Świadczenie usług przewozowych na rok szkolny 2020/2021 w zakresie dowozu dzieci

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług przewozowych na rok szkolny 2020/2021 w zakresie dowozu dzieci i uczniów, w tym dzieci i uczniów niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich, z terenu Gminy Jasienica do przedszkoli/szkół/ośrodków na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego i pszczyńskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasienica
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w jasienicy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-10
  • Numer ogłoszenia572569-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572569-N-2020 z dnia 2020-08-10 r.

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w jasienicy: Świadczenie usług przewozowych na rok szkolny 2020/2021 w zakresie dowozu dzieci i uczniów, w tym dzieci i uczniów niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich, z terenu Gminy Jasienica do przedszkoli/szkół/ośrodków na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego i pszczyńskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w jasienicy, krajowy numer identyfikacyjny 07060630800000, ul. Jasienica   845 , 43-385  Jasienica, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 8212641, 661570750, e-mail gzosip@jasienica.pl, adyk@gzosip.jasienica.pl, faks 33 8212641.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.jasienica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.jasienica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.jasienica.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.jasienica.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych na rok szkolny 2020/2021 w zakresie dowozu dzieci i uczniów, w tym dzieci i uczniów niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich, z terenu Gminy Jasienica do przedszkoli/szkół/ośrodków na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego i pszczyńskiego.
Numer referencyjny: ZP1/08/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenia usług przewozowych na rok szkolny 2020/2021 w zakresie dowozu dzieci i uczniów, w tym dzieci i uczniów niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich, z terenu Gminy Jasienica do przedszkoli/szkół/ośrodków na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego i pszczyńskiego. Przewidywana liczba dzieci, uczniów i młodzieży dowożonych z placówek: a) Centrum Edukacyjno-Leczniczo-Rehabilitacyjne dla Dzieci i Młodzieży w Rudołtowicach – 2 uczniów,b) Szkoła Podstawowa Nr 17 w Bielsku-Białej, ul. Bratków 6 – 10 uczniów,c) Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie, ul. Mickiewicza 12 – 4 uczniów,d) Ośrodek Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Ustroniu, ul. Wiejska 8 – 3 uczniów,e) Zespół Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e – 5 uczniów,f) Niepubliczna Szkoła Podstawowa Jonatan w Bielsku-Białej, ul. Mickiewicza 21 – 1 uczeń,g) Niepubliczna Szkoła Podstawowa Jonatan w Bielsku-Białej, ul. Błękitna 14 – 7 uczniów,h) Nowa Szkoła w Bielsku-Białej, ul. Komorowicka 25 – 1 uczeń,i) Szkoła Podstawowa Integracyjna nr 6 w Bielsku-Białej, ul. Brodzińskiego 3 – 1 uczeńj) Niepubliczna Szkoła Podstawowa Da Vinci im. Marii Montessori w Bielsku-Białej, ul. Bystrzańska 5 – 1 uczeńk) Szkoła Podstawowa im. Rudolfa Gila w Świętoszówce, Świętoszówka 40 – 9 uczniówl) Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Słoneczna Kraina” w Bielsku-Białej ul. Legionów 6 – 2 uczniówm) Przedszkole Terapeutyczne „Słoneczna Kraina” w Bielsku-Białej, Pl. Opatrzności Bożej 14 – 1 uczeńn) Zespół Szkół Specjalnych im. K. I. Gałczyńskiego w Bielsku-Białej, ul. Wapienicka 46 – 2 uczniówo) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Grodźcu, Grodziec 9 – 1 uczeńp) Zespół Szkół dla Dzieci Słabosłyszących, Niesłyszących i z Afazją w Bielsku-Białej, ul. Kamienicka 11a – 2 uczniów 1. 2. Zamawiający informuje, że liczba dzieci i uczniów oraz liczba placówek w czasie realizacji umowy może ulec zmianie, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę na dwa dni przed zmianą. Zgodnie z wzorem umowy, strony obowiązuje aneks do umowy.3. Dowóz dzieci i uczniów będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej z wyłączeniem nieobecności dzieci i uczniów oraz dni wolnych od zajęć szkolnych, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021.4. Dzienny harmonogram dowozu dzieci i uczniów uzależniony będzie od rozkładu zajęć szkolnych i ulegał będzie zmianom według potrzeb Zamawiającego, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę na dwa dni przed zaistniałymi zmianami. Wykonawca określi plan trasy przewozu uczniów według aktualnego planu lekcji, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. Plan trasy przewozu wymaga pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego.5. Przedmiot umowy obejmuje orientacyjną dzienną liczbę 704 kilometrów i taką liczbę kilometrów Wykonawca przyjmie do ustalenia stawki . Dokonany pomiar tras obejmuje trasy Gminy Jasienica i po terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego i pszczyńskiego.6. Dowóz dzieci i uczniów do przedszkoli/szkół/ośrodków oraz odbiór po zakończeniu zajęć odbywać się będzie zgodnie z poszczególnymi rozkładami zajęć. Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z rodzicami dzieci oraz dyrektorami szkół, godziny dowożenia do szkoły i odwożenia do domu. Czas dowozu musi być tak uzgodniony, aby dziecko było w placówce najpóźniej 5 min. przed rozpoczęciem zajęć.7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad dziećmi i uczniami w czasie ich dowozu oraz przywozu z przedszkola/szkoły/ośrodka. Zapewnienie opieki rozpoczyna się od momentu wsiadania dzieci i uczniów do samochodu i trwa w czasie przejazdu i podczas wysiadania w miejscu docelowym do chwili oddania dziecka i ucznia w ręce nauczyciela oraz wsiadania i wysiadania w drodze powrotnej do chwili oddania w ręce rodzica. Opiekę w trakcie przewozu może sprawować osoba pełnoletnia, zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej, cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką.Osoby, którym powierza się opiekę nad dziećmi i uczniami dowożonymi do przedszkoli/szkół/ośrodków, mają obowiązek:sprawdzić stan liczebny w czasie oczekiwania na pojazd oraz wewnątrz pojazdu,dopilnować ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc w pojeździe,przestrzegać zasady, w myśl której opiekun wsiada ostatni i wysiada pierwszy,ustalić sposób porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,zwracać uwagę na właściwe zachowanie się uczniów w czasie oczekiwania i przejazdu,zapewnić bezpieczne wsiadanie do pojazdu i wysiadanie z niego, a także -w zależności od sytuacji - bezpieczne przejście do szkoły,w razie potrzeby, w zależności od usytuowania przystanku czy miejsca zaparkowania,przeprowadzić uczniów na drugą stronę jezdni,przestrzegać obowiązku wysiadania z pojazdu tylko na parkingach.opiekun lub opiekunowie nie mogą dopuścić do przewozu dzieci i młodzieży w sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ich zdrowia i życia.opiekun będzie posiadał identyfikator i kamizelkę odblaskową. Opiekunowie - osoby do sprawowania opieki nad dziećmi i uczniami, muszą posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.Osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi i uczniami nie może być kierowca pojazdu.1. KODY CPV:60112000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego60113400-8 usługi w zakresie transportu osób 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.3. Zamawiający wskazuje, iż zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem – dot. osób realizujących Świadczenie usług przewozowych na rok szkolny 2020/2021 w zakresie dowozu dzieci i uczniów, w tym dzieci i uczniów niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich, z terenu Gminy Jasienica do przedszkoli/szkół/ośrodków na terenie powiaty bielskiego, cieszyńskiego i pszczyńskiego: Kierowców.Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 9 na podstawie umowy o pracę, w tym uprawnienia Zamawiającego do wykonywania czynności kontrolnych w tym zakresie, określone zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ – wzór Umowy.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 794112,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-06-25
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-01 2020-09-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym lub posiada aktualną licencje na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.)Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z zał. nr 2
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: b) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: c) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, że posiada niezbędną liczbę pojazdów samochodowych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia mniej niż 7 pojazdów samochodowych (wg zał.nr 4). Pojazdy samochodowe, które będą użyte do realizacji zamówienia nie mogą być starsze niż z rocznika 2005, muszą posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych oraz posiadać specjalistyczne oznakowanieWykonawca zobowiązany jest złożyć informacje zgodnie z wzorem zał. nr 4
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, przy czym dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy:a) (art. 24 ust. 5 pkt 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2020 r. poz. 814 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1228 z późn. zm.)Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie zgodnie z zał. nr 32. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (zał. nr 8)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym lub posiada aktualną licencje na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.)Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 2b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresieWykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3c) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, że posiada niezbędną liczbę pojazdów samochodowych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia mniej niż 7 pojazdów samochodowych (wg zał.nr 4). Pojazdy samochodowe, które będą użyte do realizacji zamówienia nie mogą być starsze niż z rocznika 2005, muszą posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych oraz posiadać specjalistyczne oznakowanieWykonawca zobowiązany jest złożyć informacje zgodnie z wzorem zał. nr 4d) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, okresu realizacji i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wymagane informacje zgodnie z zał. nr 5 Wykaz usług
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin platnosci faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zał nr 6 stanowi zwór umowy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: zmiany liczby uprawnionych dzieci i uczniów do przewozu (zarówno poprzez jej zwiększenie, jak i zmniejszenie), zmiany liczby szkół, przedszkoli, ośrodków, zarówno poprzez jej zwiększenie jak i zmniejszenie) zmiany długości tras poprzez ich wydłużenie bądź skrócenie. urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-18, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rejestracje auta z Niemiec - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie rejestracja auta sprowadzonego z Niemiec. Przegląd wykonany, kompletna dokumentacja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jasienica: Budowa parkingu przy ośrodku zdrowia w Rudzicy
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Jadów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz dzieci niepełnosprawnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI