Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla WITD w Katowi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla WITD w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-10-15
  • ZamawiającyWojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla WITD w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277715490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeliwna 38

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-599

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 88 150

1.5.8.) Numer faksu: 32 42 88 151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@katowice.witd.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice.witd.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla WITD w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64aab66e-2693-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015375/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformie Zakupowej Marketplanet e-Zamawiający pod adresem strony internetowej:https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. rejestrując się lub w przypadku posiadania konta w Platformie logując się, akceptuje regulamin korzystania z Platformy zamieszczony na stronie internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl/poczatek
oraz warunki korzystania z Platformy wynikające z instrukcji udostępnionej na stronie: https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=witdkatowice&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz uznaje je za wiążące.
Wykonawcy, którzy nie założyli konta na Platformie zobligowani są do uprzedniej, bezpłatnej rejestracji. Szczegóły rejestracji wskazane są na stronie internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl/poczatek
Wykonawca po raz pierwszy uczestniczący w postępowaniu lub składający ofertę musi odpowiednio wcześniej dokonać rejestracji lub rozpocząć proces składania i podpisywania oferty uwzględniając czas na rejestrację i jej weryfikację, proces złożenia oferty, w tym konieczności ewentualnego uzyskania pomocy technicznej.
Szczegóły na temat wykonywania poszczególnych czynności w toku postępowania zawarte są w instrukcjach dla Wykonawcy. Instrukcje dostępne są pod adresem
https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=witdkatowice&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego (Platformy) dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Katowicach, pod nr tel. kontaktowego +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: oneplace@marketplanet
Szczegółowe informacje dotyczące form składanych dokumentów i oświadczeń zostały zawarte w rozdziale VII druku Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w rozdziale XXXVI druku Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WAT.272.3.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 282259,70 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 1041) w zakresie: przyjmowania i doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz usługi odbioru przesyłek pocztowych od Zamawiającego.
W zakresie świadczenia usług pocztowych wchodzi:
1) przyjmowanie przez Wykonawcę, grupowanie, segregowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Zamawiającego, dla każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w kraju i za granicą, przy czym przez „grupowanie” i „segregowanie” rozumie się uporządkowanie przez Wykonawcę przesyłek pocztowych według ich adresu, w celu przemieszczenia z miejsca ich nadania do placówki pocztowej właściwej dla ich doręczenia,
2) dokonywanie przez Wykonawcę zwrotów Zamawiającemu przesyłek pocztowych niedoręczonych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania nadawcy wyłącznie do lokalizacji wymienionej w lp.1 w tabeli A załącznika nr 1 do druku Specyfikacji Warunków Zamówienia,
3) usługa dodatkowa Wykonawcy dotycząca obrotu krajowego i zagranicznego w zakresie zwrotnego potwierdzenia odbioru przesyłek pocztowych Zamawiającego,
4) usługa dodatkowa Wykonawcy w postaci odbioru przez Wykonawcę przesyłek pocztowych Zamawiającego przygotowanych do nadania i dostarczanie ich do placówek pocztowych Wykonawcy z lokalizacji Zamawiającego wymienionych w tabeli A załącznika nr 1 do druku Specyfikacji Warunków Zamówienia,,
5) przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem wartości oraz uszkodzeniem z lokalizacji Zamawiającego wymienionych w tabeli A załącznika nr 1 do druku Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i nr 9 do druku Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 10 do druku Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pracowników Wykonawcy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o przepisy art. 112 ust.2 pkt. 2 oraz art. 114 pkt. 2 ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
W zakresie warunku udziału w postępowaniu, określonego w oparciu o przepisy art. 112 ust.2 pkt 2 oraz art. 114 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga udowodnienia posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług pocztowych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawcy mający siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej muszą posiadać aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art. 6 ust. 1 i art. 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 1041).
W zakresie warunku działu w postępowaniu, określonego w oparciu o przepisy art. 112 ust.2 pkt 4 oraz art. 116 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga udowodnienia posiadania przez Wykonawcę:
1) doświadczenia zawodowego w zakresie świadczenia usług pocztowych wykazując, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał na podstawie zawartej umowy (liczy się data zakończenia umowy w przypadku zakończonych umów), w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych – co najmniej dwie usługi pocztowe polegające na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych, krajowych i zagranicznych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 282.000,00 zł brutto oraz potwierdzenia należytego wykonania usług pocztowych dokumentem (np. referencje, protokoły odbioru itp.), że usługi te zostały wykonane należycie,
2) posiadania odpowiedniej zdolności technicznej do wykonania zamówienia wykazując, iż dysponuje placówkami pocztowymi w rozumieniu art. 3 pkt 15 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, zlokalizowanymi w każdej gminie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej spełniającymi co najmniej następujące warunki:
a) placówka czynna jest we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem sobót, co najmniej 5 dni w tygodniu, a jeżeli w tygodniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa,
b) placówka zapewnia dostęp do świadczonych usług osobom ze szczególnymi potrzebami,
c) posiada widoczne oznakowanie nazwą i logo Wykonawcy, które umieszczone są na zewnątrz budynku lub na witrynie obiektu, w którym mieści się placówka pocztowa Wykonawcy,
d) zapewnia bezpieczeństwo przechowywania korespondencji oraz gwarantuje dochowanie tajemnicy pocztowej, o której mowa w art. 41 ustawy Prawo pocztowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu z postępowania Wykonawca obowiązany jest złożyć:

a) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego to tej samej grupy kapitałowej - w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w art.108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp – na druku stanowiącym załącznik nr 6 do druku Specyfikacji Warunków Zamówienia,
b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - sporządzonych nie wcześniej niż 3 mieniące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w art.109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp,
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp -w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r., poz.1170) – na druku stanowiącym załącznik nr 7 do druku Specyfikacji Warunków Zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest złożyć:
a) aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art. 6 ust. 1 i art. 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe,
b) wykaz wykonanych usług – na druku stanowiącym załącznik nr 8 do druku Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca dołącza:
a) pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w przypadku, w którym Wykonawca polega na jego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu,
b) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania wymaganych uprawnień - na druku stanowiącym załącznik nr 5 do druku Specyfikacji Warunków Zamówienia,
c) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane - na druku stanowiącym załącznik nr 5 do druku Specyfikacji Warunków Zamówienia
d) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo,
9) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega określone informacje składane wraz z ofertą jako tajemnica przedsiębiorstwa

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców, w którym potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakaresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 i art. 114 pkt 2 ustawy Pzp zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
1) zmiany o charakterze prawnym, tj.:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz przepisów o usługach pocztowych, które będą miały wpływ na kształt warunków stanowiących podstawę świadczonych usług pocztowych- w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą niniejszej umowy,
b) zmiany przepisów o zamówieniach publicznych, jeśli Zamawiający będzie zobowiązany uwzględnić je w umowie zawartej przed taką zmianą,
c) zmiany przepisów prawa międzynarodowego w zakresie przedmiotu zamówienia, które zobowiązana będzie wdrożyć Rzeczpospolita Polska,
d) wydanie decyzji, uchwał, postanowień, rozstrzygnięć, orzeczeń, wyroków itp. przez uprawnione organy, które będą zobowiązywały Zamawiającego do zmiany zawartej umowy lub wynikających z niej umów ubezpieczenia,
e) inne zmiany o charakterze prawnym, jeśli powstanie obowiązek ich wdrożenia, w zakresie w jakim zmiany te dotyczyć będą niniejszej umowy,
2) zmiany podmiotowego zakresu zamówienia, tj.:
a) utworzenia przez Zamawiającego nowych jednostek organizacyjnych, w tym wyodrębnionych z jednostek organizacyjnych dotychczas objętych zamówieniem lub powstałych w wyniku ich połączenia,
b) przekształcenia, połączenia, podziału, zmiany formy prawnej lub likwidacji działalności ustawowej Zamawiającego,
3) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jeśli zmiany opisane w pkt 1 będą miały wpływ na wysokość tego wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej Marketplanet e-Zamawiający pod adresem strony internetowej: https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl za pośrednictwem funkcjonalności "Złóż ofertę"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji - Gliwice/Szczyrk
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI