Świadczenie usług pocztowych w 2021 roku dla ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warsz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pocztowych w 2021 roku dla ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia761580-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761580-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy: Świadczenie usług pocztowych w 2021 roku dla ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 10858407000000, ul. ul. Irysowa  19 , 02-660  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 5493727, 5493737, e-mail zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, faks 225 493 737.
Adres strony internetowej (URL): www.zgnmokotow.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://zgnmokotow.ezamawiający.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://zgnmokotow.ezamawiający.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w 2021 roku dla ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Numer referencyjny: TZ.PNS.260.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy oraz podległych mu 6-DOM-ów w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek, zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), zwrotu przesyłek niedoręczonych oraz transportu przesyłek w okresie od dnia następującego po dniu podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 1 stycznia 2021 r. do dnia 31.12.2021 r. a) Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę jego działalności przeszło 80% wartości wysyłanych przez niego przesyłek listowych to dokumenty urzędowe, w związku z powyższym wymaga, aby potwierdzenie nadania przez niego przesyłek rejestrowych tj.: poleconych i poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru wydane przez Wykonawcę nadawało im moc dokumentu urzędowego zgodnie z art. 17 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), 1) Jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej sześcioma placówkami odbiorczymi, czynnymi co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach 800-1500, położonymi na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy (w tym co najmniej po jednej w każdym rejonie administracyjnym Zamawiającego tj. na terenie DOM Służewiec, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Polkowska, Zamawiający osobiście będzie dostarczał przesyłki do placówek odbiorczych Wykonawcy. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę 6-ciu placówek odbiorczych, o których mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z: a) SIEDZIBA ZGN, ul. Irysowa 19, Warszawa, tel. 22 549-37-00, 22 549-91-73, 22 549-37-14; b) DOM SŁUŻEWIEC, ul. Smoluchowskiego 2. Warszawa, tel. 22 566-25-11, 22 566-25-16; c) DOM WIERZBNO, ul. Kolberga 6, Warszawa, tel. 22 844-40-49, 22 646-08-79, 22 844-37-79; d) DOM WIŚNIOWA, ul. Falęcka 10, Warszawa, tel. 22 564-07-20, 22 564-07-36; e) DOM MADALIŃSKIEGO, ul. Wiśniowa 35, Warszawa, 22 849-92-26; f) DOM KONDUKTORSKA, ul. Konduktorska 12, Warszawa, tel. 22 841-01-84, 22 550-92-23, g) DOM POLKOWSKA, ul. Polkowska 7, Warszawa, tel. 22 550-91-22, 22 550-91-21;2) granice terenów objętych przedmiotem zamówienia opisane są w załączniku nr 4 do niniejszej oiwz. 4.Przez Wykonawcę rozumie się podmiot uprawniony do wykonywania usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym. 5 . Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi:1) przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe:a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym ;b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowne najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym (termin dostarczania przesyłek krajowych w następnym dniu po dniu nadania D+2 pod warunkiem nadania do godziny 15:00);c) polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym (termin dostarczania przesyłek krajowych od 2 do 4 dni od dnia nadania);d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym (termin dostarczania przesyłek krajowych w następnym dniu po dniu nadania D+2 pod warunkiem nadania do godziny 15:00);e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym;f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym;g) przesyłki listowe z zadeklarowaną wartością;h) Formaty przesyłek:Format S - to przesyłka listowa:• o masie do 500 g,• o minimalnych wymiarach strony adresowej, które nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,• której maksymalne wymiary nie mogą przekroczyć: wysokość – 20 mm, długość – 230 mm, szerokość – 160 mm.Format M – to przesyłka listowa:• o masie do 1 000 g,• o minimalnych wymiarach strony adresowej, które nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,• której maksymalne wymiary nie mogą przekroczyć: wysokość – 20 mm, długość – 325 mm, szerokość – 230 mm.Format L – to przesyłka listowa:• o masie do 2 000 g,• o minimalnych wymiarach strony adresowej, które nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,• o maksymalnych wymiarach - gdzie suma długości, szerokości i wysokości przesyłki nie może przekroczyć 900 mm, przy czym największy z wymiarów nie może przekroczyć 600 mm,• także w formie rulonu, którego suma długości i podwójnej średnicy nie przekracza 1040 mm, przy czym długość nie może przekroczyć 900 mm.”2) Przez paczki pocztowe, rozumie się paczki:a) zwykłe –rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii ( do 3 dni od dnia nadania);b) priorytetowe – rejestrowane najszybszej kategorii (termin deklarowany w następnym dniu roboczym po dniu nadania do godz. 15:00).c) Gabaryty paczek:„GABARYT A to paczki o wymiarach:MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mmMAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć : długość 600 x szerokość 500 x wysokość 300 mm,GABARYT B to paczki o wymiarach:MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.”.3) a) Przez transport przesyłek rozumie się odbiór od Zamawiającego przesyłek i dostarczenie do placówek nadawczych Wykonawcy. Wykonawca będzie odbierał przesyłki przygotowane do wyekspediowania pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 1300-1400 z siedziby Zamawiającego i siedzib 6 DOM-ów i we własnym zakresie będzie dostarczał przesyłki do placówek nadawczych Wykonawcy – dotyczy przypadku gdy Wykonawca nie posiada 6-ciu placówek odbiorczych, o których mowa w zdaniu pierwszym pkt. 3.1 pkt 1) oiwz; b) Gdy Wykonawca posiada co najmniej sześć placówek odbiorczych, o których mowa w zdaniu pierwszym pkt. 3.1 pkt 1) oiwz :Przesyłki będą dostarczane przez Zamawiającego lub wskazany przez niego podmiot do placówki pocztowej Wykonawcy wskazanej w umowie, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 800-1500 lub w godzinach otwarcia placówki o ile będzie otwarta dłużej niż do godz. 1500.4) Zamawiający zastrzega sobie, w każdej sytuacji, prawo osobistego dostarczania przesyłek do wskazanej przez Wykonawcę placówki nadawczej, znajdującej się w dzielnicy będącej siedzibą Zamawiającego w godzinach pracy tej placówki. 5) Odbiór przesyłek potwierdzać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy.6) Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wynikają z następujących przepisów: a) Ustawy Prawo pocztowe, b) Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.) c) Ustawy z dnia 17 listopada 1964 roku Kodeks Postępowania Cywilnego (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1460 z późn. zm), d) Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 roku Kodeks Postępowania Karnego (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1987 z późn zm),e) Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1302 z późn. zm),f) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm), które powinni spełniać Wykonawcy.”7) Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do usług pocztowych zgodnie z ustawą Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz innymi aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy w tym z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1468 ze zm.) .8) Usługi świadczone przez Wykonawcę powinny spełniać warunki skutecznego i prawidłowego doręczenia postawione w przepisach wskazanych w pkt 6 oraz spełniać warunki skutecznego doręczenia w postępowaniach prowadzonych przez sądy administracyjne. 9 Usługi świadczone przez Wykonawcę z chwilą nadania przesyłki powinny spełniać wymóg zachowania prawidłowego terminu nadania dla pisma urzędowego. Świadczenie przez Wykonawcę usług umożliwiać będzie w przypadku, w którym przepisy prawa – w tym art. 165 § 2 k.p.c., art. 198 b ust.2 PZP, art.83 § 3 Prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, art. 57 § 5 pkt 2 k.p.a., art. 12 § 6 pkt 2 ordynacji podatkowej, a także art. 17 ustawy Prawo pocztowe - uznają, że złożenie pisma w placówce pocztowej operatora wyznaczonego równoznaczne jest z wniesieniem go do sądu lub termin wniesienia pisma uważa się za zachowany, jeśli przed jego upływem pismo zostało nadane w placówce pocztowej operatora wyznaczonego, uzyskanie tego skutku.10 a) Dotyczy przypadku gdy Wykonawca nie posiada 6-ciu placówek odbiorczych, o których mowa w zdaniu pierwszym pkt. 3.1 pkt 1) oiwz: Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek Wykonawca poinformuje o tym telefonicznie Zamawiającego w dniu odbioru przesyłek. Przy braku możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu odbioru, nadanie odebranych przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym. b) Gdy Wykonawca posiada co najmniej sześć placówek odbiorczych, o których mowa w zdaniu pierwszym pkt. 3. pkt 1) oiwz : Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich przyjęcia od Zamawiającego.11) Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą objętego porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.12) Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przed adresata potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki , w terminach określonych przez Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego, (Dz. U. 2013, poz. 545), dla przesyłek listowych nie będących przesyłkami najszybsze kategorii.”13) Wykonawca jest zobligowany do żądania od odbiorców prawidłowego wypełnienia zwrotnych potwierdzeń odbioru (czytelne podpisy, pieczęcie firm).14) Doręczanie przesyłek poleconych i poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca realizować będzie w sposób umożliwiający osiągnięcie skutku określonego w niżej wskazanych przepisach: a) Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego w szczególności art. 57 § 5 pkt. a,b) Ustawy z dnia 17 listopada 1964 roku Kodeks Postępowania w szczególności art. 165 § 2,c) Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 roku Kodeks Postępowania Karnego w szczególności art. 124,d) Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi w szczególności art. 65 § 2 , e) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (w szczególności art. 198 B ust. 2,15) W odniesieniu dot. przesyłek poleconych i poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, w przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo. W tym terminie, w siódmym dniu od dnia próby dostarczenia przesyłki, Wykonawca pozostawia kolejne zawiadomienie (drugie awizo). Po upływie terminu odbioru (14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo), przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata.16) Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania przez niego przesyłek rejestrowych tj.: poleconych i poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru wydane przez Wykonawcę nadawało im moc dokumentu urzędowego zgodnie z art. 17 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.),17) Zamawiający w związku z tym, iż umożliwia wykonanie zamówienia przez podwykonawców nie dopuszcza sytuacji, w której część przesyłek zostanie nadana przez inny podmiot niż wykonawca i podwykonawca na rzecz i w imieniu Zamawiającego. W wyniku tego na dowodzie nadania przesyłki nie może figurować inny podmiot niż Zamawiający. 18) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówkami nadawczymi w dzielnicy, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga aby punkty niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej dzielnicy m.st. Warszawy i na terenie każdej gminy. Ponadto punkty niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) Wykonawcy powinny:- być czynne, co najmniej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy przez co najmniej 4 godziny w każdym z tych dni, - w przypadku gdy znajduje się w lokalu w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych oraz wyznaczonego pracownika posiadającego pieczęć Wykonawcy, być oznakowana w sposób widoczny: logo i nazwa wykonawcy, a lokal ma być oznakowany logo operatora. Punkty odbioru Wykonawcy winny posiadać zaplecze techniczne gwarantujące nienaruszalność tajemnicy korespondencji.19) Uiszczanie opłat od przesyłek listowych będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej. Zamawiający będzie umieszczał potwierdzenie oznaczające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą.20) Do przesyłek używane będą koperty oraz potwierdzenia odbioru Zamawiającego. Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym. Wykonawca zapewnia, w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy, druki potwierdzeń odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym do przesyłek nadanych na zasadach ogólnych (tzw. „żółte zwrotki”).. 21) Zamawiający przewiduje oznakowanie przesyłek we własnym zakresie w sposób uzgodniony z Wykonawcą. Załącznikiem do umowy będą „Zasady poprawnego adresowania i oznakowania przesyłek listowych”.22) Zamawiający za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca wystawi fakturę VAT, wraz ze specyfikacją wykonanych usług, w terminie do 7-go dnia następującego po miesiącu rozliczeniowym z 21 dniowym terminem płatności. 23) Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług realizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości w wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. Wynagrodzenie z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych o których mowa w pkt. 22.24) Przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów została wskazana w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do OIWZ i wyliczona została przez Zamawiającego na podstawie dowodów nadania przesyłek za okres od dnia 1 października 2019 r. do dnia 31 października 2020 r. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonej w formularzu cenowym.25) W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego stanowiącego, Załącznik nr 2 do OIWZ.26) Podane w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do OIWZ, ilości poszczególnych przesyłek są ilościami szacunkowymi.27) Zastrzega się, że w przypadku świadczenia usług nie ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, podstawą rozliczeń będą ceny zawarte w obowiązującym w dacie przyjęcia przesyłek cenniku opłat za usługi pocztowe świadczone przez Wykonawcę/, w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) oraz międzynarodowe przepisy pocztowe.28) Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy zwartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postepowania:a) zmiana nazwy lub adresu Wykonawcy bądź Zamawiającego b) zmiany osób odpowiedzialnych za współpracę operacyjną,c) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub jego części, gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,d) zmiany zakresu rzeczowego; e) Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do OIWZ nie będą podlegały zmianom przez okres realizacji umowy z wyjątkiem poniższych sytuacji: 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku;2) w przypadku, jeśli konieczność wprowadzenia zmian umowy wynika z uregulowań prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za powszechne usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe;3) w przypadku, kiedy wprowadzenie zmian wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana w/w cen leży w interesie publicznym;4) Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do OIWZ ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen wynikających z przedłożonej oferty. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe wobec usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu. Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy.29) Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej chyba, że nastąpiło to wskutek siły wyższej.30) W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi w danym dniu Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie zgodne z przepisami rozdziału 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.).31) Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki przyjęte do przemieszczania, na zasadach określonych w Rozdziale 3 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), zwanym w dalszej części szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Prawem Pocztowym.32) Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dnia od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. Termin udzielania odpowiedzi na reklamację przesyłek w obrocie krajowym nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W odniesieniu do przesyłek w obrocie zagranicznym pierwszeństwo mają zasady określone w międzynarodowych przepisach pocztowych, które określają także zasady prowadzenia postępowania reklamacyjnego.33) Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy Rozdziału 8 Prawa Pocztowego oraz obowiązujących aktów wykonawczych.34) Zamawiający zastrzega, aby osoby wykonujące czynności objęte niniejszym postępowaniem tj. zatrudnione w działalności operacyjnej Wykonawcy – związanej z bezpośrednim odbiorem i dostarczaniem przesyłek w tym wydawaniem w punktach odbioru Wykonawcy - były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy (cały etat) – minimalna ilość osób - 50 %. Powyższe związane jest z ochroną danych wrażliwych (dane osobowe), które również będą stanowiły przedmiot Wysyłki.3.4. Zamawiający zobowiązuje się do:a) prawidłowego adresowania przesyłek w sposób czytelny i zgodny ze standardami określonymi w normach;b) sporządzenia w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo wartościowych nadanych przesyłek z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą.Lubb) sporządzenia w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień przy czym:1) dla przesyłek rejestrowanych – wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, 2) dla przesyłek zwykłych – zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.

II.5) Główny kod CPV: 64110000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 440000,00
Waluta:
zł.
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej tj., że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (dla działalności pocztowej określonej w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe – DZ.U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.) pozwalający na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym. Spełnienie warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty w/w aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych odpowiadającej w/w wymogom.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. oferta stanowiąca załącznik nr 1 do oiwz,2. formularz cenowy – załącznik nr 2 do oiwz,3. wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonych przez PUKE 4.pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia lub gdy wykonawca ustanowił pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. oferta stanowiąca załącznik nr 1 do oiwz,2. formularz cenowy – załącznik nr 2 do oiwz,3. wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonych przez PUKE 4.pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia lub gdy wykonawca ustanowił pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. oferta stanowiąca załącznik nr 1 do oiwz,2. formularz cenowy – załącznik nr 2 do oiwz,3. wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonych przez PUKE 4.pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia lub gdy wykonawca ustanowił pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena z VAT za wykonanie zamówienia 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport elementów więźby dachowej - Wilga - Sułkowice
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport elementów więźby dachowej, najdłuższy element 9,70 m, całość około 3 paczki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI