Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-11-03
  • ZamawiającyWyższy Urząd Górniczy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00399953
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wyższy Urząd Górniczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@wug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23c36530-4f96-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042176/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla urzędów górniczych, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/wug

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków
komunikacji elektronicznej, dostępny jest pod adresem: https://portal.smartPzp.pl/wug.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawiera SWZ, w szczególności pkt XII i XIII.
Poniżej zostały przedstawione najważniejsze informację:
Zgodnie z pkt XII:
"(..)4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego, tj. użytkownika wykonawcy odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu,
w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków
w ramach postępowania.
6. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki zamawiającej odbywa się komunikacja zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania.(...)
12. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego (do reprezentowania) Użytkownika Zewnętrznego wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
13. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy wykonawcy, następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia - posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66
i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18
i późniejsze, Internet Explorer 11,
b) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera; zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
c) system operacyjny Windows 10 i późniejsze;
2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się
w Systemie w zakładce E-learning.
14. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych
i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta wykonawcy dla wykonawców.(...)
19. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
20. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg.(..)"
Zgodnie z pkt XIII SWZ:
"(...)5. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna
z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
12. (...)Uwaga! Ofertę składaną na formularzu ofertowym wraz z cennikiem (załącznik nr 5 i 6) należy
w pierwszej kolejności podpisać (podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym ) poza Platformą PZP, przed jej przesłaniem do systemu. Złożenie jakiegokolwiek podpisu w Systemie (w tym przy przesyłaniu oferty) nie jest równoważne z podpisaniem oferty."

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny poprzez
umieszczenie w SWZ klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 1 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny poprzez
umieszczenie w SWZ klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 1 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BAG/12/2022/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych dla potrzeb urzędów górniczych zlokalizowanych na terenie całego kraju, w tym odbiorze przesyłek przygotowanych do nadania z Okręgowego Urzędu Górniczego w Kielcach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w ramach poniżej określonych kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny lub innych parametrów objętych kryterium oceny ofert.
4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta
- cena,
- śledzenia statusu przesyłki rejestrowanej od nadania przez nadawcę do dotarcia do adresata lub zwrotu przesyłki rejestrowanej do nadawcy,
- dostęp do systemu operatora pocztowego umożliwiający wprowadzenie przesyłek do tego systemu oraz śledzenia ich historii.

1) Kryterium „cena” będzie rozpatrywane według następującego wzoru:
cena najniższa*
C = -------------------------------------------- x80
cena oferty ocenianej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, oferty odrzucone nie podlegają ocenie.
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w ofercie.
b) Cena brutto oferty musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c) W tym kryterium wykonawca może otrzymać max 80 pkt.

2) Kryterium „śledzenia statusu przesyłki rejestrowanej od nadania przez nadawcę do dotarcia do adresata lub zwrotu przesyłki rejestrowanej do nadawcy” rozpatrywane będzie według oświadczenia złożonego przez wykonawcę w ofercie, według następujących zasad:
- wykonawca zapewnia możliwość śledzenia statutu przesyłki rejestrowanej od nadania przez nadawcę do dotarcia do adresata lub zwrotu przesyłki rejestrowanej do nadawcy:
TAK - 10 pkt.
NIE - 0 pkt.
a) Zamawiający wymaga, aby „śledzenia statusu przesyłki rejestrowanej od nadania przez nadawcę do dotarcia do adresata lub zwrotu przesyłki rejestrowanej do nadawcy” było realizowane na zasadach określonych w pkt I.9 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego złącznik nr 2 do SWZ.
b) W tym kryterium wykonawca może otrzymać 10 pkt albo 0 pkt.
c) W przypadku braku w ofercie przedmiotowego oświadczenia przyjmuje się, że wykonawca nie posiada możliwości śledzenia statusu przesyłki rejestrowanej od nadania przez nadawcę do dotarcia do adresata lub zwrotu przesyłki rejestrowanej do nadawcy. Wówczas oferta otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium.

3) Kryterium „dostęp do systemu operatora pocztowego umożliwiająca wprowadzenie przesyłek do tego systemu oraz śledzenie ich historii” rozpatrywane będzie według oświadczenia złożonego przez wykonawcę w ofercie, według następujących zasad:
- wykonawca zapewnia dostęp do systemu operatora pocztowego umożliwiająca wprowadzenie przesyłek do tego systemu oraz śledzenie ich historii:
TAK- 10 pkt,
NIE: 0 pkt.
a) Zamawiający wymaga, aby „dostęp do systemu operatora pocztowego umożliwiająca wprowadzenie przesyłek do tego systemu oraz śledzenie ich historii” było realizowane na zasadach określonych w pkt I.9 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego złącznik nr 2 do SWZ.
b) W tym kryterium wykonawca może otrzymać 10 pkt albo 0 pkt.
c) W przypadku braku w ofercie przedmiotowego oświadczenia przyjmuje się, że wykonawca nie posiada dostępu do systemu operatora pocztowego umożliwiającego wprowadzenie przesyłek do tego systemu oraz śledzenie ich historii. Wówczas oferta otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: śledzenia statusu przesyłki rejestrowanej od nadania przez nadawcę do dotarcia do adresata lub zwrotu przesyłki rejestrowanej do nadawcy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostęp do systemu operatora pocztowego umożliwiająca wprowadzenie przesyłek do tego systemu oraz śledzenie ich historii

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896).
Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt IX.
W przypadku, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, co oznacza, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub jest w trakcie wykonywania co najmniej 2 zamówień tożsamych z przedmiotem zamówienia. Jako „zamówienie tożsame” należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki:
- przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych,
- usługa jest świadczona dla jednego odbiorcy nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy.
W przypadku usług nadal wykonywanych, wykonawca winien wykazać, iż do upływu terminu składania ofert wykonawca świadczył usługę przez okres co najmniej 12 miesięcy.

Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy warunek, o którym mowa powyżej, musi zostać spełniony w całości przez wykonawcę (jednego z wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.

W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w
ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza, by wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał.
Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt IX.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dokument potwierdzający wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896);
- wykaz usług o których mowa w pkt VII.4 wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wg załącznika nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy,
- zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy,
- dokumenty stwierdzające ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do
reprezentowaniu ich do udziału w przedmiotowym postępowaniu – jeżeli dotyczy,
- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt IX.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu oraz potwierdzają spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które etapy (części) usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Powyższe określa § 14 wzoru umowy - zał. 7 do SWZ, tj.
"(...)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie:
1) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy/-ców, (..)
2) działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem lub zwalczaniem COVID-19 lub w sytuacji zaistnienia innej siły wyższej,(...)
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron umowy. Zakres zmian umowy będzie adekwatny to wprowadzanych zmian;
4) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zaistnienia okoliczności o których mowa w § 10 i 11 umowy,
b) zmiany cen jednostkowych, które są świadczone przez operatora wyznaczonego, wyłącznie w przypadku zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zmiany cen za powszechne usługi pocztowe lub w inny sposób przewidziany w Prawie Pocztowym z tym,
że zmiana będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana cen i do wysokości wynikającej ze zmienionego cennika,
c) zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia wskutek likwidacji urzędu górniczego, z tym że, zmniejszenie wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 3 nie może przekroczyć 10% tego wynagrodzenia,
d) wyczerpanie przed upływem okresu obowiązywania umowy wynagrodzenia brutto Wykonawcy, z tym, że zwiększenia wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa
w § 7 ust. 3, nie może przekroczyć 15 % tego wynagrodzenia i pod warunkiem posiadania środków przez Zamawiającego;
5) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) przesunięcia terminu rozpoczęcia świadczenia usługi (co będzie miało również wpływ na przesunięcie terminu końcowego i terminów cząstkowych) z uwagi na:
- wydłużenie procedury wyłonienia Wykonawcy
- inne uzasadnione okoliczności leżące po stronie Zamawiającego,
b) wystąpienia warunków siły wyższej (..)
c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości zawarcia umowy w pierwotnym terminie związania ofertą, prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami,
d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron umowy;
6) zmiany placówki (jednostki organizacyjnej), wskazanej w wykazie Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiana lokalizacji urzędu górniczego,
b) na wniosek Zamawiającego,
c) zamknięcie przez Wykonawcę placówki,
7) zmiany nazwy usługi lub sposobu jej świadczenia na usługę aktualnie świadczoną, w przypadku zmiany usługi lub sposobu jej świadczenia przez Wykonawcę.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 wymagają złożenia wniosku lub pisemnej informacji drugiej Stronie o zaistnieniu okoliczności wprowadzających zmianę do umowy.
4. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1-4 wymaga sporządzenia aneksu podpisanego przez Strony. Wprowadzone zmiany obowiązywać będą z dniem wskazanym w aneksie.
5. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 5 nastąpi z chwilą zawarcia niniejszej umowy lub na podstawie aneksu podpisanego przez Strony. Wprowadzone zmiany za pomocą aneksu obowiązywać będą z dniem wskazanym w aneksie.
6. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 6-7 wymaga pisemnej akceptacji przez drugą Stronę."

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/wug

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy partnerów do współpracy na międzynarodówkę z naczepą typu coilmulda - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukamy partnerów do współpracy z naczepą typu COILMULDA i kierowca. Jeździmy głównie w kierunkach: CZ, SK, HU, SI, HR, IT, DE, DK, BE-NE-LUX, RO, AT. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Katowice: „Dostawa drzew dla miasta Katowice”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Katowice: Dostawa urządzeń sieciowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Świadczenie usług pocztowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w 2023r.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI