„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLwówek Śląski
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-17
  • ZamawiającyGmina i Miasto Lwówek Śląski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-09
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756477888

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowekslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2b9fed2-f6a8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004084/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi pocztowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lwowekslaski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: tps://platformazakupowa.pl/pn/lwowekslaski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl zwaną dalej: „Platforma”, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski. 2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania
się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w
SWZ. 3. Funkcjonalność Platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu
zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się
z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. 4. W toku prowadzonego postępowania
komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym prowadzona będzie za pośrednictwem Platformy.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą za
pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu)
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po
którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.5. Zamawiający
będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia
ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której
zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w
postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy. 6. Wykonawca jako
podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez
Zamawiającego bezpośrednio na Platformie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452),
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084804/01 z dnia 2021-06-16
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: 7.1. stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 7.2. komputer
klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje, 7.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10 0., 7.4. włączona obsługa JavaScript, 7.5. zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 7.6. platformazakupowa.pl działa według standardu
przyjętego wkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez
platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8. Do przygotowania oferty konieczne
jestposiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu
elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 9. Podpisy kwalifikowane
wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi
określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i
usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE)
nr910/2014.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/lwowekslaski

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA: Administratorem
Państwa danych osobowych jest: Burmistrz Gminy i Miasta Lwówek Śląski, z siedzibą wLwówku
Śląskim (59-600) przy al. Wojska Polskiego 25 A; 2. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA: Z
administratorem – Burmistrzem Gminy i Miasta Lwówek Śląski można się skontaktować pisemnie na
adres siedziby administratora oraz poprzez adres e-mail sekretariat@lwowekslaski.pl, tel. 75
6477888.3. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Administrator: Burmistrz
Gminy i Miasta Lwówek Śląski wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan
skontaktować poprzez e-mail iod@lwowekslaski.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z
inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z prawzwiązanych z przetwarzaniem danych. 4.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Pani /Pana dane będą przetwarzane w celu: -
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia poniżej progu stosowania ustawy Pzp; -
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie ustawy Pzp; - w przypadku
wyłonienia wykonawcy - w celu realizacji przedmiotu zamówienia.Pani/Pana dane będą przetwarzane
na podstawie przepisów: - Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; -
Zarządzenie Nr IN.0050.18.2021 Burmistrza Gminy i Miasta Lwówek Śląski z dnia 28 stycznia 2021 r.
w sprawie zatwierdzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł. 5.
ODBIORCY DANYCH: Pani/Pana dane osoboweprzekazywane będą: - podmiotom upoważnionym na
podstawie przepisów prawa; - osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 i 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
- usługodawcom wykonującym zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczonych usług
serwisu i utrzymania systemów i programów informatycznych, z którymi administrator ma podpisane
stosowne umowy powierzenia danych. 6. PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA
TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Pani/Pana dane osobowe nie będą
przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Z uwagi na charakter świadczonych usług przez
podmiot przetwarzający, dane osobowe będą przechowywane w chmurze obliczeniowej, a wszystkie
serwery zlokalizowane będą na terenie Unii Europejskiej. 7. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH:
Pani/Pana dane osobowe ujęte wprotokole postępowania wraz z załącznikami będą przechowywane,
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084804/01 z dnia 2021-06-16
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres nie krótszy niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy. Państwadane zarejestrowane na platformie zakupowej będą
przechowywane a następnie zarchiwizowane przez okres max 10 lat od dnia upływu terminu składania
ofert. CIĄG DALSZY W "Informacje dodatkowe"

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,
z uprawnienia do sprostowania luz uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W postępowaniu o
udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.39.2021.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe), które będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe t.j.(Dz. U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.) oraz świadczenie usług kurierskich zleconych przez Gminę i Miasto Lwówek Śląski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

64120000-3 - Usługi kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena oferty (brutto) - znaczenie 60%
- śledzenie przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym przez Internet - znaczenie 20%
- termin płatności - znaczenie 20%
Ocena ofert będzie się odbywała wg następujących zasad:
W kryterium „cena” (Kc) Zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą:

Kc= (cena najniższa)/(cena oferty badanej) ×100 pkt ×60%

W kryterium „Śledzenie przesyłki” (Kśp) oferta może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Zamawiający w niniejszym kryterium (Kśp) przyzna ofercie Wykonawcy odpowiednią ilość punktów tj.
− w przypadku posiadania możliwość śledzenia przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym
przez Internet – 20 pkt.
− w przypadku braku możliwość śledzenia przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym przez
Internet – 0 pkt.
W przypadku nie dokonania wyboru, Wykonawca otrzyma „0” punktów w kryterium „śledzenie przesyłki” (Kśp).
W kryterium „termin płatności” (Kt), Zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą:
Kt – termin płatności za wykonane usługi:

Kt - termin płatności Ocena punktowa
14 dni 0 pkt.
21 dni 10 pkt.
30 dni 20 pkt.

W przypadku nie dokonania wyboru, Wykonawca otrzyma „0” punktów w kryterium „termin płatności” (Kt).

Ocena punktowa będzie wyrażona liczbą zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów w wyniku następującego działania:
K = Kc + Kśp+ Kt
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Śledzenie przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym przez Internet

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku musi posiadać uprawnienia do
wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą, tzn.
jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji
Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe t.j. (Dz.
U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –
zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084804/01 z dnia 2021-06-16
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że
Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków
dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego to:
4.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór załącznik nr 6 do
SWZ;
4.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4.3. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale
XIV, pkt 6, ppkt 6.3. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego – wzór: Załącznik nr 5 do SWZ.
4.4. Wypis / odpis z rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji
Elektronicznej zgodnie z art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z
2020 r., poz. 1041 z późn. zm.) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku musi posiadać
uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za
granicą, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych wydanego przez Prezesa Urzędu
Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe t.j.
(Dz. U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięce złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Bolesławcu nr rachunku nr 84 1020 2137 0000 9902 0134 9554 z dopiskiem „Wadium - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie;
5.2. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
5.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina i Miasto Lwówek Śląski;
5.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy zostanie odrzucona .
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy są zobowiązani do
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
należy załączyć do oferty. 2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane,
dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3. W odniesieniu do
warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać
będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 5. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z
Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania
warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczeń lub
gwarancji w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art.
58 Ustawy), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.
zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.
2. Stosownie do treści art. 436 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz. 2019 ze zmianami), Zamawiający dopuszcza możliwość
zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku
zmiany:
2.1. stawki podatku od towarów i usług;
2.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U.2020.2207);
2.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
2.4. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których
mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j.
Dz.U.2020.1342 ze zmianami);
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski w zakładce dedykowanej postępowaniu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

CIĄG DALSZY Z "RODO (obowiązek informacyjny)": 8. PRAWA PODMIOTÓW DANYCH:
Posiada Pani/Pan prawo: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących; −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników); −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, wystąpienie z takim żądaniem nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia.; Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU
NADZORCZEGO: Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi w zakresie ochrony
danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, jeżeli stwierdzi
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy
RODO. 10. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Źródłem pochodzenia Państwa
danych są wszelkie dokumenty składane przez wykonawcę w ramach postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego. 11. INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU
PODANIA DANYCH: Obowiązek podania danych osobowych wynika z ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i jest warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału
w postępowaniu o zamówienia publiczne.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport drzwi zewnętrznych że sklepu- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport drzwi zewnętrznych że sklepu Leroy Merlin Wrocław ul Karkonoska do domu ul Łukasińskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI