie dwa razy i odwóz codziennie dwoma kursami.
Dzieci rozpoczynają zajęcia w szkołach o różnych godzinach i szkoły znajdują się w różnych rejonach Poznania, dlatego może zaistnieć potrzeba przejazdu jednocześnie dwóch samochodów.
Dzieci należy rozwieźć dwoma kursami rano i dwoma powrotnymi.
Zamawiający będzie dokonywał zgłoszenia konieczności podstawienia pojazd zastępczego drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady dokonywania oceny:
- stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert
- oferta z najniższą ceną brutto ( z VAT) podaną w formularzu ofertowym otrzyma maksymalną ilość punktów w kryterium cena,
- oferta, która otrzyma maksymalną łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów,
- ilość punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona do dwóch miejsc po przecinku,
- 1 pkt = 1 %
- maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
2. Ilość punktów w kryterium cena (dla danego zadania) będzie wyliczona według poniższego wzoru:
Najniższa cena brutto
spośród ofert nieodrzuconych
Cn = ------------------------------------------------ x 80% (waga kryt. cena) x 100
Cena brutto oferty nieodrzuconej
3. Ilość punktów w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego, przeznaczonego do właściwego wykonania niniejszego zadania, zostanie przyznana wg poniższych zasad:
a) podstawienie pojazdu zastępczego o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w SWZ w czasie do 30 minut od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego – 20 pkt.,
b) podstawienie pojazdu zastępczego o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w SWZ w czasie powyżej 30 minut do 1 godziny od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego – 10 pkt.,
c) podstawienie pojazdu zastępczego o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w SWZ w czasie powyżej 1 godziny od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego – 0 pkt.
Brak wskazania przez Wykonawcę, zgodnie z treścią pkt 2 Formularza oferty, żadnego zakresu czasu będzie traktowane jako zaoferowanie podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 1 godziny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający wymaga odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający wymaga posiadania licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, certyfikatu kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla przynajmniej jednej z osób zarządzających Firmą Wykonawcy.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4. zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający wymaga by Wykonawca:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej 1 usługę polegającą na przewozie w komunikacji zamkniętej dzieci niepełnosprawnych przez okres minimum 1 roku szkolnego, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto;
b) dysponuje w celu realizacji zamówienia:
- dwoma samochodami, w tym jednym o liczbie miejsc min. 20 (+/- 2) plus kierowca i opiekun, drugim o liczbie miejsc minimum 16, wszystkie samochody winny być wyposażone w szyny do mocowania wózków inwalidzkich w sposób zapewniający bezpieczny transport dziecka w wózku,
- samochody do przewozu dzieci muszą posiadać ważne badania techniczne, ubezpieczenie w zakresie OC i NW a także zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu wydane przez Stację Kontroli Pojazdów z wpisem o przystosowaniu pojazdu do przewozu min. 2 wózków inwalidzkich,
- wszystkie samochody, które będą wykorzystywane do realizacji dowozów muszą spełniać wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. z 2019 r.,poz. 2310 z późniejszymi zmianami), ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 r., poz. 988 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późniejszymi zmianami),
c) dysponuje w celu wykonania zamówienia min. dwoma osobami (kierowcami), które posiadają uprawnienia do kierowania ww. pojazdami, ,
d) dysponuje w celu wykonania zamówienia min. dwoma pełnoletnimi opiekunami zdolnymi do opieki i pomocy przewożonym dzieciom.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób oraz certyfikatu kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla przynajmniej jednej z osób zarządzających Firmą Wykonawcy,
3. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (załączniki nr 4 do SWZ) z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi wykazane w dokumencie, o którym mowa w punkcie poprzedzającym zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wzór oświadczenia – załączniki nr 5. do SWZ,).
5. wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) wraz załącznikami tj. fotografiami, dowodami rejestracyjnymi pojazdów wskazanych w wykazie z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC i NW a także zaświadczeniami o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdów wydanym przez Stację Kontroli Pojazdów w wpisem o przystosowaniu pojazdu do przewozu min. 2 wózków inwalidzkich.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferty składane wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.):
a) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
b) wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
c) do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
d) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
e) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
● oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
● sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
- kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.
f) przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
- zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
- określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
- czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się zmiany w umowie w następujących przypadkach:
1. Po akceptacji Zamawiającego - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w SWZ.
2. Po akceptacji Zamawiającego - zmiana pojazdów, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, na inne o nie gorszych parametrach technicznych, posiadającym wszelkie niezbędne badania techniczne i dokumenty określone w SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-22 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć:
a) Formularz ofertowy,
b) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,
c) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
d) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
e) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.