Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu na rok 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650960248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 167341111
1.5.8.) Numer faksu: 166212188
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pup@jaroslaw.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jaroslaw.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu na rok 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-776525ea-4c43-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003166/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-776525ea-4c43-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Wszystkie dokumenty związane z postępowaniem są dostępne na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami tj. pytania, wyjaśnienia itp. odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej: https://platformazakupowa.pl za pośrednictwem formularza: „Wyślij wiadomość do zamawiającego” na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca.
2) Postępowanie prowadzone jest na platformie OpenNexus: https://platformazakupowa.pl za pośrednictwem portalu należy składać:
I. Ofertę,
II. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
III. Wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie
IV. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP
W/w dokumenty składane są w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym, zaufanym, osobistym lub ePUAP, pod rygorem nieważności.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podpis osobisty – to nie podpis: „osobisty” w potocznym rozumieniu, tylko zaawansowany podpis elektroniczny, weryfikowany za pomocą certyfikatu osobistego (zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych DZ. U. z 2021 r. poz. 816 ze zm.).
Każda z powyższych form będzie prawidłowa i skuteczna. Wykonawca decyduje w jakiej formie złoży w/w dokumenty. Wykonawca może przekazać dokumenty w ramach jednego postępowania w różnych formach, przykładowo ofertę można złożyć w formie elektronicznej, a oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP z podpisem osobistym.
Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
Pełną obsługę platformy zakupowej świadczy firma Open Nexus Sp. z o.o. W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z działaniem platformy/systemu prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem telefonu 221010202, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
3) Korzystanie z platformy jest bezpłatne, przekazywanie wniosków, zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych i innych odbywa się za pomocą: https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca formularza: „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
4) Za datę przekazania (wpływu) wniosków, zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych i innych, przyjmuje się datę i godzinę kliknięcia przycisku WYŚLIJ, po którym pojawi się komunikat, że: „wiadomość została wysłana do zamawiającego”.
5) Komunikacja poprzez formularz: „Wyślij wiadomość do zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików (na raz) lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości: 500 MB.
6) W przypadkach awaryjnych np. awaria platformy/serwera https://platformazakupowa.pl Zamawiający i Wykonawca mogą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego pod adresem: pup@jaroslaw.praca.gov.pl.
7) W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczących treści SWZ, dopuszcza się przesłanie treści zapytań pod adres poczty elektronicznej Zamawiającego: pup@jaroslaw.praca.gov.pl.
8) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania czy otwarcia ofert Zamawiający będzie umieszczał na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
9) Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020.2452) zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesłanych danych oraz szyfrowania i oznaczenia czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje iż w przypadku w którym przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na „administratorze” (tj. Zamawiającym względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w szczególności, osób fizycznych skierowanych do realizacji zamówienia, podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną/prowadzącą działalność gospodarczą, pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną) zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:
a) Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu, ul. Słowackiego 2, 37-500 Jarosław reprezentowanym przez Dyrektora Urzędu Pracy w Jarosławiu;
b) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarosławiu możliwy jest pod adresem email: iod@pup.jaroslaw.pl;
c) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów”, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
d) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 75-76 ustawy PZP;
e) Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w art. 78 ustawy PZP;
f) Obowiązek podania danych osobowych dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym ustawą PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania danych określa ustawa PZP;
g) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
h) Wykonawca posiada:
• Prawo dostępu do swoich danych, na podstawie art. 15 RODO;
• Prawo do sprostowania swoich danych, na podstawie art. 16 RODO;
• Prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem art. 18 ust. 2 RODO;
• Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
i) Wykonawcy nie przysługuje:
• Prawo do usunięcia swoich danych osobowych, zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
• Prawo do przenoszenia swoich danych, zgodnie z art. 20 RODO;
• Prawo sprzeciwu wobec przetwarzanych danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, ze względu na zapisy art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PO.242.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych o obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania przesyłek pocztowych i ewentualnych zwrotów. Rodzaje i liczba przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe (orientacyjne) – obliczone na podstawie historii usług pocztowych Zamawiającego i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę, tym samym oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmiany rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać od planowanych ilości i będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek wymagających zastosowanie przepisów art. 57 § 5 pkt 2 KPA, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej czy też analogicznych przepisów, np. art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego, dla których to potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę winno mieć moc dokumentu ze skutkiem prawnym doręczenia, jednoznacznie określać datę oraz miejsce przyjęcia przesyłki. Jednocześnie Zamawiający informuje iż nie jest w stanie jednoznacznie określić liczby przesyłek nadanych w w/w sposób w trakcie trwania umowy – orientacyjnie jest to liczba nieprzekraczająca 100 szt. w skali roku.
Przez przesyłki listowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie się przesyłki listowe do 2000 g (format S, M i L):
I. Zwykłe ekonomiczne – przesyłka nie rejestrowana nie będąca przesyłka najszybszej kategorii
II. Zwykła priorytetowa – przesyłka nie rejestrowana listowa najszybszej kategorii
III. Polecone ekonomiczne - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przez utratą, ubytkiem zawartości, uszkodzeniem,
IV. Polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii,
V. Polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru
VI. Polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru.
VII. Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek listowych o następujących formatach:
a) Format S – maksymalny wymiar koperty C5 (162x229x20mm) do 500g
b) Format M – maksymalny wymiar koperty C4 (229x324x20mm) do 1000g
c) Format L – ponad wymiar koperty C4 (suma wymiarów nie może przekroczyć 900mm, przy czym długość nie może być większa niż 600mm) do 2000g.
VIII. Paczek pocztowych w tym z zadeklarowaną wartością, o masie do 10 000 g i wymiarach, z których największy nie przekracza 1500 mm, a suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie przekracza 3000 mm,
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
I. Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym, opłacane za pomocą opłaty z dołu.
II. Usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz usługa odbioru przesyłek od zamawiającego. Usługi przyjmowania korespondencji do doręczenia w trybach przewidzianych dla Kodeksu postępowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej i Kodeksu postępowania karnego, jeżeli zamawiający jest stroną jednego z takich postępowań.
III. Usługa doręczenia powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie, zgodnie ze wskazaniami określonymi w ustawie - prawo pocztowe i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi oraz ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, lub ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – kryterium podlega ocenie w skali od 0 do 60 punktów
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów, natomiast pozostałe oferty otrzymają odpowiednią liczbę punktów wyliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg poniższego wzoru:
C = Cm X 60
Cb
C – wartość punktów oferty badanej
Cm – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena badanej oferty
60 – waga kryterium
2) Klauzula społeczna – kryterium podlega ocenie w skali od 0 do 40 punktów
Oferta spełniająca wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o najwyższym procentem osób zatrudnionych o pracę z tym, że minimalny procent osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wynosi 80%.
Kryterium rozumiane jako procent osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie przyjęcia przesyłek, sortowania, przemieszczania, aż do doręczenia, wydania czy zwrotów (wg stanu na dzień złożenia oferty).
Każda oferta otrzyma ilość punktów odpowiednią do przedstawionego przez Wykonawcę % osób zatrudnionych na podstawie umowy o prace, wg schematu:
80% osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 0 pkt
>80% - 90% osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 20 pkt
>90% - 100% osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 40 pkt
UWAGA! Wykonawca zobowiązany będzie do wyrażenia w procentach (%), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku stosunek ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę do ogólnej liczby osób zatrudnionych, które będą zaangażowane przy realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w rozdziale 12.
3) Za ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów ogółem, rozumianą jako sumę punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach oceny ofert (Cena+Klauzula społeczna).
4) Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzyma najwyższa ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym zaoferowanych cen.
6) Zamawiający poprawi w ofercie:
I. Oczywiste omyłki pisarskie;
II. Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
III. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującego istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7) W przypadku, o którym mowa w pkt 6 ust. III Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Warunki zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
I. Zamawiający nie wprowadza wymagań w tym zakresie.
2) Warunki uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
I. Zamawiający wymaga by wykonawca przedstawił iż posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych: warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.) na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym.
3) Warunki sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
I. Zamawiający nie wprowadza wymagań w tym zakresie.
4) Warunki zdolności technicznej lub zawodowej;
I. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował co najmniej jedną placówką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 15 ustawy Prawo pocztowe, w miejscowościach: Jarosław, Pruchnik, Radymno, Chłopice, Laszki, Rokietnica, Roźwienica, Wiązownica – każda z placówek musi spełniać następujące warunki: musi być czynna we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, minimum 6 godzin dziennie; musi być oznakowana "szyldem" z nazwą bądź logo wykonawcy jednoznacznie wskazującą na jednostkę Wykonawcy; gdy znajduje się w lokalu w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowanej jak wyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ustawy PZP, w szczególności oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP)[wzór załącznik nr 3 do SWZ]
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ustawy PZP, w szczególności oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP)[wzór załącznik nr 3 do SWZ]
II. Wykaz placówek [załącznik nr 4 do SWZ]
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
II. Formularz cenowy (wzór załącznik nr 2 do SWZ)
III. Oświadczenie o dysponowaniu osobami które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy PZP oraz wskazaniami w rozdziale 12, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Cywilny. (wzór załącznik nr 1 do SWZ)
IV. Powyższe oświadczenie wskazane wyżej powinno zawierać oświadczenie zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) tzw. RODO, które dodatkowo składane jest wraz z ofertą Wykonawcy (wzór załącznik nr 1 do SWZ),
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
na podstawie art. 128 ust. 1 PZP
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
I. Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
V. Oświadczenie o powierzeniu wskazanej części zamówienia podwykonawcom wraz z zobowiązaniem tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)(część formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ),
VI. Każdy z podwykonawców (jeśli występują) składa z osobna oświadczenie o którym mowa w rozdziale 35 ust. 1 pkt I.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy PZP.
2. Za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej tj. utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki pocztowej, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną naliczoną zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe dotyczącymi odszkodowania.
3. Nie dopuszcza się zmian umowy w zakresie zmiany cennika usług pocztowych w okresie obowiązywania umowy, nawet w przypadku gdy ta zmiana zatwierdzana jest przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub inny sposób dopuszczony w przepisach prawa pocztowego – Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przez cały okres trwania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Po zakończeniu postępowania, zamawiający poinformuje wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, o terminie, miejscu i sposobu zawarcia umowy.
2) Wykonawca zobowiązanym jest zgłosić się w miejscu i terminie/podpisać w terminie wskazanym przez zamawiającego, umowę na realizację. Niestawienie się/niepodpisanie umowy w terminie, powodować będzie iż zamawiający będzie mógł dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych i wybrać najkorzystniejszą lub unieważnić postępowanie (art. 263 ustawy PZP).
3) W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum – jeśli dotyczy (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz wskazanie w jej treści podmiotu odpowiedzialnego za świadczenie usług gwarancyjnych przez czas podany w ofercie.
4) Termin zawarcia (podpisania) umowy, z uwzględnieniem przepisu art. 577 ustawy PZP, nie może być krótszy niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z zastrzeżeniem art. 308 ust. 3 pkt 1 lit. a) ustawy PZP tzn. w przypadku gdy została złożona tylko jedna oferta.