Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zbieranie odpadów, transport drogowy, wynajem i zarządzanie, inne
Zamówienia publicznego
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz IGKiM Sp. z o.o. w Inowrocławiu.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe świadczone w obrocie krajowym (na obszarach miejskich i wiejskich) i zagranicznym (Europa) w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek i paczek pocztowych oraz zwrotu przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.
Usługa będzie realizowana codziennie w dni robocze. Wykonawca zobowiązany jest doręczać Zamawiającemu adresowane do niego przesyłki pocztowe 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) oraz do odbioru jeden raz dziennie uporządkowanych przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z siedziby Zamawiającego w godzinach od 13.30 do 14.00.
Przewidywany zakres oraz ilość przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy. Określone w nim rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do zmniejszenia lub zwiększenia ilości wskazanych przesyłek.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) odbioru przesyłek pocztowych/kurierskich od Zamawiającego z trzech lokalizacji, tj.:
a) ul. Ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław - Biuro Obsługi Interesanta, mieszczące się na parterze budynku IGKiM sp. z o.o., pok. nr 7;
b) ul. Toruńska 165, 88 -100 Inowrocław – Zakład Usług Sanitarnych i Porządkowych;
c) ul. Toruńska 165, 88 -100 Inowrocław – Zakład Zieleni;
2) dostarczania przesyłek pocztowych do siedziby Zamawiającego, tj. do Biura Obsługi Interesanta, mieszczącego się na parterze budynku IGKiM sp. z o.o., pok. nr 7;
3) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek we własnym zakresie, a w razie niemożliwości doręczenia ich zwrot;
4) odbioru przesyłek przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i okazania Zamawiającemu stosownego upoważnienia.
Przesyłki pocztowe odbierane przez Wykonawcę (upoważnionego przedstawiciela) od Zamawiającego będą w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej, a przesyłki rejestrowane według wykazu listów poleconych. Odbierane przez Wykonawcę przesyłki, będą każdorazowo dokumentowane w książce nadawczej pieczęcią, podpisem i datą (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym według kategorii rodzajowych (dla przesyłek zwykłych);
5) odbioru paczek kurierskich o wadze do 30 kg;
6) przekazania Zamawiającemu (po dokonaniu doręczenia) formularza zwrotnego potwierdzenia odbioru przesyłki z wpisaną datą jej otrzymania przez adresata oraz czytelnym podpisem zawierającym jego imię i nazwisko oraz stemplem pocztowym. Jeżeli do doręczenia przesyłki nie doszło pomimo dwukrotnego awizowania wykonawca zwraca przesyłkę do Zamawiającego podając przyczynę niedoręczenia;
7) honorowania i obsługiwania zwrotnego potwierdzenia odbioru stanowiącego potwierdzenie doręczenia i odbioru przesyłki na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775, z późn. zm.);
8) zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników celem należytego i terminowego wykonywania przedmiotu niniejszej umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, w której przesyłki zostaną nadane przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania przesyłki będzie figurował inny podmiot niż Zamawiający.
4. Zarówno na kopertach jak i na dokumentach oraz drukach potwierdzenia nadania, doręczenia i odbioru wypełnionych przez Zamawiającego muszą znajdować się dane adresowe Zamawiającego (musi figurować na nich jako nadawca).
5. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek pocztowych, ale dopuszcza się stosowanie opakowań Wykonawcy.
6. Znaczek opłaty pocztowej zastąpi pieczęć wykonana według wzoru określonego przez Wykonawcę lub inne uzgodnione z Zamawiającym oznaczenie. Umieszczenie na opakowaniu przesyłki pocztowej oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci.
7. Wykonawca musi dysponować w każdej gminie lub gminie sąsiedniej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej co najmniej jedną stałą placówką pocztową nadawczo-odbiorczą, czynną w dni robocze, co najmniej 5 dni w tygodniu, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego nadania przesyłek pocztowych bezpośrednio w innej placówce pocztowej. W tym celu Wykonawca w ofercie wykaże placówki nadawcze na terenie miasta Inowrocławia – wg wzoru zał. nr 8 do SWZ.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił możliwość nadawania i odbierania przesyłek pocztowych we właściwie oznaczonych stałych placówkach pocztowych.
10. Każda placówka Wykonawcy, o której mowa w ust. 5.9. i 5.10., musi spełniać niżej wymienione warunki:
1) czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;
2) oznakowana w sposób widoczny „szyldem” z nazwą bądź logo Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy;
3) gdy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy.
11. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek pocztowych (nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów do dokumentów nadawczych, brak znaków opłaty, nieprawidłowy druk zwrotnego potwierdzenia odbioru), Wykonawca wyjaśnia je z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego. Przy braku możliwości ich wyjaśnienia z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego lub ich nie usunięcia w dniu odbioru przesyłek przez Wykonawcę, nadanie odebranych przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym po usunięciu przedmiotowych nieprawidłowości.
12. Usługi świadczone przez Wykonawcę z chwilą ich nadania powinny spełniać wymóg zachowania prawidłowego terminu dla pisma urzędowego. Świadczenie przez Wykonawcę usług, dla których przepisy prawa uznają, że złożenie pisma w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu lub termin wniesienia pisma uważa się za zachowany, jeśli przed jego upływem pismo zostało nadane w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w tym warunków art. 165 § 2 k.p.c.,
art. 580 ust 2 p.z.p., art. 83 § 3 p.p.s.a., art. 57 § 5 pkt 2 k.p.a., art. 12 § 6 pkt 2 o.p., a także art. 17 p.p.
13. Usługi stanowiące przedmiot umowy muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z:
1) Ustawą z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640);
2) Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 474);
3) Międzynarodowymi przepisami pocztowymi - wiążące Rzeczpospolitą Polską umowy międzynarodowe dotyczące świadczenia usług pocztowych oraz wiążące regulaminy Światowego Związku Pocztowego;
4) Kodeksem postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 roku (Dz. U. z 2023 r. poz. 775, z późn. zm.);
5) Kodeksem cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610, z późn. zm.).
64110000-0 - Usługi pocztowe
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Inter Cars S.A. części i technika motoryzacyjna
Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Inter Cars S.A. części i technika motoryzacyjna
Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Inter Cars S.A. części i technika motoryzacyjna
Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wypożyczalnia łańcuchów śniegowych WULMAREX
Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Wypożyczalnia uchwytów do przewozu kajaków na dachu WULMAREX
Białe Błota, Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wypożyczalnia platform rowerowych na 4 rowery
Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Wypożyczalnia bagażników rowerowych na dach Białe Błota w WULMAREX
Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Wypożyczalnia boxów bagażowych Thule Motion XL 800
Białe Błota, Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wypożyczalnia bagażników dachowych Bydgoszcz
Białe Błota, Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)