Świadczenie usług przewozowych na rzecz dzieci i uczniów w roku szkolnym 2020/20

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług przewozowych na rzecz dzieci i uczniów w roku szkolnym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCedynia
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-06-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Administracyjny Szkół
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-12
  • Numer ogłoszenia546131-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546131-N-2020 z dnia 2020-06-12 r.

Zespół Administracyjny Szkół: Świadczenie usług przewozowych na rzecz dzieci i uczniów w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Administracyjny Szkół, krajowy numer identyfikacyjny 81241790600000, ul. Pl. Wolności  1 , 74-520  Cedynia, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 4317824, 4317834, e-mail zas@cedynia.pl, faks 914 317 810.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.cedynia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.cedynia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.cedynia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej do siedziby Zamawiajacego
Adres:
Zespół Administracyjny Szkół w Cedyni, ul. Mieszka I 21, 74-520 Cedynia

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych na rzecz dzieci i uczniów w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: ZAS.2412.18.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 - dowóz i odwóz dzieci i uczniów do szkół dla których Gmina Cedynia jest organem prowadzącym oraz Zadanie nr 2 - dowóz i odwóz uczniów i dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do szkół realizujących takie nauczanie.

II.5) Główny kod CPV: 60172000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-08-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-01 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W tym celu wykonawca musi przedstawić:a) licencję na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu osób, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r., poz 2140 ze zmianami)b) Certyfikat kompetencji zawodowych wydany zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r., poz 2140 ze zmianami)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny, który pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy: wykonawca musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować tyloma pełnosprawnymi pojazdami w ramach każdego Zadania, które umożliwia przewóz z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz opiekunów.Liczba pojazdów musi gwarantować dotarcie na zajęcia szkolne dzieci dowożonych w ramach danego Zadania, a następnie ich powrót do domów.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.2) Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, to znaczy: kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii D lub D1, ważnymi badaniami lekarskimi, zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r., poz 2140 ze zmianami.), w liczbie odpowiadającej ilości pojazdów przeznaczonych przez wykonawcę do realizacji danego Zadania.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dysponowaniem ww. osobami muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie..
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwy organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed opływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa informację odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art, 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez wykonawcę oraz że nie otwarto jego likwidacji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oferty na usługi, Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 1 biletu miesięcznego szkolnego lub km przejazdu 0,50
Serwis - czas podstawienia autobusu lub pojazdu zastępczego 0,20
Cena 1 km przejazdu w przewozach nieregularnych 0,30

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy mogą nastąpić, z uwzględnieniem art. 144 Pzp, w szczególności w następującym zakresie: 10 Innych postanowień umowy w przypadkach: a0 zmiany stawek podatku od towarów i usług, w takim przypadku zmianie ulegnie wartość brutto, b) zmiany nazwy zadania, c) zmiany osób wskazanych w umowie, d) przekształceń wykonawcy lub zbycia przedsiębiorstwa, e) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy, f)zmiany wynikającej ze zmian w funkcjonowaniu systemu oświaty, g) wynikających z realizacji poleceń władz państwowych związanych ze zwalczaniem sytuacji kryzysowych w tym pandemii chorób zakaźnych i innych zagrożeń
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-29, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz i odwóz dzieci i uczniów w komunikacji regularnej na podstawie biletów miesiecznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - dowóz dzieci i uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Cedynia w okresie 01 września 2020 (wtorek) – 25 czerwca 2021 r. (piątek) obejmujące dowozy dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Cedynia na podstawie biletów miesięcznych oraz odwóz po zakończonych zajęciach. Przewóz uczniów będzie realizowany do następujących szkół:a) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Cedyni ul. Mieszka I 21, 74 – 520 Cedyniab) Szkoła Podstawowa im. Leśników Polskich w Piasku, Piasek 63B, 74 – 520 CedyniaPrzewidywana liczba dzieci dowożonych do szkół z poszczególnych miejscowości:Lp. Miejscowość Zespół Szkolno-Przedszkolny w Cedyni [liczba uczniów] Szkoła Podstawowa w Piasku [liczba uczniów]1 Lubiechów Dolny 22 02 Bielinek 8 153 Czachów 5 174 Lubiechów Górny 7 115 Trzypole 0 06 Radostów 18 07 Parchnica 6 08 Orzechów 14 09 Golice 2 010 Osinów Dolny 16 011 Stary Kostrzynek 3 012 Żelichów 17 013 Stara Rudnica 23 014 Siekierki 16 015 Łukowice 0 516 Piasek 2 017 Niesułów 0 0RAZEM Autobus + bus (8 +1 osobowy) 159 48Do realizacji Zadania nr 1 Wykonawca zapewni:1. niezbędna liczbę pojazdów do liczby uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć – ostateczna liczba uczniów może ulec zmianie,2. pojazdy własne lub pojazdy do których posiada inny tytuł prawny:3. 1 autobus z co najmniej 50 miejscami do siedzenia oraz 2 autobusu z co najmniej 45 miejscami do siedzenia, oraz busa przystosowanego do przewozu osób z minimalnie 8 miejscami do siedzenia. Zamawiający nie dopuszcza miejsc stojących w pojazdach,4. pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób, muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny – Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 5. w okresie zimowym pojazdy z ogumieniem zimowym oraz ogrzewaniem, ponadto Wykonawca będzie dbał o to aby stopnie wejściowe do pojazdu nie były śliskie i nie zalegał na nich lód,6. pojazdy zapewniające niezbędne bezpieczeństwo i komfort jazdy, musza być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej,7. liczba uczniów jest prognozowana i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia,8. dowozy i odwozy będą realizowane na podstawie imiennych miesięcznych biletów wydawanych osobom uprawnionym do przejazdu na podstawie imiennych wykazów uczniów przekazywanych przez Dyrektorów szkół,9. dojazd do miejsca rozpoczęcia pracy i zjazd do siedziby przewoźnika po zakończeniu dowozu nie obciążają Zamawiającego,10. przewozy dotyczą okresu od 01 września 2020 (wtorek) – 25 czerwca 2021 r. w których odbywają się zajęcia lekcyjne wyłączając dni wolne od nauki, przerwy świąteczne itp. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).11. przedmiot zamówienia ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Zamawiającego linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży na podstawie biletów miesięcznych 12. planowany rozkład jazdy autobusów stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Rozkład jazdy może podlegać modyfikacjom w trakcie realizacji zamówienia.13. linie komunikacji regularnej muszą być oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności autobusów na poszczególnych liniach do ilości przewożonych uczniów.14. Przystanki Wykonawca wyposaży w odpowiednie oznakowanie a w szczególności w aktualne informacje o godzinach odjazdu autobusów w poszczególnych kierunkach,15. w ramach regularnych linii komunikacyjnych i utworzonych rozkładów jazdy Wykonawca może świadczyć usługi transportowe na rzecz innych osób po zapewnieniu miejsc siedzących wszystkim dowożonym uczniom.16. zatrudnienie osób na stanowiskach opiekunów dowozów pozostaje po stronie zamawiającego. 17. prawo do bezpłatnych przejazdów na zorganizowanych liniach mają:a) opiekunowie przewozów szkolnych w czasie wykonywania opieki nad uczniami, b) opiekunki Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Cedyni podczas wykonywania swoich obowiązków służbowych (wyłącznie na podstawie okazanego zaświadczenia o zatrudnieniu w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Cedyni),c) stażyści zatrudnieni w Urzędzie Miejskim w Cedyni oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Cedynia podczas wykonywania swoich obowiązków służbowych (wyłącznie na podstawie okazanego zaświadczenia o zatrudnieniu w wyżej wymienionych jednostkach)18. wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny i bezawaryjny przewóz uczniów w godzinach ustalonych według rozkładu jazdy,19. Zamawiający przewiduje, że w czasie pomiędzy kursami regularnymi realizującymi rozkład jazdy oraz w dni wolne od nauki będą mogły się odbywać przejazdy nieregularne zlecane przez Zamawiającego, Zespół Szkolno – Przedszkolny w Cedyni oraz Szkołę Podstawową im. Leśników Polskich w Piasku. 20. przewidywana liczba dni nauki szkolnej od 01 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r. wynosi 188 dni,Miesiące 2020 r. 2021 r. Ogółem IX X XI XII I II III IV V VI Liczba dni 22 22 20 16 9 20 23 18 20 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 1 biletu miesięcznego szkolnego 0,50
Serwis - czas podstawienia autobusu zastępczego 0,20
Cena 1 km przejazdu w przewozach nieregularnych 0,30

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:a) w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ” Świadczenie usług przewozowych na rzecz dzieci i uczniów w roku szkolnym 2020/2021.” – znak sprawy: ZAS.2412.18.2020.WG, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Gmina CedyniaPlac Wolności 174 – 520 CedyniaTel.: 91 41 44 006Faks: 91 41 44 162e-mail: info@cedynia.plc) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Cedyni jest Pan Michał Nieścioruk, kontakt: 91 431 78 17, info@cedynia.pld) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;j) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.25.2. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z poźn. zmianami) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz i odwóz osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do szkół zlokalizowanych poza gminą Cedynia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 - Dowóz osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do szkół zlokalizowanych poza gminą Cedynia w okresie 01 września 2020 (wtorek) – 25 czerwca 2021 r. (piątek) rozliczane na podstawie liczby kilometrów rzeczywiście zrealizowanych na potrzeby tych przewozów. Przewóz uczniów będzie realizowany do następujących szkół• Codziennie (od poniedziałku do piątku z wyjątkiem przypadających na te dni świat lub innych ustawowo dni wolnych) wyjazdy o godz. 8:00 ze Starej Rudnicy do Szkoły Podstawowej w Dębnie i powrót z Dębna o godz. 14.45. • Codziennie (od poniedziałku do piątku z wyjątkiem przypadających na te dni świat lub innych ustawowo dni wolnych) wyjazd o godz. 7:25 z Cedyni do Chojny i powrót z Chojny do Cedyni o godz. 14:30• Codziennie (od poniedziałku do piątku z wyjątkiem przypadających na te dni świat lub innych ustawowo dni wolnych) wyjazd o godz. 7:15 z Orzechowa do Cedyni i powrót z Cedyni do Orzechowa o godz. 14:30• Dwa razy w tygodniu: w piątek – Police – Cedynia 2 dzieci, w niedzielę – Cedynia – Police. 3.4. Do realizacji Zadania nr 2 Wykonawca zapewni:1. niezbędny pojazd dostosowany do liczby osób uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć – ostateczna liczba osób może ulec zmianie,2. pojazdy własne lub pojazdy do których posiada inny tytuł prawny:3. pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób, muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny – Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4. w okresie zimowym pojazdy z ogumieniem zimowym oraz ogrzewaniem, ponadto Wykonawca będzie dbał o to aby stopnie wejściowe do pojazdu nie były śliskie i nie zalegał na nich lód,5. pojazdy zapewniające niezbędne bezpieczeństwo i komfort jazdy, musza być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej,6. środki transportu oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do realizacji wszystkie miejsca siedzące. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostosowania pojazdu lub pojazdów do przewozu takich osób,7. koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca.8. liczba osób jest prognozowana i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia,9. dowozy i odwozy będą realizowane na podstawie listy osób uprawnionych do przewozu przekazywanych przez kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Cedyni10. dojazd do miejsca rozpoczęcia przewozu i zjazd do siedziby przewoźnika po zakończeniu dowozu nie obciąża Zamawiającego. Podobnie nie obciążają Zamawiającego inne przejazdy techniczne np. po paliwo, do warsztatu, itp.11. przewozy dotyczą okresu od 01 września 2020 r. do – 25 czerwca 2021 r. w których odbywają się zajęcia wyłączając dni wolne, przerwy świąteczne itp.12. wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny i bezawaryjny przewóz uczniów w godzinach ustalonych według rozkładu jazdy,13. liczba dni zajęć w roku w okresie 01 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r. będzie wynosić około 188 dni.3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.3.7. Wykonawca do realizacji Zadania nr 1 i Zadania nr 2 zatrudni kierowców na podstawie umowy o prace, zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp (dz. U. z 2019 r. 1843 z późn. zm.)3.8. Wykonawca może złożyć ofertę do całości przedmiotu zamówienia czyli zadania nr 1 i nr 2 lub jednego z wybranych zadań.3.9. Zadania nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone.3.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenie zakresu zamówienia Zadania nr 1 do  30% w zależności od bieżących potrzeb. 3.11. Zadanie nr 2 może zostać zniesione.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 1 km przejazdu w Zadaniu nr 2 0,50
Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego 0,20
Cena 1 km przejazdu w przewozach nieregularnych 0,30

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:a) w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ” Świadczenie usług przewozowych na rzecz dzieci i uczniów w roku szkolnym 2020/2021.” – znak sprawy: ZAS.2412.18.2020.WG, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Gmina CedyniaPlac Wolności 174 – 520 CedyniaTel.: 91 41 44 006Faks: 91 41 44 162e-mail: info@cedynia.plc) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Cedyni jest Pan Michał Nieścioruk, kontakt: 91 431 78 17, info@cedynia.pld) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;j) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.25.2. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z poźn. zmianami) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI