Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Zabłudów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857188100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Zabłudów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7e770d8-7d8c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004078/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pocztowych o obrocie krajowym i zagranicznym w okresie od 01.04.2021 r. do 31.03.2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej. Zamawiający dopuszcza formaty danych: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx) oraz Regulaminie ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin). 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: um@zabludow.pl. 10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: wskazany w ust. 9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Burmistrz Zabłudowa informuje, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Zabłudowa z siedzibą w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów. 2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Zabłudowie: e-mail: iod@zabludow.pl, pocztą: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów, przez platformę ePUAP: https://pz.gov.pl/pz/index, przez Cyfrowy Urząd: https://cu.wrotapodlasia.pl/CU.Public/KUP/Unit/Info/10014. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Zabłudów” - znak postępowania: ZP.271.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.). 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176). Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z Pzp. (Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców). 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 87 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 9. Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041) na rzecz Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz warunkami określonymi we Wzorze umowy – stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. 3. Rodzaje świadczonych usług pocztowych oraz ich szacunkowa ilość w całym okresie trwania umowy to: Przesyłki listowe ekonomiczne Format S - 7100 szt., Format M - 180 szt., Format L - 24 szt.; Przesyłki listowe ekonomiczne priorytetowe Format S- 1200 szt., Format M - 300 szt., Format L - 30 szt., Przesyłki listowe polecone ekonomiczne Format S - 18000 szt. Format M - 6000 szt., Format L - 150 szt., Zwrot - usługa potwierdzenia odbioru Format S - 4700 szt., Format M -0 szt., Format L- 0 szt., Przesyłki listowe zagraniczne: Przesyłki listowe polecone z potwierdzeniem odbioru Format S - 89500 szt., Format M - 1200 szt., Format L - 560 szt., Kraje Europejskie: Przesyłki listowe zwykłe waga do 50 g - 3 szt., Przesyłki listowe zwykłe waga ponad 50 g do 100 g - 3 szt., Przesyłki listowe zwykłe waga ponad 100 g do 350 g - 3 szt., Przesyłki listowe zwykłe waga ponad 350 g do 500 g - 3 szt., Przesyłki listowe zwykłe waga ponad 500 g do 1000 g 3 szt., Kraje Pozaeuropejskie: Przesyłki listowe zwykłe waga do 50 g - 3 szt., Przesyłki listowe zwykłe waga ponad 50 g do 100 g - 3 szt., Przesyłki listowe zwykłe waga ponad 100 g do 350 g - 3 szt., Przesyłki listowe zwykłe waga ponad 350 g do 500 g - 3 szt., Przesyłki listowe zwykłe waga ponad 500 g do 1000 g - 3 szt., Strefa A: Przesyłki listowe priorytetowe waga do 50 g - 3 szt., Przesyłki listowe priorytetowe waga ponad 50 g do 100 g - 3 szt., Przesyłki listowe priorytetowe waga ponad 100 g do 350 g - 3 szt., Przesyłki listowe priorytetowe waga ponad 350 g do 500 g - 3 szt., Przesyłki listowe priorytetowe waga ponad 500 g do 1000 g - 3 szt., Strefa B: Przesyłki listowe priorytetowe waga do 50 g - 3 szt., Przesyłki listowe priorytetowe waga ponad 50 g do 100 g - 3 szt., Przesyłki listowe priorytetowe waga ponad 100 g do 350 g - 3 szt., Przesyłki listowe priorytetowe waga ponad 350 g do 500 g - 3 szt., Przesyłki listowe priorytetowe waga ponad 500 g do 1000 g - 3 szt., Strefa A: Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga do 50 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga do 50 g - usługa potwierdzenia odbioru - 3 szt., zwrot - Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga do 50 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 50 g do 100 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 50 g do 100 g - usługa potwierdzenia odbioru - 3 szt., zwrot - Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 50 g do 100 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 100 g do 350 g- 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 100 g do 350 g - usługa potwierdzenia odbioru - 3 szt., zwrot - Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 100 g do 350 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 350 g do 500 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 350 g do 500 g - usługa potwierdzenia odbioru - 3 szt., zwrot - Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 350 g do 500 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 500 g do 1000 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 500 g do 1000 g - usługa potwierdzenia odbioru 3 szt., zwrot - Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 500 g do 1000 g - 3 szt., Strefa B: Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga do 50 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga do 50 g - usługa potwierdzenia odbioru - 3 szt., zwrot - Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga do 50 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 50 g do 100 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 50 g do 100 g - usługa potwierdzenia odbioru - 3 szt., zwrot - Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 50 g do 100 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 100 g do 350 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 100 g do 350 g - usługa potwierdzenia odbioru - 3 szt., zwrot - Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 100 g do 350 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 350 g do 500 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 350 g do 500 g - usługa potwierdzenia odbioru - 3 szt., zwrot - Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 350 g do 500 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 500 g do 1000 g - 3 szt., Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 500 g do 1000 g - usługa potwierdzenia odbioru, 3 szt., zwrot - Przesyłki listowe polecone priorytetowe waga ponad 500 g do 1000 g - 3 szt., Paczka kraj: paczki zwykłe waga do 1 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., usługa potwierdzenie odbioru - paczki zwykłe waga do 1 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., paczki zwykłe waga od 1 kg do 2 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., usługa potwierdzenie odbioru - paczki zwykłe waga od 1 kg do 2 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., paczki zwykłe waga od 2 kg do 5 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., usługa potwierdzenie odbioru - paczki zwykłe waga od 2 kg do 5 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., paczki zwykłe waga od 5 kg do 10 kg Gabaryt A - 6 szt. Gabaryt B - 3 szt., usługa potwierdzenie odbioru - paczki zwykłe waga od 5 kg do 10 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., paczki priorytetowe waga do 1 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., usługa potwierdzenie odbioru - paczki priorytetowe waga do 1 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., paczki priorytetowe waga od 1 kg do 2 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., usługa potwierdzenie odbioru - paczki priorytetowe waga od 1 kg do 2 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., paczki poriorytetowe waga od 2 kg do 5 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., usługa potwierdzenie odbioru - paczki priorytetowe waga od 2 kg do 5 kg Gabaryt A - 3 szt., Gabaryt B - 3 szt., paczki priorytetowe waga od 5 kg do 10 kg Gabaryt A - 6 szt., Gabaryt B - 3 szt., usługa potwierdzenie odbioru - paczki priorytetowe waga od 5 kg do 10 kg Gabaryt A - 6 szt. Gabaryt B - 3 szt. 4. Szacunkowe dane dotyczące nadawanych przez Zamawiającego przesyłek w ciągu okresu realizacji umowy zawiera formularz cenowy (kolumna nr 5) – stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający zastrzega, że podane dane mają charakter szacunkowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trybie realizacji przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że maksymalna wartość świadczonych usług nie przekroczy ceny brutto wskazanej w ofercie wybranego Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 3. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona. 4. Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy. 5. W przypadku gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub wszystkie złożone oferty będą podlegały odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w ustawie. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). 7. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania przesyłając zawiadomienie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz poprzez zamieszczenie stosownej informacji na https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz www.bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl 8. Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania będzie zawierało informacje, o których mowa w art. 253 Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury/ rachunku
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10