„Świadczenie usług przewozowych dla uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług przewozowych dla uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Olszyna w okresie 01.01.2022 r.- 31.08.2023 r. ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlszyna
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-10
  • ZamawiającyGMINA OLSZYNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00296507
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług przewozowych dla uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Olszyna w okresie 01.01.2022 r.- 31.08.2023 r. ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 6

1.5.2.) Miejscowość: Olszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-830

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757212050

1.5.8.) Numer faksu: 757231015

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@olszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług przewozowych dla uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Olszyna w okresie 01.01.2022 r.- 31.08.2023 r. ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f33e400-535e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003646/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług przewozowych dzieci do szkół na terenie gminy Olszyna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
1. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług przewozowych dla uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Olszyna w okresie 01.01.2022 r.- 31.08.2023 r. ”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: „Świadczenie usług przewozowych dla uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Olszyna w okresie 01.01.2022 r.- 31.08.2023 r. ”
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów z terenu gminy Olszyna do Szkoły Podstawowej Nr 1, Szkoły Podstawowej Nr 3 w Olszynie oraz Szkoły Podstawowej w Biedrzychowicach w okresie: od 01.01.2022 r. do 31.08.2023 r.z uwzględnieniem przerw wskazanych w kalendarzu roku szkolnego.

2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych na podstawie biletów miesięcznych z ustawową ulgą (zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego – Dz. U. 2018, poz. 295 ze zm.) przysługująca dzieciom i młodzieży szkolnej uczęszczających do szkół i przedszkoli z terenu gminy Olszyna w w okresie 01.01.2022 r.- 31.08.2023 r. na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
2. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym przetargu.
3. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów obliczonych w oparciu o kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt)
4. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie poniższe kryteria oceny ofert:
1) cena ofertowa brutto 1 biletu szkolnego z ustawową ulgą za miesiąc (C) – waga 50 %
2) Wysokość rocznego czynszu za wydzierżawienie autobusów (RC) - waga 20%
3) Limit dodatkowych kilometrów do dyspozycji Zamawiającego (nie mniej niż 2 500km i nie więcej niż 5 000 km (DK) - waga 20 %

4) Czas reakcji na podstawienie pojazdu w przypadku awarii (nie krócej niż 10 minut i nie dłużej niż 40 minut) (RS):
od 10 – 20 minut – 10 pkt
20 – 30 minut – 5 pkt
30 – 40 minut – 0 pkt
W kryterium "C" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
najniższa cena brutto
C = ------------------------------------------------- x 50 % (waga kryterium) x 100
cena oferty ocenianej
W kryterium "RC" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu
następujących reguł:
najwyższy czynsz brutto
RC = ------------------------------------------------- x 20 % (waga kryterium) x 100
czynsz oferty ocenianej

W kryterium "DK" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu następujących reguł:
największa ilość kilometrów
DK = ------------------------------------------------- x 20 % (waga kryterium) x 100
Ilość kilometrów oferty ocenianej

Minimalny limit dodatkowych kilometrów do dyspozycji Zamawiającego, który może zaoferować Wykonawca wynosi nie mniej niż 2 500km i nie więcej niż 5 000 km. Zaoferowanie limitu kilometrów krótszego, jak i dłuższego niż powyżej wskazane wartości będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 p.z.p.
W kryterium "RS" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu następujących reguł:
od 10 – 20 minut – 10 pkt
20 – 30 minut – 5 pkt
30 – 40 minut – 0 pkt
"RS" jest zależne od czasu reakcji na podstawienie pojazdu w przypadku awarii.
Minimalny czas reakcji jaki może być zaoferowany wynosi 10 minut. Wykonawca może zaoferować czas reakcji maksymalnie 40 minut. Zaoferowanie czasu krótszego, jak i dłuższego niż powyżej wskazane wartości będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 p.z.p.
18.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów łącznie.
,,C” + ,,RC” + „DK” + ,,RS” = 100 pkt
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Nie dopuszcza się prowadzenia między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wymaganych wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona
8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi, co najmniej jedna przesłanka unormowana w art.226 ust. 1 -2 p.z.p.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rocznego czynszu za wydzierżawienie autobusów (RC)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Limit dodatkowych kilometrów do dyspozycji Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na podstawienie pojazdu w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania
( np. KRS, CEiDG). Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Wykonawca równocześnie oświadcza, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla przynajmniej jednej z osób zarządzających firmą Wykonawcy-składana na żądanie Zamawiającego.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Posiadanie przez Wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej do wysokości nie mniej niż 1 mln zł – do przedłożenia na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji zamówienia.
Zamawiający ponadto nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia – załącznik nr 5 do SWZ.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie dwóch (2) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane. Wykonawca może załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. – załącznik numer 6
 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności minimum 4 kierowców, którzy posiadają uprawnienia, których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo o ruchu drogowym - prawo jazdy min. Kat. D1/D oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem (z przewozem osób) a także aktualne orzeczenie lekarskie oraz orzeczenie psychologiczne o istnieniu braku przeciwwskazań do kierowania pojazdem.
Dysponuje w celu wykonania zamówienia min. 1 opiekunem do dzieci
- wzór załącznik numer 7.
 dysponuje w celu realizacji zamówienia min. 2 autobusami własnymi + 3 autobusami i 1 busem wydzierżawionymi przez Zamawiającego, który musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NW. Wszystkie autobusy, które będą wykorzystywane do realizacji dowozów winny spełniać wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. 2019 r. poz. 2310, ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.)oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) wzór załącznik numer 7.

Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót oraz referencji bądź innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego:
1) zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany;
2) zmianę harmonogramu i sposobu dowożenia dzieci
3) zmianę okresu obowiązywania umowy, w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego przetargu na analogiczny przedmiot zamówienia;
4) zmiany ceny ofertowej w przypadku zaistnienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy zachowaniu jej ceny netto;
5) zmianę wynagrodzenia spowodowaną sytuacją epidemiczną w Polsce, w szczególności w związku z ograniczeniem funkcjonowania publicznych i niepublicznych jednostek systemu oświaty.
W tym okresie wynagrodzenie będzie wynosić 50% wartości wynagrodzenia brutto biletów miesięcznych z ulgą ustawową.
Równocześnie we wskazanym okresie wynagrodzenie za wydzierżawiany pojazd może zostać zniesione.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. 

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zamka w drzwiach w Ford Custom-Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zamka w drzwiach w Ford Custom (samochód przewrócił się na bok i starł się), ewentualnie dorobienie nowego zamka do klucza o ile jest to możliwe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI